הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

10.7.2017

גם עמיר פרץ הינו קרוב משפחה של ראש המאפיה- מיכה גבאי


חקירה משותפת של יאח"ה והשב"כ לראש המאפיה - מיכה גבאי
חברים, נא להחזיק היטב במשענת כלשהי כאשר אתם מתחילים לקרוא פוסט זה ואף רצוי לשבת כי הדברים שתחשפו אליהם לא יהיו קלים. כפי שכבר דיווחנו לכם, ראש המאפיה הישראלית נמצא, מאז יום 04/07/2017, בחקירה של כוחות הביטחון (יאח"ה + השב"כ) הואיל ומדובר באיום על סדרי השלטון והמשפט בישראל. 

בחקירתו הנ"ל, של ראש המאפיה, האיש החל "לזמר". כך למשל נחשפו פרטים משמעותיים שהביאו למעצרם של ששת העצורים בפרשת הצוללות ופרטים אלו ייחשפו בהמשך.

ראש המאפיה הודה בהרצת אבי גבאי
בעניין הרצת המועמדים מטעמו לראשות מפלגת העבודה כאשר באמתחתו "קואליציה סגורה" האיש הודה כבר בשימוש ב"סטוק" של תעודות זהות של קשישים עבור אבי גבאי, לצורך התפקדות למפלגת המחנה הציוני וזאת לאחר הצטרפותו של קרוב משפחתו אבי גבאי אשר אותו הוא הריץ.                                                                           
                                                                                                                 
                                                          


עמיר פרץ גם הוא קרוב משפחה של ראש המאפיה
 אלא שעכשיו מתברר בחקירתו – על פי מידע שהגיע אלינו, שכדי להיות בטוח יותר במהלך מינוי המחליף לנתניהו הוא תמך במקביל גם במתחרה של אבי גבאי –עמיר פרץ. נדהמנו לשמוע כי קיימת קירבת משפחה בין משפחתו של עמיר פרץ למשפחתו של מיכה גבאי, אם כי אבי גבאי על פי מה ששמענו הוא מועמדו המועדף.



בעולם הפשע כפי שאתם יודעים אתה לא מביע את תמיכתך במילים אלא במעשים ולכן בחודשים אפריל ומאי, הודה מיכה גבאי בחקירתו, כי השתמש בסטוק נוסף של תעודות זהות של קשישים לצורך התפקדות למחנה של תומכי פרץ.

שיטת העבודה של המאפיה - הפללה ואח"כ סחיטה
למי שטרם מכיר את אופיו של ראש המאפיה נאמר כאן כי מדובר באדם מאוד ממולח, אשר השיטה של תפירת תיקים היא שמנחה אותו (ראו למשל מסמך יצחקי שהוא יציר כפיו). ולכן במקביל לתמיכתו המאסיבית בפרץ דאג ראש המאפיה גם להפליל את יתר המועמדים במפלגת העבודה על ידי התפקדויות מרוכזות אגב שימוש בכרטיס אשראי אחד.

עכשיו, לאחר שכל המתחרים של גבאי היו בבחינת עבריינים הוא פנה לאבי גבאי דרך שליחיו והמליץ לתבוע את יתר המועמדים על כך שהתשלום עבור ההתפקדות של קבוצות המתפקדים החדשים של יתר החברים בוצע בכרטיס אשראי אחד, וזאת בניגוד לחוקת המפלגה.

אבי גבאי עותר כנגד כל המועמדים לבית הדין של המפלגה
ואכן ביום 17/05/2017 עתר אבי גבאי לבית הדין של מפלגת המחנה הציוני כנגד יתר המועמדים בטענה של הפרת החוק על ידי יתר המועמדים בהתפקדות של המתפקדים החדשים. עתירה זו נדחתה על ידי בית הדין של המפלגה.

זיוף טופסי התפקדות - שיטת פעולה רווחת
אם מישהו מהקוראים סבור שהשיטה הנ"ל של זיוף טופסי התפקדות של חברי מפלגה היא חלום פרוע של כותב שורות אלו, כי אז נביא כאן מאמר, כבר משנת 2005, של אמנון דנקנר ודן מרגלית על שיטת זיופים זו ועד כמה היא מקובלת. 

חדירת הפשע המאורגן לרשויות המקומיות תחילה
זאת ועוד, למי שמתעניין בהתפתחות הפשיעה המאורגנת והשתלבותה בפוליטיקה המקומית מוזמן לעיין בספרו המאלף של דורון נבות "שחיתות פוליטית בישראל"- הקישור לספר מצורף. כך למשל בעמוד 400 לספרו מספר המחבר כי המפכ"ל לשעבר דודי כהן התבטא כבר בתקופת כהונתו, כי המאפיה חדרה אל השלטון המקומי "ברשויות המקומיות.. יש חדירה מתמשכת של ארגוני פשיעה, שמתבטאת לדוגמה, במתן הטבות ובמכרזים"  

כעת חדירה של הפשע המאורגן לשלטון המרכזי

אז אם בשנים 2007-2008 הפשע המאורגן חדר לשלטון המקומי הרי שאין להתפלא על חדירתו בשנת 2017 לשלטון הארצי כאשר המאפיה מרכיבה את הקואליציה. אך חמור מכך, האתנן שניתן על ידי המאפיה למועמדים השונים המרכיבים את הקואליציה, הוא אתנן פלילי לכל דבר אשר ישמש אותה בעתיד כאמצעי סחיטה של המועמדים ועל חשבון הציבור כמובן.

2 תגובות:

  1. אני רציתי את אראל.

    השבמחק
  2. כה לחיי דוד!
    מה שיפה שמרוב שכולם רוצים שינוי ולסיים את ליקוי המאורות שנקרא שלטונו של ביבי נתניהו, לא שמים לב ל"צמיחה על סטרואידים" של אבי גבאי שצמח "יש מאין" וזוכה בכל הקופה .קראתי לאורך ולרוחב את פרסומיך בדבר היכולת של אנשים לשנות ולזייף תוצאות של בחירות בגופים ציבוריים ואי אפשר לעשות את החיבור בין הניצחון במדהים של מר גבאי(שדרך אגב אני בעדו כי הוא הרע במיעוטו)לבין משהו לא נעים שעובר בגוף שאומר שיש לבחון היטב את המציאות דרך הפריזמה של דבריך.משמח אותי לדעת שלפי דבריך מיכה גבאי עצור ו"מזמר".
    שנית דבריך עך פרשת הצוללות עולים ונחשפים על פני השטח והייתי מבקש לדעת האם לפי מקורותיך ידוע לך עך כך מעורבות של ביבי בעניין? שהרי טענת שמר גנור אמר לחוקרים כי חלק מהכסף הועבר לקודקוד שילטונו ידוע והאם יש קשר לפרשת הכספים שהופקדו בפנמה(off shore banking)?
    שאמור להעביר סול

    השבמחק