הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

13.12.2017

"פרשת ביטן" - שלב ראשון בחקירת הפשע המאורגן -מהו השלב הבא?


אחרי בחירות 2015 – הפשע המאורגן הוא הריבון
ביום 18/03/2015,יום לאחר מועד הבחירות לכנסת העשרים יכול היה עוה"ד מיכה גבאי לנוח. הוא השלים יום קודם לכן את מהלך החדירה למחשבי ועדת הבחירות המרכזית והטיית שמונה מנדטים לטובת מפלגת הליכוד.
לאחר מהלך זה, השלים ראש המאפיה הישראלית את גבולות הטריטוריה של ממלכת הפשע המאורגן על כל שטח המדינה, ולמעשה הפך למוציא והמביא ול"כל יכול" בכל עניין ממסדי או פרטי במדינת ישראל. מבחינה תורת "מדע המדינה", מהלך הטיית הבחירות במדינת ישראל הפך את גבאי למעשה לריבון במדינת ישראל ועל כן ברור היה שמעתה והלאה על פיו יישק דבר.


הפשע המאורגן שולט בכל מוסדות השלטון
ההתייצבות למרותו של ראש הפשע המאורגן הישראלי הייתה לא רק של משפחות הפשע המסורתיות והידועות, אשר העדיפו קשרים טובים עם "הבוס" של כל הבוסים, אשר זרועותיו לפתו זה מכבר את כל מוסדות השלטון, את כל פקידי הציבור הבכירים, ורגולטורים חשובים כפרקליט המדינה –שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה – אביחי מנדלבליט, אשר קיבלו בהכנעה ובלית ברירה, את שליטתו של ראש המאפיה בכל הממסד הישראלי, שכן כל התנהלות אחרת הייתה מעמידה אותם ואת בני משפחותיהם בסכנת חיים.

התחלת חקירת הפשע המאורגן – מרץ 2016
רק בחודש מרץ 2016 החלה יאח"ה את חקירת הפשע המאורגן הישראלי (אשר "פרשת ביטן" הינה רק תת פרשה בתוכה) וזאת שעה שעבדכם הנאמן, במלוא הצניעות המתבקשת, היה זה שסיפק במועד זה (מרץ 2016)  מתוך התיק הפלילי שנתפר לו על ידי הפרקליטות בהוראת המאפיה, ואגב חקירת- המשנה למנהל רשות המיסים, ראיות המעידות על כך שרשות המיסים נשלטת באופן מלא ומוחלט על ידי הפשע המאורגן של עו"ד מיכה גבאי, אשר הפך את רשות המיסים למקור ההכנסות העיקרי של ארגון הפשע אשר הכנסותיו נאמדות ביותר ממאה מיליארד ₪ בשנה.

מנדלבליט מאשר את החקירה ואלשיך וארגמן מנהלים אותה
אישור לחקירה החשאית של הפשע המאורגן אכן ניתן (כאמור במרץ 2016)  על ידי היועץ המשפטי לממשלה – אביחי מנדלבליט וזאת כמובן בידיעתו של ראש ממשלת ישראל- בנימין נתניהו ואולם מי שעמד בפרונט של חקירה זו, היו המפכ"ל – רוני אלשיך וראש השב"כ – נדב ארגמן אשר פיקחו מקרוב על החקירה הסבוכה אשר למעשה "פירקה את כל מוסדות המדינה לגורמים" לצורך גילוי קניי השחיתות הרבים, ולרבות חקירת השחיתות ברשות המיסים, במערכת המשפט, במערכת הפוליטית, בשרות הציבורי בכלל, במערכת הבנקאות, בשוק הנדל"ן הפרטי, בשוק התרופות ולמעשה בכל תחום ציבורי ופרטי.

אלשיך וארגמן – התקווה המנהיגותית החדשה של ישראל
את פרי עבודתם האמיצה והנחושה של המפכ"ל וראש השב"כ יכיר עם ישראל בתוך מספר חודשים, כאשר הסנונית הראשונה שנחשפה הינה "פרשת ביטן" ולאחריה ממתינה בסבלנות "פרשת השר ישראל כץ"- אשר היקפי השחיתות בה גדולים עשרת מונים מזו של "פרשת ביטן" וכל אלו יהיו רק הפרומו לפרשת הונאת הבחירות ולהשתלטות המאפיה על מערכת המשפט והתביעה הכללית בדרך של סחיטה ואיומים.

מעצרו של ראש המאפיה
ישאל השואל, מדוע אם כן ראש המאפיה הישראלי עדיין מתהלך חופשי במחוזותינו חרף הממצאים הרבים שהתגלו בחקירה? ובכן למי שאינו יודע, אחת משיטות החקירה המקובלות הינה, לאחר שלב הפיכת החקירה לגלויה (עם חשיפת פרשת ביטן), ביצוע מעצרים בתחילה של כל העבריינים הזוטרים, וזאת כדי לגרום לעבריין הראשי לשבש ראיות ועל ידי כך להפליל את עצמו. מעצרו של העבריין הראשי בתחילה, מן הסתם יקפיא את פעולות הפשע בזירה ועל ידי כך יקשה על המשך ביצוע החקירה.

מדינת ישראל עומדת לפני שינוי פניה הפוליטיים והממסדיים

חקירת הפשיעה המאורגנת הנוכחית  במדינת ישראל תשנה את פניה הפוליטיים והממסדיים של מדינת ישראל. יחסי הציבור עם שליחי הציבור שלו, עם שומרי הסף ועם כלל פקידי השירות הציבורי, יצטרכו לעבור שינוי מערכתי וחוקתי שכן כל אלו כשלו בשמירה על האזרח, על קופת המדינה ועל ערכי שלטון החוק.

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. איזה עולם יא ראבק

    השבמחק
  3. הלוואי שהייתי יכול להאמין למה שאתה כותב, דויד לוי! בינתיים מנדלבליט ושי ניצן תוקעים את המלצות המשטרה בתואנה שצריך "השלמות חקירה", וזה לטובת המושחתים!

    השבמחק