הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

26.3.2018

"הבלתי משוחדים" של אלשיך חקרו היום את נתניהו- במרכז החקירה "הונאת הבחירות"



הבלתי משוחדים של אליוט נס
בשנת 1929 ,כידוע, בארה"ב שלטה רוחו של "אל קאפונה" בכל רחוב עיר ושכונה ברחבי המדינה. זו הסיבה שכאשר "ליקט" אליוט נס 51 חוקרים ישרים והגונים לצורך גיוסם ליחידת העילית אשר תתפוס את הפושע האגדי התברר כי 36 חוקרים מתוך ה-51 המובחרים שנבחרו, נמצאו "נגועים", כלומר משוחדים בצורה זו או אחרת, והיחידה בסופו של יום נותרה עם 16 חוקרים בלבד.

הבלתי משוחדים של אלשיך – 18 חוקרים
והנה בישראל 2016 – 2018 ההיסטוריה הזו חוזרת על עצמה ובגדול. ביחידת לה"ב – 433 ישנם כידוע למעלה מ-1300 חוקרים ומה שהחל בתחילת שנת 2016 כחקירה הידועה בשם "פרשת ביטן"- שהיא למעשה חקירת הפשיעה המאורגנת במדינת ישראל, נמשכת בימים אלו עם 18 חוקרים בלבד.



הדלפות חוזרות ונשנות מהחקירה
מידי פעם, שוב ושוב, התברר במהלך השנתיים האחרונות כי מידע מסווג מהחקירה דלף אל ראש הממשלה, פעם מחוקר זה או אחר ופעם מהיועץ המשפטי לממשלה או פעם מזו שמשמשת כפרקליטת מחוז ירושלים ואשר מונתה לתפקידה ביוזמת ראש הממשלה (או יותר נכון רעייתו) וזאת בהמשך לייצוג משרד ראש הממשלה במשפט שניהל מני נפתלי אב הבית כנגד המשרד.

אלשיך:"זה לא עובר את הקידומת 2"
וכך הלך ופחת הדור, ורשימת החוקרים המדליפים והנגועים הלכה וגדלה וקשה להאמין אבל בתוך יחידת "הבלתי משוחדים" מצד המשטרה נותרו כשמונה עשר חוקרים בלבד וכפי שאמר המפכ"ל –רוני אלשיך בראיון נרחב שנתן לפני שלושה ימים למקור ראשון, "בוא נאמר ככה: ביום־יום מדובר בעשרות בודדות, עם כל המעטפות וכל הסיוע מסביב. זה לא עובר את הקידומת שתיים".

אסור לשכוח את חוקרי השב"כ העושים עבודתם שלא לאור הזרקורים
אמת, אסור לשכוח שמספר דומה ואף גדול יותר הוא של חוקרי השב"כ אשר עושים עבודתם המסורה הרחק מאור הזרקורים, ואולם כך או כך צוות החקירה הזה הינו מזערי ביחס להיקף הפשיעה המאורגנת השוטפת את המדינה.

זיוף הבחירות מחייב זיוף סקרי דעת הקהל וזה חייב את תשתיות בזק
מדוע אם כן נחקר נתניהו באופן סימולטני לחקירות אלוביץ וחפץ? ובכן כפי שהסברנו בעבר בפוסטים אחרים, לא ניתן לעשות שימוש בתוכנה לזיוף בחירות כאשר אין בידך תוכנה לזיוף סקרי דעת הקהל. ואכן מחקירת כל המעורבים קרי,עדי המדינה- הרו, פילבר וחפץ, התברר כי תוכנת ההשתלטות על שיחות הטלפון של משרדי הסוקרים הייתה חייבת שיתוף פעולה של רשת בזק בעלת התשתית בכל רחבי המדינה (כעת גם ניתן להבין מדוע ביטל נתניהו את הרפורמה של ארדן שהייתה אמורה להעביר חלק מהתשתיות של בזק לחברות אחרות).

הלוג פייל – ראייה פורנזית הוצגה לנתניהו
מכל מקום, ולעניין חקירת נתניהו, לאחר הודאת עדי המדינה, נלקח הלוג פייל של חברת בזק במרכזות הרלוונטיות למשרדי הסוקרים, דבר שאפשר ראיות פורנזיות ל"חטיפת השיחות" על ידי "יחידת הסוקרים של נתניהו". ראיות אלו הוצגו לנתניהו היום בחקירתו.

אנחנו משתדלים שלא לפגוע בחקירה ולכן נצנזר את המידע
חברים, אנחנו לא נאמר לכם מה הייתה תגובתו של נתניהו כדי לא לפגוע בחקירה, רק נציין שנתניהו יידרש לחקירות נוספות לאחר החג. מאידך נציין, כי אלשיך הודיע בראיון במקור ראשון שלעיל, לפני שלושה ימים, כפי שאומרת כותרת המאמר הנ"ל- "המפכ"ל: "יש משהו שהציבור לא יודע בינתיים". אז היום אפשר לומר כי החוקרים קיבלו את מה שהם רצו.

חג חירות שמח מחכה לנו
לסיכום חברים, אנחנו יכולים לצאת לחופשת חג הפסח קצת יותר רגועים ממה שהיינו לפני החקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה