הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

10.5.2017

שירות הביטחון הכללי עומד לחשוף את השתלטות "המאפיה" על מערכת המשפט – המהפכה בדרך

בימים הקרובים עומד שירות הביטחון הכללי של מדינת ישראל לחשוף פרשה מהגדולות ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל ואשר בה יתברר כיצד השתלטתה "המאפיה הישראלית" על מערכת המשפט ובאמצעותה על מדינת ישראל כולה.



 חקירה זו, בשיתוף חקירות הונאה ת"א (התברר כי יאח"ה מודרה מן החקירה), התבצעה מכוח אחריותו של השב"כ לפי סעיף 7(א) לחוק השב"כ ל"שמירת ביטחון המדינה, סדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו", ובעקבות מספר תלונות שהוגשו לבכירי מערכת המשפט ואשר היפנו מצדם את הטיפול בנושא לשב"כ. כך היה למשל עם תלונה שהוגשה מצדו של כותב שורות אלו לנשיאת בית המשפט העליון.

על פי חקירת שירות הביטחון הכללי התברר כי השתלטות "המאפיה הישראלית" על מערכת המשפט התבצעה במהלך עשרים השנים האחרונות, באמצעות שלושה דרכי פעולה, מינוי פרקליטים ושופטים מטעמה במערכת המשפט, מינוי עוזרים משפטיים לשופטים ומינוי של פקידי בתי המשפט.

חוליה משמעותית בחקירת הפרשה הייתה עם תפישתו של עו"ד ברק לייזר אשר שימש כיועץ במשפטי של הנהלת בתי המשפט ואשר שימש שומר הסף המושחת של המאפיה הישראלית, הגם שבמסגרת צמצום הנזקים פעלה "המאפיה" לקשירת חשיפת מעשיו של עו"ד לייזר "לפרשת הבלוגרים" וזאת על מנת להרחיק מימנה את האש. http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/868/963.html

כך למשל התברר במהלך חקירת השב"כ כי הרשעת זאדורוב ברצח בוצעה בשל תשלום של כ-100,000 דולר של משפחת הרוצח לראש המאפיה הישראלית, אשר פעל להעברת איום על ראש ההרכב הפלילי בבית המשפט המחוזי בנצרת כי אם לא יורשע זאדורוב יחשפו תלונות בגין "הטרדה" של פקידות בית המשפט כלפי ראש ההרכב. התוצאה של המשפט ידועה לכל אבל מה שטרם ידוע היא העובדה שהרוצח האמתי שלא נעצר כלל ביצע לאחר מכן "רצח משולש" נוסף.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4929722,00.html


פרסום פרשת החקירה הכוללת של השב"כ עומד לזעזע את אמות הספים של סדרי השלטון והמשפט של מדינת ישראל שכן מדובר בכשל מערכתי כולל של שלוש הרשויות במדינה, השופטת, המחוקקת והמבצעת אשר לא הצליחו לייצר מערכות בקרה ושמירה על סדרי השלטון והמשפט מפני השתלטות עוינת של ארגון פשיעה על מדינת ישראל.

אנו כאן נמשיך לעדכן.


14 תגובות:

  1. לא הבנתי אם השב"כ בצד של הציבור או לא, אם השב"כ ידע ושתק ובעצם אפשר את ה"רצח המשולש" אז הוא לא ממש בצד של הציבור או שלא ידע כלל מה קורה מתחת לאפו ואז מדובר בגוף כושל

    השבמחק
  2. אין כבר מקום אחד במדינה שאפשר להתחבא מרוב בושה.

    השבמחק
  3. מעניין אם גם במשפט שקבע את ביטול הבחירות בבת ים התערבה המאפיה וגרמה לבג"צ לקבל את ערעורו של בכר.

    השבמחק
  4. ערב טוב לכולם! רציתי לשאול מיהו הרוצח של תאיר ז"ל?

    השבמחק
  5. מדינה חולה

    השבמחק
  6. אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא....מסתבר לבסוף שהכל מידה כנגד מידה בחיים כל מה שתעשה יחזור אליך ובגדול

    השבמחק
    תשובות
    1. אבינו שבשמים המכונה גם הקב"ה
      נחשף כמשתף פעולה עם הנאצים ובקרוב יועמד למשפט (כדין הנאצים ועוזריהם)
      בהגנה כרגיל שפטל

      מחק
  7. לצערי רק 0.05% ממה שאתה אומר יוצא לפועל

    השבמחק
  8. אוי ואבוי לנו

    השבמחק
  9. אין אימון יותר באף אחד. גם לא בשב'כ
    גם עוכר דין איש שב'כ לשעבר ניתן לקנייה

    השבמחק
  10. מזה שנים שהאמון בחוק ובמערכת המשפט ובמשטרה ירד לשבע אמות מתחת לאדמה,הרי כולנו יודעים שזדורוב הוא לא הרוצח.זוועה מה שקורה מתחת לאפינו.

    השבמחק
  11. מזה שנים שהאמון בחוק ובמערכת המשפט ובמשטרה ירד לשבע אמות מתחת לאדמה,הרי כולנו יודעים שזדורוב הוא לא הרוצח.זוועה מה שקורה מתחת לאפינו.

    השבמחק