הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

10.7.2017

האם מפלגת המחנה הציוני הולכת לחזור על תסמונת הלוויתינים שנזרקים אל החוף ללא רוח חיים?

חברים,
קיבלתי הערה לפוסטים שלי בעניין אבי גבאי, מחבר  שאני מאוד מעריך, ואשר הוא שותפי להפגנות בפ"ת ולמאבק על ערכי הדמוקרטיה ומיגור השחיתות.

נוכח החשיבות של הערתו והתשובה להערה זו, החלטתי להביא בפניכם את הדו שיח הנ"ל אשר תוצאותיו יתבררו עוד זמן מועט. דו שיח זה מובא לפניכם.

דודי יקירי
אני יודע שאתה פועל ממקום כנה ומאמין מכול הלב שדבריך נכונים, והסיפור שאתה מספר הוא מזעזע.


ברצוני להסתייג מהמסקנות שלך בכמה היבטים:

1. השרץ השלטוני שמחזיק כרגע את המדינה ונוהג כמו נירון קיסר, עד אשר לא יחריב את המדינה במלחמת אזרחים אן טילים, לא יעצור - חייב ללכת במיידי. כול פתרון יותר טוב מאשר הישארותו בשלטון אפילו דקה אחת נוספת


2. אתה יוצא מהנחה שכול קרוב משפחה של... הוא באופן אוטומטי מושחת ופושע כמוהו.


אני יכול להסתכל באותו אופן על לפיד שהוא ממומן על ידי בעלי הון ומילה שלו היא לא מילה, על דרעי שהוא עבריין מועד, על בנט שפרשות השחיתות של הבית היהודי קופצות בזו אחר זו ושהתתעלמות הרועמת שלו בשתיקה מכול השחיתות פשוט צועקת, שלא לדבר על כחלון וחבריו בעלי ההון.


המכנה המשותף למקרים אלו זה פוליטיקה זה דבר מסריח, וכאשר מחליפים שלטון מחליפים אותו לא בטוב ביותר, אלא ברע במיעוטו לצערי הרב.


3. אותם מקורות מוסמכים שאתה מצטט, אני בספק אם הם מקורות מוסמכים או אוסף של פרטי מידע, שמהם אתה בונה פאזל (שאולי הוא נכון ונוראי), אך הבסיס העובדתי שאתה מביא כאן הוא לא מספיק כדי לצייר תמונה אמינה ומדויקת.


4. אמרת שמיכה גבאי כבר בכלא, אז מה הבעיה כרגע? האם עצם העובדה הזאת לא גורמת לרגיעה ביכולתו להשפיע?


5. תפקידנו כאזרחים מנקודת ראותי (זאב לביא) זה 1.לזרוק את ביבי וחבורת הזדון שלו החוצה מהר ככול האפשר 2. לבוא עם תכנית חלופית של שינוי שיטת הממסד בדרך שנכפה (אנחנו הציבור) על כול המפלגות לקבל את השינוי המבני, שימנע שחיתות ויביא לטוהר מידות בהנהגה.

6. בגילוי נאות, אני תומך במינוי גבאי להוביל את מפלגת העבודה, בגלל שעצם השינוי יביא למהפך ובתחושת הבטן שלי (שאינה מבוססת על עובדות), יש לו סיכוי לגרום לכך שיהיה מהפך בשלטון.
נכון יש לו את הפאקים שלו גם כן.

יאללה בלגן בכול הארץ
שתרעד האדמה עד שיהיה לנו שלטון עם לב חכם ונבון ובעל חזון
זאב לביא
עד כאן!! ביבי הביתה!!
https://www.facebook.com/1310576052365789/





 זאב יקירי, 
קראתי את תגובתך.
 מהיכרותי אותך כאדם ערכי , ישר, הגון ולוחם צדק ברור לי שאתה מתכוון לטוב. ואולם עליך לדעת זאב כי אחרי שכולנו סבלנו מהפוליטיקה המכוערת שהייתה וקיימת עד היום, אנחנו זקוקים לפוליטיקה חדשה ונקייה. 

לא עוד תיחמונים ועבודה בעיניים על הציבור ועל כל העולם. אלא יושר והגינות. את זאת ניתן להשיג רק על ידי היצמדות לאמת. אני בפוסט שכתבתי פתחתי פתח, לאבי גבאי, לכל מתפקדי המחנה הציוני ולכל תומכיה להיצמד לאמת להיחשף ולמנוע "אסון" למפלגה זו.

