הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

7.7.2017

הסכם סודי בין אבי גבאי ללפיד על קואליציה חילופית ורוטציה בתפקיד ראש הממשלה


לפני מספר ימים פרסמנו כאן בהתבסס על מקור אמין כי מי שהריץ את אבי גבאי לפוליטיקה הינו לא פחות ולא יותר מאשר ראש המאפיה הישראלית –עו"ד מיכה גבאי. עוד ציינו שהמהלך של נטישת הקואליציה  ובהמשך הצטרפותו ביום 29/12/2016 למפלגת העבודה נועדה לצורך השתלטות על המפלגה והקמת קואליציה חילופית מיד, אשר בה בין היתר יקבל אבי גבאי את תפקיד ראש הממשלה ואילו יאיר לפיד את תפקיד שר החוץ.

הסכם רוטציה בין גבאי ללפיד לגבי תפקיד ראש הממשלה
היום, קיבלנו מידע נוסף באשר לקואליציה החדשה אשר הוסכם עליה בחודש מרץ 2017 ואשר כוללת הסכם רוטציה בין אבי גבאי ליאיר לפיד כאשר יאיר לפיד אמור לשמש ראש הממשלה בשנתיים הראשונות לכינון הקואליציה ואילו אבי גבאי שר החוץ ולאחר שנתיים אמורים השניים להחליף תפקידים בניהם.



"פוליטיקה חדשה?" או לשלטון בחרתנו
לא הסתרנו כלל את חרדתנו ממהלך דברים אלו, שכן במקום שמנהיגים פוליטיים ייצאו, בימים אלו, בקול גדול כנגד השחיתות השלטונית כדי להביא לנו תרבות פוליטית וממסדית שונה ונקייה הם נוקטים בחסות ראש המאפיה הישראלי, תכניות  לכיבוש השלטון כאילו מדובר "בשלל יקר" שנפל בחלקם "כי לשלטון בחרתנו".

המאפיה ממנה – המאפיה שולטת
כבר עם הצטרפותו של אבי גבאי למפלגת העבודה(29/12/2016), ולמעשה עוד קודם עם התפטרותו מהממשלה התוכנית הייתה סדורה וברורה. הבאתו של אבי גבאי על ידי מיכה גבאי לתפקיד ראש הממשלה אשר יעניק למאפיה הישראלית דריסת רגל הנסתרת מעיני הציבור, אך מוצהרת בקרב הנוגעים בדבר, כאשר המאפיה היא הפוסקת והקובעת האחרונה. מי שמתקשה להאמין בקיום אפשרות זו, ויש בארצנו רבים כאלו, מוזמן לבחון את מה שקורה באיטליה. ומי שחושב שאנו כאן הרבה פחות מושחתים מהאיטלקים מומלץ לו לפקוח את עיניו.

שלושת אלפים תעודות זהות של המאפיה – המתפקדים החדשים של גבאי
ובחזרה לענייננו, מיד עם הצטרפותו למפלגת העבודה, הבטיח לו מיכה גבאי התפקדות של כ-3,000 מתפקדים למפלגת העבודה ומדובר היה בסטוק של תעודות זהות של קשישים בבתי אבות בקריית גת, ובמקומות אחרים בדרום ואשר המאפיה עושה בהן שימוש במערכות בחירות שונות על פי הצורך וללא ידיעת הקשישים. זהו אגב (המתפקדים) הנכס העיקרי אשר בו התגאה אבי גבאי עם הצטרפותו למחנה הציוני, אם כי סביר להניח שהיו גם מתפקדים נוספים אשר הצטרפו באופן אמיתי וטבעי בשל הצטרפותו. ואולם צריך לזכור שהמאסה העיקרית הינה של תעודות הזהות של המאפיה.

התחלת שיחות גישוש בכנסת להקמת קואליציה חילופית בחודש ינואר
הצעד הבא, היה במהלך חודש ינואר 2017,  כאשר החלו הלוביסטים של מיכה גבאי ב"הגישושים"  בקרב חברי הכנסת של מפלגות הקואליציה  לצורך בניית קואליציה חילופית . תיארה זאת יפה העיתונאית נחמה דואק במוסף לשבת של ידיעות אחרונות ביום 12/01/2017.

