הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

28.5.2017

אנטומיה של התפתחות הפשע המאורגן במדינת ישראל


כיצד הצליח הפשע המאורגן להשחית את כל הממסד הישראלי?
הכיצד הפכה מדינת ישראל לבירה העולמית של הפשיעה המאורגנת ומדוע הצליחה הפשיעה המאורגנת להשחית את כל הממסד הישראלי ולרבות, רשות המיסים, פרקליטות, הייעוץ המשפטי לממשלה, משרדי הממשלה , מערכת בתי המשפט, מפלגות פוליטיות, חברות ציבוריות ולמעשה הממסד כולו? כדי לענות לשאלה נכבדה זו אנו נידרש להגדרת המושג של "הפשע המאורגן" ועל אופן התפתחותו בעשרים השנים האחרונות.



הגדרתו של הפשע המאורגן
פשע מאורגן מוגדר "כארגון מסודר והיררכי אשר עוסק בפעילות עבריינית למטרת רווח כספי....כדי שארגון פשע ישגשג נדרשת מידה של שיתוף פעולה מהחברה בה הם פועלים. לכן בדרך כלל יש צורך להשחית חלק מן החברים המכובדים בחברה, בדרך כלל ע"י שוחד, סחיטה ויצירת יחסים סימביוטיים עם עסקים לגיטימיים. אנשים במערכת המשפט, כוחות המשטרה ומחוקקים הם מטרה מועדפת לשליטה על ידי הפשע המאורגן...."(מתוך ויקיפדיה).

פשע מאורגן צומח על רקע של אפשרות סחיטה של מכובדי החברה
כולנו יודעים כי אחת "החממות" להתפתחותו של הפשע המאורגן הייתה החברה האמריקאית בשנות העשרים של המאה הקודמת. כידוע הרקע לכך היה חקיקת "חוק היובש" בשנת 1921 בארצות הברית, חוק אשר הציבור האמריקאי לא היה יכול לעמוד בו ואף גרם לתופעה הפוכה של הגברת צריכת האלכוהול פי שתיים מלפני חקיקת החוק.
מי שניצל את החוק לצרכיו היה הפשע המאורגן אשר הפך לספק האלכוהול לכל "מכובדי החברה" ובאופן הזה "החזיקו" מידע מפליל על לקוחותיהם. כך למשל 80% מחברי בית הנבחרים אשר צרכו אלכוהול באופן לא חוקי מחברי המאפיה הפכו "לקהל שבוי", תרתי משמע, של הפשע המאורגן אשר הגיע אז לשיא ימי הזוהר שלו.

האמצעי להתפתחות הפשע המאורגן בישראל – הטלפון הסלולארי
מה היה אם כן האמצעי (אמצעי הסחיטה) להתפתחותו ולהשתלטותו של הפשע המאורגן על החברה הישראלית? התשובה לכך ייתכן ותפתיע קוראים רבים שכן התשובה היא: הטלפון הסלולרי. בשנת 1990 נכנס הטלפון הסלולרי לשימוש בארץ ובעולם כולו, בתחילה עם מכשירים גדולים וכבדים ואולם לאורך העשור הלכו המכשירים והפכו "קומפקטים" ולמכשיר "צריכה בסיסי" לכל אזרח.
מה שאיננו יודעים כולנו היא העובדה שבEBAY- ניתן לרכוש תמורת 100$ מכשיר לציטוט ולהאזנה של טלפונים סלולרים. את הפרצה הזו גילה הפשע המאורגן והמתוחכם בראשות עו"ד מיכה גבאי מקרית גת. גבאי ואנשיו החלו באופן תעשייתי, לבצע האזנות ולצוטט לכל קברניטי המדינה ולכל הפקידות הבכירה במדינה.מיותר לציין שבאופן האמור הצליח גבאי לרכז מידע מפליל על פרקליטים, שופטים פוליטיקאים ולמעשה על כל הפקידות הבכירה. מכאן הדרך לסחיטת הקורבנות הייתה קצרה.

