הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

11.5.2017

מכתב גלוי למפכ"ל המשטרה רוני אלשיך – אל תביא "לחורבן הבית השלישי", חשוף בפני הציבור את רוצחה האמיתי של תאיר ראדה


מכובדי,

להווי ידוע לך כי בידי חוקרי משטרת ישראל עדויות ממקור ראשון לגבי זהות הרוצח האמתי של הנערה תאיר ראדה ז"ל.

זאת ועוד, בנוסף התברר לחוקרי המשטרה, במהלך חקירה פלילית, כי גורמים פליליים פעלו, עבור בצע כסף, על מנת לאיים על השופט אשר ישב בדין כדי לגרום לו להטות את הדין ולהפליל אדם על לא עוול בכפו. וכך נעשה.



כל המידע הנ"ל קיים בידי המשטרה ומתועד בראיות ברורות ומעל לכל ספק.
כידוע בהתאם לסעיף 3 לפקודת המשטרה תפקיד המשטרה הינו לעסוק "במניעת עבירות וגילוין, בתפיסת עבריינים ובתביעתם לדין" ותפקידך כמפקח הכללי, בהתאם לסעיף 9 לפקודה הינו לפקח על פעולתה של המשטרה.  

הנך מתבקש מתוקף תפקידך לפרסם את המידע הזה, חמור ככול שיהיה על מנת להביא את הרוצח לדין ולשחרר את האדם אשר מרצה שנים ארוכות בכלא על לא עוול בכפו.

ברור לכל בר בי רב כי במוקדם או במאוחר העובדות שלעיל יחשפו ברבים, כי אמת מארץ תצמח וצדק משמיים נשקף, ואולם ככול שתתמהמה יציאת הצדק לאור יביא הדבר בסופו של יום "לחורבן הבית השלישי" – קרי לקריסת מערכת המשפט הישראלית ולאובדן סדרי השלטון והמשפט במדינה.

הרשה לי לסיים פנייה זו בזעקתו של האדם החף מפשע אשר מבלה את מיטב שנותיו בבית האסורים של מדינה אשר מתיימרת להיות מדינה בה שולט החוק ולא הפשע. כי ציון במשפט תפדה ושביה בצדקה.

                                                                     דוד לוי, עו"ד

                                                                      רעננה

24 תגובות:

  1. מכובדי דוד לוי מדוע אתה לא מפרסם את שמו של הרוצח ואת העדויות לכך בציבור? לצורך הפרסום עצמו המעמד שלך והמעמד שלו שווים ואם אתה יודע ןלא מפרסם למה שהוא יפרסם !! אני כמו כולם מעוניין לדעת מהם המקורות, כמה זמן המידע קיים, מי עוד יודעים, איך התגלה המידע, ועד להיכן ולמי המידע מוביל בקצה הפירמידה, קח אחריות ותעשה עוד צעד !!

    השבמחק
  2. יקירי, אני ראשית חייב לציין כי המידע המדוייק לגבי הרוצח האמיתי התנקז למשטרה לפני כחודשיים במהלך חקירה פלילית. ואולם הוא הוצלב ואומת מעל לכל ספק. מחובתה של המשטרה להודיע ברבים את שם הרוצח ולשחרר מיידית את זאדורוב אחרת היא מועלת בתפקידה. הגם שיש לי הערכה מאוד ברורה לגבי שם הרוצח, עלי ועליך לזכור כי מדובר בדיני נפשות ולכן אין זה מתפקידי לציין את שם הרוצח מתוך השערה או הדלפה. זהו תפקידה של המשטרה על פי חוק. אנו לא חיים בצפון קוריאה שם מפרסמים שם של רוצח ונוקטים נגדו בהליכים אם יש אינטרס למשטרה. כרגע איש חף מפשע נמק בכלא וכנגד רוצח לא ננקטים הליכים וזה חמור מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. שבת שלום ומבורך ....

      מקריאת מאמרך ותגובתך ניתן להסיק שהמידע קיים , נבדק ואומת על ידי המשטרה ( " ואולם הוא הוצלב ואומת מעל לכל ספק. " )מאחר וידוע לכל אדם בר דעת שמשטרת ישראל לא תמהר ( אם בכלל ) לפרסם את המידע הנ"ל ( ניגוד אינטרס משווע והודאה בדבר מחדל חמור ואכזרי שאין כדוגמתו ) ניתן לפרסם לפחות את הפרשה ןהחקירה שבעקבותיה נתגלבה ממצא חשוב זה ואפילו את שם החשוד /ה תוך דגש שמדובר בחשד בלבד ושהחקירה עדיין בחיתוליה .

      לסיכום , העובדב שאדם חף מפשע נרקב בבית האסורים על לא עוול בכפו חשובה יותר ( וזו רק דעתי ) חשובה יותר ממניעת שמו של חשוד / ה באותו פשע שבגינו מרצה אדם שלא ביצע את העבירה בה הוא הורשע .

      מחק
    2. שבת שלום ומבורך ....

      מקריאת מאמרך ותגובתך ניתן להסיק שהמידע קיים , נבדק ואומת על ידי המשטרה ( " ואולם הוא הוצלב ואומת מעל לכל ספק. " )מאחר וידוע לכל אדם בר דעת שמשטרת ישראל לא תמהר ( אם בכלל ) לפרסם את המידע הנ"ל ( ניגוד אינטרס משווע והודאה בדבר מחדל חמור ואכזרי שאין כדוגמתו ) ניתן לפרסם לפחות את הפרשה ןהחקירה שבעקבותיה נתגלבה ממצא חשוב זה ואפילו את שם החשוד /ה תוך דגש שמדובר בחשד בלבד ושהחקירה עדיין בחיתוליה .

      לסיכום , העובדב שאדם חף מפשע נרקב בבית האסורים על לא עוול בכפו חשובה יותר ( וזו רק דעתי ) חשובה יותר ממניעת שמו של חשוד / ה באותו פשע שבגינו מרצה אדם שלא ביצע את העבירה בה הוא הורשע .

      מחק
    3. משטרת ישראל ובתי המשפט לא יכולים לפרסם את אשר נגלה להם אחרת לא יהיה לנו אמון כלל במערכת הרקובה הזאת זה מה שהם לא רוצים לקלוט אף אחד מאיתנו לא תולה תקוות במקור שהוא התגלות הרשע וצדק לא פועל באף מידות בתפקידם לכן אנחנו המאמינים בקדוש ברוך ובשליחו משיח בן דוד ואליהו הנביא אשר יביאו למפלתם של כל הרשעים אשר גורמים קיטרוג בשמיים על פשעים ועוונות להחזיק גר כי גרים הייתם בארץ מצרים

      מחק
    4. דוד, כתבת יפה ומעריכה מאוד.. האם זה נדב סלע? (אמנם לא רצח משולש אם כי מרובע) לא זכור לי בלודשים האחרונים על רצח משולש...

      מחק
    5. בוריס דוברובנסקי, מבקש להודיע לך שעבר חודש לאחר שהגשתי פניה לנשיא בית המשפט העליון עם הודעה על ראיה מוצקת על חפותו של רומן זדורוב ועל סמך גלוי ראיה ממשי בקשתי לשחרר רומן זדורוב ולזכותו...
      אלא עדיין לא קיבלתי תשובה מלשכת הנשיאה... קיבלתי רק אישורים ממשרד המשפטים על קבלהת פניה והודעה שנושא לא בסמכותם.. מדובר על קטע של רצח שנקלט על מנגן מפ 4 שהיה בשימושה של תטיר ראדה דקות ספורות לפני שנתקפה ע"י מתנקשיה.... שאלה - אם אתה מוכן לעזור לילערער את הנושא.. - מדובר על ראיה אולטימטיבי, ממשי. תשוב לי בבקשה... אני בפייס , Boris Dobrovensky , או באימייל , או פה..

      מחק
  3. אמת אמרת מר דוד לוי. לעניות דעתי חורבן הבית החל ביום בו אטמו שלטונות החוק את עיניהם ואזניהם ומילאו פיהם מים שעה שחף מפשע הובל אזוק למאסר עולם וחירותו ובעצם חייו ניטלו ממנו על לא עוול בכפו.
    הציבוא לא טיפש. כולם יודעים מי רצח ומי שותף לרצח המתועב הזה של ילדה בתוך שירותי בי"ס בו למדה וכולם יודעים גם שרומן זאדורוב קורבן תמים שמשלם מחיר כבד מנשוא.
    חובה על מפכ"ל המשטרה ועל השר לבטחון פנים לגלות אחריות,אמינות ושקיפות ולערב את האזרחים בממצאים האמיתיים של פרשת הרצח. מיותר לציין שכל יום שעובר במתכונת הנוכחית מעמיק אף יותר את אמון הציבור במערכת המשפט בישראל!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מר דוד לוי.
      תמסור את שם הרוצח האמיתי
      לאמא לאילנה רדה.והיא תפרסם את שמו.הרי היא מאוד
      מבקשת לדעת מי הרוצח האמיתי.אז בבקשה ממך תעזור
      לה ולאדם החף מפשע...
      תודה.

      מחק
    2. לפי דבריו של דוד לוי, הרוצחת היא א.ק. ונופר הייתה עדה לזה.
      זה מסתדר עם כ בראיות ועדויות.
      אתה יכול לעדכן את אילנה.

      מחק
  4. בשלב מסוים כל מערכת מדינית ללא פיקוח הולם הופכת להיות אוטונומית, קרי, מתחילה לדאוג בעיקר לעצמה ולשימורה ופחות לאזרחים שמשלמים להם משכורת עבור קבלת שירות. כיום הגענו למצב שבו כל המערכת המדינית והמשפטית מנותקת מהעם, ודואגת בעיקר לעצמה ולשימורה. ראינו את זה עם רות דוד, עם ניצב ברכה ז"ל ולא חסרות דוגמאות נוספות. אין שום סיכוי שבעולם שיפתחו את תיק זדורוב. צדק מעניין את המשטרה ביהמ"ש ומערכת אכיפת החוק כשלג דאשתקד ברומניה, מה שמעניין אותם זה שתדמיתם לא תיפגע קשות, והיא תיפגע אם יסתבר שהעם חכם מהמשטרה הפרקליטות הרקובה והנבובה, ומערכת המשפט הפלצנית והפלפלנית שלנו שמקשקשת הרבה בארמית, אבל לא מבינה שום דבר בצדק עברי, טעו, והעמחה צדקו כשאמרו שהוא זכאי. אין שום סיכוי שהאגו ומערכת האינטרסים שדואגת בעיקר לתחת שלהם תיתן לזה לקרוא. מצידם שאלף זכאים ינמקו בכלא, ולא תיפגע שערה אחת מהמוניטין של הפרקליטות, המשטרה, או ביהמ"ש. כי אם יסתבר שהעמחה יודעים טוב יותר מכל מערכת אכיפת החוק במדינת ישראל, איזו הצדקה בעצם יש לקיומם? הגענו למצב שאנשים מעדיפים ללכת כיום לבוררים מהעולם התחתון כי יקבלו יותר צדק שם, מאשר בביהמ"ש. אנשים מסרבים להאמין אבל זה כבר רשמי, ישראל רפובליקת בננות ומדינת עולם שלישי.

    השבמחק
  5. אינני עו"ד ואינני שוטר אדם מי בני ישראל כותב תגובתי לכתוב למעלה.מבקש תגובה מי ראשי המשטרה לפרסם ולהגיב על הכתוב.אתם החוק ואתם אחרים על חוק וסדר.

    השבמחק
  6. מר דוד לוי הנכבד. אני מעריך, מוקיר ומעריץ אותך על נכונותך להילחם על צדק, יושר ונגד שחיתות ועוול.
    יישר כוח.

    השבמחק
  7. על השופט עמית מבית המשפט העליון לשלם לזדורוב פיצוי משמעותי מכספו שלו מיום מתן פסק הדין בעליון. אני רואה בחלקו של עמית בפסק הדין את מקור הרע. האובססיביות שלו להרשיע את זדורוב ללא בסיס מוצק להרשעה, אם לומר ללא בסיס כלל היא מדאיגה ועליו לשלם על כך גם בחירותו.

    השבמחק
  8. מציע לתת למפכל 7 ימים לשחרר את זאדורוב .ואז לפרסם את שם הרוצח או הרוצחת או הרוצחים האמיתיים ולהעמידם לדין.שאם לא כן לפרסם זאת.ראשית יש לשחרר את החף מפשע..

    השבמחק
  9. עו"ד דוד לוי היקר: אתה בטוח שזה רוצח ולא רוצחים? למה השמועות גרסו כל השנים שמדובר ברוצחים?
    ומה לגבי השמועות על בריחה לחו"ל?

    השבמחק
  10. אם אכן נדב סלע הוא הרוצח מדוע יסתירו זאת מהציבור?מה הנימוק?בושה? חשש מתגובת הציבור על ישיבתו לחינם של זאדורוב?
    טוב לפרסם מידית ולהיתנצל מאשר לסחוב עוד....

    השבמחק
  11. סוף האמת להתגלות וסופו של יורם אזולאי המקורב למאפיה לשבת בכלא עם שילה ענבר

    השבמחק
  12. קודם כל ולפני הכל...אם מדובר בכליאת אדם חף מפשע ביודעין.אין חמור מזה.זה אומר שמחר יכול לקראת לכל אחד ואחת.

    השבמחק
  13. למה לא אומרים ממש חרם על שני משפחות שסובלות

    השבמחק
  14. מחכה ומצפה ליום הזה שרומן יצא זכאי ואז אני יותר ממקווה שכל הפרקליטות המושחטת במדינה שלנו תתרסק קליל וכולם יקבלו את עונשם בחומרה!!!

    השבמחק
  15. מה ואם בכלל יש התפתחות???

    השבמחק
  16. אל תפריע להם, הם עסוקים בלהציק לשחקני כדורגל.....

    השבמחק
  17. אני שמעתי רק משמועות ולא מהוכחות שנדב סלע הרוצח ומחפים עליו כי אביו בכיר במשטרה

    השבמחק