הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

10.12.2017

חוק שימור המאפיה

התנצלות בפני המפכ"ל – רוני אלשיך
את הפוסט הזה ברצוננו לפתוח בהתנצלות למפכ"ל רוני אלשיך. במהלך השנה וחצי האחרונות בהן התנהלה חקירה סמויה של הפשיעה המאורגנת בישראל על ידי משטרת ישראל (יאח"ה) בשיתוף שרות הביטחון הכללי, אנחנו הטלנו דופי ברוני אלשיך וזאת שלא בצדק ועל כך התנצלותנו.

אלשיך וארגמן – "האור בקצה המנהרה"
המפכ"ל – רוני אלשיך וראש השב"כ – נדב ארגמן, העומדים בראש חקירת הפשיעה המאורגנת בישראל הוכיחו אומץ לב, יושרה ואי כניעה לאיומים ו/או פיתויים שניקרו בדרכם. אישים אלו, הם בעיננו הדוגמא למנהיגות יישרת דרך המאופיינת באומץ ונאמנות לציבור ואנו בטוחים כי חלקם בהנהגת מדינת ישראל עוד יהיה רב ומשמעותי.

"חוק ההמלצות" – "חוק שימור המאפיה"
ומכאן לענייננו, "חוק ההמלצות" אשר אותו תנסה הקואליציה להעביר מחר, 11/12/2017 בכנסת משמעותו הינה טרפוד החקירה הגדולה והמשמעותית ביותר בתולדות מדינת ישראל – חקירת הפשיעה המאורגנת וקשריה עם השלטון.
 לא בכדי התבטא כב' השופט מיכליס אשר דן במעצרים  ב"פרשת ביטן" במילים:  "הפרשה מורכבת, חשוד מרכזי בפרשה אינו עצור, ויש רבים שטרם נחקרו".



על פי חוק ההמלצות – איסור לפרסום ממצאי חקירת הפשע המאורגן
זאת לדעת, כנהוג בחקירות חשובות העבריין הראשי אמור להיעצר אחרון. רוצה לומר, ראש המאפיה הישראלית טרם נעצר הגם שהטבעת סביבו התהדקה ואף קיים "עד מדינה". עם קבלת חוק ההמלצות המשטרה לא תוכל לפרסם את ממצאיה לרבות מעצרו של ראש המאפיה. במצב זה, איש בציבור לא יידע על קיומו של הפשע המאורגן וקשריו עם השלטון וכל מה שיוותר לאנשי הפשע המאורגן לעשות הוא להעביר איום ברור ולא מרומז ליועץ המשפטי לממשלה שאם לא יגנוז את ממצאי החקירה דמו ודמה של משפחתו בראשו.

חוק ההמלצות יאפשר סיכול פרסום "החקירה הגדולה" אליה התייחס ברנע
דוגמא נוספת הינה פרסום ממצאי חקירה חדשה "אשר תזעזע את אמות הסיפים" ועליה רמז העיתונאי נחום ברנע בטור שלו בעיתון ידיעות אחרונות ואשר אמורה להתפרסם בקרוב.

 חוק ההמלצות יאפשר "לקבור" את ממצאי החקירה הגדולה
על פי מה שנמסר לנו, מדובר בפרשת "הונאת הבחירות" וגניבת שמונה מנדטים לליכוד – פרשה אשר בה מעורב גם שר בממשלת ישראל (תיק 5,000). על פי חוק ההמלצות, המשטרה והשב"כ אשר חקרו את הפרשה לא יוכלו לפרסם את הממצאים שהתגלו. הציבור לכן לא יידע על כך דבר ומה שנותר יהיה לראשי המאפיה ו/או השלטון הוא לאיים על היועץ המשפטי לממשלה שאם הממצאים יפורסמו דמו בראשו.

יועץ משפטי לממשלה בשליטת ראש המאפיה
כדי להבין את משמעות הדילמה הקשה אשר בה יעמוד היועץ המשפטי לממשלה עם קבלת איומים מהסוג האמור, דמיינו שאתם מקבלים איום ולפיו אם לא תשתפו פעולה אתם ומשפחתכם תשלמו על כך בחייכם. אין ספק כי מדובר בדילמה קשה ועל כך נאמר "אבן שזרק טיפש לבאר אלף חכמים לא יצליחו להוציא".

קבלת חוק ההמלצות – מסירת הריבונות במדינה לפשע המאורגן
לנו נראה, כי אם מחר תצליח הקואליציה במדינת ישראל להעביר את חוק ההמלצות (אשר אמור לקבוע עונשים בחוק לאנשי משטרה ו/או רשויות חוקרות אשר יפרסמו או יגלו בציבור את ההמלצות)

 כי אז תהפוך מדינת ישראל למדינת פשע מוצהרת אשר בראשה יעמוד למעשה ראש הפשע המאורגן ועל פיו יישק דבר.

תגובה 1:

  1. סוף סוף...... חיכיתי להמשך הכתבות שלך. לידיעתך, לפני כשנתיים התחברתי לבלוג שלך ורוב הפעמים היה קשה להאמין שיש אמת בדבריך. אבל לאט לאט התחילה 'לצוף' האמת וזה ממש קשה לעיכול. תודה לך.

    השבמחק