הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

23.7.2017

אני מאשים את ראש ממשלת ישראל וחבר מסייעיו


קראתי ובחנתי לעומק את מסמכיו של האזרח ק' והנני לפנות אליך אדוני ראש הממשלה ואל חבר סייעניך כדלקמן:

אתה, בנימין נתניהו, גנבת את כל כספו של האזרח ק' – איש ישר דרך, וזאת באמצעות פקידי רשות המיסים שותפיך לדבר עבירה, ועל כן אתה גנב!!



אתה, בנימין נתניהו, ביחד עם פרקליטות המדינה ופרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א, "תפרת" תיק פלילי לאזרח ק' – קורבן גניבתך, וזאת על מנת למלט את עצמך ואת שותפיך לדבר עבירה מן הדין, ולכן הנך שרלטן, מאחז עיניים, ומסייעיך הפרקליטים הינם עבריינים – מלחכי פינכה, אשר מעלו בתפקידם ובגדו בעמם.

אתה בנימין נתניהו, ביחד עם עובדי בתי המשפט ועבריינים מן הסקטור הפרטי, ניתבת את עתירתו של האזרח ק' שהוגשה לבית המשפט הגבוה לצדק לשופט בית המשפט העליון אשר נבחר על ידכם וזאת על מנת לעשות משפח ולא משפט, ולכן הנך מחריב "הבית השלישי" של עם ישראל הלא הוא "מבצר שלטון החוק" אשר נבזז על ידך ועל ידי עוזריך.

אתה, בנימין נתניהו, השתמשת בראש המוסד – יוסי כהן, על מנת שיפעיל את קרוב משפחתו כדי להתנכל משפטית אל אמו של האזרח ק' – אישה אלמנת חלל צה"ל, בת שמונים, וכל זאת על מנת להלך אימים על האזרח ק' ולכן הנך נמושה, חסר חוט שידרה ונטול ערכים.

ולבסוף איך אפשר בלי פרשת השחיתות הגדולה בתולדות מדינת ישראל – פרשת הצוללות. איך נטלת שוחד בעשרות מיליוני ₪ בעסקה הנ"ל תוך העברתם ממיקי גנור, לידי חשבונו בחו"ל של שותפך לעסקים – ראש הפשע המאורגן הישראלי– עו"ד מיכה גבאי, ותוך מילוטו של האחרון לחו"ל סמוך לפני החקירה וזאת על מנת למנוע את הפללתך, ולכן אתה הגנב הגדול ביותר בהיסטוריה של העם היהודי.

אני כמו רבים אחרים, איננו תמימים ואיננו מצפים כלל כי היועץ המשפטי לממשלה, אשר מעל, וממשיך למעול בתפקידו, יביא אותך ואת חבר סייעניך לדין על פשעיכם. ואולם אני יכול להבטיחך נאמנה כי אזרחי ישראל לא יוותרו וכי יבוא יומך ויומם של כל מסייעך ומלחכי פינכתך.

ואם לא די בכך, הרי שדם יהודים על ידיך. שכן, רק לפני מספר ימים חיוו שרותי הביטחון כמו גם הגורמים המקצועיים, את דעתם המקצועית, כי אסור לנסות ולשנות את הסטטוס קוו בהר הבית על ידי הצבת "מגנומטרים" שכן הדבר "יבעיר את השטח" ועלול להביא לאינתיפאדה שלישית. לא עזרו עצות המומחים, וברשלנות ובטיפשות, או שאולי בכוונה להסיט את האש מחקירותיך, פעלת בניגוד לחוות הדעת המקצועיות והבאת עוד הרוגים על בית ישראל והיד עוד נטויה.

מהי ליטרת הדם אשר הנך עוד מתכוון לדרוש מן העם המיוסר הזה, כדי למלא את מהווייך ובכך ולמנוע מאזרחי ישראל בנייה של תהליך שלום בר קיימא ושכנות טובה עם יתר העמים השכנים?!


בבוא היום אנחנו, אזרחי ישראל אשר איבדו בשנות שלטונך את ערכי החירות,  השיוויון, כבוד האדם, ערכי הדמוקרטיה ושלטון החוק, נקיף את ביתך בהפגנת המונים שנקיים בהתאם לחוק ונדרוש להביא אותך ואת כל שותפיך לדין.

4 תגובות:

  1. מסתייג רק מהסיפא של המאמר. צריך היה להציב אמצעי בדיקה של הנכנסים להר הבית.המגנונטרים הם האמצעי המקובל ביותר.הסטוס קוו לא השתנה.המגנומטרים מוצבים בכניסה להר.לא בשטח ההר עצמו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי.. כמה גלאי מתכות יש להציב? מה משך הזמן שהבדיקה תארך?
      הרבה פעולות טרור נמנעו בגלל ועדת התאום עם הפלסטינאים וירדן. נושא האמצעים למניעת החנסת חומרי חבלה ולחימה מכוסה בועדה. הדוני הוא שכאן היה נסיון חד צדדי להכתיב ולשנות באופן חד צדדי, תוך פגיעה מכוונת בצד הפלסטינאי.
      אנו הרווחנו את חוסר האמון שלהם ביושר ובעבודה קשה לאורך שנים. אז מה הפלא?

      מחק
  2. עו"ד דוד לוי היקר, ישר כל, קודם כל, תודה על הדבקות והאומץ שלך, אנו האזרחים הפשוטים וקשיי היום, רואים הרבה אולם ידינו כבולות, מי ייתן והצדק יצא לאור וצליח לבער את המושחתים מתוכנו ובראשם נתניהו

    השבמחק
  3. מילא, התגובה שלי. היכן תגובתו של הביבי?!
    יש, אולי, דברים בגו?
    הולכת ומתחזקת ההרגשה, כי אכן, כן!

    השבמחק