הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

29.5.2017

הזמנה להפגנה במוצ"ש בפתח תקווה- בעד עקרונות הדמוקרטיה וחופש הביטוי ונגד רמיסת עקרונות שלטון החוק.



חברים יקרים,

אנו נערכים להגשת בקשה לרישיון להפגנה במוצאי שבת- 03/06/2017 בכיכר גורן (רחוב העצמאות 65) בפתח תקווה וזאת נוכח מספר גבוה של משתתפים אשר צפוי להגיע.

בכוונתנו להתרכז על הגבעה הסמוכה למרכז המסחרי, וזאת כדי לא ליצור שום הפרעה לתנועת כלי הרכב בכיכר.



יורם-קצין האג"ם של משטרת פתח תקווה הודיענו על כוונת המשטרה שלא לאפשר קבלת רישיון להפגנה. (כנראה על מנת לסלול את הדרך שוב, למעצרים לא חוקיים של מפגינים לצורך דיכוי חופש הביטוי).

עמדת המשטרה השגויה לא תרפה את ידנו.

 בהפגנה יישאו דברים אישים מכל קצווי הקשת הפוליטית.

להזכירנו נושא ההפגנה הינו:"רמיסת ערכי הדמוקרטיה, חופש הביטוי ועקרונות שלטון החוק".

על כל אזרחי ישראל לשאול עצמם, בהווה ובעתיד, מה הם עשו למען שמירת הדמוקרטיה ושלטון החוק בימים קשים אלו, כאשר עקרונות אלו נרמסים, מידי יום, בראש חוצות ועל ידי רשויות ונציגי המדינה.

 אנו מצפים מאזרחי ישראל להגיע בהמוניהם ולא לעמוד מנגד.


רשימת הנואמים תפורסם בהמשך.

תגובה 1:

  1. יש לי שאלה אחת, האם באמת הצטבר כבר מספיק חומר מפליל שיכול לשמש בסיס להעמדתו לדין של ראש הממשלה? האם בנושא המתנות ניתן להוכיח שוחד? האם בנושא הצוללות ניתן לקשור אותו ישירות? האם בהתכתבות בינו לבין נוח מוזס יש משום עבירה על החוק? אין לי ספק שראש הדג הזה מסריח למרחוק, השאלה האם אכן ניתן להוכיח אשמה.

    השבמחק