הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

18.5.2017

המשך פרשת זדורוב - משטרת ישראל נשלטת לחלוטין על ידי הפשע המאורגן


על מנת לעקוב אחר ההתפתחויות בתיק זדורוב  בחודשיים וחצי האחרונים הנכם מוזמנים לקרוא כתבה זו. כבר מראש נזהיר אתכם כי בסופה של הכתבה לא תהיו מאושרים כלל וכלל ואולם לפחות תדעו את האמת המרה.

במהלך ההליכים המשפטיים בתיק זדורוב  ביקשה אילנה ראדה- אימה של תאיר ז"ל לקבל את חפציה של ביתה מחשב וטלפון סלולרי. נקל להבין כמה חפצים אלו הינם חשובים ובעלי ערך סנטימנטלי לאם שבורת הלב. ואולם הנימוק (המשפטי) שניתן לאילנה ראדה היה כי כל עוד לא הסתיימו ההליכים בתיק, קרי  הערעור והבקשה למשפט חוזר וכו' כי אז החפצים הללו נדרשים בתיק. גם בתום כל ההליכים התחמקה הפרקליטות משחרור החפצים.



הסיבה לאי שחרור החפצים הייתה הרבה יותר חמורה. שכן הטלפון והמחשב של תאיר  לא היוו מרכיב ראייתי בהוכחת אשמתו של זדורוב ולכן ניתן היה לשחררם. כך או כך, ממילא לאחר שהסתיימו כל ההליכים ניתן היה לשחררם לידי האם. ואולם הסיבה לאי שיחרורם הייתה נעוצה בעובדה שהפלאפון של תאיר הסגיר את שם הרוצח אשר שוחח איתה ביום הרצח. את זאת ביקשה המאפיה למנוע ועל כן הורתה לפרקליטות לטעון כל העת כי החפצים נדרשים כראיות עד לתום ההליך וגם לאחריו. מי בדיוק הורה זאת לפרקליטות אנו נסביר בהמשך.

מה שטרף את הקלפים למהלך של מניעת חשיפת תפירת התיק לרומן זדורוב הייתה העובדה שהרוצח של תאיר רדה- נדב סלע אשר משפחתו השלישה 100,000 דולר של ארצות הברית לידיו של ראש המאפיה - עו"ד מיכה גבאי כדי שיחלץ את הרוצח מהאישום ברצח, לא עמד בפיתוי וביצע עוד רצח משולש ביום 28/01/2017.

ואם לא היה די בכך שהרוצח – נדב סלע נעצר על רצח של ארבעה, הרי שהוא גם התוודה בפני החוקרים על ביצוע הרצח של תאיר ראדה וגם שיחזר בחקירתו את מהלך הרצח ואף ציין שהתקשר מהטלפון שלו אל הנרצחת. במצב דברים זה על המאפיה אשר שולטת במשטרה באופן מוחלט הוטלו שתי משימות. האחת להעלים את הפלאפון של תאיר כדי שלא להסגיר את השיחה עם נדב סלע הרוצח, והשנייה להציג את נדב סלע כלא שפוי על מנת שהודאתו ברצח לא תתקבל. (טרם ידוע לנו לאיזה טיפול זכה מכשיר הפלאפון של  הרוצח נדב סלע ואנו נעדכן בהמשך).

ואכן מיד בתום חקירתו של נדב סלע וחשיפת השיחות שקיים נדרשה הפרקליטות לחיפוש אחר מכשיר הפלאפון של תאיר ובתזמון מושלם התברר שהוא לא נמצא. (מצורף הקישור)

בימים שלאחר מכן עמלה המשטרה בהוראת המאפיה להציג את נדב סלע כלא שפוי. לצורך כך נעשה שימוש קל בחומרים נרקוטים אשר במקרה כמו של סלע לא היה צורך במאמץ גדול כדי לחלץ ממנו התנהגות לא שפויה, עד כדי כך שהוא טען בבית המשפט שהוא "חתול". (מצורף קישור)

אז מי הוא אם כן ראש המאפיה עו"ד מיכה גבאי הנ"ל וכיצד הוא שולט בפרקליטות  ובמשטרת ישראל באופן מוחלט?! בע"פ 4480/07 בעת שהרשיע בית המשפט המחוזי בבאר שבע את עו"ד מיכה גבאי בעבירות של סחיטה ואיומים, ציין בית המשפט את המילים כדלקמן " בענייננו, המשיב מאיים שהוא ידאג, באמצעות אנשים אותם הוא מייצג, שפרנסתו של המתלונן תיפגע, אם הוא לא ישלם לו מיליון שקל". פסה"ד הנ"ל מיותר לציין אושר על ידי בית המשפט העליון.

ועדיין נשאלת השאלה הכיצד הכפיף, מיכה גבאי הנ"ל את כל שוטרי משטרת ישראל לבצע את הוראותיו?! ובכן פה מדובר על מלאכת מחשבת אשר בוצעה במשך שנים ארוכות ומאז שנת 1999 כאשר עו"ד מיכה גבאי דאג באמצעות הרב הראשי – הראשון לציון, הרב בקשי דורון (באמצעות איום עליו כמובן) להוציא תעודות פיקטיביות של הסמכה לרבנות ללמעלה מאלף שוטרים (תעודה אשר מבחינת החוק מקנה הטבה כמו של תואר אקדמי) ועל ידי כך להביא לתוספת שכר של בין 2000-4000 ₪ לכל אחד מן השוטרים משתפי הפעולה. התיחכום המדהים בשיטה זו הוא שעם ישראל מממן את המאפיה. (מצורף קישור)

 



נקל להבין שכאשר אנו דרשנו לפני מספר ימים מהמפכ"ל לפרסם את הממצאים החמורים הללו, אפילו הראיות שבזירה נלקחו ממנו על ידי שוטריו משתפי הפעולה. בנתיים המפכ"ל מבקש סמכות לחקור את כל הקצינים בפוליגרף. (מצורף קישור)
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4962158,00.html

לנו לא נותר אלא לאחל למפכ"ל הצלחה בתפקידו ואולם אם נודה על האמת קשה לנו עכשיו להשתחרר מן התחושה שליוותה אותנו כל העת, כאשר התבוננו בדמותו של המפכ"ל בטלוויזיה ובתמונות בעיתון, כי מה שנראה כמו קריקטורה ופועל כמו קריקטורה הוא כנראה באמת קריקטורה.


הכתבה הבאה שתפורסם בקרוב:
 "איך השתלט ראש המאפיה על שרת המשפטים ועל ראש לשכת עורכי הדין?"


11 תגובות:

  1. עו"ד דוד לוי , אני ממתין בסקרנות רבה ובמתח רב להמשך הכתבות המרתקות שלך. עו"ד דוד לוי חייב להיות ראש הממשלה הבא של המדינה, במיוחד לאור דאגתו ואחריותו לאזרחים ולמדינת ישראל , האיש רודף השלום והצדק האיש המיוחד ,האמיץ והאחראי להצלתה של המדינה מידי אנשי מאפיה מסוכנים , במקום שמצופה היה שיעשו זאת ראש הממשלה ואנשי ציבור שמקבלים את משכורתם מקופות הציבור , עושה זאת אזרח המדינה ,אחראי ,משכיל, חכם ומיוחד, עו"ד דוד לוי קורץ מחומר של מנהיגים ומסוג המנהיגים הותיקים והאיכותיים שהיו לנו פעם במדינה וראוי להיות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. ולדעתי יהיו לו בוחרים רבים שיישמחו לראות את עו"ד דוד לוי האיכותי,יושב על כסא ראש הממשלה הבא של המדינה. חזק ואמץ, איש חכם ואמיץ וממתינים לראות אותך בפוליטיקה במיוחד כאיש שהתריע ראשון והציל המדינה והאזרחים שלה מידי אנשי המאפיה המסוכנים שהשתלטו על המדינה.המדינה תתוקן בזכותך.הצדק והשלום יחזרו בזכותך בלבד.שולחים לך אהבה רבה על כך . מקבוצת אזרחים מודאגים לגורלה של המדינה.

    השבמחק
  2. מר לוי,
    ב-10 במאי כתבת ששב"כ עומד לחשוף בתוך כמה ימים את הדברים עליהם אתה כותב כאן.
    האם זה אכן עתיד להתרחש, על פי המידע שברשותך?

    השבמחק
  3. נפעם ממך ומאמין לכל מילה יישר כוח במדינה שבא חושפי שחיתויות כגון שוקי משעול ורפי רותם הם עבריינים פליליים ברור שהכל רקוב מהיסוד ;(

    השבמחק
  4. כל הכבוד עו"ד דוד לוי שאפו ענק!!! המידע נבדק ונמצא כנכון ואמיתי, אבוי לאן הגענו ובאיזו מדינה אנו חיים, על כולנו ללבוש שקי אפר ולזעוק לעזרה בינלאומית שתסייע לנו לנקות את השחיתות הענקית שנוצרה במדינה והיכן בדיוק אנשי הציבור שמקבלים משכורות וכספים מאזרחי המדינה? מגיע לנו שיעשו משהו ויפעלו למעננו לא? אנו קבוצת אזרחים שמאוכזבים מהממשלה ומנהיגה במיוחד על שלא עושים דבר על מנת לסלק מהמדינה את ארגון הפשע ומנהיגו ,המושחתים והשחיתות שהתפשטה ושולטת במדינה.

    השבמחק
  5. בהלם... עכשיו נופל לי האסימון... עו"ד מיכה גבאי הוא תושב קרית גת... וגם הבחורה מהסרטון השקרי שהופץ לאחר רצח דור כרסנטי היא תושבת קרית גת... מלחיץץץץ

    השבמחק
  6. בהלם! עכשיו נופל לי האסימון... עו"ד מיכה גבאי הוא תושב קרית גת וגם הבחורה מהסרטון השקרי שהופץ לאחר הרצח המתועב של דור כרסנטי ז"ל, היא תושבת קרית גת... מלחיץץץץץ

    השבמחק
  7. בוקר טוב אליהו

    הגיע העת לערב את ממשלות, רוסיה, ארצות הברית, סין וכן את האיחוד האירופי שיגיעו למו"מ עם מיכא גבאי בנוגע לרכישת המדינה וסיפוח מדינת ישראל אל אחת מהממשלות שציינתי


    עסקה טובה ומוצלחת לכל הצדדים

    השבמחק
  8. ראש ממשלת ישראל האמיתי שלנו הוא מיכה גבאי

    נא לעדכן בכל משרדי הממשלה

    השבמחק
  9. שאלה.איך ידעה משפחתו של נדב סלע על יכולותיו המופלאות של מיכה גבאי ועל שלתטו במישטרע?

    השבמחק
  10. וואו ..מיזמן לא קראתי משהו כל כך מחובר למציאות !סוף סוף מישהו מדבר כאן אמת..אתה איש אמיץ..חכם.

    השבמחק