הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

21.8.2017

נתניהו – "סידורים אחרונים ברוסיה" לפני הגשת התפטרותו לממשלה


"סידורים אחרונים בדנוור" כמשל
מי שצפה בסרטו של הבימאי גארי פלדר "סידורים אחרונים בדנוור" (1995) נהנה מאחד הסרטים הטובים שעוסקים "בחברה הטובים". בסרט יוצא ג'ימי "גיבור הסרט" למשימה אחרונה לפני הפרישה. דומה כי ראש ממשלת ישראל יוצא ביום 23/08/2017 לפגישה עם נשיא רוסיה פוטין לצורך "ביצוע סידורים אחרונים" לפני מתן הודעת ההתפטרות עליה דיווח לקבינט ביום 07/08/2017.

בנימין נתניהו מעדכן את שרה בתוכנית ההתפטרות ובהגשת כ"א נגדה
אם נתחקה אחר השתלשלות העלילה הרי שביום ראשון שעבר, 06/08/2017, גילה נתניהו באוזניה של רעייתו, הגב' נתניהו כי בכוונתו להתפטר מתפקידו כראש הממשלה. עוד הוסיף נתניהו כי למחרת היום הוא ייתן הודעה מקדימה לקבינט על ההתפטרות כנדרש בחוק. לגבי ההתפטרות עצמה ציין נתניהו בפני רעייתו כי הוא מתכוון להודיע על כך בצמידות להודעת היועץ המשפטי לממשלה על הגשת כתב האישום כנגד שרה נתניהו.



חילופי צעקות בבית ברחוב בלפור
על פי מקורותינו האמינים, את צעקות השבר של שרה נתניהו בבית ברחוב בלפור ניתן היה לשמוע אפילו בשכונת בית הכרם הרחוקה. לא ניכנס כאן לתיאור "צהוב" של חילופי הצעקות בטונים הגבוהים שנמשכו שעה ארוכה אבל רק נציין שלאחר שהגב' נתניהו נרגעה היא הודיעה לבעלה שאין שום בעיה והוא יכול לסכם עם מנדלבליט על הגשת כתב אישום כנגדה אבל היא רק תדאג להעביר למי שצריך את דפי חשבונה בפנמה עם הפיקדון הדולרי שהינו כידוע בסכום של מיליארדי שקלים.

הוצאת הודעה לעיתונות על צורך בהשלמת חקירה בתיקי שרה נתניהו
כמובן שהדבר הבהיר לנתניהו שבנסיבות אלו מי שקובעת היא הגב' נתניהו. ואשר על כן כבר בבוקר שלמחרת היום תידרך את איש לשכתו להוציא הודעה לעיתונאי החצר – יואב יצחק כי התיק של שרה נתניהו אינו מוכן להגשה ונדרשת השלמת חקירה. כמובן שמטרתו של ראש הממשלה הייתה להכשיר את הקרקע להכללת סגירת התיקים כנגד שרה נתניהו ב"דיל ההתפטרות".

מו"מ בין מנדלבליט למשרד עו"ד וינרוט וגיבוש הסכם לסגירת התיקים
במהלך השבוע נוהל מו"מ אינטנסיבי בין משרד עוה"ד וינרוט, חרף מחלתו של ראש המשרד, עם אביחי מנדלבליט כאשר ההסכמות שהושגו היו כדלקמן: החזר שווי מתנות על ידי בנימין נתניהו למדינה בערך של 700,000 ₪ וכן קנס כספי בסך של 300,000 ₪ ומנגד סגירת כל התיקים כנגד בנימין נתניהו.
לגבי הגב' נתניהו סוכם כי יוחזר הסכום למדינה בגין העסקת חשמלאי אשר נבחר ללא מכרז, החזר למדינה של עלות העסקה של עובדת המעון אשר טיפלה באביה של הגב' נתניהו, החזר למדינה של עלות רכישת ריהוט הגן אשר הועבר למעון הפרטי של ראש הממשלה וכן החזר למדינה של עלות ניפוח ההוצאות על הארוחות בבית ראש הממשלה. בנוסף לכל אלו ישולם על ידי הגב' נתניהו קנס של 200,000 ₪ וכל התיקים כנגדה יסגרו.

ההסכם שהושג עלול לעלות ליועץ במשרתו וספק אם יאושר על ידי בג"צ
ברור היה ליועץ המשפטי – ד"ר אביחי מנדלבליט כי ההסכם האמור, שכל פרטיו נסגרו בין הצדדים, עלול לעלות לו בתפקידו, ואולם מכיוון שממילא לאחר ההתפטרות של ראש הממשלה ועם כינונה של ממשלה חדשה אמור להיבחר יועץ משפטי חדש הרי שאין בנזק האמור חומרה יתרה מבחינתו. יחד עם זאת ספק גדול אם הסכם כאמור יעבור את מבחן בג"צ.

"סידורים אחרונים" - פתיחת חשבון בנק ברוסיה והעברת המזומנים לחשבון
מה שנותר לבנימין נתניהו לעשות כפעולה אחרונה ובהולה לפני התפטרותו- כ"סידורים אחרונים" לפני מתן הודעת ההתפטרות ופרסום ההסכם האמור היה לנסוע לרוסיה לפגישה עם פוטין חברו וזאת על מנת לבקשו לפתוח חשבון בנק סודי באחד הבנקים ברוסיה, לחברה פרטית בע"מ של ראש הממשלה וזאת על מנת שסכומי הפיקדונות של שרה ויאיר נתניהו המצויים כיום בבנק בפנמה יועברו לחשבון האמור. בקשה כאמור מהנשיא פוטין, סבר ראש הממשלה, סביר להניח שלא תתקבל לאחר התפטרותו.
כמובן שבפגישה האמורה ידונו ביניהם ראשי המדינות גם בעניינים מדיניים ולרבות התגברות האיום האירני על ישראל עקב שיתוף הפעולה ההדוק של אירן עם אסד בלחימה בדעא"ש.

הסדר סגירת תיקים משמעותו הפיכת מדינת ישראל למדינת פשע
כמובן שההסדר האמור אינו קביל בשום פרמטר של שלטון החוק ומשמעותו הפיכת מדינת ישראל למדינת פשע. אתמול העבירו אלינו  מקורות המזוהים על ידנו כמקורבים לראש הממשלה מידע לגבי ראש המאפיה – עו"ד מיכה גבאי וזאת כנראה במטרה להפיס את דעתנו ולהציג "קבלות" על מלחמתו של נתניהו במאפיה.
על פי המידע האמור, נמסר כי בעקבות החשיפה המוגברת בבלוג "ארץ נעדרת" של פעילותו הפלילית של עו"ד מיכה גבאי, הוא נעצר בחודש מרץ שנה זו, על ידי רשות המיסים, בגין חשד להעלמות מס. (אנחנו דיווחנו על כך בעבר)

עו"ד מיכה גבאי – ראש המאפיה נמלט לארה"ב ומשם למרוקו
עוד נמסר לנו כי בחודש יוני האחרון יצא עו"ד מיכה גבאי את הארץ ושהה אצל ביתו בפלורידה, ארה"ב ולאחרונה טס למרוקו וחבר לחברו שלום דומרני, ואולם עקב היותו "עבריין נמלט" אין סיכוי כי בשנים הקרובות ישוב ארצה.

יציאת עו"ד מיכה גבאי לארה"ב על מנת למנוע עדות כנגד נתניהו
לעניות דעתנו, ומבדיקה והצלבת המידע עם מקורות האמינים עלינו עולה כי אמנם בעקבות החשיפות בבלוג "ארץ נעדרת" חדל ראש הממשלה מקיום הפגישות השוטפות עם עו"ד מיכה גבאי, כאשר בדרך כלל הפגישות הללו נערכו אחת לחודש בבית ברחוב בלפור. בנוסף אכן גבאי נעצר לחקירה בחודש מרץ שנה זו על ידי רשות המיסים, ואולם יציאתו מן הארץ בחודש יוני לפלורידה הייתה בתיאום עם נתניהו ועל מנת למנוע את עדותו בעניין העברת כספי השוחד בסך 70 מיליון ₪ לחשבון הבנק שלו בחו"ל.(אנו כידוע דיווחנו על כך כבר ביום 16/12/2016)

מעשה בגידה במדינה על ידי עו"ד מיכה גבאי והסכמה בשתיקה של נתניהו
ואולם גולת הכותרת, של המידע החדש והאמין שקיבלנו אתמול ואשר נוגעת הן להתפטרות נתניהו והן לחוסר יכולתו של עו"ד מיכה גבאי לשוב לעולם לישראל, הינה מעשה בגידה חמור ביותר במדינה אשר בוצע על ידי מיכה גבאי וזאת על מנת לפגוע ביחסי השלום של מדינת ישראל עם אחת משכנותיה.
 מדובר במעשה חמור מאין כמוהו אשר נוכח חומרתו אין כותב שורות אלו מעוניין לפרסמו בשלב זה, ולדאבון הלב הפרשה החמורה קיבלה גיבוי בשתיקה על ידי ראש הממשלה. פרשה זו הייתה הקש ששבר את גב הגמל של שרותי הביטחון ונשיאת בית המשפט העליון אשר דרשו כידוע מנתניהו באופן אולטימטיבי להתפטר מתפקידו.(ראה הלינק הראשון למעלה).

מנדלבליט נדרש להכריע האם הוא כפוף לחוק או לנתניהו

מכל האמור לעיל עולה, כי היועץ המשפטי לממשלה – ד"ר אביחי מנדלבליט, נדרש בעת הזו להחליט האם הוא כפוף לחוק או לבנימין נתניהו. דומה כי זו ההזדמנות האחרונה שלו להתעשת, להימנע מהתחייבות להסדר שיהיה בו סגירת תיקי "שוחד" ו"בגידה" לבנימין נתניהו כנגד ההתפטרות, ולהביאו לדין כאחד האדם. כפי שאמר פעם אמיל זולא בפרשה אחרת. "האמת יצאה לדרך, שום דבר לא יוכל לעצור אותה כעת".  

26 תגובות:

  1. איזה אינטרס יש למנדלבליט לסגור תיקים.? הוא הרי רוצה להיות שופט בעליון כמו שעשה בזמנו רובינשטיין?

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא חשב לתומו שהוא יהיה ויינשטיין מס' 2.
      אך ויינשטיין הוא אפיזודה שחורה בדיקטטורה שנקראת ישראל, ומספר לא מבוטל של אנשים אשר משתתפים בהפגנות פתח תקווה וגם אלו אשר משתתפים באמצעות הרשתות החברתיות מראים למנדלבליט שהטיוח שהיה ע"י קודמו לא יוכל לחזור על עצמו שוב.

      מחק
  2. איזה אינטרס יש למנדלבליט לסגור התיקים? הוא הרי רוצה להיות שופט בעליון כמו שעשה רובינשטיין?

    השבמחק
  3. קודם כל -הדברים שכתבת הם משאת נפשנו
    גם אם הם לא יתקיימו הם כתובים יפה כמו חלום בלהות שנגמר
    או כחלום מתוק שמתעוררים איתו בחיוך
    תלוי באיזה חלק מתבוננים
    בכל אופן קשה קצת לזרוק סכומים של מיליארד שקל שיש לביבי.... זה פוגע קצת באמינות
    בהצלחה לכולנו
    אשמח לשמוע את הערכתך על לוחות הזמנים הצפויים
    בברכה

    השבמחק
  4. אם הדברים נראים ככה על מנדלבליט חובה להגיש נגדו תביעה וישפט על מעשיו
    לא יכול להיות בגידה שחיתות - יוצאים נקי

    השבמחק
  5. מנדלבליט צריך להיות מוגדש נגדו כתב אישום
    על חלקו בטיוח
    ביבי צריך לעמוד למשפט על בגידה שחיתות

    השבמחק
  6. מושחתים נמאסתם

    השבמחק
  7. לא מאמין לכל הסיפור הזה

    השבמחק
  8. אם יש משהו בכל הסיפור הזה הרי שזה מעבר לכל דמיון. אבל ממש לא איכפת לי שיחיה באושר ועושר עם הקסנטיפה שלו כל עוד יתפטר ויסתלק מישראל לבלי שוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעבר לשחיתות נעשו פה נזקים חמורים למדינה ואזרחיה. עליו לשבת עמוק בפנים ובנוסף יש להטיל עליו קנסות כבדים למען יראו וייראו. מבחינתי הייתי שולח את ה"קסנטיפה" לשבת עמוק בפנים אולם כנראה מההיבט המשפטי יש פה על פניו קנסות בלבד. אני לא מונע משנאה או קנאה אלא מרגיש צורך בלתי מתפשר לאותת לכל אלו שמגיעים לכנסת כדי לחיות על חשבוננו ו"לסדר" להם את העתיד כדי שידעו שיש גבול לכל תעלול.

      מחק
  9. לא קשה להאמין שנרקמת מזימה לסגור את התיקים של משפחת נתניהו. עלינו לפעול ביתר שאת לסיכולה ולדאוג להעמדתו לדין לאלתר.

    השבמחק
  10. ידידי, אני מתחלחל מהמחשבה שתהיה עסקה גורפת של התפטרות תמורת מחיקת תיקים. עוולות סגול הקרחת חייבות להתברר במלואן בבית המשפט, ולפורסם לציבור, ולגבות מחיר ראוי על כל הרשעה. ויהיו הרשעות.
    בגצ בחיים לא יאשר עסקת מחיקה–תמורת–התפטרות. אם כן זה סוף החלום הציוני.

    לגבי פוטין. יכול להיות שסגול הקרחת באמת מטומטם. לשים את הכסף שלו ברוסיה זאת שטות מטורללת. ביום שביבי בורח מהארץ באישון לילה, פוטין מאמץ לעצמו בחיוך ממזרי כל סכום שהועבר לבנק רוסי. ביבי יגמור כמלצר בסיביר. ההימור שלי – פרוסה לא זניחה כבר הומרה לביטקוין

    לעניות דעתי הטיול המפתיע לקזחסטן ואזרבייג׳ן היה טיול סידור–הפנסיה–תחת–דיקטטור–חברותי. בלי שרה׳לה. ברור. ’אם התיקים נמחקו אין לך כלום עלי. ביי יא מטורללת’, בארמון עם חומה בבאקו ושירותי ליווי מקומיים של בלונדיניות סלביות ארוכות רגליים וציפורניים

    יש לסגול הקרחת עוד שלושה שבועות (תום איסור הפרסום) להתעסק בהזיות על בלונדיניות באזזירביג’ן. ואז החלום הופך לסיוט. וזה יהיה ארוך, וזה יהיה מלוכלך, וזה יהיה משפיל. וזה יהיה מתוק.

    השבמחק
  11. תפרסם שוב כשזה יקרה, ואם זה לא יקרה תפרסם שטעית ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אין כלום בפרסום למעלה ,הרי הקיסר יכול לתבוע את ע"וד דוד לוי . הוא יכול לזכות במיליונים .

      מחק
    2. ידידי היקר,
      כל הסיבה לפרסום הזה היא מניעת המהלך של מחיקת התיקים - יש כאן משחק יותר מורכב ממה שאתה רוצה להבין.

      אתה מתאמץ לא לראות את התמונה הגדולה, כי בכל מקרה, בין אם מר דויד צודק או טועה, הדמוקרטיה בישראל נמחקת:
      1. אם ביבי זכאי וטהור לחלוטין (כפי שהוא טוען) תחשוב איזה כח עצום מנסה לקרוע אותו - וחצי מדינה כבר מאשימה אותו בשחיתות, המשטרה פתחה תיקים, הלא זה סוף הדמוקרטיה.
      2. אם ביבי פשע וגנב המצב לא פחות גרוע, זה אומר שהחצי השני של העם, שטוף מוח ולא מוכן להביט בעובדות - ואותם אנשים בדיוק, ישרפו את הרחובות כשה"אמת" תצא לאור וגם כאן הדמוקרטיה בסכנה.
      3. גם במצב הביניים שבו ביבי אשם חלקית אין שום תקווה.

      בקיצור אם הצלחת לקרוא עד כאן ולהבין אז אתה חייב לכל הפחות להיכנס ללחץ אם לא להלם.

      אם הייתי מספר לך לפני 5 שנים, על מה שקורה היום במדינה - הייתה אומר שאני הוזה, מה שבאמת מדהים הוא היכולת של האנשים להסתגל למצבים בלתי אפשריים.

      מחק
  12. החשב הכללי של משרד האוצר הודיע אתמול שלפי החישובים שלו ישראל תקבל כ-17 מיליארד שקל תגמולים על הגז בשנים הקרובות. 17 מיליארד שקל שילכו לחינוך, לבריאות, לקשישים, לניצולי שואה. כל זה היה כמובן נשאר מתחת לים אם המתנגדים למיניהם היו מצליחים. אבל הם לא הצליחו, דאגנו שלא יצליחו, כי אנחנו דואגים למדינת ישראל ולאזרחי ישראל.
    (וידאו: עומר מירון, לע״מ. סאונד: בן פרץ, לע״מ)

    השבמחק
  13. החשב הכללי של משרד האוצר הודיע אתמול שלפי החישובים שלו ישראל תקבל כ-17 מיליארד שקל תגמולים על הגז בשנים הקרובות. 17 מיליארד שקל שילכו לחינוך, לבריאות, לקשישים, לניצולי שואה. כל זה היה כמובן נשאר מתחת לים אם המתנגדים למיניהם היו מצליחים. אבל הם לא הצליחו, דאגנו שלא יצליחו, כי אנחנו דואגים למדינת ישראל ולאזרחי ישראל.
    (וידאו: עומר מירון, לע״מ. סאונד: בן פרץ, לע״מ)

    השבמחק
  14. נסחפתם בחלמות ? למה התפטרות ? יש כתב אישום ? הרשעה? פסק דין ? או אתם כמו המפגינים ה"הדמוקרטים" נתניהו למעשיהו ? ישר ,בלי משפט ,בלי עובדות,בלי הוכחות ? ככה ישר ! אתם חיים קצת בהזיות .

    השבמחק
    תשובות
    1. הבעיה היא שהשיח מזמן הפך לפלילי/לא פלילי/על גבול הפלילי.
      המוסר הומצא הרבה לפני המשפט, רק הציבור שכח כבר ממה זה מוסרי ולא מוסרי.
      למנהיגים ונבחרי ציבור כמו שיש מדינת ישראל לא קיים מושג כזה של מה "מוסרי" ומה לא.
      הם ילכו לכלא ויחזרו בשיטת הדלת המסתובבת.

      מחק
  15. אתה יודע שמינואר 2018 יהיה כל אזרח בישראל חייב להצהיר על כספים שלו המופקדים בארצות זרות. ואם לא זכותה של רשות המיסים לפנות לכל הבנקים בעולם לבירור חשבונות של אזרחים ישראליים בכל העולם עד כמה שידוע לי. אלא אם רוסיה שמה ז... על כולם כמו תמיד ואז המשפט שלך "סידורים אחרונים" - פתיחת חשבון בנק ברוסיה והעברת המזומנים לחשבון- נכון. מכירה מלא סיפורים של אזרחים זרים שהשקיעו בחשבונות בנק ברוסיה ואלו נעלמו בהוראת השלטונות. אבל אתה כותב אחלה.

    השבמחק
  16. דוד, הדברים שאתה כותב חמורים מאוד (כרגיל) , השאלה איך כל הדברים החמורים האלו לא התפוצצו הרבה לפני
    עשרות מיליונים שיש לביבי (כביכול) בבנק, התפטרות (כביכול), סגירת תיקים תמורה ל ... ,
    האם יתכן ששום דבר מזה לא דלף החוצה, ורק אתה גילית את החומר הזה?
    המקורות שלך נאמנים או רק משאלת לב? (לא מזלזל חלילה, אלא לא רוצה לחיות באשליות)

    השבמחק
  17. היום האחד באפריל? מהיכן צצו הדברים הללו? יש להם תימוכין?

    השבמחק
  18. נו... ו...?
    איפה ההתפטרות?

    השבמחק
  19. נדמה לי שהמעשה הנכון ביותר לעשותו עתה הוא "הסכם עד מדינה למנדלבליט
    מרדכי בן שלמה

    השבמחק