הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

22.2.2018

מדוע קיבל פילבר איומים מהמאפיה לחדול מעדותו במשטרה ואיך הדבר מתקשר לרצח רבין?


איום של הפשע המאורגן על פילבר
אתמול בערב לאחר עדותו של פילבר ביום הראשון הועבר אליו מסר מאיים על ידי המאפיה לחדול מעדותו שאם לא כן בני משפחתו יפגעו. כך, חד וחלק ובלי שום "התייפיפות". בתגובה לכך הודיע פילבר לחוקריו כי למרות שחתם על ההסכם הוא מבקש לחדול מעדותו. בתגובה לכך ביקשה המשטרה היום בבוקר (22/02/2018) לעוצרו לחמישה עשר ימים.

אופן הארכות המעצר של עדים
ככלל, כל עוד יש שיתוף פעולה של עד עם חוקריו הארכות המעצר הן קצרות והינן בין שלושה לשבעה ימים כדי שלעד יהיה אופק חיובי ומהיר לשחרור ועל מנת שיסיים את חקירתו במהירות ותוך שיתוף פעולה עם חוקריו.



הארכת מעצר לחמישה עשר ימים מסמנת הפסקת שיתוף פעולה של העד עם חוקריו. מדוע חשובה עדותו של פילבר למשטרה? רבים נתפסים לסוגיית חליבת המדינה על ידי "בזק" בעזרת הטבות של משרד התקשורת בראשות בנימין נתניהו, אשר אכן מהווים מעשי שחיתות בסכומי עתק והם כשלעצמם ראויים לתמיכה באמצעות הסדר עד מדינה.

הסיבה להסכם מפליג עם פילבר – עדות לגבי השתלטות המאפיה על השלטון
ואולם, הסיבה היותר מהותית אשר בגינה נחתם הסדר מדינה מפליג עם שלמה פילבר, סיבתו נעוצה בכך שפילבר מלווה את נתניהו מאז השנים 1994-1995 ולאחר שנתניהו נבחר לרשות הליכוד והוביל את ההתנגדות לממשלת רבין ולהסכמי אוסלו. מצורף קישור אשר מתאר את ליוויו של פילבר את נתניהו בכל השנים הללו.

עדות פילבר מסבכת את נתניהו בקשירת קשר לרצח רבין
מה אם כן הפחיד את נתניהו ואת המאפיה בעדותו של פילבר? ובכן זאת לזכור כי המאפיה הייתה מוכנה היום להכנסתו של נתניהו לכלא לכל חייו ובלבד שלא ייחשפו הפרטים על היווצרות הקשר בין נתניהו למאפיה. מה יש בפרטים אלו? ובכן כפי הנראה מלמדים פרטים אלו על מעורבות ממשית של נתניהו בתכנון רצח רבין, כאשר מידע זה נוצל מאז הרצח ועל ידי עו"ד מיכה גבאי, חבר מרכז הליכוד באותה עת, ושכידוע הורשע בעבירה של סחיטה באיומים, והוא שסחט את ראש ממשלת ישראל וזאת מרגע היכנסו לתפקיד בשנת 1996ועד היום.

חקירת פילבר הועברה מהרשות לניי"ע ליאח"ה בשל פרשת רצח רבין ובשל היותה הסיבה להשתלטות הפשע המאורגן על כל מוסדות השלטון במדינה
המעבר של חקירת שלמה פילבר מהרשות לניירות ערך ליאח"ה הייתה בין היתר בשל פוטנציאל העדות של פילבר על מעורבות ראש הממשלה ברצח רבין אשר היוותה כאמור הטריגר אשר השחית בהמשך את כל רשויות השלטון במדינת ישראל. בין הגורמים אשר שיכנעו את יאח"ה להעביר אליה את החקירה היה מכתבו של מר אופיר פז דה פורטוגייז, אחד המועמדים שמתחרה בימים אלו על ראשות מפלגת מרץ ואשר חקר רבות את הנושא.(מצ"ב מכתבו של פורטוגייז לרשות לניירות ערך ואשר מדבר בעד עצמו)

מיכה גבאי, שלדון אדלסון ובנימין נתניהו
מעבר למידע רב אשר ביכולתו של פילבר לספק על השחתת המערכת השלטונית בישראל הרי שהתחקות אחר "שביל הסחיטה" אשר שימש את עו"ד מיכה גבאי אשר חבר לשלדון אדלסון בשלב זה או אחר וביחד השתלטו באופן מוחלט על בנימין נתניהו מרגע היבחרו ועד לעצם ימים אלו.

עיתונו של אדלסון כבר מברך על המוגמר
בעקבות האיום שקיבל פילבר, ברך כבר עיתונו של אדלסון, מעריב, על המוגמר בציינו שפילבר מחשב מסלול מחדש לגבי עצם מתן עדותו,   שכן "זה לא קל לאדם חובש כיפה להתלונן או לגרום לאחר להיקלע למצוקה וזה לא משנה אם זה ראש ממשלה או אזרח מן השורה."


אנחנו ממתינים לפרק הבא במאבק של המושחתים במשטרת ישראל, אשר עושים כל אשר לאל ידם, כדי לקעקע את שלטון החוק ולהנציח בארצנו ה"סחוטה" והדווייה את הפשע המאורגן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה