הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

16.2.2018

חלק ב' של המלצות המשטרה- האם הוא כולל את הממצאים לפיהם רבין ושרון נרצחו ע"י המאפיה, לצורך בחירתו של נתניהו לתפקיד ראש הממשלה?


מקורות מהימנים
נוכח חשיבותו של הנושא שבכותרת נבהיר כבר בתחילה כי אנו נשענים על מקורותינו הטובים אשר עד היום שמרו על רמת מהימנות של 100% ולפיכך אנו מתייחסים לדבריהם בהתאם.

פרסום ההמלצות בשתי פעימות
רבות דובר בחודשים האחרונים על רעידת האדמה הצפויה כתוצאה מפרסום המלצות המשטרה ואולם מה שקרה בפועל הוא שלמעשה הוחלט על ידי הרשויות החוקרות לפרסם את ההמלצות בשתי פעימות.
 מכיוון שפרשת השוחד ברכישת הצוללות מתקשרת לפרשת הונאת הבחירות ולפרשת שימוש באמצעי סייבר ע"י מעורבותם של "גורמים רבי כוח" הממוקמים בחו"ל, הרי שהחלק הזה של ההמלצות, אשר למעשה עוסק בהשתלטות של הפשיעה המאורגנת (המקומית והעולמית)  על מוקדי השלטון במדינה ומערוכותיה החיוניות, יפורסם בעוד כחודש וזאת על פי הודעת משטרת ישראל.


כתב אישום נגד מילצ'ן – פתח לעדות מדינה חשובה
אנו לא נעסוק כאן בשיקול הדעת שהנחה את הרשויות לפצל את פרסום ההמלצות לשתי פעימות, ואולם לא ניתן להתעלם מהתבונה והתיחכום שבמהלך זה, שכן ברור לכל שמילצ'ן, שהינו ציוני ואוהב המדינה, לא יסכים לבלות שש או שבע שנים בכלא על עבירות שוחד ולכן סביר להניח שייטה ממש בימים הקרובים לגבש עסקה עם המשטרה ואשר בה יצטרך להפלילי את "הבוס" – רב הכוח וההשפעה על מה שקורה בארצנו הקטנה, ובכך להחזיר למדינתנו את ריבונותה אשר נלקחה מאיתנו, כך מסתבר, בעת רצח רבין.

חקירת השתלטות המאפיה על מוקדי השלטון במדינה באחריות השב"כ
הממצאים המדהימים אשר יאח"ה והשב"כ -וחשוב לזכור את מעורבות השב"כ בחקירה בהיותה נוגעת לסעיף 7 לחוק השב"כ המסמיך את הארגון לטפל בנושאי חתרנות כנגד המשטר הדמוקרטי במדינה- נחשפו אליהם במהלך החקירה שנמשכת כבר כמעט שנתיים, הינה העובדה שארגון פשיעה עולמי בראשות טייקון יהודי מחו"ל, הוא זה שהיה אחראי הן לרצח רבין והן לרצח אריק שרון, כאשר בשני המקרים המטרה הייתה לסלול את דרכו של בנימין נתניהו לשלטון.


פרק שיצינג ערך תחקיר במשך חמש שנים ופרסם ספר על הרצח הכפול
הראשון שעלה על התוכנית לרצח פוליטי כפול זה היה באופן מיקרי, או שלא מקרי, הסופר גרמני- פרנק שצינג אשר ערך תחקיר של חמש שנים בנושא וספרו אשר יצא לאור בשנת 2014 הפך בגרמניה בין לילה לרב מכר אדיר.

הישראלי היחידי שעסק ברצח הכפול נאלץ לרדת מהארץ בעקבות התנכלויות
הישראלי היחידי אשר התייחס למותו של שרון כמעשה רצח פוליטי ואשר נעשה על ידי אותו גורם שהביא לרצח רבין היה העיתונאי הישראלי, יליד קנדה – ברי חמיש, אשר נאלץ בשנת 2005 לעקור לארה"ב עקב התנכלויות שונות כלפיו, ואף סיים את חייו בגיל 64 בעקבות דום לב, שהוא אופן "החיסול" המועדף על המאפיה.

נתניהו ב- 2003 עם קבלת תפקיד שר האוצר מאפשר חדירת המאפיה למסדרונות השלטון
על רקע מידע זה שקיבלנו כאמור ממקורות שהינם אמינים ביותר ניתן להבין את הסיבה מדוע אפשר נתניהו כבר בשנת , 2003 , עם בחירתו לשר אוצר בממשלת שרון, הן את חדירת המאפיה לרשות המיסים והשתלטותה עליה באופן מוחלט, על ידי הצנחת איתן רוב (שהיה מחובר לאותם גורמים פליליים), וכן את השתלטותה של חברת "טלדור" אשר נרכשה ע"י שלדון אדלסון על כל המכרזים הממשלתיים.

נתניהו מכחיש שידע על תכנית הרצח אך מודה כי הדבר נודע לו לאחר מכן
איננו יודעים עם נתניהו ידע על התכנית לביצוע הרצח הפוליטי של רבין, וטענותיו הינן שלא ידע על כך, ואולם הוא הודה (לא במסגרת חקירה משטרתית פורמלית אלא במסגרת "עימות" עם גורמי ביטחון) כי דבר הרצח נודע לו לאחר מכן. אשר על כן אין לנו ספק, כי נתניהו אפשר את חדירת המאפיה למסדרונות השלטון, כתוצאה מסחיטתו, וכאמור אף בעניין זה הוא הודה כי אכן נסחט.

במחצית השנייה של שנת 2017 חוזרת לדיון השאלה מי רצח את רבין
יצוין שבעקבות הראיות התומכת בביצוע רצח רבין שלא על ידי יגאל עמיר, ואשר נאספו מעדי מדינה (בחלקם אנשי שב"כ) במחצית השנייה של שנת 2017, החלו דליה רבין ועיתונאים שונים להחזיר לדיון ציבורי את השאלה מי רצח את רבין וזאת נוכח התהיות שנותרו פתוחות.




הגשת המלצות המשטרה במלואן הינה צו השעה להחזרת הדמוקרטיה למדינה

ברור כי השלמת המלצות המשטרה יכללו מעשים מחרידים אלו אשר רק ארגוני פשיעה, נפשעים וחסרי מוסר מסוגלים לתכנן בזה אחר זה, וביחד עם פרשיות חמורות נוספות כהונאת הבחירות ע"י השתלטות על מערכת המחשוב של ועדת הבחירות, רכישת צוללות נוספות למדינה עבור בצע כסף והשתלטות על מערכת המשפט ועל היועץ המשפטי לממשלה, הרי שיש לנו למעשה השתלטות של גורם עוין על הדמוקרטיה הישראלית, אשר ההשתחררות מימנו הינה צו השעה.

3 תגובות:

  1. עו"ד לוי שלום, שמעתי עליך רבות וסגנונך הישיר, ללא משוא פנים, בעד זכויות אדם וצדק, גרם לי לפנות אליך לקבל סיוע בנושא משפטי, כנגד כוחות רשע בפשע עיריית נתניה, אני בתוך ערעור במחוזי והחברות/שופטות של השופט שעל החלטותיו אני מערערת עלולות לזרוק אותי ללא ייצוג.
    גם סירובך יתקבל ובתקווה שתשמח לקבל תיק ציבורי שמהווה הוכחה לעוול מתמשך ע"י חברה ציבורית כנגד לקוחותיה, תוך הפקרת דיירים בסכנה בטיחותית, כי חשפנו שוחד, מרמה, והפרת אמונים, סחיטה באיומים ועוד, בגיבוי עדות חוקר משפטן, והקלטות, דוחות מומחים בעלי תפקידים ומקצוע...
    תודה וברכה - בן דוד מרים טל': 054-6731618 מייל: bdarik@walla.com

    השבמחק
  2. עו"ד דוד לוי- מה עם רומן זדורוב? האם הוא ישוחרר כתוצאה מכל הפרסומים?

    השבמחק
  3. מוריד בפניך את הכובע על האומץ וההתמדה.
    ושוב שאלה מדוע אין אף עיתונאי שמפרסם משהו מכל הדברים ?

    השבמחק