הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

13.9.2017

האם ראש ממשלת ישראל והיועץ המשפטי לממשלה כפופים לחוק?


"החוקים אינם אלא קורי עכביש שדרכם עוברים הזבובים הגדולים, ובהם נלכדים הקטנים."
הסופר הצרפתי המפורסם בן המאה השמונה עשרה, אונורה דה בלזאק, נחשב ממייסדי הריאליזם בספרות ואמרותיו השנונות מסתבר לא מאבדות מחיוניותן חרף חלוף הזמן.
אמר בלזאק " "החוקים אינם אלא קורי עכביש שדרכם עוברים הזבובים הגדולים, ובהם נלכדים הקטנים.". דומה כי בנימין נתניהו מוכיח זאת לאזרחי ישראל מידי יום. הפעם בפוסט זה אנחנו לא נידרש לתשומת ליבכם לעניינים הנוגעים לבנימין נתניהו שהם ברומו של עולם כגון שוחד ומעשי שחיתות שהפכו לצערנו לחזון נפרץ.

הפרות החוק הקטנות הינן המבואה לשחיתות הגדולה
ואולם, גם הפרות החוק הקטנות של נבחרינו או של שומרי הסף, משמשות כמבואה לטרקלין השחיתות אשר עוטף את חיינו מבוקר עד ליל ולפיכך אנו נדרשים לעמוד על המשמר ב"קטנות" כ"בגדולות". כפי שאמר הפילוסוף היווני פלוטרכוס " "שום אדם אינו מתחיל לזעזע את המשטר בהפרה חמורה של החוק, אך אותם המתרפים להקפיד בעניינים פעוטים ממגרים את המשמר שהופקד על עניינים גדולים".



המזור לאזרח "שנתפר" לו תיק הנו ניהול משפט הוגן
ובכן, במה מדובר? כותב שורות אלו כבר עדכן את קוראיו בבלוג זה שכנופיית הפשע המנהלת את חיינו בראשות בנימין נתניהו, דאגה "לתפור" תיק פלילי לכותב שורות אלו מתוך מטרה למנוע את חשיפת מעשי השוד והביזה שבוצעו ברשות המיסים על ידי "המאפיה השלטונית".

ה"פתרון" של נתניהו ומנדלבליט לחשש מחשיפת האמת - התחמקות מהוראות החוק
כידוע, במצב זה סעדו של אזרח המצוי בסיטואציה "קפקאית" זו הינה ניהול משפט אל מול פרקליטות מושחתת, על מנת להוכיח את צדקתו. אלא מה, ראש ממשלת ישראל מבין היטב כי אם יתאפשר לעבדכם הנאמן לנהל את המשפט הפלילי כהלכתו כי אז ייתכן מאוד שמעשי "המאפיה" ברשות המיסים ומחוצה לה יחשפו.


מכאן, מצא עצמו עבדכם הנאמן, אשר שימש כב"כ היועץ המשפטי לשעבר, מני מזוז, בייצגו את רשות המיסים אל מול כוחות האופל. והגם שמני מזוז הגדיר את השחיתות ברשות המיסים כאיום קיומי על מדינת ישראל וכמאפיה לכל דבר ועניין, לא היה בדבר לרפות את ידיה של המאפיה אפילו בעצם ימים אלו.

בקשה לזימון ראש השב"כ לעדות
 ומהו אם כן הנושא אשר בו אטריד את מנוחת הקורא במאמר זה? כידוע על פי שיטת המשפט הישראלית זכאי אדם המנהל משפט להזמין את עדיו לבית המשפט ואין העד רשאי לסרב להזמנה זו. ואכן, עבדכם הנאמן החליט להזמין את ראש השב"כ – נדב ארגמן לעדות במשפטו ואולם, זאת לדעת, זימון ראש השב"כ חייב להתבצע באמצעות לשכת ראש הממשלה, ובהתאם לכך פעל כותב שורות אלו.

לפניכם מונח מכתב הפנייה לזימון ראש השב"כ לעדות, המופנה ליועצת המשפטית של לשכת ראש הממשלה, אשר עבדכם הנאמן דאג לוודא את קבלתו:

לכבוד
גב' שלומית ברנע, עו"ד
היועצת המשפטית בלשכת ראש הממשלה
בדואר אלקטרוני:  legal@it.pmo.gov.il                      05/09/2017                       
ח.נ.

                                    הנדון: ת.פ. 42814-10-14 מדינת ישראל נ. לוי
                                             הזמנת ראש השב"כ- נדב ארגמן כעד

הנני מבקש לזמן את ראש השב"כ - מר נדב ארגמן בתיק שבנדון לעדות בבית המשפט המחוזי בלוד, וזאת כעד מטעמי.
כידוע זכותו ואף חובתו של בעל דין היא להיפגש עם העד מטעמו לפני מתן העדות, פעם או יותר לפי מידת הצורך, וזאת על מנת להכין את העד לעדות.
(ראי לעניין זה, אליהו הרנון, דיני ראיות הוצאה תשמ"ח – 1987,בעמ' 54 כדלקמן: "זכותו ואף חובתו של כל עורך דין לראיין את עדיו הפוטנציאלים- כולל הלקוח עצמו – כדי להכין כהלכה את חומר הראיות שבו ישתמש בעת המשפט. לעיתים יש צורך ביותר מראיון אחד, אם כדי לקבל מן העד פרטים נוספים ואם כדי לרענן את זכרונו במה שכבר אמר קודם לכן").
אשר על כן אודה לך אם תואילי באמצעות לשכתך לתאם לי מועד לפגישה עם מר ארגמן.
הנני מודה לך מראש על שיתוף הפעולה איתי.
                                                                           בכבוד רב
                                                                          דוד לוי, עו"ד
                                                                         רחוב ההסתדרות 25

נתניהו ומנדלבליט מתחמקים ממילוי הוראות החוק 
כמה לא מפתיע היה כאשר התברר, לאחר מספר בירורים טלפונים, שהיועצת המשפטית מתחמקת מלהשיב לפניית כותב שורות אלו וכאילו ראש ממשלת ישראל אינו כפוף להוראות החוק.
מיותר לציין בפני קוראינו את מה מבקש ראש ממשלת ישראל להסתיר בסרבו לאפשר, טכנית, את זימונו של נדב ארגמן לעדות. כמובן שאנחנו לא נוותר על זכותנו זו, ואף נדאג לעדכנכם, ואולם מה שבאמת מטריד אותנו, הינה מערכת התביעה הכללית, הנשלטת כידוע על ידי היועץ המשפטי לממשלה ואשר היועצת המשפטית בלשכת ראש הממשלה כפופה לו. גם בעניין זה כביתר העניינים הקשורים ל"דיקטטור" אביחי מנדלבליט פועל, לצערנו, כמוכה סנוורים.

 משהו רקוב "בממלכת התביעה הכללית"
ולנו לא נותר אלא לצטט כאן דברי סופרים וחכמים שמא אולי יגרום הדבר למי במערך התביעה הכללית להתעורר משיכרון הכוח ואולי להימנע מהפרת חוק קולקטיבית. ובעניין זה נביא את דבריו החכמים של הסופר ג'ונתן סוויפט מהספר "מסעי גוליבר", חלק רביעי : "יש בתוכנו עדת אנשים אשר גודלו מנעוריהם להוכיח, במילים אשר יכבירו לדבר הזה, כי הלבן הוא שחור והשחור - לבן; הכל לפי השכר אשר יתנו להם השוכרים אותם. לעדה הזו משועבדים כל יתר העם"

3 תגובות:

  1. מר דויד היקר.
    אין לי מושג מאיפה אתה שואב את הכוחות שלך, אני מאחל לך את כל הטוב שבעולם, ישר כח.
    עד לא מזמן כעסתי על המצב במדינה, כיום אני כבר לא ממש כועס אני מרחם על הישראלים, רובם עדיין לא מבינים מה קורה כאן וחלק גדול מהם מנסה לדחוק את המציאות ולהתמקד במה שבאמת לא חשוב - ובהצלחה מסחררת.

    השבמחק
  2. אם הכל פה נכון , יכול להיות שחוץ ממך ועוד קוראים , אין אף אחד שם ברשויות ובשילטון שיודע ושיחשוף ויוכיח את זה? אף אחד? האם האיש הזה עושה פה בארץ הזו כל מה שעולה על רוחו ואף אחד לא עולה על זה או שלאף אחד חוץ ממך אין אומץ להוציא את זה החוצה, להביא הוכחות ??? איך אתה עדין שורד אחרי הכל? זה מוזר...מצד אחד המציאות עולה על כל דמיון , ואני ממש לא אשלול את הסיפור שלך, מצד שני, אין צדיק אחד בסדום??כולם בובות על חוט? זה מפחיד

    השבמחק
  3. יקירי, ראשית אני כיום לא לבד. אם הייתי לבד לא הייתי מסוגל להביא לידיעת הציבור את כל המידע המובא בבלוג זה. זה נכון שטרם הצטרפה אלי מאסה קריטית אשר תאפשר הפלת השלטון המושחת. רק אספר שאנחנו קרובים מאוד ליעד. עוד אספר לך שעד חודש מרץ 2016 אכן הייתי לבד במאבק ואכן זה לא היה קל. ובתקופה הקשה ההיא ובהתייחס להערתך על הכוח הגדול שנדרש ועל היותי "צדיק אחד בסדום" אביא כאן ציטוט ממחזהו של ברטולד ברכט. "אנדריאה: מה מר גורלה של מדינה שאין בה גיבורים. גאלילאו: לא. מר גורלה שהיא זקוקה לגיבורים".

    השבמחק