הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

9.8.2017

השב"כ, המפכ"ל ונשיאת העליון נגד נתניהו – האשמה בגידה במולדת תמורת בצע כסף !


נקודת האל חזור – התנהלות נתניהו מגיעה לכדי בגידה בעמו
סמוך לחתימת הסכם עד המדינה עם ארי הרו דיווחנו לכם כי הפרשיות אשר נחשפו בפני החוקרים בעדויות של גנור והרו היו מחרידות והיוו "שובר שוויון" בהתייחסות השב"כ, מפכ"ל המשטרה ונשיאת בית המשפט העליון כלפי ראש ממשלת ישראל.
גורמים אלו ראו בעובדות הקשות שנחשפו בפניהם בעדויותיהם של גנור והרו, "נקודת אל חזור" והפרה של כללי המשטר הדמוקרטי על ידי ראש ממשלת ישראל וחמור מכך פגיעה חמורה בביטחון המדינה וביחסי החוץ שלה אשר עולה לכדי בגידה.
 בנסיבות אלו, נראה, כי הימים או השבועות שעוד נותרו לבנימין נתניהו עד לפרסום "התמונה המחרידה" על ידי המשטרה, ישמשו את צוות החקירה לטיוב הנתונים ולהשלמת ראיות מעדים נוספים לצורך גיבוש כתב האישום כנגד ראש הממשלה- כתב אישום אשר כמותו טרם נראה אי פעם בארץ דמוקרטית כלשהי כלפי העומד בראשה.

בתגובה נתניהו מסית את חברי מפלגתו כנגד המשטרה
בנימין נתניהו אשר הבין בימים האחרונים כי המפכ"ל הצטרף לעמדת השב"כ ונשיאת בית המשפט העליון, שילח מידית את מלחכי פינכתו כח"כ דודי אמסלם להשתלח בעבודת המשטרה ובמפכ"ל.

הבלוג -"ארץ נעדרת" דיווח על הפרשה כבר לפני שנה
לפני שנצלול לפרטי "הפשע הגדול ביותר של המאה ה-21" נזכיר כאן שהפרטים בכללותם על עסקאות הסייבר ומכירת תוכנות זדון לגופים פרטיים ושלטוניים ברחבי העולם בהן היה מעורב בנימין נתניהו, הובאו על ידנו כאן כבר לפני שנה וזאת כמובן בעזרת פטריוטים ישראלים שלא יכלו לעמוד מנגד.



מכירות סייבר על ידי חברות מישראל למאות מדינות וארגונים
ואם ננסה לצייר את תמונת התהליך המושחת של מכירת תוכנות זדון בעשר השנים האחרונות (בראשן התוכנה לזכייה בבחירות דמוקרטיות) על ידי מדינת ישראל, נציין כי מכירת תוכנות הזדון בוצעה ללמעלה מ-200 מדינות וארגונים ברחבי העולם וביניהן סינגפור, מקאו (שבשליטת סין), כווית, גואטמלה, הונדורס, מקסיקו, אוקראינה, גיאורגיה, טורקמניסטן, קירגיזסטן, אזרבייג'ן מדינות במפרץ הפרסי שלא ניתן לציין את שמן, קזחסטן, אוזבקיסטן, אתיופיה, ניגריה, דנמרק, תאילנד וקולומביה.

אישור משרד האוצר למכירת התוכנות הללו החל בתקופה שבנימין נתניהו שימש כשר אוצר בממשלת שרון ונמשך בתקופה שבה שימש בנימין נתניהו כראש ממשלה. בכל התקופה האמורה שימש ארי הרו כיד ימינו של נתניהו והוא פרס בפני החוקרים את התמונה במלואה.

סייבר הינו אמצעי לחימה ומחייב שלושה סוגי אישורים
ככלל הואיל ותוכנות זדון הינן נשק לכל דבר הרי שהחוקים החלים על ייצוא כאמור ומחייבים מתן היתרים הינם: הפקודה לסחר עם האויב 1936, פקודת היבוא והיצוא [נוסח חדש], תשל"ט-1979 וכן חוק הפיקוח על יצוא ביטחוני, התשמ״ז-2007.

נתניהו מוציא היתרי שיווק סייבר למדינות רבות - כולל מדינות אויב תמורת עמלות של מאות מיליוני דולר בשנה
כפי שציינו בכתבה לפני כשנה, פעל נתניהו להוצאת אישורים לחברות הייטק לסחור עם מדינות שונות תמורת קבלת עמלה אסורה במיליוני דולרים בכל עסקה. נוכח העובדה שהיקף הייצוא של תוכנות סייבר הגיע לדוגמא בשנת 2014 לכ-6 מיליארד דולר בשנה, הרי שנתניהו ושותפיו גזרו עמלות לא חוקיות בשווי של מאות מיליוני דולר בכל שנה.
בהתאם להוראות הפקודה לסחר עם האויב, אישור שר האוצר בלבד יכול להתיר ייצוא של תוכנות כאמור. מכיוון שנתניהו העדיף שחתימת ידו לא תתנוסס על ההיתרים אשר הפכו אותו לעשיר מופלג לכן האציל את סמכותו להנפקת האישור לכלכלן הראשי במשרד האוצר- מיכאל שראל ואשר היה דואג להוצאת ההיתרים לפי ההנחיות של הבוס- נתניהו.
בשנת 2008 פרסם יוסי מלמן פרשן "הארץ" לענייני מודיעין, טרור ונושאי גרעין, כתבה ולפיה נפרצו גבולות מכירת נשק וציוד מתוחכם ל"מדינות אויב" כלוב של מועמר קאדפי, תימן עירק ועוד והכול תמורת בצע כסף.
בשנת 2012 הכתב שוקי שדה של העיתון דמרקר פירסם כתבה על מכירת ציוד צבאי ותוכנות מתקדמות מישראל למדינות כמו אירן סוריה ולבנון והכול באמצעות אנשי קשר וצדדים שלישיים ותוך התעלמות מוחלטת מצרכי הביטחון הישראלים.

מיכאל שראל – הכלכלן הראשי באוצר החל לחוש את הקרקע הבוערת
מיכאל שראל, כך סיפר הרו, שירת את נתניהו בשנים 2003-2014. במרץ    2014 החל שראל לחוש לחוץ מהתעשייה הלא חוקית הזו וניצל את ההזדמנות שהשר הממונה שלו – יאיר לפיד תמך בחוק מע"מ 0 לדירות כדי להודיע על התפטרותו וזאת על אף שהחוק כלל לא הגיע לשלב האישור.

פתרונות אד הוק עם התפטרות שראל
תעשיית הנשק העניפה של נתניהו, לא יכולה הייתה להרשות לעצמה ימים ללא היתרי ייצוא ועל כן נעשו שתי פעולות על ידי נתניהו כראש ממשלה. האחת הגדלה של מספר המדינות אליהן מותר לייצא נשק וציוד מתוחכם ללא רשיון מ- 39 ל-100.

יואל נווה נבחר להחליף את שראל וטען שמילא את הוראותיו של נתניהו
בנוסף נבחר מקורב להחליף את שראל ככלכלן ראשי הלא הוא יואל נווה. כאשר נחקר נווה ביאח"ה לפשר אישור עסקאות הנשק התמוהות לגופים וארגונים על פני הגלובס אשר היה ברור כי הינם מקושרים למדינות אויב השיב הנ"ל כי נמסר לו מפורשות כי ההוראה להוצאת האישורים לעסקאות היו של ראש הממשלה עצמו ולפיכך הוציא את ההיתרים המבוקשים. עם סיום חקירתו של נווה נמסר לו על ידי השב"כ, בהתאם לסעיפים 7(3) ב ו-15 לחוק השב"כ על סיום תפקידו ביום 31/07/2017 וזאת עקב הורדת הסיווג הביטחוני שלו לגבי התפקיד האמור. נתניהו בתגובה כבר דאג מידית להודיעו על קידומו של נווה לתפקיד של ראש אגף תקציבים באוצר.

נתניהו מאשר שיווק התוכנות למחתרת במרוקו וגורם לפגיעה ביחסים בין המדינות
אילו השפעות היו לפעולותיו של נתניהו משנת 2003 ועד היום. שהרי מדובר בשיווק אלפי תוכנות זדון, לארגוני טירור, לדיקטטורים, לקבוצות גרילה ולמדינות המצויות במצב מלחמה עם ישראל כאירן סוריה ולבנון.
כדי שנבין את משמעות ההשפעה של שיווק תוכנות זדון אלו על המדינות להן סופקו התוכנות על ידי חברות ישראליות, כדאי לראות את תגובתו של מלך מרוקו שהייתה באופן מסורתי ידידתה הטובה ביותר של מדינת ישראל בעולם הערבי, גם בימים בהם העולם הערבי סלד ממדינת ישראל.
והנה בתחילת חודש יוני שנה זו הודיע מלך מרוקו כי הוא מחרים את כנס מדינות אפריקה בליבריה בשל העובדה שישראל ובנימין נתניהו משתתפים בכנס ואליו הצטרפו עוד מדינות אשר השתתפו בכנס כאשר הודיעו על הורדת הייצוג מטעמן . תגובתו של המלך חסאן הייתה הקיצונית ביותר שכן הוא ראה בחברות הישראליות אשר סיפקו אמצעים טכנולוגים למורדים בארצו כגורם הראשי לחיזוק המורדים בארצו ולערעור משטרו כפי שלא היה מעולם, עד כדי חשש להמשך שלטונו של המלך חסאן במרוקו. מיותר לציין כי המלך הבין היטב כי שיווק התוכנות על ידי החברות הישראליות לגופי מחתרת בארצו לא היה יכול לצאת לפועל ללא אישורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ועל כן ראה בפעולה מהלך עויין של מדינת ישראל שנועד לפגוע במרוקו.

חשיפת היקפי שיווק התוכנות בעולם תגרום לישראל נזק בלתי הפיך
כאשר יתגלו בציבור ובעולם כולו ממדי הסחר שניהל נתניהו בתוכנות סייבר זדוניות עם מאות מדינות וארגונים פיראטיים והכול עבור בצע כסף, ולרבות מדינות המצויות במצב מלחמה עם ישראל כסוריה, עירק, לבנון ואיראן, יתבררו אז ממדי הנזקים הביטחונים שנגרמו למדינת ישראל כתוצאה מהעברת טכנולוגיות מתקדמות אלו לידי אויבי המדינה, כמו גם יתערערו אז יחסי החוץ של מדינת ישראל עם לא מעט מדינות ברחבי העולם כתוצאה מפגיעה ביציבות השלטונית שנגרמה למדינות אלו עקב אספקת הטכנולוגיות לקבוצות גרילה בתחומן.

 נוכח העובדה שמדינת ישראל הפכה לספקית תוכנות הזדון הגדולה בעולם לארגונים ומדינות ללא כל סלקציה וביקורת, הפכה בכך מדינת ישראל למעשה לארגון הטירור הגדול בעולם אשר באופן שיטתי מערער את השלום ומעודד מלחמות ואי יציבות והכול עבור בצע כסף.

חשיפת הפגיעה במדינות ובעמים כתוצאה משיווק תוכנות הזדון עלולות להעמיד ישראלים ברחבי העולם בסכנת חיים
יש מקום גם לחשש בעתיד, שתיירים ישראלים ברחבי העולם, לאחר חשיפת פעולתו הנסתרת של ראש ממשלת ישראל בסחר האסור בסייבר, יהפכו בשל כך ליעד לפגיעה וחיסול עקב הנזקים לעמים וקבוצות אתניות כתוצאה מפעילות אסורה זו כגון למשל בעקבות עלייתו של עבריין לשלטון בפרגאווי בעזרת אמצעי סייבר.


12 תגובות:

  1. ועל כל אלה מנדלבליט יסגור התיקים. אוי לנו שככה מתנהל הצדק. איזה פשעים פשוט קשה לעכל

    השבמחק
  2. דויד שלום, אני קוראת זמן רב את הבלוג, זה לא שלא רואים שמשהו לא בסדר ולא כשר עם ראש הממשלה, האיש הזה נוכל וזה עצוב,הכריזמה שלו ועודף הבטחון העצמי עושים את העבודה על האנשים. בבחירות הקודמות שהוביל בבטחון עצמי מופרז לא הסתדרו לי התוצאות,ולא רק לי ,שהרי רובינו היינו בטוחים שהוא הולך הבייתה!כל השיח ברחובות היה של מחליפים את השילטון, והוא בביטחון עצמי, איך??? אפילו אני זוכרת שדיברתי עם הרבה אנשים ואמרנו שזה תמוה שהוא עלה שוב, איך?? ההסטוריה תבוא עימו חשבון , ואני לא שמאלנית או ימנית אני רק דואגת לעתיד ילדי, את התשלום שלי כבר שילמתי באחות שנהרגה בפיגוע...ישר כח על הדבקות ועל האומץ שלך לכתוב את הדברים, יום טוב לכולנו ובשורות טובות.

