הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

5.8.2017

עדות ארי הרו – האם סוף המשחק של נתניהו? ואיך מכין נתניהו "כיפה אדומה" למפגינים בפ"ת כנגד השחיתות?


"שום אדם אינו טוב דיו למשול במישהו בלי הסכמתו"
אמר פעם אברהם לינקולן "שום אדם אינו טוב דיו למשול במישהו בלי הסכמתו". את המשפט הזה מסתבר שנתניהו טרם הפנים בשנות שלטונו ובעזרת אמצעי סייבר למד להשתלט על הליך הבחירות הדמוקרטי במדינת ישראל ולקבוע את תוצאותיו ועל ידי כך להפוך את ישראל לדיקטטורת פשע.

שומרי הסף של הדמוקרטיה גילו גישה מאופקת בחקירות נתניהו
עד לעצם הימים האחרונים, מערכות אכיפת החוק במדינת ישראל ובעיקר שירות הביטחון הכללי ונשיאת בית המשפט העליון, היו מוכנים לנקוט בגישה מאופקת בחקירות נתניהו הן בנושא "קבלת המתנות" (תיק 1,000), הן בנושא תיאום עיתונות תומכת עם נוני מוזס (תיק 2,000), ואפילו החשדות הכבדים לשוחד שהצטברו בתיק הצוללות (תיק 3,000) לא שברו אצלם את הכלים. ואולם מה שכן שבר את "גב הגמל" והביא את האחראים על שמירתו של המשטר הדמוקרטי במדינת ישראל להוציא לראש ממשלת ישראל – בנימין נתניהו "כרטיס אדום" הייתה עדותו של הרי הרו כעד מדינה.

כבר לפני שנה פורסם ב"ארץ נעדרת" על טיב מעורבתו של ארי הרו
בטרם נגיע לפרטי עדותו של הרו נזכיר כי כבר לפני שנה, ביום 14/07/2016 אנחנו פרסמנו כאן את שותפותו של הרו להונאת הבחירות אלא שאז הדבר נראה משום מה לחלק מהקוראים שלנו כדבר הזוי, בדיוק כפי שנראו הפרסומים שלנו מיום 16/12/2016 על העברות כספיות של עשרות מיליוני שקלים לחשבונות של גנור ושימרון בפרשת הצוללות, וכאשר עתה מתברר כי לא הפרסומים בעניין היו הזויים אלא המציאות וכפי שחשף אותה עד המדינה– מיקי גנור במשטרה.

"הנח לאנשים להאמין שהם שולטים – ויהיה אפשר לשלוט בהם"
אילו מהלכיהם של הרו ונתניהו היו מסתכמים בהונאת הבחירות במדינת ישראל כי אז ייתכן ששניים אלו היו מצליחים להעלים את הראיות הנוגעות להונאת הבחירות מעיני הציבור, וכך יכול היה נתניהו להמשיך ולשלוט במדינת ישראל עוד שנים רבות ובהתאם לאמירתו החכמה של ויליאם פן "הנח לאנשים להאמין שהם שולטים- ויהיה אפשר לשלוט בהם".

במילים אחרות, כל עוד תצליח להשתמש בדמוקרטיה כהסוואה מוצלחת לשלטון הדיקטטורי  תוכל באמצעות הונאה ובעזרת אמצעי סייבר לשלוט במדינה. ואולם משחמדו נתניהו והרו להפוך את הונאת הבחירות ל"עסק מסחרי" עובר לסוחר, הרי שהיה הדבר בבחינת "הטלת מימיהם מן המקפצה" על הציבור והיישר על פניהם של שומרי הסף.

נתניהו והרו מקימים חברה לייעוץ שתאפשר לדיקטטורים לגנוב את השלטון
במה דברים אמורים? איננו יודעים בשלב זה מתי החל נתניהו בביצוע הונאת הבחירות. ואולם עוד ב-2013 החל ארי הרו לייעץ לנשיא פרגאווי – הוראסיו קארטס, וסייע בידו באמצעות "כישורי הייעוץ הייחודיים שלו" והבלתי ניתנים לעצירה, על מנת להיבחר לתפקיד הנשיא ולזכות ברוב הקולות בבחירות בארצו, כפי שדיווח על כך האתר וואלה ביום 13/03/2017 במילים: "קארטס היה מועמד ססגוני למדי: איש עסקים מוביל שעשה את הונו מטבק ומשקאות, שימש נשיא קבוצת הכדורגל "ליברטד" ושמו אף נקשר בעבר בפרשות סמים והלבנות כספים, אך מעולם לא הועמד לדין. הרו ולייטר הובילו אותו לניצחון עם 46% תמיכה". מיותר לציין כי לקוח עם רקורד כזה הוא אכן היה הלקוח המושלם מבחינת נתניהו והרו לרכישת "תוכנת זדון" לזכייה בבחירות.

הרו ביקש כבר לפני חצי שנה לקבל מעמד של עד מדינה ונדחה
ארי הרו, אשר נגרר בעל כורחו להרפתקה הפלילית הזו על ידי נתניהו, כבר לפני חצי שנה ביקש לשמש כעד מדינה ואולם נדחה בכל מיני תירוצים מבית היוצר של אנשי נתניהו. אלא שלבסוף חומת ההתנגדות של משטרת ישראל נפרצה, והמקליט של שיחות "נתניהו –מוזס" (כזכור הקלטת נמצאה בכליו של ארי הרו) יכול היה להעיד על כל הפרשה במסגרת ניסיונו לקבל מעמד של עד מדינה.

על סמך מה הבטיח מוזס לנתניהו – "תהיה רה"מ כמה שתירצה"
כמובן שארי הרו נשאל למה התכוון נוני מוזס שעה שהבטיח לנתניהו כי הוא ידאג "שנתניהו יהיה ראש ממשלה כמה שירצה" כפי שדיווח  העיתון ישראל היום בכותרתו.

ועוד הוסיף ופירט ארי הרו מבלי שכלל נשאל, על העסק שנפתח על ידו ועל ידי נתניהו למכירת תוכנת הסייבר לזכייה בבחירות ועל המבחן המוצלח של המוצר במדינת פרגאווי.

מבחינת שרותי הביטחון הכללי ונשיאת העליון – "סוף המשחק"
ליותר מזה לא היו זקוקים שרותי הביטחון הכללי ונשיאת בית המשפט העליון כדי להבין שיש להם עסק עם אדם ש"חטף מדינה". לא זו אף זו, נשיאת בית המשפט העליון – אסתר חיות, בצעד תקדימי שלא היה כמותו מעולם במדינת ישראל, התפטרה מתפקידה כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית בשל גרירת רגליים של המפכ"ל בחקירת הונאת הבחירות, והנה המידע שסיפק עד המדינה הניח "תפוח אדמה לוהט" לכאורה גם לפתחה של נשיאת בית המשפט העליון ובהטלת אחריות לכאורה על כבוד הנשיאה אשר לא הצליחה כיו"ר ועדת הבחירות לחשוף את ההונאה וזאת חרף הפרסומים הרבים שנעשו בנושא.

המשטרה מצהירה – עדות הרו מתייחסת לעבירת שוחד של נתניהו
עד כמה קשורה עדותו של הרו לפרשת הונאת הבחירות יעידו הפרסומים בעיתונות אשר נעשו בעניין עדותו של ארי הרו. ראשית כידוע בכל הפרסומים לגבי עדותו של הרו כעד מדינה דובר על כך שהעדות תהיה בין היתר בהתייחס לתיק 2000. (תיק מוזס- נתניהו)

שנית, בצו איסור הפרסום אשר ביקשה המשטרה היא ציינה כי העדות של הרו תהיה בנוגע לעבירות שוחד. כלומר לא קבלת מתנות ולא קבלת שוחד אלא עבירת שוחד (כלומר מתן שוחד).



הבטחת מוזס לסיקור חיובי עד היום לא הגיע מבחינת הרשויות לכדי שוחד 
אז כידוע פרשת תיק 2,000 עסקה לכאורה במתן שוחד מצדו של נתניהו ל"ידיעות אחרונות" באמצעות הקטנת התפוצה של "ישראל היום" וכנגד סיקור חיובי לנתניהו "בידיעות אחרונות". אלא שעד עתה התייחסו הרשויות לעסקת "שוחד זו" לכל היותר כעבירה על חוק ההגבלים העיסקיים ולא כעבירת שוחד.

