הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

5.2.2017

עוה"ד יוסי כהן - איש העסקים הנוסף שהיה אחראי באופן קבוע לאספקת סיגרים לנתניהו


כידוע פורסם לאחרונה בתקשורת על ארבעה אנשי עסקים נוספים אשר סיפקו "מתנות" על בסיס קבוע למשפחת נתניהו.(מצורף קישור)

ביקשנו לדעת ממקורותינו פרטים על אחד מאנשי העסקים הנ"ל על מנת שנוכל בעזרת הנתונים לסייע ליועץ המשפטי לממשלה בהכנת כתב אישום על עבירת שוחד. כידוע היועץ המשפטי לממשלה "מתפלש" מתוסכל בין ספרי החוק והמשפט כמעט שנה ולדאבון הלב לא מוצא את ידיו ורגליו ועל כן אנו נשמח לסייע לו.


ובכן, עוה"ד יוסי כהן היה ספק סיגרים קובנים (מהסוג המאוד איכותי ויקר) על בסיס קבוע, לראש הממשלה. כאשר המלאי היה אוזל לראש הממשלה היה דואג מיד עוה"ד כהן לחדש לנתניהו את המלאי על חשבונו וזאת במשך תקופה ארוכה ואף ייתכן שעד עצם ימים אלו.

מה קיבל עו"ד יוסי כהן בתמורה? כידוע  קיבל עו"ד כהן את ייצוג הגברת נתניהו, הייצוג אשר כידוע ממומן על ידי הקופה הציבורית. ואולם עבירת שוחד זו היא מינורית ולא הולמת עבריין סידרתי כראש הממשלה ולפיכך אנו נמציא כאן מעט הנחיות לצוות החוקר של יאח"ה כדי שיוכל  "בשעת רצון" אולי להשלים את עבודתו ולמצוא בסיס מוצק לעבירת שוחד בהיקף גדול.

כל שצריך צוות החקירה הוא לבדוק את את תיקיו של עוה"ד יוסי כהן אשר נזקקו בשנתיים האחרונות לאישור של רשות רגולטורית כלשהי. אנחנו מבטיחים לצוות החקירה שהוא ימצא לא מעט תיקים כאלו ואז יהיה תפקיד הצוות לבדוק עם הרגולטורים הנוגעים בדבר, האם הוזכר בשלב מסוים שמו של ראש הממשלה או עוזריו ואיך בפועל נתקבלו ההחלטות.


ולמי שאינו מצוי בתחום העסקים והעסקאות אנו נאמר כי אנשי עסקים רבים נזקקים באופן משווע לאישורים של הרגולטור ומוכנים לשלם הרבה מאוד כסף (מאות אלפי דולר) כדי להבטיח את קבלתם. ובזה סיימנו כאן את שעת הייעוץ המשפטי והכלכלי לצוות החקירה וליועץ המשפטי לממשלה שעומד בראשה.

2 תגובות:

  1. עו"ד דוד לוי נראה לי שחשבנו באופן דומה, גם אני חשבתי שאולי כדאי לעזור ליועמ"ש שלנו להחליט ולפעול, עליו להבין שגם זמנו של הציבור מוגבל ולא רק של החוק ,עליו לקבל החלטות מהירות , אין בכוונת הציבור לחכות הרבה, שכן אם ייכשל בתפקידו זה, עליו להבין שהציבור ייתעקש שימונה יועמ"ש אחר ,בעל יכולת מנהיגות,אמיץ ונבון שיידע לפעול ולקבל החלטות אמיצות וחוקיות!

    השבמחק
  2. לא רומז כלום אבל נראה לי שבקרוב מתוכנן כאן מבצע צבאי נוסף שיסדר לעיתונות מספיק חומר, לעם פחות תשומת לב וגם הפעם זה מתחיל בשיר חדש של החמס.
    המקריות של הארועים בארצנו ממש מכוונת - לכאורה כמובן!

    השבמחק