מפגש פיוס בין יאיר לפיד לאריה דרעי לצורך הכשרת הלבבות
המהלך הבא של שיחות הגישוש וכדי להתניע את "מעשה המרכבה" נדרש כמובן פיוס בין יאיר לפיד לש"ס ואריה דרעי, ואכן אנשיו של מיכה גבאי דאגו  ביום 20/01/2017, לביצוע הסולחה שחשיבותה הייתה לשני הצדדים, או שמא נאמר לשלושת הצדדים.

מו"מ לגיבוש הקואליציה החילופית ולחלוקת התיקים בינואר- פברואר
המהלכים, להקמת הקואליציה נרקחו בחודשים ינואר פברואר, אט אט, תוך שנציגיו של מיכה גבאי מייצגים לצורך העניין את המחנה הציוני בראשות גבאי – שכן כפי שידוע סוחרים טובים ובמיוחד אלו שרואים עצמם חופשיים מכל דין וחוק, יכולים,  בשלב ראשון, "למכור" את מה שאין להם, ורק לאחר שהשיגו את הקונה, הם מתפנים לספק את הסחורה.

מיכה גבאי נעצר ביום 08/03/2017 בחקירה על העלמת מס במליונים
כך או כך, ביום 08/03/2017 במהלך ניהול עסקיו, או שמא נאמר במהלך ניהול עסקיו הפליליים של ראש המאפיה ,מיכה גבאי, הוא זומן לחקירה ברשות המיסים בעניין העלמת מס במיליוני שקלים ושוחרר בערובה.

מיכה גבאי מעוניין בראש ממשלה יותר קואופרטיבי
חקירתו של מיכה גבאי על העלמת המיסים אגב מעצר ושחרור בערובה, הייתה מבחינתו "חציית הגבול" על ידי המדינה ורשויותיה.  שכן המאפיה, זאת לדעת סימנה את רשות המיסים כאזור הנתון לשליטתה הבלעדית. הניסיון להגביל את המאפיה על ידי רשויות החוק הבהיר לראש המאפיה הישראלית כי אם ברצונו להמשיך ואף לבסס את שלטונו ברשות המיסים, בפרקליטות, בבתי המשפט, בהוצאה לפועל ובכל משרדי הממשלה, כי אז עליו לדאוג ולהביא ראש ממשלה יותר נוח ויותר קואפרטיבי מבנימין נתניהו.

מעשה המרכבה הסתיים בשבוע שבין 12/03/2017 ל-18/03/2017
בשבוע שבין 12/03/2017 לבין  ה-18/03/2017 נסגר מעשה המרכבה של הקואליציה החילופית ובין היתר נקבע בה כי יאיר לפיד ישמש ראשון כראש ממשלה עד הבחירות (מהסיבה שאבי גבאי מנוע מלשמש ראש ממשלה עקב העובדה שאינו חבר כנסת). בעוד אבי גבאי ישמש כשר חוץ. ואילו לאחר הבחירות הבאות יתחיל אבי גבאי את הרוטציה בתפקיד ראש ממשלה ובאמצע התקופה תתבצע ההחלפה.

אריה דרעי והחרדים מצטרפים
וכך אריה דרעי אשר כידוע ביום 31/12/2016- עת פורסם סקר הבחירות המחמיא ללפיד בערוץ 10 והמציב אותו במקום הראשון עם  27 מנדטים- מיהר להודיע כי לא יסכים להמליץ על יאיר לפיד כראש הממשלה.
הרי שאחרי ה-18/03/2017 וסגירת ההבנות לגבי הקואליציה שהתגבשה הרשו לעצמם דרעי ואנשי אגודת ישראל, בעתיו של משבר תאגיד השידור הציבורי, להודיע ביום 26/03/2017 שקואליציה חילופית מצויה על הפרק.

התמורה לדרעי על ההצטרפות – סגירת התיק הפלילי נגדו
לקואליציה שהתגבשה נתנו את ברכתם אריה דרעי מש"ס כאשר התמורה לגביו הייתה סגירת התיק הפלילי שלו, תמורה שכאמור קיבל ביום 04/06/2017 מראש המאפיה, אשר כידוע שולט במשטרה ובפרקליטות ללא עוררין. ואכן בביום 04/06/2017  הסבירו גורמי האכיפה לציבור כי התיק כנגד דרעי "חלש עד סגור".


בסוף מרץ לפיד מרגיש בשל לשמש כראש ממשלה
גם התבטאותו של יאיר לפיד לאחר גיבוש הקואליציה הייתה זחוחה משהו כאשר הצהיר, ביום 26/03/2017,  בראיון לערוץ 20 שהוא מרגיש "בשל לשמש כראש ממשלה".

ראשון המברכים של דרעי על סגירת התיק – יאיר לפיד
ומי היה לדעתכם הראשון שיצא לברך את דרעי על קבלת ה"סוכריה"  ממיכה גבאי?! דהיינו סגירת התיק הפלילי? ניחשתם נכון. יאיר לפיד אשר הודיע למחרת היום (05/06/2017) כי הוא "מתפלל למען דרעי". ומכיוון שתפילות נעשות ממש בתוך הלב איננו יודעים אם מר לפיד התפלל בשביל דרעי או בשביל הקמת הקואליציה החדשה שלו או אולי עבור שני הדברים ביחד כי הרי הם כרוכים זה בזה.

משה כחלון מצהיר ביום 21/03/2017 על מערכת פוליטית מתואמת
וכיצד התבטא משה כחלון לגבי הקואליציה שהתגבשה? לאחר שקיבל הבטחה להמשך אחזקת תיק האוצר בקואליציה החדשה, הוא דווקא היה הכי "פתוח" בנושא במיוחד נוכח העובדה הזכורה לנו ולפיה הוא זה שהוביל את המאבק מול ראש הממשלה בנושא התאגיד. וכך כאשר נשאל כחלון בראיון ביום 21/03/2017 (כאמור אחרי סגירת הקואליציה החילופית) בראיון לצבי זרחיה מדמרקר האם הוא לא חושש שיפטרו אותו תשובתו הייתה "המערכת הפוליטית מתואמת". ואם זה לא היה ברור כי אז הוסיף כחלון "אני לא חושב שצריך ללכת לבחירות אבל אני ערוך לכל תרחיש".

בנט – מועמד לשר הביטחון מצהיר ב-09/05/2017  על ממשלת צללים
ואיך הסתדר נפתלי בנט עם הקואליציה החדשה, במיוחד נוכח יומרותיו והצהרותיו לרוץ לתפקיד ראש הממשלה? ובכן בנט קיבל בהכנעה את תפקיד שר הביטחון בקואליציה החדשה ולא לפני שהובטח לו שאיילת שקד תישאר עם משרד המשפטים, ואם התיק כנגד סלומיאנסקי ייסגר אז מה טוב. וכך ביום  09/05/2017 בראיון לעיתון "ליברל" תיארה העיתונאית, שרה ליבוביץ-דר את תוכניותיו של בנט בפשטות "בינתיים בנט משתף פעולה עם חבורה של ביטחוניסטים, אנשי עסקים ואנשי חינוך, לא כולם חובשי כיפה. הם מעין ממשלת צללים"

אבי גבאי מודיע ביום 01/06/2017 על "דרמה ענקית" כשיפורסמו התוצאות
ומה אומר החתן הראשי של "חגיגת הקואליציה החדשה" אבי גבאי . כידוע אבי גבאי ממעט לדבר שכן כידוע צדיקים מלאכתם נעשית  על ידי אחרים. ובמיוחד כאשר יש בני דודים בעלי קשרים ויכולת. עדיין מעניין לשמוע את אבי גבאי בראיון לרדיו דרום, ביום 01/06/2017 הנושא את הכותרת "אבי גבאי: השלב הבא הוא ראשות העבודה ואחריו ראשות הממשלה" אומר אבי גבאי למראיין, כי ביום 05/07/2017 (יום לאחר הבחירות) צפויה "דרמה ענקית" אם ייבחר. האם בחירתו של אבי גבאי היא כזו "דרמה ענקית"? לנו נראה שגבאי כיוון למה שיקרה לאחר בחירתו לראשות המפלגה, קרי הקמת קואליציה חילופית, וזו אכן דרמה ענקית. הדבר מסתדר גם עם יתר דבריו בראיון זה בו הוא טוען כי הוא בונה כבר תכנית לתפקידו כראש הממשלה הגם שהמועד לכך עדיין אובייקטיבית, רחוק מאוד. אז אמת, כמועמד למפלגה השנייה בגודלה עליו לכוון גבוה ואולם משום מה לנו זה נשמע כתכנית הרבה יותר קרובה וממשית מאשר מועד הבחירות החוקי של 2018 .

אבי גבאי מתחמק ביום 04/07/2017  מלתקוף את "יש עתיד"
גם ביום הבחירות לפריימריס (04/07/2017), בראיון ל"קול חי" אומר אבי גבאי למראיין, מרדכי לביא, במהדורת הבוקר "כל אזרח חייב להתגייס לצה"ל או לשירות צבאי". כאשר המראיין אומר לו "אתה לא שונה מלפיד" עונה לו גבאי "אני לא מש"ס". במקום שאבי גבאי ינצל את השאלה ואת ההזדמנות שנתן לו המראיין, כדי להצביע על ההבדלים והשוני שבין "יש עתיד" למחנה הציוני, במקום זאת הוא אומר "אני לא מש"ס". מה מסתיר אבי גבאי באמתחתו?

הצד המכוער של הפוליטיקה הישראלית
לסיכום, לנו נראה כי המידע שקבלנו לגבי אבי גבאי הינו אמין ולדאבון הלב הוא מוכיח את פרצופה המכוער של הפוליטיקה הישראלית. זו לא הפוליטיקה הנקייה אשר לה מצפה הציבור אשר מול עיניו טובעת המדינה בגל של מעשי שחיתות שלטונית. בניית קואליציה חילופית בחסות ראש ארגון פשיעה, תוביל את מדינת ישראל היישר אל חיקו החם של "הפשע המאורגן", ותהפוך את כלל אזרחי ישראל לעבדים נרצעים ומוצהרים.


15 תגובות:

  1. אז הם לא טובים מי כן? אתם פוסלים את כולם ולא נותנים מועמד חלופי? מי יותר טוב? פרץ שבזמן כהונתו כיו"ר ההסתדרות עזר רק לעשירים והמפונקים? הוא זה שיזם את עובדי הקבלן הכל בגללו! נוספו עוד אלפי עובדים עניים לאוכלוסייה! מי בעניך הוא ראוי לראשות הממשלה! הכי קל לערוף ראשים יותר קשה לתת אלטרנטיבה אני מחכה לתשובה מאדם משכיל!

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי מיכה גבאי לטעמך

      מחק
    2. צודקת.
      כל אנשי המרכז-שמאל דםוקים יותר מהימין!
      הם משחקים לידיים שלהם.
      במקום לחזק את האלנטרנטיבה, הם תוקפים אותה.
      אז מה הפלא שביבי ראש הממשלה וימשיך להיות???
      חבורת אהבלים. לפחות אל תתלוננו על זה שהימין בשלטון. זה בגללכם!!!

      מחק
    3. עוד לא היה יום אחד יושב ראש כבר הוצאתם כל כך הרבה אפשרויות האדם אני מתחיל להאמין "לביבי"שהעיתונות זבל אם ידעתם על כל זה למה לפרסם היום ולא לפני

      מחק
  2. אין. רק ביבי

    השבמחק
  3. בתור מי שראה את רשימות המופקדים ועסק במטה של אבי גבאי אין סרטונים של תעודות של אנשים מבוגרים...אם כבר לאמיר פרץ יש את זה ומי שהיה בקליפות בסבב הראשון ראה זאת. יש פה התקפה חסרת שחר על אבי גבאי ללא כל ביסוס ראוי ואף קשר הגיוני בין האירועים שאתה מציין..

    השבמחק
  4. אף אחד לא טוב יותר מהשני. כולם מושחתים וכולם פועלים מאינטרסים זרים ופסולים שאינם טובת הציבור.

    אשר על כן, אין למעשה במי לבחור וזאת מאחר וכאמור כולם מושחתים. למעשה אין כל הבדל בין המפלגות וכולן אותו הדבר בדיוק. ואם נראה שיש הבדל בין המפלגות, זה רק למראית עין. כולם כאמור מושחתים ואין במי לבחור.

    ולכן עדיף שלא ללכת לקלפי, הרי במילא אין לבחירות כל משמעות.

    השבמחק
  5. הכל יותר טוב מביבי

    השבמחק
  6. אראל מרגלית הרבה יותר טוב משניהם יחד

    השבמחק
  7. אתם רוצים להמשיך בתקופה המושחתת וההזויה כפי שהיא היום? ויותר גרוע? או שהתושבים לוקחים את עצמם בידיים ולוקחים אחריות כלפי המדינה והאוכלוסיה המגוונת שלה? ואחת ולתמיד מחליטים לקבל באהבה מי שמנסה למנוע מכם לשקוע יותר. אני לא מבין? התושבים רוצים לשקוע ולקחת מישהו שהוא בעייתי העיקר שייבחרו ויוציאו את נתניהו? מה אתם רוצים להגיע למצב יותר גרוע מהתקופה של נתניהו? כל הכבוד לעו"ד דוד לוי שמיתאמץ להביא מידע שיכול למנוע מהמדינה והאוכלוסיה שלה ליפול לתהום פעורה ! ואז מה? לא יהיה מי שיציל אותנו!!! וגם שכחתם שאתם לא לבד ? והמדינה הגיעה למצב כל כך קשה ומושחת שחסר לנו שנגיע למצב יותר גרוע מהיום. היום על כל המדינה להיות זהירים בבחירות שלנו, אכלנו אותה כבר פעם, מה אתם צריכים עוד? לא מספיק לכם? מה צריך לצעוק את זה? כדי שכולם יבינו את כובד האחריות שמוטלת על כולנו במדינה הזו. ועו"ד דוד לוי כל הכבוד לך ,תמשיך לכתוב ולהזהיר אותנו, אתה נכס אמיתי למדינה .

    השבמחק
  8. צריך הפעם לברור בפינצטה מועמדים מתאימים , חשבתי שכולם מבינים זאת! לתמוך ולחפש מועמדים משלנו ובהם לבחור בלבד ויש הרבה כאלה מוכשרים ולא כאלה שמצניחים אותם לתפקיד ממשלתי זה חשוד מאוד.

    השבמחק
  9. אם התאור שהכתבה הזאתהוא נכון אפילו בחלקו... יש לעשותהכל כדי לחסל את המתכנת הישנה של המערך הפוליטי זה נשמע כחלום בלהות שאנו חיים בו ושהבוחר הישראלי משתתף בו מבלי להבין את כללי המשחק ומי באמת מושך בחוטים.
    יש להקים מפלגה חדשה עם דמויות שלא היזדהמו בביוב הפוליטי ולהתחיל הכל מחדש .

    השבמחק
  10. אם מה שנאמר בכתבה נכון. זה כבר ממש מפחיד

    השבמחק
  11. מהכתבה אנו למדים.. שהשחיתות שהייתה נהוגה בשלטון השמאל מאז קום המדינה לובשת עור וגידים כדי להשיב את השלטון לידי השמאל כדי למצוץ את לשד המדינה לטובת האישים שיבחרו לצמרת.תפנימו אזרחי ישראל. למען המדינה למען העם אין כמר בנימין נתניהו כראש הממשלה

    השבמחק