עו"ד מיכה גבאי בונה בסוף שנות התשעים את ארגון הפשע אשר הינו כיום ארגון  הפשע הגדול בעולם
מיותר לציין כי פעילות זו של האזנה וציטוט הייתה לא חוקית ובניגוד לחוק הגנת הפרטיות, מה שהעלה את הצורך המיידי אצל מיכה גבאי וכנופייתו בפעולה של שיחוד בכירי המשטרה ובמקביל רקימת קשרים עם הצמרת הפוליטית. ואכן פסה"ד שניתן לאחרונה בעניינו של הראשון לציון – הרב בקשי דורון מלמד כי משנת 1999 ועד שנת 2007 התפתחה תעשייה של שיחוד אלפי שוטרים ואנשי שב"ס וזאת באמצעות איום על הרב בקשי דורון להנפיק אישורי הסמכה לרבנות – פיקטיביים לשוטרים ואנשי שב"ס- אנשי שלומו של מיכה גבאי והמאפיה. מדהים הוא שהרב במעשיו אלו לא קיבל אגורה לעצמו וכל פעולתו, בהתאם לפסה"ד נבעה מאיומים כלפיו. (מצורף קישור).

השתלטות המאפיה על המשטרה והפרקליטות
כאמור, הפיכת אלפי שוטרים ואנשי שב"ס לנציגים של המאפיה הייתה רק התחלת ההשתלטות של גבאי וחבורתו על הפקידות הציבורית, ובאמצעות הסחיטה והאיום בחשיפת מידע מפליל. המצאת הדור השלישי של הטלפונים הסלולארים בשנת 2001 איפשרו לפשיעה המאורגנת כניסה לכל המחשבים במדינת ישראל באמצעות חדירה לתאי הדואר האלקטרונים. באופן האמור הפכו רוב הפרקליטים במדינת ישראל לאנשיה הנאמנים של המאפיה כפי שתיארה יפה את התוצאה שהתקבלה המשנה ליועץ המשפטי לממשלה – עוה"ד דינה זילבר (מצורף קישור)

השתלטות המאפיה על מערכת המשפט והטיית הדין על ידה
בנוסף לאנשי הפרקליטות המשיכה השתלטות המאפיה בראשות גבאי על הפקידות של בית המשפט תוך ביצוע האזנות ואיום של הפללה על עובדים אלו, ובהמשך באופן האמור השתלטות על כל העוזרים המשפטיים של מערכת המשפט. לגבי השופטים עצמם השימוש באמצעי הסחיטה היה בדרך כלל נקודתי וזאת על מנת להטות דין בתיקים משפטיים מסוימים אשר בהם היה למאפיה עניין כגון בתיק זאדורוב בו נשלח איום בהפללה לשופט יצחק כהן- נשיא בית המשפט בנצרת באמצעות חשיפת תלונות של מזכירותיו על הטרדה מינית כלפיהן, דבר שהניע את השופט להפליל שלא כדין את זאדורוב.
 נכון להיום שולטת הפשיעה המאורגנת למעשה בכל תיק של בית המשפט ובכל שלביו ולרבות בשלב של הכנת התיק. (מצורף קישור)

המאפיה היא זו שמנהלת דה פאקטו את רשות המיסים
סגירת הפאזל להשתלטות של המאפיה על הממסד השלטוני הייתה רשות המיסים אשר כבר בעשור האחרון של המאה הקודמת הפך למוקד השתלטות מובהק, כפי שתיאר זאת באופן ברור היועץ המשפטי לשעבר- מני מזוז, כאשר טעותו של מזוז(בשנת 2010) הייתה הסברא שעלה בידו "לחסל" את המאפיה ברשות המיסים וזאת בשעה שהמאפיה בשנים 2009- עד היום הפכה למעשה למנהלת דה פאקטו של רשות המיסים בישראל.

כמובן שללא שליטה בצמרת הפוליטית המאפיה אינה יכולה להתקיים

כמובן שכל זאת לא ניתן היה לביצוע ללא השתלטות על המאפיה על הצמרת הפוליטית במדינת ישראל כפי שתיאר זאת באופן ברור בית המשפט המחוזי בע"פ 4480/07   מדינת ישראל נ. מיכה גבאי , אגב הרשעתו של הנ"ל בסחיטה ואיומים כדלקמן: " המשיב יצר רושם מובהק של מי שבכוחו לממש את האיום: מעמדו הפוליטי, קשריו בצמרת הפוליטית, ידיעתו פרטים מוכמנים..." . וזאת לדעת כי לפשע המאורגן שלוחות בכל המפלגות בישראל ולרבות מפלגות השמאל והמפלגות הערביות ומכאן ניתן להבין את חומרת מצבה של מדינת ישראל ואת האיום הקיומי שמהווה הפשע המאורגן על מדינת ישראל.

2 תגובות:

  1. תתקן. בשנת 1900 לא נכנסו הטלפונים הסלולריים לשימוש אלא בשנת 1986 בישראל.

    השבמחק