הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

18.7.2017

גנור ושימרון עדי מדינה ועד מדינה שלישי בדרך


הפשע המושלם?
איך השתבשה לראש ממשלת ישראל – בנימין נתניהו התוכנית לביצוע "הפשע המושלם" בפרשת הצוללות? נדמה שהשתלשלות הדברים מזכירה במידת מה את הרומן המפורסם "החטא ועונשו" כאשר תוכניתו של הגיבור רסקולניקוב  לביצוע הפשע המושלם, אשר תוכננה לפרטי פרטים, השתבשה לחלוטין והוא נאלץ לבצע מעשה פשע חמור נוסף שלא היה בתכנון המקורי.

מיקי גנור תיעד הכול בכתב
כזכור, כבר לפני שנה וחצי, דהיינו ביום 16/12/2016,  אנחנו פירטנו כאן בבלוג את גובה העמלה שהועברה לידיו של גנור (140 מיליון יורו) ואת שותפיו של גנור אשר אליהם העביר את החלק המוסכם מתוך העמלה הכוללת.
כבר אז ציינו כי האריתמטיקה הייתה מאוד פשוטה ומתועדת להפליא שכן מיקי גנור נהג לתעד בכתובים כל שלב ושלב, להוציא חשבוניות כדין, לערוך רישום ותיעוד שיחות מהסיבה שמדובר בעסקה גדולה, וכדי למנוע לזות שפתיים של השותפים.
כבר אז ציינו שסך של 35 מיליון יורו הועברו לעו"ד שימרון, ועל כן לא הופתענו מהדיווח שקיבלנו אתמול ולפיו הן מיקי גנור והן עו"ד דוד שימרון חתמו על הסכמי "עד מדינה".



"עסקת שוחד" בחסות ראש הממשלה
אם ברצוננו להתחקות אחר הלך הרוח של גנור ושימרון בהסכמתם לשמש עדי מדינה, עלינו להבין שכאשר אנשים כגנור (איש עסקים) ושימרון (עו"ד עיסקי) מקבלים הצעה לביצוע עסקת שוחד כאשר השם של ראש הממשלה משמש כאמצעי שכנוע לביצועה, ראו אנשים אלו מן "הצדק" להחזיר את "תפוח האדמה הלוהט" (האשמה המלאה) למחותנים העיקריים והיוזמים של העסקה, קרי בנימין נתניהו ומיכה גבאי- ראש המאפיה הישראלית.

העברה של 70 מיליון יורו מבנק המזרחי – סניף באר שבע
הכיצד זה שבשעה ששני האנשים המרכזיים בעסקת השוחד בה מעורב ראש הממשלה- המהווה את מעשה השחיתות החמור ביותר בתולדות מדינת ישראל- חותמים על הסכמי "עד מדינה", ממשיך נתניהו ברוגע ובנונשלנטיות את מסעו המדיני ברחבי אירופה "כאילו לא היה כלום"?!
ובכן מתברר כי אכן תוכניתו של בנימין נתניהו הייתה לביצוע הפשע המושלם. הנחת העבודה של נתניהו הייתה כי גנור ושימרון לא יסכימו לשמש כעדי מדינה. ואולם, כראש ממשלה אשר צופה פני התרחשויות לא צפויות, הניח שגם אם יסכימו הללו לשמש עדי מדינה, עדיין "החלק" שלו (70 מיליון יורו) הועבר על ידי גנור בהעברה בנקאית מסניף בנק המזרחי- באר שבע לחו"ל לפקודתו של עו"ד מיכה גבאי. ומכאן שכל עוד עו"ד מיכה גבאי לא משלים את הפאזל ומעיד כנגד נתניהו, הרי לכאורה אין ראייה לקבלת הכסף בידי נתניהו.

נתניהו מבריח לחו"ל את שותפו- ראש המאפיה עו"ד מיכה גבאי
בנסיבות אלו, מצא לנחוץ נתניהו לפעול באופן מידי להברחתו של מיכה גבאי לחו"ל וזאת על מנת למנוע ממשטרת ישראל ליטול ממנו עדות בעניין. תוכנית הברחתו של מיכה גבאי לחו"ל מסתבר כללה, משום מה, הטעיית כל הנוגעים בדבר, באמצעות fake news  וכך באמצעות ההסוואה של מידע שיקרי שנפרט כאן, וביצוע הברחתו של הנ"ל לחו"ל, כאשר התירוץ לנסיעה של גבאי היה השתתפות בברית של נכדו בקליפורניה ומיד בהמשך, ועם התקדמות החקירה, ליעד נוסף ובלתי ידוע.

Fake news מעצרו של ראש הפשע המאורגן
מה אם כך היה ה-fake news  שפיזר נתניהו? ביום 05/07/2017 פורסם בתקשורת על מעצר עו"ד פלילי, אשר נתוניו תאמו לעו"ד מיכה גבאי (עו"ד פלילי עם ותק של מעל 20 שנה, עם נכסי נדל"ן רבים וכו') וכאשר בצינורות לא פורמלים הופצה הידיעה ב"שוש ו" (בני משפחה, משטרת ישראל, יועצים משפטיים ,אנשי ביטחון וכמובן פוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית). נודה ולא נבוש כי גם אנחנו "אכלנו את הלוקש". תוך שהבענו קורת רוח רבה על ניסיונו של נתניהו למגר את הפשע המאורגן. כלל לא העלנו על דעתנו כי ראש ממשלת ישראל, נוהג כאחרון העבריינים, ומפזר מידע שיקרי, כהסוואה ועל מנת למלט מן הארץ את שותפו לפשע כדי שימנע ממתן עדות נגדו.
עד כמה היה המידע אמין ניתן היה לראות על פניו העגומות של אבי גבאי למחרת הסיבוב הראשון של הפריימריס בעבודה, שכמו יתר קרוביו דווח לו על מעצרו של מיכה גבאי, ביום 05/07/2017. היעלמותו של הפטרון שלו - מיכה גבאי באופן מוחלט ביחד עם המידע שזרם על מעצרו(על מנת לשוות אותנטיות למידע) נראה היה על אבי גבאי גם לאחר שזכה בבחירות הסופיות ביום 11/07/2017. למי שיתבונן בכתבה המצורפת ללינק (דקה 13 ואילך) לא יתקשה להבחין במראה העגום משהו וללא שמחת מנצחים.

עדי המדינה מרחיבים את יריעת עדותם

בדיעבד התברר לרשויות החוקרות שמיכה גבאי הוברח לחו"ל וזאת על מנת שיחמוק מהחקירה אשר תפליל את נתניהו. אלא שנתניהו לא לקח בחשבון כי עדי המדינה יפתחו את היריעה של עדותם  הרבה מעבר לעסקת הצוללות המדוברת ויש להמתין ולראות את עומק החשיפה של הקשרים המושחתים בין ראש ממשלת ישראל לראש המאפיה הישראלי אשר נח לו ברגעים אלא על שפת בריכה של מלון בארץ אקזוטית והכול עם קצת עזרה מידידים.

4 תגובות:

  1. להערכתי אבי גבאי היה עייף. זה היה יום לא קל. אתה טועה.

    מדוע לחתום עם עדי מדינה אם לא ניתן להגיע לראש הממשלה? הרי הם שותפים לכל הבלוף וחשוב מאוד שישבו בכלא על כך...

    השבמחק
  2. יקירי, אני מעריך שכמנכ"ל בזק הוא כבר חווה ימים מעייפים. על פי הבנתי כאשר בתום יום מעייף כאשר אתה זוכה בכל הקופה והופך להיות מועמד לראשות הממשלה, השמחה אמורה למחוק את העייפות והחיוך נמרח לך על הפנים גם ללא רצונך. אבל כמובן זו דעתי בלבד. לעניין עדי המדינה, צריך לזכור שאנו מדברים על ראש ממשלה שביחד עם שותפו הקרימינל (עו"ד מיכה גבאי) עומדים בראש ארגון פשע השולט במדינה. כדי לפרק ארגון זה ולהרשיע את מנהליו על פניו נראה שיש צורך בעדי מדינה.

    השבמחק
  3. מר לוי היקר
    כולי תקווה שדבריך אכן נכונים ומאד מצער אם אם אכן כך, אבל אולי נצליח בלער את סרטן השחיתות הגרורתי במדינה,
    בחישוב אחוזי התיווך על עסקת הצוללות(3אחוז מתוך 6 מיליארד שקל) הסכום הוא 180 מליון שקל ולא אירו.
    ישהמון פרשות שהעלת-כספי ההפקדה בפנמה זיוף הבחירות האחרונות ועוד שנראה כי זנחת את המשך הדיווח.
    הואיל ואני מאד מאמין בדרכך ובכינותך ובסיכונים שאתה לוקח על גבך, אנא תמשיך לעדכן
    תודה

    השבמחק
  4. מר לוי הנכבד!:אם כל "המאפיה" המתוארת שהשתלת על מדינת ישראל לא תמוגר זה יהיה סוף הציונות (ומה יהיה איתנו !?. . . ; תודה על הדיווח שלך ותמשיך בזה . . . !!!

    השבמחק