הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

4.2.2018

קיצור תולדות המאפיה השלטונית בישראל וחדשות מעודכנות לעתיד הקרוב.(חלק ג)


"השער" שקיבלה "טלדור" למחשב ועדת הבחירות המרכזית
האם חברת טלדור יכולה לחדור למערכת המחשוב של ועדת הבחירות המרכזית ובאופן תיאורטי להשפיע על תוצאות הבחירות? התשובה לשאלה זו הינה חיובית שכן חברת טלדור זכתה במכרז הממשלתי של מתן שרותי תחזוקה של מערך המחשוב עבור משרדי הממשלה. מכאן שבאופן תאורטי קיבלה החברה יכולות להשפיע על הליך הבחירות ולקבוע את תוצאותיהן.
האם ייתכן שבשעתיים האחרונות בבחירות 2015  הייתה עלייה של 2700%
בעבר כבר התייחסנו לתוצאות הבחירות הכלליות שנערכו בחודש מרץ 2015 והצבענו על חוסר ההיתכנות שלהן. כך למשל האם ייתכן שבבחירות 2015 יצביעו כ- 383,000 בשעתיים האחרונות (ללא קולות החיילים) בעוד שבבחירות 2013 הצביעו רק כ-14,000 מצביעים בשעתיים האחרונות? הרי גידול של כ-2700% אינו אפשרי  מבחינה סטטיסטית ואם הוא אפשרי כי אז מדע הסטטיסטיקה אינו מדע כלל.
האם היו התראות של שומרי הסף על השתלטות הפשע המאורגן על חיינו?
ואולם מצב דברים זה בו נפתח פתח לחברה פרטית לשלוט בכל אורחות חייהם של אזרחי המדינה ולרבות שימוש באמצעי סייבר, מעלה את השאלה הנכבדה היכן היו שומרי הסף , משטרה, כנסת, מבקר המדינה אשר  אמורים לשמור על אזרחי המדינה מפני פשיעה מאורגנת אשר מקבלת כרטיס כניסה חוקי לצורך שליטה מלאה בחיינו? ובכן מתברר כי פעמוני האזעקה והאתראה צילצלו בעוצמה כבר בשנת 2006.


סגן ניצב גדי אשד ב- 2006  הפשע המאורגן יהפוך לאיום אסטרטגי
כך למשל, סגן ניצב גדי אשד, מפקד היחידה המרכזית בת"א במשטרת ישראל בשנת 2006 , פירסם את תוצאות מחקר מעמיק שערך בנושא הפשיעה המאורגנת בחו"ל ובמדינת ישראל ופירסם את תחזיתו הקודרת ומפאת חשיבותה של תחזית זו מצאנו לנכון לצטט אותה מילה במילה:
"למיטב הבנתי, היקף הפשע המאורגן בישראל וחומרתו עלולים להפוך תוך כמה שנים לבעיה אסטרטגית חמורה ובעלת השפעה מכרעת על מבנה השלטון, על הדמוקרטיה, על איכות החיים ועל יציבות המשק. הארגונים הבודדים שאותרו ביססו את עוצמתם באלימות קשה, כשלעיתים נרצחו גם אזרחים חפים מפשע שנקלעו לזירת הקרבות והחיסולים. הארגונים פועלים בצורה רציונאלית בשאיפה למקסם את רווחיהם. כשעבריינים לשעבר משתתפים בכנסים פוליטיים מקומיים וארציים, מעורבים במכרזי ענק כלכליים, מוגדרים על ידי פוליטיקאים כחברים, כתורמים וכאנשים שכבר שילמו את חובם לחברה אנו עלולים להגיע למצבה של ארצות הברית של שנות השישים ושל שנות השבעים"
ולצורך תזכורת בלבד ובהמשך לדברים חשובים אלו של סגן ניצב גדי אשד, רק נזכיר שבשנות ה-60 נרצחו שני נשיאים אמריקאים ובשנות ה-70 התפוצצה פרשת ווטרגייט.
היכן היו כל שומרי הסף המסורתיים אל מול השתלטות המאפיה על המדינה
דווקא נוכח דבריו החשובים והחמורים של סגן ניצב אשד, עולה ומזדקרת השאלה כיצד לקו כל שומרי הסף בליקוי מאורות אשר אפשר לפשיעה המאורגנת להשתלט על מדינת ישראל ולמנוע התגוננות מפני פשעי סייבר והשתלטות עויינת על כל המערכות הממוחשבות של מדינת ישראל.
שליחי הציבור ופקידיו סמוכים על שולחנם של אנשי "המאפיה"
נדמה כי בעניין זה הננו מקלים ראש ביכולותיהם של אנשי הפשע המאורגן אשר התברגו בצמרת הלוחשים לפוליטיקאים ואשר לדאבון הלב היו האחרונים סמוכים על שולחנם של הראשונים. אלו עסקו בחומר ואלו עסקו לכאורה ברוח, תוך קבלת הוראות מאלו שעסקו בחומר עד שהרוח חלפה ועברה מארצנו ומה שנותר היה והנו חומר ועוד חומר לקבוצת המקורבים תוך בגידה של שליחי הציבור ופקידיו בעקרונות יסוד של שליחות ציבורית ואגב מעילה בתפקידם.
מדינת ישראל מסרבת  להיצטרף לאמנת בודפסט להגנה מפשעי סייבר
כך למשל אחת ההגנות מפני פשעי מחשב וסייבר היא איגוד המדינות המתגוננות ואשר חברות באמנת בודפסט אשר נחתמה בשנת 2001  ונכנסה לתוקף בשנת 2004. באמנת ורשה חברות 47 מדינות אשר משתפות פעולה, דבר שהינו חיוני ביותר, לצורך התגוננות מפני פשעי סייבר. והנה לצערנו עקב לחישותיהם של העבריינים והתורמים באוזנם של הפוליטיקאים נמנעה מדינת ישראל להצטרף לקבוצת המדינות החברות של אמנה זו תוך שישראל מצויה ברשימה אחת עם מדינות כרוסיה וסין. מיותר לציין שבמקום להיות בצד של המדינות הנלחמות בפשעי סייבר בחרה מדינת ישראל להפוך לספקית הגדולה ביותר בעולם של תוכנות המיועדות לביצוע פשעי סייבר. 

בחלק ד נתייחס בין היתר:
איך השתלטה המאפיה על הכנסת ומנעה שיתוף בינלאומי כנגד הסייבר
הכנסת הפקירה את השליטה במדינה לידי טלדור של אדלסון
מבקר המדינה מבקר בחריפות את התנהלות המדינה כלפי איומי הסייבר
המאפיה השתלטה על הרגולטורים כולל היועץ המשפטי ופרקליט המדינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה