הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

26.7.2017

איך מתכוון נתניהו להפוך את הדמוקרטיה הישראלית לדיקטטורה – לעולמי עד


עמיר פרץ מערער על אי תקינות הבחירות הממוחשבות במפלגת העבודה
לפני מספר ימים דיווח הכתב לענייני מפלגות של תאגיד השידור הציבורי – יואב קרקובסקי על הגשת עתירה מצדו של עמיר פרץ למזכ"ל המפלגה וליו"ר ועדת הבחירות של מפלגת העבודה, לבדיקת תקינות ההצבעה הממוחשבת אשר התקיימה בסיבוב השני של הבחירות לתפקיד יו"ר העבודה בינו לבין אבי גבאי.

כל מחשב כיום הינו פרוץ ובסכנת התקפת סייבר
כמובן שאותנו הדבר כלל לא הפתיע שכן אנו דיווחנו כאן עוד בטרם הבחירות כי מדובר בבחירות אשר עקב מעורבות הפשיעה המאורגנת אשר שולטת בכל תהליכי הבחירות במדינת ישראל, הרי שצפויה "חדירת סייבר" למחשבי מפלגת העבודה ולכן מדובר בתוצאה ידועה מראש של הבחירות ולפיהן אבי גבאי ייבחר.
מיותר לציין כי ישראלים רבים מסרבים להאמין ולקבל את העובדה שיש בישראל שלטון הבוחר בעצמו בשמונה השנים האחרונות. כפי שהתבטא כבר פעם האמן האיטלקי הידוע לאונרדו דה וינצ'י " “יש שלושה סוגים של אנשים: אלה שרואים, אלה שרואים כשמראים להם ואלה שלא רואים.”

לטובת אלו שלא רואים הבה ונאיר את עיניהם. אין צורך לחזור ולומר כי כידוע רוב המחשבים בעולם פרוצים לחדירות סייבר.

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית מתפטרת בשל אי חקירת הונאת הבחירות
אין גם טעם ולחזור ולכתוב על הונאת הבחירות אשר בוצעה במרץ 2015 כאשר פורצים למחשבי וועדת הבחירות המרכזית הוסיפו לליכוד מאות אלפי מצביעים בהיקף של כ- 8 מנדטים אשר כלל לא בחרו במפלגת הליכוד. די אם נציין כי הואיל ומפכ"ל המשטרה אלשיך לא נענה לבקשת נשיאת בית המשפט העליון , אסתר חיות, אשר שימשה כיו"ר ועדת הבחירות, לחקירת הונאת הבחירות הממוחשבת, הביא הדבר להתפטרותה של השופטת אסתר חיות מתפקידה כיו"ר ועדת הבחירות, מהלך התפטרות אשר לא היה כמותו מעולם בעבר בדמוקרטיה הישראלית הצעירה.

גורמים האמונים על שמירת סדרי המשטר הדמוקרטי התריעו בפני פרץ
ואולם מכיוון שאנו עוסקים כאן  כרגע בהונאת הבחירות לתפקיד יו"ר העבודה , נציין כי מי שהניע את עמיר פרץ לנקוט בהליכים להוכחת הזיופים בבחירות הממוחשבות במפלגה היו גורמים  ברשויות המדינה אשר אמונים על שמירת סדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו, ומתוך כוונה לחשוף את הונאת הבחירות הזו כשלב לפני חשיפת הונאת הבחירות לכנסת בבחירות 2015.

לנתניהו תכניות אחרות לגמרי – להמשיך בהונאה בהליכי הבחירות בעתיד
ואולם לראש ממשלת ישראל – בנימין נתניהו היו תכניות שונות לחלוטין. ראשית הוא הבין כבר כי פעולותיו הרבות והלא חוקיות, בהן עשה לביתו במאות מיליוני שקלים, עלולות להיחשף ומכאן שהדרך היחידה  ל"נקות" את עצמו היא השתלטות מוחלטת ולתמיד על תפקיד ראש הממשלה, בהנחה שאז יהיה ניתן בקלות רבה יותר ל"הלבין" את פשעיו הרבים מאין ספור ואף  להמשיך ולהחזיק בתפקיד.



אם כך, עלתה וצצה השאלה הכיצד ניתן למנוע את חקירת הונאת הבחירות של 2015 ובה בעת להמשיך ולהשתמש בהונאות סייבר לכל הליך בחירות עתידי שייערך בישראל ואף לכל סקרי דעת הקהל, כפי שהדבר נעשה עד עצם היום הזה ומבלי שאמצעי התקשורת במדינה כלל מעלים בדעתם שהן הליכי הבחירות במדינה והן סקרי דעת הקהל מזויפים לחלוטין ונשלטים באופן מלא על ידי הממשלה.

בחירת אבי גבאי על ידי הונאת מחשב – אמצעי לחסימת גבאי לחשיפת הונאת הבחירות של 2015
השיטה שנבחרה הייתה כדלקמן. ראשית למפלגת העבודה יוצנח אבי גבאי וזאת על מנת שאם הבלתי צפוי יתרחש ומפלגת העבודה תרכיב את הממשלה הבאה כי אז יפעל גבאי לסגירת החקירות כנגד נתניהו. ואולם בכך לא היה די. נתניהו על אף שמינויו של אבי גבאי היה מטעמו חשש שמא עלול גבאי להידרש ולחשוף את הונאת הבחירות של 2015 ולכן נדרש נתניהו, על פי דרכו, לפעול בדרך שתמנע מגבאי את חשיפת הונאת הבחירות של 2015.

הדרך שנבחרה הייתה להביא לבחירתו של אבי גבאי בדרך של הונאת מחשבים ופריצת סייבר ותוך תיעוד הנושא בראיות. וכך, אם בסיטואציה עתידית ירצה אבי גבאי לטעון כנגד  הונאת הבחירות של 2015 אשר בוצעה על ידי נתניהו, כי אז מבעוד מועד, ידאגו אנשי נתניהו לנופף לאבי גבאי בראיות, כי הוא עצמו נבחר לתפקידו כיו"ר העבודה (ומכאן בשרשור אף לתפקיד ראש הממשלה) אגב הונאת בחירות.

סגירת הגולל על חקירת הונאת הבחירות והפיכת ישראל לדיקטטורה לעד
יש להבין כי משמעות מהלך זה של נתניהו, הינה למעשה סגירת הגולל על חקירת הונאת הבחירות של 2015 ולמעשה הותרת אדם ברשות המדינה כאשר הוא זה אשר לא רק בוחר בעצמו ובמפלגתו בכל הליך בחירות עתידי, אלא הוא אף יהיה זה שיקבע את תוצאות הבחירות בכל ייתר המפלגות ותוך העדפת היריבים שימצא לנכון, שלא לדבר על כל סקרי דעת הקהל של כל העיתונים ורשתות השידור אשר ימשיכו, כפי המצב היום, להיקבע על ידו.
ואנו כאן, רק נביע את דעתנו אשר לפי הידוע בתולדות העמים, מעולם לא פינה דיקטטור את כיסאו לאחר ובוודאי לא כאשר סיום התפקיד עלול להביא לחשיפת הפשעים החמורים שבוצעו.

עמיר פרץ מתקפל בלחץ המאפיה
לצורך השלמת התמונה נציין, כי בעקבות הודעתו של עמיר פרץ על צורך בבדיקת תקינות הבחירות הממוחשבות, הוא מיד קיבל מסרים מאנשי נתניהו שיזהר מלערער על תוצאות הבחירות שמא יחשפו פרשיות "מביכות" לגביו. מי שהאזין לראיונות עם עמיר פרץ ברדיו בשלושת הימים האחרונים, שמע בקולו ממש התנצלות על עצם ההליך שנקט והבהרה שהוא אינו מתכוון לערער על תוצאות הבחירות אלא רק לבדוק את תקינות המחשבים ומניעת ההפרעה להליך הבחירות.(הלינקים לראיונות משום מה הורדו מהרשימה של תכניות התאגיד)

דמוקרטיה אמתית נבחנת באופן ספירת הקולות

וכך כאשר מנהיגי האופוזיציה חוששים לערער על השחיתות בהליכי הבחירות, דבר אשר מתחייב במדינה דמוקרטית, אנו כאן נחזור ונבהיר מעל לכל ספק כי דמוקרטיה אמתית, כידוע, נבחנת לא במתן חופש הצבעה כללי אלא באופן ספירת הקולות. נכון להיום , מעבר לכל ספק סביר, הדמוקרטיה הישראלית מצויה בפסק זמן ולתקופה בלתי מוגבלת.

3 תגובות:

  1. לא ברור למה אתה קושר את אבי גבאי ומיכה גבאי יחד.. לפי הדברים שאתה הבאת בעבר שיטת הפעולה של המאפיה היא קודם לבצע פעולה, לצורך העניין כמו פריצה למחשבים וזיוף בחירות, ואז לסחוט את האובייקט, שיתוף פעולה הוא לא הכרחי עבורם.

    השבמחק
  2. הנה קישור עדכני לכך שלהאקרים בלאס וגאס לקח 90 דקות לפרוץ קלפיות בארה"ב.
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/888/654.html

    השבמחק
  3. תיזה מעניינת וגם סבירה אבל אין לך ראיות. באותה מידה אפשר לבנות סיפורים דומים עם שמות שונים.
    בכל אופן כל אזרח חייב להיות ערני ואם הוא נחשף לסוג כזה של מניפולציה חובה עליו לפרסם.

    השבמחק