הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

27.5.2017

החלה המלחמה הגלויה בפשיעה המאורגנת אשר השתלטה על מוסדות השלטון בישראל - קול קורא



חברים,

ביום 27/04/2014 העלנו את הבלוג "ארץ נעדרת" לאוויר על מנת לחשוף תופעות של שחיתות שלטונית, פגיעה בשלטון החוק וערעור יסודות הדמוקרטיה. העוולות שאנו חשפנו כאן היו חמורות ביותר ולאורך כל הדרך כתבו לנו הקוראים כי אם רק אחוז אחד מהנכתב הינו נכון כי אז כלו כל הקיצין.

ובכן חברים, כל המידע העובדתי אשר פורסם כאן הינו אמת לאמיתה והועמד לרשותנו על ידי ישראלים פטריוטים אשר נחשפו למידע האמור ואשר הגיעו להכרה כי "נצח ישראל לא ישקר" וכי יש להתגייס להצלת "החזון הציוני" בזמן חירום זה.



כאמור, את כל זאת עשינו כאשר כלי התקשורת הממוסדים הדירו רגלם "מביצה טובענית זאת". לצערנו, לא אחת נותרנו בודדים במערכה, ובעל כורחנו נעשינו נושאי הדגל של המלחמה בשחיתות ובמאבק על ערכי הדמוקרטיה. הדבר לא ריפא את ידינו הגם שתוך כדי מאבק נחשפנו לסיכון אישי ולפגיעות בזכויות אזרחיות בסיסיות.

כל האמור לעיל נאמר כאן היום בנסיבות משמחות, שכן הננו מאושרים להודיעכם כי בשבוע האחרון החלה "מלחמת חורמה" כנגד העבריינים הללו אשר השתלטו על שלטון החוק במדינה והפכו אותו פלסתר ואגב כך הפכו את כל משאבי המדינה לרכושם הפרטי.

אנו כאן לא נפרט את זהותם של הגורמים המוסדיים אשר נטלו על עצמם את המשימה של המאבק ב"מאפיה השלטונית" ואולם כל מי שעקב אחרי הפרסומים בבלוג זה יכול לשער במי מדובר.

בימים אלו זקוקים "לוחמי החירות" של מדינת ישראל לתמיכה ציבורית רחבה "מקיר לקיר". מדוע נדרשת תמיכה ציבורית רחבה לצורך הצלחת המשימה של מיגור הפשע המאורגן אשר השתלט על המדינה? שהרי לכאורה הכול ייתמכו במטרות הקדושות והחשובות של הלוחמים למען שלטון החוק? 
    
ואולם, זאת לדעת כי "הלוחמים בשחיתות ועל ערכי הדמוקרטיה" נמצאים היום בקרב קשה אל מול, משטרה מושחתת ברובה, אל מול פרקליטות וייעוץ משפטי לממשלה שנשבו בידי "המאפיה", אל מול מפלגות בכנסת שבכולן מצויות שלוחות של הפשע המאורגן, אל מול מוסדות מדינה וחברות ממשלתיות וציבוריות שרובן ככולן מצויות בשליטת "המאפיה", וחמור מעל לכול, אל מול מערכת משפט אשר נפלה בשבי "המאפיה".

במצב קשה זה, וכאשר מן הסתם יהיה צורך בהמשך בקבלת צווים שיפוטיים והחלטות מנהליות אחרות,הרי שיהיה צורך ביצירת לחץ ציבורי רחב ביותר התומך בלוחמים בשחיתות לצורך מתן אמצעים וכלים חוקיים בידי "לוחמי הדמוקרטיה" ולא חלילה "סירוסם" ועצירתם על ידי הממסד המושחת.

זהו הרגע בו נדרש הציבור הרחב לעשות מעשה, ולהצטרף להפגנות ולמחאות בכל רחבי הארץ על "חופש הביטוי", על "שלטון החוק" ועל ערכי הדמוקרטיה, שאם לא כן אנחנו "נאבד" לגמרי את המדינה לטובת "הפשע המאורגן" שכבר השתלט על המדינה.

כבר מכאן, אנו קוראים לציבור הרחב להצטרף אלינו להפגנה במוצ"ש זה, ובכל מוצ"ש בקניון גנים, ברחוב העצמאות 65 בפתח תקווה- עירו של היועץ המשפטי לממשלה אשר אחראי בפני אזרחי ישראל על אכיפת שלטון החוק במדינה.

 מכאן גם אנו קוראים לכל אזרחי ישראל אשר מתכוונים להפגין במוצ"ש זה בכיכר רבין תחת הסיסמא "שתי מדינות לשני עמים", לשנות את תכניתם, ולא לרתום את העגלה לפני הסוסים, ולהגיע לקניון גנים להפגנה. על כל אזרחי ישראל ליטול קורה מבין עיניהם ולהבין שכל עוד לא ישררו כאן דמוקרטיה ושלטון חוק, לעולם לא יהיה כאן שלום.


אזרחי ישראל, מכל הזרמים, מכל המפלגות, מכל הקצוות הפוליטיות, דתיים וחילוניים, שמרנים וליברלים, יהודים וערבים, הצטרפו אלינו "למלחמה על הבית" אל מול ממסד אשר נפל בשבי של פושעים ועבריינים!!

4 תגובות:

  1. כשלוש מאות אלף מתפקדים למפלגות רלוונטיות יכולים לבצע להחליף את השלטון שיחליף את השיטה.

    השבמחק
  2. לא לזהם את המחאה עם פוליטיקה בגרוש מינהל תקין זה אינטרס של כולם אז לא לידחוף שמאל ימין למחאה

    השבמחק
  3. אני נגד שחיתות אבל מדוע אתה מתחפש
    אתה שמאלן שרוצה למגר את השלטון בכל מחיר

    השבמחק
  4. זמן רב אני טוען את הדברים ויפי נפש דוחים אותם ,מערכת המשפט נשלטת ע"י גורמי פשע ומטים משפטים באופן שלא יאמן ,בעיקר בתיקי ביטוח ,תביעות על רשלנות רפואית בה הטעיה של שופט חוסכת לחברת הביטוח מליוני שקלים וחלק הולך לעולם הפשע.

    השבמחק