 לצערי לא נוכחתי בבירור נוקב של החברים במפלגה בנושאים החמורים שהעלתי. ממש תסמונת הילד שמכסה את עיניו וחושב שעל ידי כך הבעיה תעלם. 

אז ראשית , זאב יקירי תתכונן שאחרי הבחירות שיתקיימו  במחנה הציוני, המפלגה הולכת לחטוף את המכה של חייה. את הפוליטיקה הנקייה ניתן היה להביא לא ממקום של נאיביות אלא ממקום של הבנה למציאות העגומה ולפוליטיקה המכוערת שהשתלטה עלינו.

כך, נוצר מצב שאני שרציתי להציל את המפלגה מפני עצמה לא הצלחתי למנוע את קריסתה ואילו הגישה שלך, שאני בטוח שנעשתה ממקום טוב ותמים, גישה זו הולכת להביא לקריסת המפלגה ביום שאחרי.

 אני לא רוצה להוסיף כדי לא לפגוע בהליכי החקירה. אבל לאחר הבחירות אתה תבין את מה שאני אומר כאן ואז תיראה שהגישה שאימצת השיגה בדיוק את ההפך וחיזקה את נתניהו.

רק אוסיף כמה מילים על פוליטיקה נקייה. פוליטיקה נקייה היא כזו שאם אני שואל פוליטיקאי אם פלוני הוא קרוב משפחה שלו הוא לא יכול לומר לי "לא שאני יודע ובן דוד בוודאי שלא". פוליטיקאי מהפוליטיקה החדשה צריך לדעת שהוא חייב בשקיפות והגינות כלפי תומכיו ולכן עליו להתקשר לאמו או לבני משפחתו, לברר את הקשר המשפחתי אם קיים או לא ולתת תשובה מלאה ומדויקת ולא בנוסח שניתנה.

 זאת ועוד מותר לך שיהיה לך קרוב משפחה שהוא רוצח סדרתי וזה לא צריך לפגוע בך לרוץ לכל תפקיד פוליטי. אבל כאשר אתה מתחמק מלהודות בקשר המשפחתי לאדם זה או אחר אתה מזכיר את הפוליטיקה הישנה והמכוערת אשר אותה אנחנו פועלים כדי לשנות. בנוסף  נשאלת השאלה, מה אתה מחפש להסתיר בתשובה מסויגת שאתה נותן? וכמה גילית וכמה הסתרת? 

זאת ועוד כאשר אתה מסכם קואליציה חילופית המבוססת על סגירת תיקים פליליים שלא כדין הרי שיש בכך עבירה על החוק. האם לנו שמבקשים להעיף את המושחתים מותר להשתמש בעבירות על החוק כדי להעיף את המושחתים?! 

אבל החמור הוא שבדרך זו לא רק שלא נעיף את נתניהו אלא שבהתנהלות זו של המחנה הציוני, ובאי ליבון הדברים שחשפתי, לפני הבחירות, הולכת מפלגת המחנה הציוני לכיוון של התאבדות ומי שיקצור את הפרות מקריסה זו יהיה דווקא נתניהו. 

לי אין עניין לחזק את נתניהו או להחליש אותו. אני מחזק את פעולותיו לפירוק המאפיה כי זהו איום קיומי על המדינה . אני סבור שחובתו לפעול לניקוי מדינת ישראל מהפשע המאורגן ואני שמח שהוא עושה זאת. 

האבסורד הוא שאת הפשע המאורגן שביבי זורק ומכניס לכלא מפלגת המחנה הציוני מאמצת אל ליבה(ושוב מבלי חלילה לטעון שאבי גבאי באישיותו הוא עבריין, אלא שעצם השיטה של מינוי פוליטי על ידי אדם פרטי שהוא עבריין מורשע, יוצרת תלות וקשר פסול בין הממנה למתמנה - ראה פסקי הדין שניתנו בפרשת רשות המסים) . חכה למחר לאחר הבחירות ותבין למה אני מתכוון.(כאמור לא רוצה להרחיב בעניין כדי שלא  לפגוע בשלב זה  בחקירה).
דוד לוי




תגובה 1:

  1. דוד היקר קטונתי מלשבח את מעשך ההסטוריה תעשה זאת ממילא. לגבי הריטואל במפלגת העבודה אשר אחרי הבחירות החברים מכרסמים כל העת במעמד היור כעת לאור דברך הכל ברור הבחירות אינם אמיתיות ולכן היור הנבחר אינו האמיתי ואינו נהנה מתמיכת השטח.

    השבמחק