הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

20.5.2017

איך השתלט הפשע המאורגן על שרת המשפטים, על לשכת עורכי הדין ולמעשה על מדינת ישראל כולה?


בית המשפט המחוזי בבאר שבע בערעור פלילי  4480/07 מדינת ישראל נגד עו"ד מיכה גבאי (ראש הפשע המאורגן) בהרשיעו את עו"ד מיכה גבאי  בעבירות של סחיטה ואיומים הסביר את שיטת העבודה שהנחתה את מיכה גבאי להשגת מבוקשו במילים: "המשיב יצר רושם מובהק של מי שבכוחו לממש את האיום: מעמדו הפוליטי, קשריו בצמרת הפוליטית, ידיעתו פרטים מוכמנים..."

את מה שהבין כבר לפני שנים ארוכות (סוף שנות התשעים של המאה הקודמת) ארגון הפשע בראשות עו"ד מיכה גבאי מסרבים עד היום קברניטי המדינה להפנים. המבנה הפוליטי במדינת ישראל (בחירות יחסיות וארציות) מאפשר למי ששולט בפוליטיקאים למעשה לנהל את המדינה. ברגע ששליטה זו עברה לידי ארגון פשיעה כי אז למעשה חדלה מדינת ישראל להיות מדינת חוק.




כך למשל, ארגון הפשיעה של גבאי הינו "בעל נוכחות" בכל המפלגות בישראל מן הימין הקיצוני ועד למפלגות הערביות, אין מפלגה שמקומה נפקד שכן ביום פקודה כל "קול " הוא חשוב. כך למשל מקורבו ונציגו של מיכה גבאי, יוסי הרוש אשר משמש כסגן ראש עריית לוד, התברג למפלגת הבית היהודי ואף מונה למנהל הקמפיין של שרת המשפטים –איילת שקד בפריימריז. העובדה שיוסי הרוש הנ"ל הינו גיסו של היועץ המשפטי לממשלה – אביחי מנדלבליט סללה את דרכו של ארגון הפשע בקלות ובבטחה אל עמדת השפעה מרכזית אצל השרה ודרכה אל מערכת המשפט הישראלית. (מצורף קישור)


כדי שלא להשאיר את ההכרעות החשובות על סדר היום המשפטי של המדינה "לחסדי שמיים" דאג יוסי הרוש הנ"ל לכל מימון שנדרש לשרה שקד בדרכה לצמרת. וכך למשל כאשר דעתו של ראש ארגון הפשע מיכה גבאי לא הייתה נוחה מהתבטאויות של שופטת בית המשפט העליון- אסתר חיות אשר אמורה בחודשים הקרובים להתמנות לנשיאת בית המשפט העליון, כי אז הוא הוביל מהלך באמצעות השרה שקד בחודש מרץ לשינוי שיטת המינוי של נשיא בית המשפט העליון מקריטריון של וותק הקיים מאז קום המדינה לקריטריון של בחירה. (מצורף קישור)

ושוב, כדי לא לסמוך על המזל, הוביל ראש ארגון הפשע מהלך של יצירת קואליציה בין שרת המשפטים ללשכת עורכי הדין בראשות –אפי נווה, אשר הפכה כבר מזמן לשלוחה של הפשיעה המאורגנת ועושה דברה הנאמנה. (מצורף קישור).

התוצאה שקיבלה מדינת ישראל ממעשי המרקחה הללו היא, מינוי שופטים מטעמה של המאפיה, שליטה מוחלטת של המאפיה בפרקליטים ויועצים משפטיים מטעם המדינה בכל עניין אזרחי ופלילי, ראו לעניין זה את דבריה של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה- עוה"ד דינה זילבר אשר מדגישה כי מי שמעז להתנגד לקו זה "זוכה לתגובה אלימה ואישית". ואיננו זקוקים לפרשנות בקשר לזהות הגורמים הנוהגים בתגובות אלימות ואישיות. (מצורף קישור)

ואם לא די בכל אלו, הוסף לזאת את השליטה המוחלטת של המאפיה ברשות המיסים, באפוטרופוס הכללי, בביטוח הלאומי, ברשות הדואר, בחברות הממשלתיות, בהסתדרות ובכל מוסד שהוא במדינה וכך קיבלת מדינה המבוססת על אדני פשע אשר כמותה טרם הייתה בהיסטוריה המודרנית או העתיקה.

כמובן שנשאלת השאלה הכיצד רוחצים כל שומרי הסף בניקיון כפיהם, בין מפחד ובין מהיתממות לשמה. אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח וזאת בשעה שעם ישראל מקבל ראש ממשלה אשר מעדיף שקט משפטי ותעסוקתי, הגם שלאחרונה נראה שגם אצלו עבר ארגון הפשע את הקווים האדומים. שופטים במערכת המשפט אשר משתדלים לזכור מאיזו צד של הפרוסה מרוחה החמאה ופקידי השרות הציבורי בכל משרדי הממשלה שהפכו "ליסמנים" של המאפיה.


ואנחנו כאן רק נעלה את התמיהה הקשה לעיכול ולפיה, בכל הרגישות המתבקשת, לנו נראה כי רק עם ששליש ממנו הובל לפני שבעים שנה למשרפות כצאן לטבח יכול להיות מובל בשנת 2017 על ידי ראש ארגון פשע שהורשע על ידי בית משפט בעבירות של סחיטה ואיומים ואין פוצה פה ומצפצף.

5 תגובות:

  1. מינוי השופטת חיות כיו"ר ביהמ"ש העליון יהיה דווקא ניצחון של ארגון הפשע!

    השבמחק
    תשובות
    1. מרגישים שתגובה זו, מגיעה מאנשי מדיה וטוקבקיסטים שמקבלים את משכורתם מאירגון הפשע ומנהיגו, וכמובן שאנו מזועזעים מהתגובה המטופשת אלא אם כן יש לכם מידע שאנו לא יודעים עדיין ונישמח אם תחלקו אותו איתנו .קבוצת ישראלים איכפתיים

      מחק
  2. דוד שלום
    שכחת את הקובל הראשי עו"ד מייק יורק ריד . הנ"ל הוא הנציג של החלק הדרומי של האירגון . מייק יורק ריד , קובע נגד מי תוגש קובלנה , כאשר משפחת גיבעתי , עובדת בצמוד למיכה גבאי , אני בעוד כחודש ניפגש עם הרצל גיבעתי ובנו עו"ד מאיר גיבעתי , בבית משפט , ושם אפשר לתפוס את הכספים שהקבוצה גנבה - 3,5 מליארד שקל !!!

    השבמחק
  3. דוד מלך ישראל חי חי וקיים, דוד מלך ישראל חי חי וקיים, .... לשניים מגיע השיר הזה, לשופט דוד רוזן ולעו"ד לוי שהינם מבוזבזים ועליהם להיתמנות במהירות כשופטי בית משפט העליון, עו"ד דוד לוי האיש האיכותי והמדהים הזה, לא מפסיק להפתיע בידע הרב העמוס כרימון ,בנחישות(ההתמדה) והאומץ להוציא את כל הכביסה המלוכלכת והמושחתת של המדינה ולנקותה ע"י הלבנתה . כל הכבוד עו"ד דוד לוי האיש המיוחד והיקר הזה,שכבר ייעדנו אותו להיות ראש הממשלה הבא של המדינה והוא חייב להסכים לכך, כנראה רק בזכותו תינצל מדינת ישראל מכיליון שהביא עלינו אירגון הפשע במדינה. ועובדי הציבור שלנו???(צריכים להיקרא הבושה והחרפה שהביאו על המדינה והם עוד שותקים.) נוח להם עם המצב במדינה שהפך לבלתי ניסבל,והם משכשכים רגליים ונהנים לקבל משכורת על חשבון הציבור, ולעשות כרצונם. וכולנו במדינה מצפים בכיליון עיניים לעו"ד דוד לוי כי ככל הנראה,רק ממנו תצא הישועה ורק הוא יסיר השחיתות והמושחתים מהמדינה הגיע הזמן לנקות האורוות העמוסות ברפש מושחת במדינה. מ-קבוצת אזרחים שחרדה לגורל המדינה.

    השבמחק
  4. וואו,

    אולי תבקש עזרה מכמה ממדינות העולם?

    מתי יעמידו לדין בינלאומי את כל המושחתים כאן, או לפחות יוציאו נגדם צווי מעצר כולל לשופטים ומשת"פ של יו"ר המאפיה מיכאל גבאי


    ועוד שאלה, איך ניתן לגרום לאדם התקף לב, ואיך מתגוננים מזה...


    תודה
    מעריץ צעיר המזדהה עם כל מה שאתה עובר ומאחל לך שכל הרשעים ואוייבי הציבור יפלו תחתיך ותחתינו אמן, ואל תשכח שכתוב, ואלוקים יבקש את נרדף...

    השבמחק