הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

1.7.2017

מהו הסוד של אולמרט אשר מגילויו חוששת הפרקליטות? (חלק א')

הפרקליטות "יורדת מן הפסים"
מי שעוקב בשבועות האחרונים אחרי פרשת השחרור המוקדם של אהוד אולמרט לא יתקשה לזהות כי התנהלות הפרקליטות בפרשה חורגת מכל נורמה ציבורית ראויה ומזכירה לנו יותר "חיסול חשבונות" של העולם התחתון. 

האם הפרקליטות רשאית לטעון, כלפי ראש ממשלה לשעבר, אשר מבקש להוציא ספר על תקופת שירותו את הציבור, כפי שמקובל בכל מקום בעולם, "הוא כתב את הספר מסיבה של בצע כסף". האם להרוויח כסף על ידי פרסום ספר הפך להיות מניע עברייני. שאם לא כן הכיצד מעזה הפרקליטות לקבוע כי בהתנהלותו זו של אולמרט הוא מגלה "דפוסים עברייניים"?



אין ספק כי הפרקליטות במדינת ישראל איבדה עשתונות ועושה כל אשר לאל ידה כדי למנוע מאולמרט את חופש הביטוי ועל מנת שימנע מלגלות את הסוד הנורא מכל. מהו אם כן סוד זה?

קרב על "ההגמוניה" בין המאפיה של קריית גת למאפיה הירושלמית
לפני שנחשוף בפניכם את המניע להתנהלות הפרקליטות, ולא על מנת להחזיק אתכם במתח, הבה ונשחזר את האירועים שקדמו לפרשת השחיתות של אולמרט וזאת הפעם מנקודת המבט של אולמרט וכפי שתבוא לידי ביטוי בספרו לכשיצא לאור.

התייחסותו של אולמרט אל הפרשיות: פרשת הירשנזון, פרשת רשות המיסים ופרשת אולמרט נקשרות בפעולה של מלחמה בין שני ארגוני פשיעה: המאפיה של קריית גת בראשות עו"ד מיכה גבאי כנגד המאפייה הירושלמית בראשות איש העסקים קובי בן גור.

אם המאפיה של קובי בן גור זכתה לכינוי זה ("מאפיה") מהיועץ המשפטי לממשלה דאז, מני מזוז, הרי שמאפיה של קריית גת אשר הייתה היוזמת והמבצעת של "הפוטש" על המאפיה הירושלמית כלל לא צדה את עין הציבור.

אופן השליטה של המאפיה הינו באמצעות מינויים בשירות הציבורי
להזכירנו, את דפוסי הפעולה של ארגון פשיעה ברשות המיסים זיהה בית המשפט בעניינו של ג'קי מצא בקובעו " שיטת השכפול והחלחול: מתמנה אדם לפקיד בכיר מאוד והריהו אסיר תודה, אסיר עולם, למיטיביו, והוא בתורו ממנה פקידים בכירים, ובינוניים וזוטרים, וכולם יודעים למי תודה למי ברכה, למי לעשות טובה אם יבקש, במישרין או באמצעות אחד הנהנים הקודמים בשרשרת."

 המאפיה של קריית גת עומדת מאחורי פרשיות :הירשנזון, רשות המיסים ואולמרט
ומדוע טוען אולמרט, כי שלוש הפרשיות הללו (הירשנזון, רשות המיסים ואולמרט) היו למעשה קרב על הגמוניה של הפשע המאורגן ואשר למצער הסתיימה בהשתלטות של המאפיה של קריית גת על רשויות המשפט והחוק במדינת ישראל? די לקחת את הפרשיה הראשונה (הירשנזון) ולהבין כי עובדת הסתדרות העובדים הלאומית, מעיין אגם, תומרנה ללא ידיעתה לחשוף את השחיתות בהסתדרות העובדים הלאומית וזאת מבלי שהיא תחשוד בכך שהיא משמשת כלי בידי המאפיה של קריית גת. 

 נתון מבדח משהו בהקשר לכך הוא העובדה שחלק מן השמות המעורבים בפרשה "התגלו" או "סופקו" למעין אגם באמצעות סיאנסים, כך לטענתה. (הלינק עצמו נמחק ולא צריך להתאמץ ולנחש על ידי מי ואולם מופיע תקציר של שורה וחצי)

אז, כל מי שסבור כי אכן שמות המעורבים בפרשה ואשר הועברו על ידי מעיין אגם למשטרה, אכן התגלו לה באמצעות סייאנסים, כי אז אל לנו נתערב באמונתו זו. אבל אנחנו, כשלעצמנו, אשר מיודעים "בשיטות העבודה" של המאפיה, ופחות מחוברים לתחום הסיאנסים, היינו ממליצים למעיין אגם לבדוק את חבריה למסיבת הסיאנסים.

עוה"ד אלי שוורץ מהפרקליטות על פרשת הירשנזון: הרקע "מאבקים פוליטיים"
חייבים לזכור שגם עוה"ד מטעם הפרקליטות, עוה"ד אלי שוורץ, אשר התוודע היטב לפרטי הפרשה, הבין שהמניעים הנסתרים לחשיפת הפרשה היו מאבקי שליטה וכוח פוליטיים כפי שהתבטא בעניין "אם אני קורא נכון את התיק, את הרקע להגשת התלונה במשטרה אני קושר למאבקים הפוליטיים ולניסיון של המועמדים לשפר את מעמדם הפוליטי".


(חלק ב' יפורסם מחר 02/07/2016)

תגובה 1:

  1. דוד לוי - כתבת על המאפיות המחזיקות את בתי המשפט - יפה כתבת - ועכשיו רק נשאלת השאלה הפשוטה, מדוע התקשורת נזעקת כאשר נעשות עוולות כלפי ידוענים ואילו האיש הפשוט הולך אזוק וחף מפשע דרך מסדרונות בתי המשפט ישר לכלא ללא זכות ציוץ? רצה הגורל ועברתי מסלול כלשהוא בבתי המשפט ""שלום "" עליון בירושלים ונחרדתי לראות את מעשי העוול הנעשים כלפי אזרחים מבלי שיש איזה שהוא מנגנון פיקוח שהרי מבקר במדינה ומח"ש משמשים בדיוק לפי הנוסחא אשר ניסחת כאן יפה כל כך כחותמות גומי לתיפעול השלטונות

    השבמחק