הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

5.7.2017

עו"ד מיכה גבאי נעצר לחקירה- עמד בראש ניסיון "לפוטש" לצורך הפלת נתניהו


סיפוק מקצועי של הכותב מההצלחה למנוע פגיעה במוסדות השלטון
חברים יש זמנים בהם אדם מרגיש נחת וסיפוק מעיסוקו. וזו היא התחושה היום לאחר כתיבת הפוסט של אתמול בעניינו של אבי גבאי והתמודדותו על ראשות העבודה. מן הסתם כתיבה פובליציסטית, ובמיוחד בבלוג כנגד השחיתות השלטונית, מטרתה בדרך כלל לייסר בדיעבד "בשוטים ועקרבים" את המושחתים על מנת ליצור קוד התנהגות הולם לעתיד. מעט הפעמים שהכותב מרגיש שהוא מצליח למנוע את התוצאה המושחתת עליה הוא מלין ואולם זו הרגשתי הפעם הגם שהסאגה טרם הסתיימה.

שיטת המינויים של עו"ד מיכה גבאי הוקעה על ידי בית המשפט
כידוע בפוסט שהעלנו כאן אתמול בשם "האם אבי גבאי הינו בן דוד מדרגה שנייה של ראש המאפיה?" פרסנו את תכניתו של ראש המאפיה מיכה גבאי להשתלט על ממשלת ישראל באמצעות מינוי אבי גבאי לראש מפלגת העבודה.
בית המשפט בפרשת רשות המיסים שהייתה בשנת 2007 –  קבע כי שיטת המינויים של בעלי תפקיד ציבורי על ידי אנשים פרטיים הינה מתכון מובטח לשחיתות חמורה ביותר. ולכל מי שאינו מכיר את התנהלותו של עו"ד מיכה גבאי (רוב חברי הכנסת וחברי הממשלה מכירים היטב) השיטה של הנ"ל הינה מינויים בכל רוחב השדרה הפקידותית- הציבורית אשר העניקה לו שליטה, במשטרה, בפרקליטות, בבתי המשפט, בהוצאה לפועל ובכל משרדי הממשלה.



התכנית של מיכה גבאי הדחת נתניהו והמלכת אבי גבאי כראש ממשלה
הפעם התוכנית של מיכה גבאי הנ"ל הייתה "להמליך" את בן דודו מדרגה שניה וזאת על מנת לבצע "פוטש" לנתניהו ולהפילו באמצעות בחירתו של אבי גבאי כראש הממשלה החדש. מיותר לציין את משמעות הדברים. ראש המאפיה אשר עומד למעשה בראש המדינה ועושה בה כבתוך שלו. אסון גדול מזה לא הייתה מדינת ישראל יכולה לדמיין בחלומות הגרועים ביותר.

עו"ד מיכה גבאי נעצר לפני שלושה חודשים בגין העלמת מס של מיליונים
ואולם את גבאי, עבריין ותיק, שום דבר לא הרתיע. כבר לפני כשלושה חודשים הנ"ל זומן לחקירה ברשות המיסים בגין העלמות מס במיליוני שקלים, הגם שהוצא לבקשתו צו איסור פרסום.
אנחנו כאן בבלוג דיווחנו לכם על נחישותו של נתניהו "לטפל" במאפיה ולחשוף את מעשי השחיתות שלה. ואכן מאז נחשפו שרשרת של מעשי שחיתות שונים כגון מתן הוראות של פרקליטים לרופאי המכון לרפואה משפטית לשנות חוות דעת על מנת להפליל חפים מפשע ועוד.

הנקמה של גבאי על חקירתו בגין העלמות מס – שתי ציפורים בירייה אחת
הנקמה שתוכננה על ידי מיכה גבאי בנתניהו הייתה מיועדת "לתפוש שתי ציפורים בירייה אחת". האחת להדיח את נתניהו והשניה להצניח לכסא ראש הממשלה מועמד מטעמו (אבי גבאי) אשר יאפשר לראש המאפיה שליטה מוחלטת על ממשלת ישראל ומדינת ישראל.
לצורך האמור, וכפי שפורט על ידנו בפוסט של אתמול בעניינו של אבי גבאי דאג מיכה גבאי להכין קואליציה מושלמת אשר כללה את מפלגתו של לפיד, ש"ס, הבית היהודי וכל היתר. את מתן "התופינים" לש"ס (סגירת התיק לדרעי) ולבית היהודי (סגירת התיק לסלומיאנסקי) דחה מיכה גבאי (וסליחה לכל הנעלבים בשמו של שי ניצן – אסור לשכוח מי הבוס של כל הבוסים) לאתמול- מועד הפריימריס כדי שלא לעורר חשד או שאלות מצד נתניהו.

הבסיס החוקי "לפוטש" – תיקון לחוק יסוד הממשלה משנת 2014
מה היה הבסיס החוקי לצורך ביצוע הפוטש? ובכן מיכה גבאי ניצל את התיקון לחוק יסוד הממשלה משנת 2014 ואשר מאפשר לאדם שאינו חבר כנסת לבצע "פוטש".(ייתכן כי על הכנסת לשקול מחדש קיומו של סעיף זה). ה"פוטש" מתבצע כאשר הקואליציה החדשה שהורכבה בכנסת (בסיכום בין חבריה- במקרה שלנו ביוזמת מיכה גבאי) מאפשרת לה ליזום הצבעה אשר בה בעת ובעונה אחת היא מצביעה לאי אמון בממשלה הקיימת ואמון בממשלה החדשה ועם הרכב חדש והכולל גם מי שלא היה חבר כנסת או חבר ממשלה (כגון אבי גבאי).
מפאת חשיבותו של הסעיף נביא אותו כאן כדלקמן:
בממשלה

 
28.    (א)  הכנסת רשאית להביע אי-אמון בממשלה.
           (ב)  הבעת אי-אמון בממשלה תיעשה בהחלטה של הכנסת, ברוב חבריה, להביע אמון בממשלה אחרת שהודיעה על קווי היסוד של מדיניותה, על הרכבה ועל חלוקת התפקידים בין השרים כאמור בסעיף 13(ד); הממשלה החדשה תיכון משהביעה בה הכנסת אמון, ומאותה שעה ייכנסו השרים לכהונתם.

עיננו הרואות כי המהלך המתוכנן היה קל ופשוט, ובהתחשב בכך כי המאפיה חולשת על חברות סייבר המאפשרות לה לקבוע את התוצאות של בחירות ממוחשבות הרי שמהלך "הפוטש" היה סגור מכל הכיוונים.


הפוסט "בארץ נעדרת" העיר את ראש הממשלה
ואכן, התברר כי לפוסט שלנו היה הפעם מסר פרקטי כפול ומניעתי, הן לראש הממשלה אשר עבריין מועד מנסה להדיחו ולמנות מריונטה מטעמו במקומו והן לחברי מפלגת העבודה שסברו שלאבי גבאי אין קשר למיכה גבאי אשר למעשה היה הסנדק שלו בכל התחנות בדרכו המקצועית.
בעקבות הפוסט שהעלנו אתמול, נחרד ראש הממשלה כאשר הבין את התכנית שהתבשלה על ידי עבריין, להשתלט על השלטון במדינה באמצעות החלפת ממשלה ועל כן מייד נעצר עו"ד מיכה גבאי והפעם ללא שחרור בערובה וכאשר החלה חקירה ארוכה ומקיפה של כל פשעיו. צו איסור הפרסום נשאר על כנו.

מעצרו של עו"ד מיכה גבאי צפוי להיות עד לתום ההליכים המשפטיים
יש להניח שחקירתו של מיכה גבאי תהיה ארוכה וממצה ואף יש להניח שהנ"ל לא ישוחרר במהלםך חקירתו ויעצר עד לתום ההליכים המשפטיים שכן הנ"ל מהווה סכנה לקיום שלטון החוק במדינה. הגם שכומבן הפעולה הבאה שתידרש הינה מעצרם של כל אנשי המאפיה.

 האם מפלגת העבודה תשמר על נפשה או שתיתן יד ל"פוטש"?
הגורם הנוסף, אשר עשוי להשתמש במידע האמור כדי להמנע מהשתלטותו של מיכה גבאי על מדינת ישראל, הינם מתפקדי מפלגת העבודה אשר אם לא ישתמשו במידע האמור ויתמכו בסיבוב השני באבי גבאי כי אז הם ימליכו את עו"ד מיכה גבאי על מדינת ישראל והנ"ל ישוחרר בהקדם מהכלא עם כינון הממשלה החדשה.


טוב יעשו מתפקדי העבודה אם יכלכלו את אופן בחירתם בצורה מושכלת. ואם אכן יעשו כך כי אז כותב שורות אלו יוכל לחוש סיפוק ושביעות רצון על כך שהציל שלושה : ראש ממשלה, מפלגת העבודה ומדינת ישראל.

7 תגובות:

  1. אין עליך עו"ד דוד לוי היקר... כל מה שאמרתה צדקתה והינו אמת לחלוטין, מוקסמת מהאומץ הרב והעיקש שהפגנתה לאורך כל הדרך הקשה שעברתה איתנו במדינה.... ועל אהבתך הגדולה של המדינה ותושביה.... אתה איש מיוחד במינך, וכולנו עפר לרגליך איש יקר.... ברוך בואך ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל היקרה ללב כולנו...איילת ברמן

    השבמחק
  2. "מיכה גבאי להכין קואליציה מושלמת אשר כללה את מפלגתו של לפיד, ש"ס, הבית היהודי וכל היתר". איזה שטויות במיץ. וחוצמזה, כל כך נסחפת עם התכניות להמליך את אבי גבאי, עד ששכחת שהוא צריך קודם לנצח בבחירות הפנימיות בעבודה ובבחירות לכנסת.

    השבמחק
  3. הרבה אנשים יאלצו לאכול את הכובע שלהם בעקבות דבריך העיקביים שמתבררים כאמת כואבת מפחידה ומצמררת
    כה לחיי

    השבמחק
  4. לפני יומיים פרסמו בחדשות "כאן" את דבר המעצר של עו"ד מוכר ועל צו איסור פרסום "דרקוני" כדיבריהם על כל הפרשה שכנראה נוגעת כפי שנכתב גם כאן לעבירות מס. עם זאת אל לך לשכוח שכמו שמיכה גבאי הוא הסנדק של אבי גבאי, מי אמר שלנתניהו אין סנדק משלו? ומי אמר שמעצר גבאי איננו מהווה עוד מהלך של נתניהו לשמור על השלטון שלו? כי הרי הוא מבין שגבאי בראשון העבודה "מסוכן" יותר מפרץ בראשות העבודה, ולכן עושה ככל יכולתו לסכל. האם אין זה עוד אחד ממהלכיו הזדוניים של נתניהו? ויותר מכך, אם לכל ראש ממשלה/ פוליטיקאי סנדק משלו, כי אז אי אפשר לשלול את האפשרות שגבאי יהיה ראש ממשלה מצוין על אפה וחמתה של המאפיה. לא מציע לקחת את הדברים מובנים מאליהם, ייתכן בהחלט שאבי גבאי בעצמו מכיר בסכנה של בן דודו הרחוק

    השבמחק
  5. מה תאמרו כעת מה תלינו, אבי גבאי אכן זכה במה שניראה היה כבלתי אפשרי ובלתי אמצעי, האם התיאוריה המבריקה דל עוד דוד לוי קרובה יותר מתמיד או שמא נותרה קונספירציה הזויה ( אך מפחידה אותי מאוד.. הפשע השתלט לנו על המדינה טוטאלית)

    השבמחק
  6. למה מיכה גבאי הנוכל לא נעצר כבר קודם ואיך נותנים לעורך דין מושחת מקריית גת לסובב מדינה שלמה על האצבע שלו .....

    השבמחק
  7. כל הסימנים מראים ,מוכיחים ומובילים אותנו, למבקנה אחת, אכן הפשע ,הרשע, השחיתות והמאפיה התלבשו לנו על המדינה ועו"ד דוד לוי צדק בכל מה שאמר, מדובר במדינה וראש ממשלה שנתנו לחולה הרעה להתלבש על המדינה ולגמור אותה, אינני מבינן? הם לא חשבו שזה ייפגע בסופו של דבר בתושבים רבים במדינה? ושהם ייתפשו בסוף? ממש תופעה מפחידה, חולה ובלתי תיאמן, כל אחד שאינו שפוי יכל לבנות מנגנון חולה שכזה? ולפגוע במדינה ותושביה, לא? לכן האחראים לכך חייבים בהסתכלות ולא לתת להם לראות אור יום במשך כל חייהם , ולהינמק בתא מעצר עד יומם האחרון במדינה, היות ומדובר באנשים מאוד מסוכנים ולא אחראיים, ועו"ד דויד לוי ייזכר לעולמים בספרי ההיסטוריה של עם ישראל,כאיכפתי ואחראי לגורל התושבים והמדינה,שאכן הצביע במדוייק על החולה הרעה במדינה וצדק לאורך כל הדרך,הלוואי ויסכים לרוץ לפוליטיקה, אין לי ספק שרבים ייבחרו בו ,אני עוקב בדריכות אחרי מה שהוא כותב בבלוג הזה, אכן חומר הזוי וקשה לעיקול, הרי מי אמר שהשחיתות והפעילות במחשכים לא הזויה ולא קשה לעיקול? המשך לכתוב את הדברים המעניינים ופורצי הדרך והגבולות עו"ד דוד לוי , אתה עושה עבודה ניפלאה ואחראית ,יש למה לחכות ולצפות....

    השבמחק