    השבמחק
  3. מר לוי היקר שלום
    אני קורא את דבריך בשקיקה ובצער רב ולעיתים הם נראים לי כמו מציאות ממרחב קוונטי אחר וזו מחמאה ולא ביקורת. כוונתי שהם קיימים נוכחים ואניתיים אבל קשה להנגיש אותם ולגרום לפועלים בהם להגיע לדין ולבתי סוהרץאם ביבי עשה ועושה את מה שאתה מתאר והואיל וקוראים את הפוסטים האלה גם עיתונאים ואנשי תקשורת רבים מדוע אין הם מצטטים אותך או מביאים את דבריך כמות שהם וכך נמנעים מהוצאת דיבה שאינה בכל אופן ניראית לעין מפני שביבי לא מעז להאשים אותך בהוצאת דיבה למרות בקשותיך החוזרות ונישנותץ
    שאלתי היא::מדוע כל יתר כלי התיקשורת אינן מתייחסים לדבריך המדהימים אם כי לא פשוטים לעיכול?

    השבמחק
  4. לא מצליח להבין איך ישראל תצא מהבור הזה במידה ואכן תתפוצץ הפרשה - מדובר בצונאמי חברתי, כלכלי מדיני וביטחוני למדינה.

    השבמחק
  5. שלום רב. חשוב לשים לב.
    איש איננו מדבר סרה על מפלגת הליכוד. מדובר בגופו של אדם, של אישיות שהשתלט על נשמת מפלגתו, עד שנותר באוויר החשש שמא מדובר באדם לא שפוי. אנשים נוהים אחריו כעדר, ומתברר שהוא חלילן כלל לא רע.

    השבמחק
  6. לכן לא יפרסמו את החקירה ברבים והיא תיגנז, כמו שלא פרסמו עוד תוצאות חקירות כמו למשל הסיבה האמתית לרצח השופט.
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART/945/050.html
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART/880/898.html

    השבמחק
  7. האופוזיציה בקניה טוענת שהאקרים זייפו את תוצאות הבחירות לנשיאות, יכול להיות שגם שם יש קשר למה שכתבת?
    https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5000851,00.html

    השבמחק
    תשובות
    1. http://www.pmo.gov.il/MediaCenter/Events/Pages/eventKenya230216.aspx
      "
      לאחר החתימה על ההסכמים נועדו שני המנהיגים בארבע עיניים ולאחר מכן התקיימה פגישה מורחבת בה דנו רה"מ נתניהו, הנשיא הקנייתי והמשלחות בענייני ביטחון, מאבק בטרור, שיתוף פעולה בתחומי הסייבר, אנרגיה, חקלאות, מים, השקיה, בריאות הציבור ועוד.
      "

      "שיתוף פעולה בתחומי הסייבר"...

      מחק
  8. כשמסתכלים על ראשי מדינות בעולם של היום - גם אם יסתבר שביבי גנב, הוא "פושע" קטן: אובמה , פוטין, וכל העריצים ישהו יותר מתאים בינתיים ברמה של חוכמה, נסיון ו...פטריוטיזם...

    השבמחק
    תשובות
    1. כשמסתכלים על ראשי מדינות בעולם של היום - גם אם יסתבר שביבי גנב, הוא "פושע" קטן: אובמה , פוטין, וכל העריצים בגוש המזרחי, במדינות המוסלמיות.
      חשוב לזכור שאין מישהו יותר מתאים מביבי, בינתיים. ברמה של חוכמה, נסיון ו...פטריוטיזם...

      מחק
  9. יופי. עוד פרשה לאוסף.
    אם אפשר, רק שאלה קטנה ממי שבאמת רוצה לראות את נתניהו ושות' הולכים הביתה (אחרי כמה שנים טובות בכלא + קנסות כבדים): איפה הכסף?!
    הפרשה שאתה מדבר עליה (תיק 7000?) צופנת בחובה מיליוני שקלים כ"עמלה". איפה נתניה מחביא אותם? בגרביים?
    עד שלא יוכח ויימצא כל הכסף הזה, ההאשמות בשוחד בממדים כאלה הן, לדאבוני הרב, לא מספיקות.

    השבמחק
  10. אז...נשאלת השאלה..איך מר ברק. נהיה. מיליונר..???? כנראה בשיטה דומה למה שאתה מתאר.. עמלות תמורת. מכירת. יידע?????,?,

    השבמחק