הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

12.3.2018

בטל כוננות בחירות – נתניהו מפחד וטוב שכך –נאום פיזור הכנסת של נתניהו שהוכן ובוטל.


אתמול הלכנו לישן עם בחירות – נתניהו, המדינה זה אני
אתמול הלכה מדינת ישראל לישון כאשר ראש ממשלתה החליט כי פניו להקדמת הבחירות באמתלה של "חוק הגיוס". מה שהפריע לכל הציבור השפוי במדינה היא לא העובדה שבבחירות אלו עלול נתניהו לנצח או להפסיד. גם לא העובדה שמבחינת נתניהו "המדינה זה אני". מה שהפריע לכל הציבור השפוי במדינה היא העובדה שמאז ביקורו של נתניהו בארה"ב הוא משדר מסרים ברורים של הרס רשויות האכיפה ושלטון החוק במדינה ממש כאחד הגנגסטרים.

גורמי רשויות החוק הבהירו לנתניהו – "שמשון" לא יצא חי ממעשהו
מה אם כן מנע בסופו של יום את נתניהו מהשלמת התוכנית המפוקפקת הזו? ובכן כל הגורמים ברשויות החוק והאכיפה הבהירו והזכירו לנתניהו, בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, כי במהלך של "תמות נפשי עם פלשתים" – והרס רשויות החוק והאכיפה, שמשון לא ייצא חי. ואם סבור היה נתניהו שהוא יוכל ע"י הרס רשויות החוק והאכיפה להשתחרר מאישום כלשהו, כי אז הובהר לו ההפך, שהרשימה תוגש לו במלואה בפני כל עם ישראל, כאחד האדם וללא שום הנחות.

בתחילה סילוק הבית היהודי והכנסת המחנה הציוני אגב פיזור הכנסת
עד כמה, המהלך של פיזור הכנסת ושינוי הרכב הקואליציה רקם עור וגידים והיה מתוכנן ומוסכם לפרטיו? מגיבים לנו חברים וטוענים "הכיצד אבי גבאי יכול לקבל את תפקיד ראש הממשלה שהרי הוא אינו חבר כנסת?" וכאשר אנחנו מקבלים כל מיני קושיות וקשיים מהחברים, אנחנו אומרים הבה ונתמקד בעיקר ובמה שהתוכנית אמורה להביא ואחר כך יושלמו הפרטים.

 גם עכשיו כאשר אנו מביטים לאחור אנו רואים שכאשר נתניהו רוצה משהו הכול פתיר ולכן בראיון שנתן אבי גבאי למשה גלסנר מ"קול ברמה" עוד ביום06/03/2018 הוא יכול היה לומר "אני נותן גיבוי מלא לאפשרות שהרצוג יעמוד בראשות הממשלה. העניין הפרסונלי פחות חשוב. העיקר שנציג שלנו ירכיב את הממשלה". ברור לכל שאם המהלך הראשוני שנלקח בחשבון היה פיזור הכנסת והקמת קואליצייה חילופת ללא בחירות, תוך סילוק הבית היהודי והכנסת המחנה הציוני, הרי שבמצב זה היה אבי גבאי צריך לוותר על האפשרות להיות ראש הממשלה. (מצורף קישור)

נאום פיזור הכנסת של נתניהו שהוכן אבל לא ימומש
אולם כאמור ראיון זה היה ב-06/03/2018 ובמושגים של בנימין נתניהו מועד זה הוא היסטוריה שכן , כאמור אתמול כבר דובר על פיזור הכנסת והליכה לבחירות שכן המטרה (ביטול כתבי האישום שבדרך) קידשה את האמצעים.


 וכך עוד אתמול הוכן נאומו של נתניהו בכנסת בעניין ההליכה לבחירות. אז אתם יכולים חברים לעיין בנאום שמצורף מטה, ולשמוח על כך שנתניהו לא ינאם אותו בפני עם ישראל. מה שאומר שהבעיה שלנו לא בוטלה אלא רק נדחתה שכן בהנהגתה של מדינת ישראל עומד אדם אשר "איבד את המעצורים" וגם אם יצאנו הפעם "מהחרקה" המבזה הזה בריאים ושלמים, הסימנים השחורים שנותרו על הכביש מאפילים על אור הדמוקרטיה ועל שלטון החוק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה