הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

6.8.2017

עדותו של הרו ותגובת הנגד שמתכנן נתניהו


אובדן המנהיגות
אחד מיסודות הקוד הצה"לי הינו כידוע הדוגמא האישית של המפקד. קוד פעולה זה מבוסס על האמרה הקובעת: "חובתו העיקרית של מנהיג היא לרכוש את אמונם ואת הערכתם של הכפופים לו. המנהיג עצמו חייב לשמש הדוגמא הנאה ביותר של מה שהיה רוצה לראות בהולכים אחריו."
עד כמה עצוב ועגום מצבם של אזרחי ישראל תעיד העובדה שהעומד בראש ממשלת ישראל, לדאבון הלב, לא רק שאינו בעל ערכי מוסר מנהיגותיים אלא שאת נאמנותם של הכפופים לו הוא פועל להשיג בדרך פלילית של איום תפירת תיק פלילי. נדמה כי אין פרשנות "חולה" יותר לאמרה שהובאה לעיל.

היעדר התייחסות להונאת הבחירות בערוצי התקשורת
אתמול והיום קיבלנו מספר פניות אשר מציינות כי פרשת הונאת הבחירות כלל לא נחשפה בפרסומים על ארי הרו ולפיכך שאלו אותם אנשים, האם אכן הפרשה עומדת להיחשף?  אז ראשית, נציין שפני הדברים אינם כך ומי שיאזין היטב לדבריו של פרשן ערוץ 2 אמנון אברמוביץ באולפן שישי ישמע במפורש כי ארי הרו במסגרת "עדות הניקיון" שנתן לפני כחודש בפני החוקר כורש בר נור סיפר בין היתר על "מערכות הבחירות".
גם גיא פלג, הפרשן המשפטי של ערוץ 2 בתוכנית "סדר יום" עם קרן נויבך הוסיף פרטים על הפעילות העסקית/ הפיקטיבית של החברה של ארי הרו (3 H)ואף הזכיר "פרשה חדשה" כאשר התייחס לדבריו של אמנון אברמוביץ.

ואולם מעבר לאזכורים כאלו ואחרים בעיתונות אשר ראש ממשלת ישראל, דואג במסגרת יחסיו עם הטייקונים "לצופף שורות" כדי למנוע בעזרתם את פרסום הפרשה החמורה ביותר בתולדות המדינה, מדוע שלא נלך היישר אל המקורות ונבחן במה דברים אמורים.




החברה של הרו 3H עסקה בשיווק תוכנות סייבר לראשי מדינות
אנו כבר ציינו כי החברה של הרו 3H עסקה בסחר בתוכנות סייבר זדוניות לשליטים ולראשי מדינות ובעיקר כאלו הקרובים לזן "העברייני" אשר "אהוב" על ראש ממשלתנו. המדהים הוא שאת האינפורמציה הזו "סיפק" לנו לא אחר מאשר בנימין נתניהו שעה שניסה להסוות את "המכר" שביצע ארי הרו לנשיא פארגאווי וזאת באמצעות פתיחת חברה חדשה על ידי ארי הרו ואשר תפעל בשני מישורים. המישור כלפי חוץ אשר יהיה תוכנות סייבר חוקיות ולגיטימיות והמישור כלפי פנים הינו תוכנות זדון להונאה בבחירות דמוקרטיות.
עד כמה נעשו פעולות אלו "בקור רוח" עברייני תעיד העובדה כי הקמת החברה החדשה נעשתה לאחר חקירת ארי הרו בפעם הראשונה בחודש יולי 2016  וכפי שאנו פרסמנו כאן לפני כשנה.

נתניהו יוזם הקמת חברת סייבר חדשה להרו ולו כדי להעלים ראיות
ומסתבר, שנתניהו הרגיש כה בטוח ביכולתו ליירט את עדותו של הרו ועל כן יזם עם ארי הרו הקמת חברת סייבר חדשה כפי שפורט לעיל. בפרסום על החברה שנעשה בעיתון דמרקר ניתן למצוא גם את תיאור החברה הקודמת של השניים – נתניהו והרו, במילים : "לפני חזרתו לפוליטיקה כבר הקים הרו לתקופה קצרה פירמת ייעוץ בשם H3, יחד עם אחיו. באתר האינטרנט של הפירמה ההיא התנוססה תמונתו של נתניהו — והיא הציגה את עצמה כמי שעיסוקה לסייע לחברות, מוסדות וממשלות להשיג את מטרותיהן במגוון תחומים". הכתבה כולה מצורפת לעיון הקורא.

נתניהו מנסה לסבך את הרו עמוק בפלילים כדי למנוע עדות מדינה כנגדו
הביטחון והשאננות של נתניהו ביכולתו לקעקע כל חקירה כנגדו גרמה לו לזחיחות שכל עבריין כידוע נמנע ממנה והיא שלא לעשות טעות "ולא לחזור למקום העבירה." גם אם מדובר ב"אזור ווירטואלי". לא זו אף זו, נתניהו האמין שבהכניסו את הרו עוד יותר עמוק לקלחת של העסקים הפליליים הוא יסבך אותו יותר ועל ידי כך ימנע ממנו "לפתוח את הפה נגדו" ולשמש עד מדינה כנגדו.

עתירה לבג"צ על ניגוד עניינים מיורטת על ידי נתניהו ע"י החלפת שופט
אלא שלא רק נתניהו היה פעיל בזירה אלא גם אנחנו לא אמרנו נואש. אז נכון שבתחילה שמנו יהבנו בבית המשפט הגבוה לצדק. וכך, במקביל לכתיבה בבלוג והיות וכותב שורות אלו הינו עו"ד אשר נרתם למלחמה בשחיתות, הוגשה על ידו ביום 31/05/2016 , עתירה לבג"צ (4344/16) כנגד בנימין נתניהו וכנגד היועץ המשפטי לממשלה וזאת בגין ניגוד עניינים.
כב' השופט ג'ובראן אליו הופנה התיק הורה בצו על המשיבים להשיב בכתב לעתירה. היועץ המשפטי השיב לעתירה ואולם ראש הממשלה הפר את צו בית המשפט ולא מילא אחר הצו. כעת, על מנת להשלים את קעקוע העתירה כנגדו, דאג ראש הממשלה כי התיק (4344/16) יוצא מידיו של השופט ג'ובראן ויועבר לשופט אחר אשר מן הסתם היה יותר אוהד כלפיו.

למי שאינו משפטן ניתן את הדוגמא הבאה. נניח ששתי קבוצות משחקות במשחק כדורגל או כדורסל ואחת הקבוצות אינה מרוצה מהשיפוט ואז היא מבקשת להחליף באמצע המשחק את השופט. ברור שהדבר הופך את מערכת המשפט לפלסתר ולפיכך לא ניתן היה לצפות כלל לפסק דין ראוי וצודק בתיק זה ואת המחיר שילם כמובן הציבור.

הפעלת "מכבש" על עדי המדינה באמצעות פרסומים בבלוג
ואולם בחזרה לשדה הפעולה שלנו למלחמה בשחיתות אל מול פעולותיו של נתניהו "להרדים" את עדי המדינה. נוכח ההשתלטות על מערכת המשפט, הובן על ידינו כי הדרך היחידה לפעול אינה באמצעות בית המשפט אלא באמצעות כתיבה בבלוג וללא צנזורה, לפיכך התמקדנו בחשיפות מהדהדות בבלוג "ארץ נעדרת" בין היתר זו של ארי הרו (ראה הקישור לעיל) וכן בפרשיית גנור – שימרון.

הפרסומים בבלוג פירות עבודה עם מקורות מהימנים
מיותר לציין כי את העובדות שפורטו בעניין פרשיות גנור והרו קיבלנו מקורותינו שהינם אזרחים פטריוטים אשר עוקבים בעיניים כלות אחר קריסתה של הדמוקרטיה הישראלית. ועל מה מתבססת הטכניקה שלנו אשר קידמה אותנו עד הלום? ובכן, כאשר מידי בוקר, מאז פרסום הפרשיות בבלוג, התעוררו הרו וגנור  והקלידו את שמם בגוגל הם ראו את כל פרטי הפרשיות אשר היו שותפים להן מתוארות במדויק. וכך לאחר לא מעט ימים כאלו החל לבצבץ החשש אצל גנור והרו, "מה יקרה כאשר נתניהו יפנה את כיסאו, האם השלטון החדש לא יפעל למיצוי הדין אתנו?!"

ואכן מסתבר, שאותם דברים שכתבנו אשר שליחי נתניהו כה אהבו לכנותם "הזויים" עשו את העבודה והביאו הן את גנור והן את הרו להציע את עצמם כעדי מדינה.

נתניהו מתכונן למהלך של "הקרבת המלכה" כדי להינצל משחמט
 ואולם טרם ניתן לברך על המוגמר כי נתניהו עוד לא אמר נואש וכרגע כפי הנראה הוא מתכונן למהלך אשר נקרא במשחק השחמט "להקריב" את המלכה כדי להינצל מפני מהלך של שחמט.
ראשית פעל נתניהו לארגן הפגנת נגד השבוע בפתח תקוה אשר אותה בכוונתו להגדיל ככול שניתן. בהמשך לעיבוי ההפגנות מטעם הליכוד מתכוון נתניהו לעבור לשלב הבא ולפטר את היועץ המשפטי לממשלה- אביחי מנדלבליט (כאקט מתבקש כנגד השחיתות הפקידותית).
על פי סברתו של נתניהו, ממילא עד שהיועץ המשפטי החדש ייכנס לתפקידו ויוכל  לטפל בתיקי ראש הממשלה, ידאג נתניהו להכריז על בחירות חדשות ואף לזכות בהן באמצעות סיוע קל באמצעי סייבר  וכל זאת בתנאי אחד שטרם תפורסם עדותו של ארי הרו על פרשיות הונאות הבחירות בארץ ובחו"ל.

בימים הקרובים, אנו ניראה אם נתניהו מאמין שהוא מסוגל לתרגיל הלוליינות הפוליטי הזה בסד זמנים כה קצר (עד יום 17/09/2017 מועד סיום תוקף צו אסור הפרסום), שכן פיטורי היועץ והכרזת הבחירות צריכים להתרחש בתוך תקופת צו איסור הפרסום. ואולם נראה שמבקשי הצו התכוננו לתרחיש האמור ולפיכך כללו בצו אפשרות לסיומו של הצו לאלתר ללא צורך לפנייה חוזרת לבית המשפט. (ראה קישור)

3 תגובות:

  1. לא נראה לי שנתניהו יפטר את מנדלבליט, זה יהיה שקוף מדי ותהיה התקוממות נגד.
    דוד, יש לי תיאוריה שמגובה ברמזים שנתנו לי אנשי מפתח במערכת המשפט, על סיבת רצח השופט עדי אזר, קרא את המאמר שהופיע במעריב:
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART/945/050.html
    האם האיש רב העוצמה הוא מיכה גבאי? אמרו לי שזה קשור גם לשר, אתה יודע מיהו?

    השבמחק
  2. אפשר שזה צ'רנוי חברו של ליברמן?

    השבמחק
  3. שלום מר לוי
    בהמשך לדבריך על מעשי ראש הממשלה, האם יש אפשרות כי השב״כ ונשיאת בית המשפט העליון וגם המשטרה נחשפו לפעילותו העבריינית שיש לעוצרה מייד.מדוע אף אחד מהם לא מוציא צו מעצר מיידי כנגד ראש הממשלה בסיבה של סיכון חי אדם, האם ממש חייבים לעבור דרך מנדלבליט?

    השבמחק