על סמך מה התחייב מוזס לנתניהו כי יישאר רה"מ לתמיד?
ואולם יחד עם זאת, כל בר דעת מבין שעם סיקור חיובי בידיעות אחרונות, שום אדם אחראי, וכולל מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס, אינו יכול להבטיח לנתניהו להיות ראש ממשלה כל עוד יחפוץ בכך כפי שהתחייב מוזס לגרום. לצורך הבטחה החלטית כגון זו יש צורך באמצעי הרבה יותר משמעותי כמו הונאת הבחירות.

ואם ישאל השואל, אם נתניהו וארי הרו כבר פתחו "עסק לביצוע הונאות בבחירות" מדוע הם צריכים שנוני מוזס יבטיח להם את אותו המוצר שהם עצמם מספקים לאחרים? בעניין זה כבר ציינו לא פעם כי נוכל ממולח וערמומי מעוניין לא רק בקבלת השירות הפלילי, אלא גם ב"תפירת תיק" לצד ג' על האחריות לגביו, ועל מנת שצד ג' יחשוב שהוא זה אשר ביצע את הונאת הבחירות, ולכן יימנע מחשיפת העניין. לפיכך, מטרת הקלטת, כך סיפר ארי הרו לחוקריו, הייתה לאפשר לנתניהו והרו להשתמש, במידת הצורך, בקלטת כאמצעי איום ןאזהרה על  למוזס לבל יחשוף את הפרשה אחרת ייחשף חלקו בה באמצעות הקלטת. יש מקום להניח שהן גיל שפר ואולי גם נוני מוזס יבקשו בקרוב לשמש כעדי מדינה בפרשה.

כל פרטי פרשת הונאת הבחירות (תיק 5,000) עומדים להיחשף בקרוב
זאת ועוד, שילוב העסקה הפיקטיבית של הרי הרו (ראה את הקישור שלעיל), ביחד עם עסק "הייעוץ" שפתח לראשי מדינות על מנת לאפשר להם לזכות בבחירות באמצעי סייבר, ובשילוב עסקת נתניהו – מוזס אשר הוקלטה על ידי הרו ואשר היה בסוד העסקה, כל אלו מובילים למסקנה כי הפרשה החמורה של ההונאה בבחירות והונאת הציבור עומדת להיחשף עם הסרת צו איסור הפרסום.

נתניהו מתכוון לאיים אישית על חוקרי יאח"ה לבל יפרסמו את הפרשה
איך מגיב נתניהו למהלך זה של חשיפת הדברים? מסתבר שאצל נתניהו החשיבה נשארה זהה. על מנת לדחות את הפליליות של מעשיו החמורים מאין כמותם, נראה כי כוונתו של נתניהו היא ראשית, לגרום למפגינים כנגדו בפתח תקווה לאבד את הלגיטימיות שלהם (כאילו הם היו אלו שביצעו את הונאת הבחירות), ולאחר מכן לפעול להעלמת הראיות שהושגו בחקירת הרי הרו על ידי איום על המעורבים שלא לחשוף את הפרשה. יש להודות שזהו דפוס פעולה מובהק של המאפיה.  

בנוסף מתכוון נתניהו לגרום להפגנות בפ"ת לאבד את הלגיטימיות שלהן
על מנת להשיג את היעד המבוקש הנ"ל, נשלחו בשבוע האחרון, נציגים מטעם לישיבה של פעילי המחאה בפ"ת שנערכה השבוע וזאת כדי "לפוצץ" את הישיבה וכדי לחבל במהלך ניהול ההפגנה.
 בנוסף, אורגנה  השבוע הפגנת נגד של אנשי הליכוד בכיכר גורן בפ"ת. מיותר לציין שהפגנה כאמור אשר מן הסתם תהיה עם מספר משתתפים קטן בהרבה ממפגיני פ"ת לא תיתן שום תועלת לנתניהו אלא לכאורה ההפך.

בקרב מפגיני פ"ת הושתלו מפגינים שתודרכו לעורר פרובוקציות
ואולם, מכיוון שבקרב המפגינים כנגד השחיתות  הושתלו פרובוקטורים אשר תודרכו להתגרות במפגיני הליכוד, הרי שהתוצאה תהיה הפעלת כוח על ידי המשטרה כנגד המוחים כנגד השחיתות וזאת באמצעי פיזור הפגנות, ואף בביצוע נרחב של מעצרים, וכל זאת על מנת, לגרום למפגינים בפ"ת להיות לכאורה מפרי חוק וכדי שמחאתם תאבד את הלגיטימיות שלה. 

גרסת נתניהו – שלטון שנתפס בכוח יילקח רק בכוח
העולה מכל האמור לעיל, שיצר השלטון של נתניהו מעבירו על דעתו ועל כן הוא לא רואה עצמו כאחד "שסופר" את הציבור, את המדינה, את חוקיה או את ראשויותיה. מבחינתו שלטון שנתפס על ידו בכוח יילקח ממנו רק בכוח ולכן כל עוד השלטון מצוי בידיו, המטרה של המשך אחזקת השלטון בידו מקדשת את כל האמצעים.

בנסיבות אלו נראה לנו כי לא יהיה מנוס לנשיאת בית המשפט העליון, ועל פי בקשת שרות הביטחון הכללי, בהתאם לסעיפים 7(א) (ב) לחוק שירות הביטחון הכללי, תשס"ב- 2002, אלא להוציא כנגד ראש הממשלה צו הבאה, וזאת לאחר פרסום עדותו של ארי הרו, ובמידה וראש הממשלה יימנע במפגיע משיתוף פעולה עם משטרת ישראל לצורך חקירתו.

9 תגובות:

  1. מציע לעו"ד דויד לוי להעביר מאמר זה מתורגם לאנגלית לאלן דרשביץ "שהתנדב"השבוע להגן על ביבי בתכנית החדשות אצל גאולה אבן.

    השבמחק
  2. נתניהו גמר את הסוס
    פרפורי גסיסה

    השבמחק
  3. לא הגיוני שמפיצים את התוכנה לזיוף הבחירות כי זה פתח לחשיפה שלה

    השבמחק
  4. אם עו"ד מפרסם האשמות כאלה בגלוי וללא הסתרת שמו. ואם לא מוגשת תביעת דיבה על פרסום זה, משמע הדבר שהכתוב נכון הוא.

    השבמחק
  5. אם לא היו בוחרים בו, לא היה רה"מ. ואיך בדיוק ממשלה מסורסת היא דיקטטורה? כדאי שה"עיתונאי" הצהובון יבדוק קודם את מושג המילה לפני שכותב חארטות. תפסיקו לבכות חבורת מתרוממים מהמאל. עידן של הקומוניזם המחורבן שלכם תם וכנראה שלא יחזור. תזדיינו.

    השבמחק
  6. גם אם נשמע דימיוני לרגע, זו כנראה האמת הגדולה.
    יישר כח על האומץ הציבורי שלך.
    עד שלא נטלטל את גדרות הכנסת על ידי 20,000 איש ואישה, לא יזוז פה כלום.

    השבמחק
  7. נשמע דמיוני ואמיתי כאחד.
    הוא חייב לשלם על תככיו ומעשיו הקשים.
    עד שלא נטלטל את גדרות הכנסת על ידי 20,000 איש לא יזוז כלום.

    השבמחק
  8. כמה שזה נשמע הזוי זו כנראה האמת

    השבמחק
  9. הגיע הזמן להפגנת המיליון בככר רבין. שומרי הסף צריכים להבין שכל עכוב מדרדר את המדינה למלחמת אזרחים. איך מדינה שאמורה להיות ערכית מכל הבחינות הופכת להיות נמשלת ע"י הנהגה חסרת בושה, מוסר וערכי אנוש אוניברסליים ויהודים. הורינו מתהפכים בקבריהם. זה לא עניין של ימין ושמאל. בשני צידי המפה הפוליטית יש אנשים ערכיים. אבל צריך להשתחרר מכבלי מה שנראה כסממנים מובהקים של פשע מאורגן כנגד העם והמדינה.

    השבמחק