הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

4.9.2017

איך ניסה בנימין נתניהו להרעיל את כותב הבלוג "ארץ נעדרת"?


אין עריצות גדולה יותר מזו שבחסות החוק
אמר כבר פעם הפילוסוף הצרפתי שארל מונטסקיה "אין עריצות גדולה יותר מזו שבחסות החוק". אכן ראש ממשלת ישראל מוכיח מידי יום את נכונות האמרה הנ"ל, מבלי למצמץ ובדרך האופיינית לו.
על מנת שנוכל לשתף אתכם בחוויה שראש ממשלת ישראל "העניק לנו" אין מנוס מחשיפה של פרופיל רפואי של כותב שורות אלו. ובכן בשנות הארבעים לחייו של כותב שורות אלו התפתחה אצלו אלרגיה ל"חומרים משמרים", אשר לא הייתה קיימת אצלו בעבר.



כותב הבלוג אלרגי לחומרים משמרים
הרגישות לחומרים משמרים, ערב הגילוי, גרמה לכותב שורות אלו "התנפחות" של כל מיני חלקים בגוף כגון, מערות האף, לשון גרוגרת וכו' אשר הסכנה בהתנפחותם היא שהם עלולים להביא לחנק.
עם החשיפה, ועוד לפני שכותב שורות אלו למד להימנע לגמרי מאכילת מזון משומר, צייד רופאו  האגדי בתחום האלרגיות- ד"ר  איתי נוימן, את הכותב במזרק אטרופין אשר היה אמור להיות צמוד אליו בכל שעות היממה כדי להזריקו במקרה של התנפחות אלרגית ולמנוע תופעה של חנק.
עם השנים, כמובן שהכותב למד להימנע מאכילת אוכל משומר דבר שרק אפשר לו לצרוך מזון בריא יותר וכמובן שהשימוש במזרק אטרופין כלל לא נדרש.

מחלת הרדיפה של נתניהו אחרי "שמאלנים ועיתונאים"
אין צורך להכביר מילים על "מחלת הרדיפה" שבה חולה ראש ממשלת ישראל בהתייחסו לעיתונאים ולשמאלנים. הצד הבעייתי והחמור של תופעה זו אינה קשורה ב"בריחה" של החולה מפני "רודפיו הדמיוניים" אלא בתגובת הנגד של החולה המתבטאת ב"רדיפה" של החולה אחר "אויביו הדמיוניים".

נתניהו מתערב בעבודת "המוסד" על ידי הנחתת מטלות על עובדים זוטרים
רכיב נוסף שעל הקורא לדעת בפאזל של התנהלותו של ראש ממשלת ישראל הוא העובדה שנחשפה על ידי תומס גורדון בספרו על ארגון "המוסד"- "מרגלי גדעון". בספר מספר הכותב כי הן נתניהו והן רעייתו נהגו להנחית הוראות ומשימות  לעובדים זוטרים ב"מוסד" כאילו הארגון הינו "משחק מונופול" אשר הועמד לרשותם ולא ארגון שנועד לשמור על ביטחון המדינה.
וכך כותב תומס גורדון בעמוד 22 לספרו "מרגלי גדעון":
"המצב החמיר כשנכנס בנימין נתניהו לתפקידו כראש ממשלה הצעיר ביותר של מדינת ישראל. אדם כמוהו בעל רקע מוכח בתחום  המודיעין היה אמור לדעת איך הדברים פועלים בפנים, מתי להקשיב  ועד כמה להרחיק לכת, במקום זאת, מהרגע הראשון הדהים נתניהו אנשי מודיעין מנוסים בהתערבות בפרטים מבצעיים.
תחילה ייחסו את התנהגותו להתלהבות מיותרת, בבחינת מטאטא חדש המראה לכולם שהוא מוכן לפשפש בכל פינה כדי לבדוק אם  אין שם סודות שעליו לדעת. אבל המצב החריף עוד יותר כשאשתו, שרה, ביקשה להציץ מאחורי המראה לתוך עולם המודיעין של מדינת ישראל. היא ביקשה מעובדי מוסד בכירים לטלפן אליה הביתה כדי לענות על שאלותיה, וטענה שהיא פועלת על פי הדוגמה של הילרי  קלינטון שגילתה עניין בסי. איי. אי.
במסדרונות האפרוריים של מטה המוסד בתל אביב הדהדו הלחשושים על אודות שרה הדורשת לראות את הפרופילים הפסיכולוגים של מנהיגי העולם שהיא ובעלה אמורים לארח או לבקר. היא בקשה במיוחד פרטים על פעילותו המינית של הנשיא ביל קלינטון. כמו כן ביקשה לעיין בתיקים על שגרירי ישראל שבמעונותיהם יתארחו, והתעניינה במיוחד בניקיון המטבח בבתים אלו ובתכיפות שבה הוחלפו המצעים במעונות האורחים".

הרעלת מוצרי המזון בביתו של כותב הבלוג על ידי איש מוסד
עד כאן ההקדמה הארוכה ומכאן לאירוע עצמו. כותב שורות אלו הרגיש אתמול תגובה חריפה של גופו כמו לאחר חשיפה גבוהה לחומרים משמרים. מדובר היה בקשיי נשימה, התנפחות מערות האף וכד'. הכותב הציץ במקרר ביתו על מנת לראות האם מבלי משים צרך בטעות מזון משומר ואולם שיחת הטלפון מהמקור שלו "במוסד" לאחר מספר שעות, הבהירה לו כי הסיבה לתופעות אלו היא העובדה שהמזון במקרר שלו "טופל" על ידי מאן דהוא.  

אז, מאוד ייתכן כי מר בנימין נתניהו "לא אהב" את הכינוי שכינה אותו כותב שורות אלו – "כשל מנהיגותי" במאמר האחרון שכתב. ואולם כאשר ראש הממשלה נסחף  למצב בו אינו שולט במעשיו והוא מורה "לטפל" בבלוגר על ידי "הרעלת" מזונו, אגב חדירה לפרטיותו, הדבר מהווה חצייה של כל הגבולות. 

בנימין נתניהו – "פגם גנטי" שאינו מטופל
במעשהו זה של ראש הממשלה הוכיח מר נתניהו שהוא לא רק בבחינת "כשל מנהיגותי" אלא שהוא בבחינת "פגם גנטי". וחלילה הדברים לא נאמרים בלעג, שכן פגמים ונכויות אינם סיבה ללעג, אלא שהם מחייבים הכרה בבעיה והתמודדות עמה דבר שכלל לא נעשה במקרה הנדון.
על ראש ממשלת ישראל להבין, שאת תחולת המקרר ניתן להחליף, כפי שנעשה, אבל את "תכולת המדינה" – מה שקרוי "עם", דבר זה אינו ניתן להחלפה. אנו גם נזכיר למר בנימין נתניהו את אמירתו של סופוקלס "עיר שבה שלטון איש אחד לא מדינה תקרא". לכל היותר, לדעתנו,  מדובר בארגון פשיעה גדול.

חשיפת כל "מעשי הטירוף" של ראש הממשלה בבית המשפט

ומילה אחרונה, למר נתניהו אשר בא לקלל (או לחסל) ויצא מברך, אנו רק נעדכן אותו כי במשפט המבויים שאירגן ראש הממשלה לכותב שורות אלו, יגיע להעיד איש שרותי הביטחון אשר יחשוף את כל "שגיונותיו". ואם לא די בכך רצוי שראש ממשלת ישראל יידע כי הוא מזמן כבר איבד הן את "המוסד" והן את השב"כ כאשר ארגונים אלו הבינו זה מכבר שבראש המדינה עומד עבריין מטורף הזקוק להשגחה.

11 תגובות:

  1. ביבי נתניהו מואשם כאן בהאשמה חמורה.אם לא תהיה תביעת דיבה אז כנראה שהכל נכון.וביבי מתנהג כמו ראש כנופית פשע.

    השבמחק
  2. עושה רושם שאנו מתקרבים לנקודת האל-חזור. עם מיכה גבאי או בלעדיו, מה שמתגלה לציבור בשבוע האחרון החריד את אחרון תומכי ביבי.
    אם יצליחו גם לסנדל את הליכוד בתרומה בלתי חוקית זה יעשה רק טוב לנו ולהם

    השבמחק
  3. דוד,אני עוקב אחריך כמה שבועות, אני בטוח שביבי מושחת אבל יש פה דברים קשים מאוד שאתה אומר, האם אנחנו אמורים פשוט כך להאמין למה שאתה כותב? אם זה המצב אז ממש לא משנה מי המקור שלך, מה שמשנה זה שאתה לא משחרר הוכחות. תקליט את המקורות ותפרסם, לא מעניין המקור, המקור גם פושע בזה שהוא לא מפרסם את הדברים. תעשה מעשה ותתחיל להוציא הקלטות החוצה ואז כבר שום דבר לא ישנה. תן לנו משהו...

    השבמחק
  4. אם אחרי כתבה כזאת לא תהיה תביעת דיבה נגד הכותב, הרי שכנראה ולכאורה כל הכתוב כאן נכון הוא, אז יש להפיץ זאת בכל דרך אפשרית.

    השבמחק
  5. מוזר עוד יותר שאין ככל התייחסות ליום שאחרי.שם התכננות לאיזשהם בחירות.
    אם נתניהו נעצר מחר,מי מחליף אותו?כיצד תיראה ה'ממשלה' אחרי ביבי?

    השבמחק
  6. דוד, תרגיש טוב ותשמור על עצמך, אם הכל נכון אזי המציאות עולה על כל דמיון, האמת, כמו שאנחנו רואים וחווים מה מתרחש פה כל יום,שעה,דקה...אז..באמת ובנוסף ההתנהגות של ביבי והופעותיו נראות יותר ויותר חולניות...עוד ידברו וינתחו את מה שהולך פה במדינה .

    השבמחק
  7. לא יאומן. כי יסופר

    השבמחק
  8. הי...חברי היקר. מה שלא תגיד לא יתבע אותך השליט הנאור בובו בתביעת דיבה. הוא ממש לא רוצה שכל שהאינפורמציה שאתה מעביר תתפרסם ותהיה נחלת הכלל !! (אתה עוכר ישראל - מונע הסתרת אינפורמציה מהציבור!!)...

    השבמחק
  9. כי אתה כותב דברים מסוכנים כמו שינוי תוצאות בחירות בעולם בעקבות חברת סייבר אשר אולי אדון ראש הממשלה מנהל אותה. אתה אידיוט גמור,שפשוט לא יודע מה ההשלכות של פרסומייך גם אם נכונים ליחס של העולם כלפינו.

    השבמחק
  10. נראה שהעובדות שהנך מציין נכונות...
    לא נטבעת ע"י הסוג כשלוניהו.

    השבמחק