הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

11.3.2016

איך הפכה פרקליטות המדינה לזרוע של הפשע המאורגן?


התשובה לשאלה שבכותרת יתכן ותפתיע את הקורא אבל לדאבוננו זו האמת. הכסף שלנו האזרחים הוא אשר הפך את פרקליטות המדינה לזרוע של הפשע המאורגן במדינת ישראל.

איך זה קרה?
ברור לכל כי הקשר בין הפשע לרבות הפשע המאורגן לבין פקידות שלטונית הוא שמוליד את הפשיעה המאורגנת. מרגע שפקיד כלשהו מוכן ליטול מעבריין כלשהו שוחד הרי שאותו פקיד הופך להיות "כלי משחק" הנסחט בידי גורמי הפשע מהם נטל שוחד. אי ביצוע הוראה מצידו של הפקיד או התנהגות לא נאותה תאפשר לעבריין "לחסל" את הפקיד דהיינו להכניסו לכלא לשנים רבות.

סיפורה של השחיתות השלטונית במדינת ישראל למי שטרם יודע מתרכז ברשות המיסים. שם החל לפני למעלה מעשרים שנה פקיד מס ערך מוסף בשם זאב פורת את דרכו המשותפת עם הקבלן שמשון גבאי כאשר בן השניים שררו יחסים של תן וכך.

מה קיבל הקבלן ואיך הפך לטייקון נדלן מוביל כולנו יודעים. פטור ממס של מאות מיליונים על בניה של אלפי יחידות דיור, פטור מהגשת דוחות ומחיקת חובות לרבות קנסות ריבית והצמדה. מה קיבל זאב פורת בתמורה איננו יודעים שהרי כידוע צדקה נעשית בסתר.(מצורף קישור) image.pdf - Google Drive

איך השפיעה חברות מושחתת זו על פרקליטות המדינה? ובכן ראשית יש לדעת כי דרכו של פורת לצמרת ניהול הפשע המאורגן במדינת ישראל לא הייתה סוגה בשושנים. בשנת 2001 כאשר למזלו הרב ניתפס על קבלת שוחד של שתי טלוויזיות הדבר עלה לו בהתקף לב ובמאמץ לא קטן לבטל הגשת כתב אישום כנגדו.

הפעם השנייה הייתה כאשר מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס מצא כי פורת פטר ממס רכישה, בשנת 2004, את מי שלימים שימש כסגנו, פרידלוב ואת קרובו בסכום של למעלה מחצי מיליון ₪ (שהרי שיטת בניית המאפיה השלטונית מבוססת על חלוקת הטבות כספיות). 

המבקר היפנה, בשנת 2012, את התיק ליועץ המשפטי לממשלה לצורך הגשת כתב אישום אלא שאז פורת כבר שלט ביד רמה לא רק ברשות המיסים (כמשנה למנהל רשות המיסים), אלא גם בפרקליטות, בצמרת המשטרה ובפקידות בית המשפט, ולכן דאג ליטול את הקלטת המפלילה מתוך התיק ולדאוג להעביר את התיק ליועץ המשפטי לממשלה ללא החומר המפליל אותו.

מהו האתנן ששילם ומשלם פורת לראשי הפרקליטות ולצמרת המשטרה עושי דברו?
בהיותו המשנה למנהל רשות המיסים אחראי על קופת המדינה למעשה החלטותיו, באישורן של ועדות הכנסת והכנסת עצמה, למעשה הופכות אותו לבעל המאה והמחליט בעניין התנאים הכספיים של הפקידות הבכירה.

 כבכיר ברשות המיסים יכול פורת בקלות להוביל מהלכים תחיקתיים משפריי שכר לאנשי הפרקליטות ולצמרת המשטרה ככלל, ולראשי גופים אלו לתת הקלות והטבות מיוחדות (אגב עיגול פינות וסגירת עיניים היכן שצריך).

בנוסף לכל אלו עקב מעמדו כלקוח חשוב של  שרותי הפרקליטות והמשטרה הוא אף יכול לתת בעת הצורך המלצות קידום אישיות "למי שיודע איך להתנהג".

מוטת השליטה החשובה ביותר בצמרת הפרקליטות והמשטרה
אבל מוטת השליטה החשובה ביותר הן בפרקליטות והן בצמרת המשטרה הינה השיעור שלמד פורת כיצד התקדמו לקוחותיו, אנשי הפשע המאורגן והפכו לאלי נדל"ן במדינת ישראל, בזכות הפללתו (באמצעות שוחד) ושימוש במידע המפליל כאמצעי סחיטה.

כלומר מהות השיטה הינה לתפוש את אנשי משטרה והפרקליטות הבכירה בעבירות (באמצעות אמצעי האזנה של רשות המיסים בהם הוא עושה שימוש ללא הגבלה וללא צווים שיפוטיים). ואז באמצעות "סחט וקבל" אין למעשה גבול למה שהנ"ל מקבל.
הגשת כתב אישום היכן שלא ראוי להגיש. אי הגשת כתב אישום היכן שראוי להגיש. דלת פתוחה לכל צמרת הפרקליטות, צמרת המשטרה, החברות הממשלתיות, מינהל מקרקעי ישראל וכמובן כל משרדי הממשלה.

הוסיפו לכך שעקב מעמדו ותפקידו כל דלתות בתי המשפט פתוחות בפניו(עקב קשרים עם כל פקידי בתי המשפט), הרי שיש לפורת גישה לכל תיק ותיק משפטי אזרחי או פלילי.
מי שסבור שפורת כראש הפשע המאורגן במדינה לא מנצל כלי חשוב זה טועה. למעשה רוב עבודתו של הפשע המאורגן מתבססת על עבודה טכנית של ניתוב תיקים לשופטים מתאימים, מניעת דיון בבקשות ובתיקים על ידי העלמתם כביכול עקב "יד המקרה",העלמת נספחים, בקשות ודפים מבקשות ותובענות ושליטה מוחלטת במחשב בית המשפט ("נט המשפט"). (לדאבון הלב שופטי בתי המשפט אינם מעלים בדעתם כדבר הזה ועל כן מבחינתם המציאות האמורה לא קיימת שהרי המאפיה מתערבת רק היכן שצריך, נניח 5% מן התיקים ועל כן קשה להבחין בכך).


לסיכום, באמצעות קופת המדינה המופקדת אצל עבריין, אשר עושה בקופה כבתוך שלו, מעניק לאלו ומחסיר מאלו, תובע את פלוני ומוחל לאלמוני, מקדם את אלו (אנשי הפשע המאורגן והמקורבים לצלחת) ופוגע באלו (חושפי שחיתות ואנשים שבחרו להיות ישרים סתם וללא סיבה), הוקמה במדינת ישראל פקידות מושחתת המנהלת אותה כאשר פרקליטות המדינה הפכה למוציאה לפועל של פשיעה מאורגנת זו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה