הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

11.9.2017

בנימין נתניהו – רגל פה רגל שם


האם נתניהו הודיע לקבינט על כוונה להתפטר?
מה קורה עם בנימין נתניהו? שאלו אותי חברים רבים. אמרת שהוא הודיע לקבינט על כוונה להתפטר ביום 07/08/2017  ובשטח זה נראה עסקים כרגיל כבר למעלה מחודש אחרי?
ובכן חברים, ראשית יש לזכור שאצל נתניהו כמו בצבא – כל תכנית היא בסיס לשינויים. כאמור ההודעה על כוונה להתפטר ניתנה לקבינט ביום 07/08/2017 כפי שדיווחנו כאן.

מדוע התעכבה הוצאת התוכנית אל הפועל?
מה שיבש את יישום התוכנית? הרי כבר אמרנו אז " shershe la fam". כידוע נוכח התנגדות שרה נתניהו להגשת כתב אישום כנגדה נטרפו הקלפים ונתניהו ומנדלבליט נדרשו לתוכנית חילופית.
 כפי שידוע כבר לכולנו,  מנדלבליט הוציא את התכנית החדשה אל הפועל ולפיה הוא פתר את שרה נתניהו מרוב העבירות המבוססות  כדבעי ודווקא את העבירה הכי פחות מבוססת  הגיש להליך של שימוע.



התוכנית המעודכנת – התפטרות אחרי השימוע כנגד סגירת התיקים
יש לצפות שבהליך השימוע הצפוי יהדפו טענות המדינה כלפי שרה נתניהו ואז יודיע מנדלבליט על ביטול כתב האישום כנגדה, פעולה אשר תשמש כאות להוצאת ההסכם שכבר נוסח בין ויינרוט לבין מנדלבליט ולפיו כנגד התפטרות נתניהו ייסגרו כל התיקים הפליליים כנגד משפחת נתניהו.

עד להתפטרות עסקים כרגיל
ואולם, עד שהמצב בשטח לא יאפשר את הוצאת התוכנית הזו אל הפועל נתניהו הבהיר שאצלו העסקים כרגיל והוא דרך אגב,  מעדיף להתמקד בביקורים בחו"ל כאשר מטרתם העיקרית של הביקורים "במדינות רוכשות תוכנת הסייבר" הינה גיבוש מנגנון של אנשי קשר עם אותן מדינות (לאחר התפטרות נתניהו) לצורך עדכוני תוכנות הזדון לזכייה בבחירות. ועל זה כבר נאמר "ביזנס ביפור פלז'ר"


פשר התחממות היחסים  עם מדינות אפריקה, דרום אמריקה ומזרח אירופה
אם מישהו תהה מדוע התחממו מאוד, בשנים האחרונות, היחסים בין מדינת ישראל לבין מדינות אפריקה, מדינות דרום אמריקה ומדינות מזרח אירופה, הסיבה לכך היא פשוטה, נתניהו הפך "לקוסם הסייבר" אשר מעניק למנהיגים במדינות אלו את האמצעי להיבחר לתפקיד בדיוק באופן שנוני מוזס הבטיח לנתניהו "כל עוד הוא ירצה/ו בכך".

תוכנת הזכייה בבחירות שמפיץ נתניהו – גורמת לאי יציבות ושפיכות דמים
אם יש אזרח ישראלי שסבור שאספקת תוכנות הזדון הללו תניב תועלת למישהו חוץ מלחברת הסייבר הרלוונטית ולנתניהו אשר גורפים הון, הרי שהוא טועה טעות מרה. בשלב זה חברת הסייבר הנ"ל ונתניהו גורפים את המזומנים עבור התוכנה ועבור העידכונים השוטפים ואולם הפצתן של תוכנות הזדון הללו על פני הגלובוס תגרום בשנים הקרובות לשפיכות דמים ולאי יציבות פוליטית, ואף יגיע הרגע שמדינת ישראל תשלם את המחיר על הרפתקאותיו הכספיות והפליליות של בנימין נתניהו.

מהומות בקניה כתוצאה מגניבת הבחירות  באמצעי סייבר שסיפק נתניהו
סנונית ראשונה ראינו כבר לפני כחודש בקניה, כאשר חודש לאחר שנשיא קניה קניאטה נפגש עם בנימין נתניהו – אבי "תוכנת הקסם", בכנס מדינות אפריקה בליבריה,  בנשיקות וחיבוקים, פרצו מהומות בארצו כאשר האופוזיציה טענה כצפוי שהבחירות הוטו באמצעות האקרים.

יש לומר שכנראה האינטלגנציה של האפריקאי הממוצע עולה בהרבה על זו של הישראלי הממוצע שכן לפחות הקנייתים מודעים לכך שהשלטון אצלם גנב את הבחירות באמצעי סייבר, בעוד אצלנו הדיון הפוליטי הער והתוסס נסוב על הכול חוץ מאשר על גניבת הבחירות על ידי השלטון באמצעי סייבר.

מדוע שנתניהו יתפטר ויוותר על כל הטוב הזה ?
אם כך, מדוע בכל זאת יוותר נתניהו על כל הטוב הזה ויתפטר? ובכן גם נתניהו הבין שעדיף לפרוש בשיא (פרישה זמנית כמובן)  ולפני הסרה של הפרגוד מעל פעילותו הכספית והפלילית – תוך שמירה על נכסים כספיים אישיים הנאמדים במיליארדים ובעיקר שליטה על השיווק של חברות הסייבר הישראליות  המתקדמות בעולם ואשר שימוש בתוכנות הללו ייתנו לנתניהו מוטת שליטה על כל מה שיתרחש במדינת ישראל, וזאת מכל מקום בעולם שהוא יימצא בו.

נתניהו איבד את תמיכת השב"כ והמוסד

סיבה נוספת ואף היא כיבדת משקל המטה את כפות המאזניים לכיוון התפטרות נתניהו היא העובדה שנתניהו הגיע לכך שהוא איבד את אמונם של ארגוני הביטחון החשאיים של המדינה- השב"כ והמוסד, אשר הבינו מעל לכל ספק שפעולותיו של נתניהו מיועדות בראש וראשונה לטובתו האישית ולא לטובת המדינה, ואולם את נושא זה אנו נותיר לדיון בפוסט הבא.

5 תגובות:

  1. עולה אם כן השאלה, האם הוא יתפטר כנגד סגירת התיקים , יציג את התפטרותו כצלחמה כנגד אלה הרוצים להזיק לשלטון ומאוחר יותר שהתיקים יסגרו ירוץ שוב לראשות הממשלה כ"גיבור" ?

    השבמחק
  2. מר לוי היקר שלום
    האם לפי דעתך האם יהיה מקום לעתירה "כבדה" בבג"צ כנגד מר מנדבליט על ההנחות שהנו עושה לגברת "השניה" שרה נתניהו בין היתר על "ההצרחה" של הרהיטים הזהים מבית ראש הממשלה לביתם הפרטי בקסריה?
    אם אכן הדברים קרו לא יכול להיות שגניבה של 70000 ש"ח תעבור בשקט בעתירה על כך

    השבמחק
  3. אולי יש חשבון סודי למשפחת נתניהו על שם בדוי בארץ זרה החשבון הזה יכול להיות החוט המקשר של נתניהו לכל המעורבים בפרשה !! כולם הפקידו או קיבלו כסף בשלב זה או אחר מהחשבון הזה. יש לבדוק את החשבונות של המעורבים ולראות איזה חשבון עשה עסקים במשותף עם כולם!! אני מניח שהחשבון הזה אם קיים עלול להעלם!!! אבל תהיה עדייין אפשרות לאתר את קיומו במסמכים של רשות הגבלים מקומית במדינה שהיא בנק!! יהיה רישום לחשבון הזה! וניתן יהיה לקבל אולי צו לגלוי הבעלים האמיתי של החשבון !! אולי בגלל שזה נוגע לבטחון המדינה!! בקיצור חשבון שנתניהו מחזיק בשם בדוי בשויץ הוא החוט המקשר!

    השבמחק
  4. אין שחיתות גדולה כפשע על פשע,הרעיון לסגור התיקים כגמול על התפטרותו.
    הרי ממילא אם יוגש כתב אישום ויועמד לדין,הוא חאלץ להתפטר!!
    אז מאיזה הרעיון הבלתי מתקבל על הדעת לוותר על מיליון תיקיו כפרס על ההתפטרות.פשוט לא יאומן!!!!!

    השבמחק
  5. ואז מה עם גב שרה החזירה את.הרהיטים כי ראתה איזה מאומה נוצרה ולא בגלל שהיא איזו צדיקה.
    ואם החזירה,זאת סיבה לוותר על על האישום????
    אז מחר אגנוב דבר כלשהו ואם יתפסו אותי , אמהר להחזיר הגניבה וזהו לא קרה כלום ולא יעמידו אותי לדין!
    האם כך נתחיל כולנו להתנהג???
    היש מושחת יותר מזה???????

    השבמחק