הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

24.7.2017

"רעידת אדמה" – הפרקליטות עוסקת מידי יום בהטיית דין במאות פסקי דין


האנשים אשר הכי רוצים לשלוט – הינם הכי פחות מתאימים לכך
אודה ולא אבוש כי על אף שכותב שורות אלו הוא זה אשר העניק את הכותרת לפוסט זה, לא פטר אותו הדבר ממיחושי בטן נוכח קריאת הכותרת, שוב, על ידו. אמר פעם דאגלס תומאס כי "עובדה ידועה היא, שהאנשים שהכי רוצים לשלוט על אנשים הם, מעצם העניין, הכי פחות מתאימים לעשות זאת". אנו לצערנו, בהווייה הישראלית הנוכחית גילינו בנוסף כי אותם אנשים אשר הכי פחות מתאימים לשלוט, מוכנים לעשות הכול, אבל הכול, כדי להמשיך ולשלוט.

השחיתות פושה בשנים האחרונות במערכת המשפט
בשנים האחרונות אגב מאבקו של כותב שורות אלו בשחיתות השלטונית הוא היה מעורב בלא מעט הליכים משפטיים. חלק מזה היה בעקבות "תיק שנתפר" לו על ידי ראש ממשלתנו, ותיקים אחרים פרי פעולות "תקיפה" של כותב שורות אלו את השלטון המושחת, על מנת ליישם את הכלל כי ההגנה הכי טובה הינה התקפה.
בהליכים משפטיים רבים, וכפי שכבר דיווח כותב שורות אלו בבלוג זה, בתי המשפט לא הצליחו לשמש כמערכת לעשיית צדק. בצדק, שייך זאת עבדכם הנאמן להשתלטות של צמרת שלטונית מושחתת על מערכת המשפט וזאת באמצעים לא חוקיים כגון, מינוי מקורבים על ידי ראש המאפיה הישראלי – מיכה גבאי (שרת המשפטים , היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה), וכן על ידי השתלטות על תהליך מינוי עוזרים משפטיים לשופטים, ואף על מינוי שופטים.



עבודת המשפטן – שימוש במאגרי מידע ממוחשבים
והנה, בימים אלו נתברר לכותב שורות אלה, דבר שאין שני לו בחומרתו בפגיעה בתהליך עשיית הצדק במדינת ישראל. כדי להבין את הפגיעה האמורה, יתכבד הכותב להסביר את אופן עבודתם הבסיסי ביותר של משפטנים. מיותר לציין כי עבודת המשפטן מבוססת על איתור ולימוד של פסקי דין רלוונטיים. עם הפיכתם של מאגרי המידע המשפטיים לממוחשבים, הפך המחשב לאמצעי עיקרי בעבודתו של המשפטן וזאת לצורך כניסה למאגרי פסקי דין על פי קריטריונים שונים ובעיקר סעיפי חוק רלוונטיים.
כאשר, עבדכם הנאמן עשה זאת  לאחרונה בתיק משפטי מסוים שטיפל בו, ונכנס למאגר הפסיקה על פי חיתוך מסוים (סעיף חוק) נתקבלו אצלו רק שני פסקי דין הנוגעים לנשוא הבקשה.(ויודגש חדירה למחשביי כותב שורות אלו והפרעות לגלישה הינה דבר של יום ביומו ואולם הקורבן אף פעם לא יכול לדעת בוודאות אם מתבצעת חדירה למחשב או לא).

חדירה של אנשי הפרקליטות ו/או מי מטעמם למחשבי עורכי הדין והשופטים מידי יום במאות תיקי בית המשפט לצורך הטיית הדין
והנה כאשר נתקבלה החלטת השופטת בבקשה שהוגשה, הבחין כותב שורות אלו, שאף השופטת בהחלטתה, הוזנה באותם פסקי דין מועטים (2) שעלו בחיפוש של כותב שורות אלו במאגרי המידע. אלא שלאחר קבלת החלטת בית המשפט חזר כותב שורות אלו וביצע את אותו החיפוש ולפי אותו ערך במדויק ונחרד לגלות עשרות פסקי דין של בית המשפט העליון, אשר לא עלו בחיפוש הקודם, ואשר שיקפו הלכה פסוקה בנושא, בעוד שהן כותב שורות אלו, בבקשתו לבית המשפט, והן השופטת בהחלטתה, כלל לא היינו מודעים לעשרות פסקי הדין הקיימים בנושא ואשר בשל כך ניתנה החלטה שגוייה בתיק ובניגוד לדין.

תוכנת חדירה למחשבים "בוט מאסטר" הינה מן המפורסמות
וכדי להבהיר ולהדגיש את הסיבה לשיבוש היכולת לבחינת המצב המשפטי המדויק בתיק המטופל, הן על ידי כותב שורות אלו והן על ידי השופטת – אשר כמובן הביא להטיית הדין, יאמר מיד כי שיבוש ההליכים נבע מהחדירה הלא חוקית למחשבים של עוה"ד והשופטת, באמצעי סייבר ובאמצעות השתלטות על התוצאות המתקבלות אצל הגולש.
הסברנו כאן בעבר כי תוכנות השתלטות כ"בוט מאסטר" הפכו לצערנו ללחם חוקנו על ידי האקרים אשר לדאבון הלב כאשר הם נמצאים בשרות השלטון, וכאשר הן עורכי דין והן שופטים הופכים לקורבנות שיטת החדירה הזדונית למחשבים, הרי ששלטון החוק במדינה מתפרק לרסיסים.

תיקי המדינה, תיקי טייקונים ועבריינים כל אלו "טופלו" על ידי הפרקליטות
לכאורה, עלול הקורא לחשוב שמדובר בעניין פעוט של הטיה ושיבוש הליכים בתיק בודד ואולם  כל בר דעת, אשר מבין מהו הלך המחשבה של שליט , ללא גבולות וללא ערכים אשר מוכן לעשות הכול כדי לשרוד בשלטון, ומכאן  שלא רק כל התיקים שנוהלו על ידי כותב שורות אלו זכו להתערבות והטיית הדין על ידי חדירה למחשבי השופטים אשר טיפלו בתיקים אלו – וזאת מציין כותב שורות אלו מידיעה אישית, אלא שלמעשה רוב התיקים בהן מעורבת המדינה ואשר לשלטון יש עניין בתוצאתם, וכן לתיקים שונים אחרים  בהם "טמון כסף" ואשר טייקונים ו/או עבריינים הינם בעלי עניין בהם , כל אלו הפכו לכר פעולה למניפולציות  פליליות של הטיית דין על ידי הפרקליטות ו/או מי מטעמה.

חדירה למחשבי שופטים ועורכי דין במאות תיקי בית משפט מידי יום
בדוח שפרסמה הרשות השופטת לשנת 2013 פורסם כי בשנת 2013  היו 437,077 תיקי בית משפט פעילים במדינה. מכיוון שבכל התיקים הפליליים המדינה היא צד, ובנוסף המדינה הינה  צד בתיקים מנהליים ואזרחיים רבים, הרי שלפחות במחצית מן התיקים (במשוער) המדינה מעורבת, ולמצער שיטת העבודה של התערבות וחדירה למחשבי השופטים, המתמחים והעוזרים המשפטיים, ועורכי הדין, הינה מעשה יומיומי במאות תיקי בית המשפט. וזאת על בסיס ההבנה שלא ייתכן שכותב שורות אלו הינו היחיד הזוכה לטיפול מיוחד זה של הפרקליטות.

הפרקליטות עושה שימוש באמצעים לוגיסטיים ניכרים ובמאות עובדים
מיותר לציין כי אופן פעולה זה במאות תיקים, מחייב אמצעים לוגיסטיים ניכרים וכוח אדם של מאות עובדים אשר משמשים את הפרקליטות ועובדים בצמוד אליה, ואולם המשמעות הפלילית של הדברים הינה הטיית דין ברוב התיקים המתנהלים בבתי המשפט במדינת ישראל וכך לפחות בשמונה השנים האחרונות. למעשה מדובר בשחיתות אשר משולה ל"שואה" של מערכת המשפט והצדק של מדינת ישראל.

ירידה תלולה בנכונות של אזרחים לפנות לערכאות
עד כמה היו השלכות חמורות לשחיתות זו על מערכת עשיית הצדק במדינת ישראל, יעידו הנתונים שפורסמו בדוח הרשות השופטת שהובאו לעיל. כך למשל בשנת 2006 היו בישראל 474,689 תיקי בית משפט פעילים ואילו בשנת 2013, דהיינו שבע שנים לאחר מכן, היו 437,077 תיקים פעילים דהיינו ירידה של כ-10%. אם ניקח בנוסף את הגידול של מספר התיקים אשר למעשה צריך להיות מידי שנה ועקב צמיחה ממוצעת של המשק בכ-3% בשנה, הרי שמדובר בירידה נוספת של עוד 21% (7X3%). זאת ועוד, את הירידה של 31% הנ"ל במספר תיקי בית המשפט, יש לבחון מתוך התיקים שנפתחים על ידי האזרחים בלבד (שכן תיקים רבים בשנה נפתחים ביוזמת המדינה), ומכאן שמדובר על ירידה של 40%-50% בנכונות של אזרחים לפנות לערכאות.
מאוד ייתכן, שהן המדינה והן ראשי מערכת המשפט היו מודעים לכרסום החמור הזה במעמדה של מערכת המשפט בציבור וכתוצאה מכך החל משנת 2015 חדלה מערכת המשפט לדווח לחלוטין על מספר תיקי בית המשפט המתנהלים על ידה.


"כשאנשים קטנים מטילים צל גדול  זה סימן שהשמש שוקעת."

אין לנו אלא לסיים רשימה זו במילים העגומות "כשאנשים קטנים מטילים צל גדול  זה סימן שהשמש שוקעת." ואולם לא אלמן ישראל, ולכן לכל אלו שלא מוכנים לקחת את הייאוש כאופציה נעודד כאן במילותיו של הנשיא אובמה אשר לא בכדי, היה שנוא נפשו של ראש ממשלתנו." “שינוי לא יבוא אם אנחנו נחכה לאדם אחר או זמן אחר. אנחנו האדם שחיכינו לו. אנחנו השינוי שאנחנו מחפשים". להתראות במוצ"ש בפתח תקווה חברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה