הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

4.2.2018

קיצור תולדות המאפיה השלטונית בישראל וחדשות מעודכנות לעתיד הקרוב.(חלק ד)

איך השתלטה המאפיה על הכנסת ומנעה שיתוף בינלאומי כנגד הסייבר
אז איך בדיוק מתבצע המהלך של השפעת חוגי הפשע המאורגן על פוליטיקאים ומחוקקים, למשל להימנע מחתימה על אמנת בודפסט שאין מהלך חשוב מזה לצורך שיתוף פעולה בין לאומי, שהינו הכרחי לצורך מלחמה בפשעי סייבר שרובם נעשים מחוץ לגבולות המדינה. אם נעיין למשל בפרוטוקול דיון של ועדת המדע והטכנולוגיה אשר דנה בנושא של תשתית הפשע המאורגן באינטרנט כי אז נוכל להבין כיצד מסובבים אנשי הפשע המאורגן את המחוקקים על האצבע הקטנה.


"מומחה" ממליץ לכנסת לפתור את בעיות הסייבר באופן מקומי
כך בדיון הנ"ל העלתה יו"ר הועדה רונית תירוש את חשיבותה של אמנת בודפסט לשיתוף הפעולה בין המדינות לצורך מיגור הפשיעה המאורגנת ושליטתו באמצעי סייבר. ואלם, כך נראה דאגו המושחתים לשלוח מומחה מטעמם (אחד בשם ניר פסי) אשר הסביר לחברי הוועדה כי החשיבות הינה בשיתוף פעולה בין גופים שקיימים בארץ ויכולים לתת מענה טכנולוגי ואף לעזור למשטרה. אנחנו רק יכולים לומר כי דבריו אלו של ניר פסי בוועדה מעידים או על טיפשות וחוסר ידע או על כוונת זדון להכשיל את הוועדה. מכיוון שאיננו חושבים שניר פסי הוא טיפש וחסר ידע הרי שנותרה האפשרות השנייה.

הכנסת הפקירה את השליטה במדינה לידי טלדור של אדלסון
מדוע ניר פסי בתור מומחה הכשיל את הוועדה בכוונת זדון? ראשית פשעי סייבר רבים וכולל מרכז הסייבר של המאפיה הישראלית, מצוי כבר מזה תקופה ארוכה בחו"ל ולכן חתימה על אמנת הבודפסט יש לה חשיבות קריטית במיגור הפשע המאורגן אשר השתלט על מדינת ישראל. שנית הפניית הציפיות לגופים הקיימים בארץ ואשר הם ימגרו את פשעי הסייבר, משמעותה לתת לחתול לשמור על החלב. האם מצפה מר ניר פסי כי חברת טלדור אשר ידה בכל מערכות המחשוב של המדינה ואשר היא מזוהה כזרוע של הפשע המאורגן, האם היא תמגר את פשעי הסייבר של הפשיעה המאורגנת?!
הממשלה רוחצת בנקיון כפיה ולא יוזמת שום מהלך להגנת המדינה מסייבר
וכך, כאשר הממשלה אשר ככלל היא הגוף הביצועי העומד ומקדם רפורמות רגולטוריות ודרכי תקיפה של גופים אנטי ממלכתיים והפוגעים בתפקודו, הממשלה הזו עומדת מנגד ורוחצת בניקיון כפיה, ואף מתירה בהסכמה או בהעלמת עין לכל מיני מומחים ל"סובב" את חברי הכנסת אשר לדאבון הלב לא מבינים בין ימנם לשאלם בנושאים בהם הם עוסקים תוך שהתוצאה החמורה הינה פגיעה באושיות שלטון החוק במדינה.
מבקר המדינה מבקר בחריפות את התנהלות המדינה כלפי איומי הסייבר
ואכן תוצאת התנהלות פגומה זו הובילה את התוצאות החמורות של היעדר טיפול בפשיעה המתוחכמת והמשך ההגמוניה של הפשע המאורגן על מוסדות המדינה. ואין טוב מאשר תאורו של מבקר המדינה בעניין זה בדו"ח 67 ב (חלק השביעי העוסק בפשעי סייבר) שהוגש לכנסת ביום   16/05/2017. מפאת חשיבותם נביא את דברי המבקר כלשונן:
"ההתפתחויות במרחב הסייבר האיצו את התרחבות הפשיעה המתוחכמת טכנולוגית שכוללת עבירות נגד מחשבים, טלפונים חכמים, שרתים ורשתות מחשבים וכן שימוש הולך וגובר בתוכנות זדוניות, בחדירה לא חוקית למחשבים ולמאגרים ממוחשבים, בריגול עסקי וכדומה. פשיעה זו אינה תחומה בגבולות גאוגרפיים, והיא בעלת השלכות ברמה הלאומית וברמה הבין-לאומית. ממצאי דוח זה העלו שהמשטרה והמשרד לבט"פ הקימו אמנם מערך לטיפול בעבירות סייבר, אך לא התאימו את המערך לצרכים ולאתגרים של עבירות הסייבר מתוחכמות טכנולוגית שמתפתחות ומשתנות במהירות רבה. עבודת מערך הסייבר, שייעודו לטפל בעברות סייבר מתוחכמות טכנולוגית, מנותבת בעיקר לסיוע טכני ליחידות חקירה מחוזיות המטפלות בעבירות "קלאסיות" שאינן מתוחכמות טכנולוגית, על חשבון התמקצעות בלוחמה בפשיעת הסייבר".
השב"כ ומשטרת ישראל נדרשו לדגל המלחמה בפשעי הסייבר ובמאפיה
את המעגל של שליטת הפשע המאורגן באמצעות פשעי סייבר נחתום שוב בדבריו של ראש השב"כ בכנס הסייברטק בתל אביב ביום 31/01/2018 אשר הבהיר היטב כי את פשעי הסייבר יש למנוע ולאיין באמצעות הגעה אל "בסיס האם" של התוקפים. ולא בכדי ציין ארגמן כי מדינת ישראל מקיימת קשרים עם מדינות נוספות בעולם כדי להגשים את המטרה של חיסול איום משמעותי זה על מדינת ישראל.
המאפיה השתלטה על הרגולטורים כולל היועץ המשפטי ופרקליט המדינה

אין ספק כי ההשחתה של הרשות המבצעת בישראל ולרבות של הרגולטורים הינה תוצאה של שליטה בלתי מעוררת של הפשע המאורגן בכל מערך  המחשוב הישראלי.  בנסיבות שנוצרו מצטייר כי  היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה, אשר לדאבון הלב בחרו להתיישר עם הצד התוקף את שלטון החוק, מהם לא יצמח תיקון המצב שכן אלו אשר היו שותפים לדבר עבירה לא יחשפו את שותפיהם.
בחלק ה' נתייחס ל:
המלצות המשטרה יפורסמו בחודש פברואר ויחוללו רעידת אדמה
סכסוך פרץ בין ראש הממשלה לבין אדלסון ומיכה גבאי
המלצות המשטרה: כתבי אישום נגד נתניהו, מנדלבליט ושי ניצן
המלצות המשטרה ייציינו את השתלטות המאפייה על מינויי הממשלה
עוד בהמלצות : השתלטות המאפיה על בתי המשפט, העיריות, האפוטרופוס הכללי וההוצאה לפועל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה