הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

22.6.2016

נתניהו, איך הרסת לי את המדינה בשמונה שנים?



אדוני ראש הממשלה אשמח אם תוכל להסביר לי כיצד הרסת את
מדינת ישראל היקרה שלי  בתוך שמונה שנות שלטונך?

שהרי צריך כשרון מיוחד כדי לקחת מדינה אשר נבנתה בעמל כפיים
של אזרחיה, בזיעה ובדם בניה, במשך 60 שנה, ואשר הייתה מדינה
לתפארת ומקור לגאווה בחלוציות, בהתנדבות, בערבות ההדדית,
ביוזמה החופשית ובאהבת  הארץ, והפכת  אותה לפגר מהלך.

הפכת כלכלה צומחת לכלכלה קורסת, יצרת עוני מחפיר של שליש
מהאוכלוסיה, רמת שירותים ירודה לאזרח בכל שטחי החיים,
פגעת בשכבות החלשות והפכת אותם "ללא נראים", גרמת
ליוקר המחייה של מוצרי היסוד להרקיע שחקים ולמחירי דיור דמיוניים,
יצרת במעשיך ומחדליך העדר אופק מדיני וחזון של שלום.

איך נתניהו, הרשית לעצמך להשליך אותנו לידי הטייקונים אשר
קיבלו זכיון ורשיון ל"גנוב" מהציבור. הפקרת אותנו לידי הבנקאים
אשר משכורת של 2 מיליון ₪ בשנה אינה משכורת ראויה
בשבילם, הגם שספק גדול אם יש ביכולתם לייצר בעצמם אפילו
רבע מהכנסה זו שלא באמצעות יניקה מהעטינים של תאגידים
 בנקאיים הציבוריים.

אבל יותר מכל איני מבין מר נתניהו, איך הצלחת בשמונה שנים
להרוס את המרקם החברתי העדין והמיוחד שהצלחנו ליצור בארץ
של קיבוץ גלויות במשך מאה ושלושים שנה של התיישבות
וחלוציות.

במקום אהבת הארץ ואהבת הזולת הכנסת לכאן שנאה של
הימין לשמאל וההפך, שנאה של החילוניים לדתיים וההפך,
שנאה של יהודים לערבים וההפך, שנאה של הציבור למוסדות
 שלטון החוק, פרקליטות,  בתי משפט ואפילו לתקשורת
שהפכת אותה למבוייתת.

אני מתקשה להבין מר נתניהו, כיצד הפכת בשמונה שנים את כלכלת
 השוק הישראלית לכלכלה מושחתת אשר בה הטייקונים ואלי ההון
 לא משלמים  מס אמת,  רשות המיסים מנוהלת על ידי "מאפיונרים"
 אשר "מטפחים" את אלי ההון ואת העבריינים ואת מחיר של מחיקות
 המס ומחיקות החוב בבורסה משלם האזרח הפשוט במחיר המוצרים
והשירותים.

והתוצאה מר נתניהו היא, שהציבור שונא את הטייקונים ואילו הטייקונים,
במקום להיות גאים בפיתוח הכלכלה והמדינה, ובמקום לחוש גאווה על
 מסחר  הוגן והצלחה בנבכי כלכלת השוק החופשי כמו עשירים אחרים
 בעולם התורמים כל העת לקהילה, חשים במדינתם כ"גנבים בלילה"
 ובורחים  לחו"ל והכול תודות למעשי ידיך הנשגבים מבינתי.

בעוד ימים מספר, יתברר האם רשויות החוק יממשו את חובתן להסיק
את המסקנות מלקיחת השלטון על ידך, ללא הליך של בחירות הוגנות
אלא במרמה ובזדון, וכך תצטרך לפנות את מקומך לשליח ציבור אחר
 אשר יבחר באמת וכדין על ידי הציבור ועל כן יש להניח כי ידאג בכנות
 לשלומו ולרווחתו של העם המיוסר הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה