הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

4.2.2018

קיצור תולדות המאפיה השלטונית בישראל וחדשות מעודכנות לעתיד הקרוב.(חלק ה -המלצות המשטרה)


המלצות המשטרה יפורסמו בחודש פברואר ויחוללו רעידת אדמה
המלצות המשטרה והשב"כ יוגשו בפברואר ויחוללו רעידת אדמה. אנחנו  כבר ציינו בפוסטים קודמים בבלוג זה שחקירת המשטרה והשב"כ נערכות מזה כשנה וחצי ומתייחסות לפשיעה המאורגנת וכי "פרשת ביתן" הינה ספיח קטנטן שלה. עוד ציינו בעבר כי סמוך לאחר "נאום הגבות" (19/12/2017)  של ראש הממשלה, התחייב בנימין נתניהו כלפי אלשיך וארגמן לסייע ולא להפריע למלחמה של המשטרה והשב"כ בפשע המאורגן.


סכסוך פרץ בין ראש הממשלה לבין אדלסון ומיכה גבאי
לא למותר לציין, כי בעקבות הסכם עקרונות זה פרצה מלחמה (מלחמת כנופיות) בין ראש הממשלה מצד אחד לבין עו"ד מיכה גבאי ושלדון אדלסון  מהצד השני. יש להבין כי שתי הקלטות האחרונות  של שרה נתניהו ושל יולי אדלשטיין אשר כינה את ראש הממשלה "משוגע" פורסמו על ידי המאפיה.
ישראל היום פירסם את הקלטת בו מכפיש יולי אדלשטיין את נתניהו
כיצד אנו יודעים כי לעו"ד מיכה גבאי חבר מיודענו שלדון אדלסון? את זאת אנו למדים מהפרסום שנתן העיתון ישראל היום לקלטת של יולי אדלשטיין אשר מכפישה את ראש הממשלה.
המלצות המשטרה: כתבי אישום נגד נתניהו, מנדלבליט ושי ניצן
מכאן נעבור לפרסום ידיעה חשובה אשר קיבלנו ממקורות אותם אנו מעריכים לנוכח ניסיון העבר כאמינים ביותר. על פי המידע החדש שהועבר אלינו בימים האחרונים המלצות המשטרה והשב"כ יפורסמו במהלך חודש זה (פברואר) ופרסומם אכן יגרום לרעידת אדמה גדולה  במדינה.
ללא צורך בתיאורים בומבסטים של המלצות המשטרה דיי אם נציין את העובדות היבשות ולפיהן נמצאו ראיות לעבירות פליליות כנגד שורה ארוכה של נבחרי ציבור ופקידי ציבור. רשימה זו כוללת אנשים אשר נגדם נמצאו ראיות אשר מחייבות הגשת כתבי אישום כוללת את בנימין נתניהו, אביחי מנדלבליט, שי ניצן, דוד ביטן, עו"ד מיכה גבאי ועוד שורה ארוכה של נבחרים ופקידי ציבור.
המלצות המשטרה ייציינו את השתלטות המאפייה על מינויי הממשלה
הממצאים אשר יחשפו בהמלצות המשטרה אף יתייחסו למערכת המינויים בסקטור הממשלתי כמו גם במערכת בתי המשפט וההוצאה לפועל שכן מינויים פסולים אלו אחוזים ושלובים בפעילות המושחתת של רשויות המדינה וניזונות ממנה.
כך למשל יחשפו המלצות המשטרה את עובדת השתלטות "המאפיה" על מינוי משרת נציב שירות המדינה ובאמעותו השתלטות על רוב המיניים הממשלתיים ולרבות מינוי של מאות שופטים נעדרי כישורים ואשר מבוססים על קשרים משפחתיים.
עוד בהמלצות : השתלטות המאפיה על בתי המשפט, העיריות, האפוטרופוס הכללי וההוצאה לפועל
עוד יחשפו ההמלצות השתלטות של "המאפיה" על מינוי וקביעת מומחים רפואיים ואחרים אשר ממונים על ידי בית המשפט וכל זאת על מנת להטות את הדין ולקבוע את תוצאות המשפט.
כן יתייחסו ההמלצות להשתלטות המאפיה על מינוי ראשי רשויות מקומיות וסגניהם, על מחלקות הרווחה בעיריות וכן השתלטות על מינוי אפוטרופסים מטעם המדינה שלא כדין ותוך גזילת כספי החסויים.
כן יחשפו ההמלצות תעשיה של ממש בתחום ההוצאה לפועל, שעה שהמאפיה השתלטה על רשות האכיפה והגבייה תוך שהיא מאפשרת גביית ריבית "נשך" שלא כדין מחייבי ההוצאה לפועל.
"הבלוג ארץ נעדרת" – מוביל את הביקורת כנגד השחיתות השלטונית
במהלך כתיבתו של הבלוג "ארץ נעדרת"  בארבע השנים האחרונות, אנו נתקלנו בתגובות שונות. בשנים 2014-2015 נוסח התגובות היה בדרך כלל: "אם יתברר שרק 2% ממה שאתה כותב הוא נכון כי אז אבוי לנו". בשנת 2016 כאשר התחושה הייתה שמדינת ישראל טובעת בפרשיות שחיתות, הן במכון לרפואה משפטית, הן בבית המשפט (עו"ד ברק לייזר – היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט), הן בקרן קיימת והן בפרשת הצוללות, כי אז השתנה נוסח התגובה הממוצעת לחשיפות של הבלוג "ארץ נעדרת" כאשר נוסח התגובה המעודכן היה "מדוע פרשיות כהונאת הבחירות, העברת כספי שוחד לראש הממשלה, קיום חשבונות לבני משפחתו של ראש הממשלה בפנמה וקשרים פסולים של פקידי ציבור כיועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה עם ראש המאפיה הישראלי- מיכה גבאי" הכיצד דברים חמורים אלו לא מוצאים ביטוי בעיתונות הממוסדת?"
שעתה הקשה של העיתונות אשר מעלה בתפקיד העיתונות החוקרת
אז היום, מספר קצר של שבועות, או ימים ולפני פרסום המלצות המשטרה אשר כאמור יהוו רעידת אדמה, אנו נאמר כאן, כי תפקודה של העיתונות העברית בתקופת ממשלות נתניהו האחרונות היו, לעניות דעתנו, בגדר בושה לעיתונות חוקרת ומבקרת כי כזו פשוט לא הייתה. וכאשר בלוגר פרטי הוא שנדרש להוביל את המלחמה בשחיתות המערכתית אשר שטפה את המדינה, הרי שזהו אות קלון הן לתקשורת והן לכל שומרי הסף. אז את הביקורת או את השבחים לכותב הבלוג ארץ נעדרת אתם מוזמנים לשמור עד סוף חודש זה.
ש"י עגנון – "אין מדרגה נמוכה שאין נמוכה ממנה"

 לסיום, ובטרם יפורסמו המלצות המשטרה, נראה כי אין מנוס  מלשנן את דבריו החכמים של הסופר הישראלי- זוכה פרס נובל, ש"י עגנון שאמר "אין לך מדרגה נמוכה שאין נמוכה ממנה". ואולם בלא נימה חיובית איננו יכולים לסיים מאמר זה ולפיכך הבה ונזכור כי  "ישועת השם כהרף עין" ואמנם אין ספק שאם אכן יפורסמו ההמלצות כאמור לעיל הרי שמדובר בזעזוע כבד שיעברו על המדינה, רשויותיה והחברה כולה, ואולם זעזוע זה נדרש על מנת שניתן יהיה בעתיד לתקן את הטעון תיקון וכדי להחזיר דברים למכונם.

6 תגובות:

  1. אני מאוד אתפלא אם נתניהו יחקר, או יומלץ להעמידו לדין ולא משנה מה הוא עשה. בהרגשה שלי, ומדובר בסתם אינטואיציה, אם הוא היה חש בסכנה אמיתית מתקרבת ברמה של ימים או שבועות - הוא כבר היה מתחפף מכאן בדרך כלשהי. לדעתי - הוא יודע שהוא מסודר.

    השבמחק
  2. אני מאוד אתפלא אם נתניהו יחקר, או יומלץ להעמידו לדין ולא משנה מה הוא עשה. בהרגשה שלי, ומדובר בסתם אינטואיציה, אם הוא היה חש בסכנה אמיתית מתקרבת ברמה של ימים או שבועות - הוא כבר היה מתחפף מכאן בדרך כלשהי. לדעתי - הוא יודע שהוא מסודר.

    השבמחק
  3. יכול להיות שחברה אחת מתחזקת את כל מערכות המיחשוב הממשלתיות? זה נשמע לי לא הגיוני.
    ועוד בבעלות של אדלסון? זה לא נשמע מציאותי. אם זה נכון, אין לי ספק שכל עיתון במדינה מלבד השפוטים של ביבי ייצא עם זה בכותרת ראשית.

    השבמחק
  4. דויד שלום,

    האם אתה באמת מאמין שמישהו יחקור את מנדלבליט או יעמידו אותו לדין? מי בדיוק יעשה דבר שכזה?

    דודו

    השבמחק
  5. עכשיו מתברר סופית שבעל הבלוג הזה חי בהזיות. אין קשר בין מה שנכתב כאן להמלצות המשטרה.

    השבמחק
  6. ביבי החליט להיפטר מהמפכ"ל... מפעיל את ארדן ואת היועץ המשפחתי לממשלה...

    השבמחק