הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

14.6.2016

האם ראש ממשלת ישראל מאבד שליטה? מבקש לצרף את מדינת ישראל למדינות נאט"ו במלחמתם בדאע"ש.


האם ראש ממשלת ישראל מאבד שליטה שעה שהוא מבקש לצרף
את מדינת ישראל למדינות נאט"ו במלחמה משותפת בארגון דעא"ש?

על פניו נראה שכך הם פני הדברים. על פי אינפורמציה שהגיע לכותב
שורות אלו, הרי שבעקבות החקירה המשטרתית המתקיימת בענייננו
של ראש הממשלה, מצוי האחרון ב"פאניקה" ולמעשה כמעט ואינו
מתפקד.

 ואולם מסתבר כי בכל זאת שיחרר נתניהו היום (14/06/2016)
הצהרה לקול ישראל (בעקבות פגישה עם שגרירי מדינות נאט"ו) לפיה
 הוא מעוניין כי ישראל תשתלב במלחמה של מדינות נאט"ו בדא"ש.
 (מצורף קישור).

ושלא יובן חלילה כי אזרחי ישראל אמורים להיות אוהבי דא"עש.
ואולם, חסרי מלחמות אנחנו שנצא בקול תרועה ונכריז מלחמה על
ארגון רצחני נוסף, הגם שטרם בוצעה ולו פגיעה אחת במדינת
ישראל על ידי ארגון זה?

לגיטימי ביותר להציע למדינות נאט"ו סיוע ישראלי למלחמה בטרור
ואולם להכריז בריש גלי ושלא לצורך על מלחמה על ארגון דאע"ש
הינו מעשה חמור ביותר אשר יש בו בראש ובראשונה להזמין את
ארגון דאע"ש לבצע פיגועים כנגד מדינת ישראל ואזרחיה. האם ראש
 ממשלתנו יצא מדעתו?

אם יורשה לי לספר בעניין זה סיפור אישי מילדותי אשר, אולי, יוכל
לצנן את תאוותו של ראש ממשלתנו למלחמות וכיבושים. בהיותי
ילד בן חמש שיחקתי עם חבורת ילדים. לפתע החלו שני ילדים
לריב ביניהם. נטייתי הראשונית הייתה אז להצטרף לקרב לצידו
של ילד זה או אחר.

דודי שהיה גדול ממני בגיל במספר שנים ושיחק איתנו, עצר אותי
מייד תוך שאמר לי משפט שלא אשכח כל חיי "לעולם אל תשוש
אלי קרב להלחם מלחמות לא שלך".

דומה, כי אם יש מצרך אשר מדינת ישראל משופעת בו הוא
מלחמות ואויבים. כל ניסיון להצהיר הצהרות מלחמתיות כדי
 להפוך אויבים בכוח לאויבים בפועל הינו התגרות בגורל אשר
יש בו לפגוע באינטרס הלאומי הישראלי ועל ראש ממשלתנו
להבין זאת ולהפנים זאת.

דם בננו ואזרחנו אינו מהווה חלק מ"משחק מחשב" אשר ראש
ממשלת ישראל ראוי שיסחור בו לצורך כלשהו מלבד הגנה

על מדינת ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה