הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

20.10.2018

להתכונן: בקרוב ציפי ליבני ראשת ממשלה ומדוע הבחירות הכלליות יתקיימו במועדן.



עיסקת טיעון עם נתניהו
ב-16/10/18 דיווחנו בדף הפייסבוק של כותב שורות אלו כי נסגרה עסקת טיעון עם נתניהו במסגרתה הוא כבר משמש כעד מדינה. יומיים לאחר מכן, ביום 18/10/18 ולאחר פטירתו של עוה"ד יעקב ויינרוט פורסמה כתבה בעיתון הארץ כי התסריט של ויינרוט מספר ימים לפני מותו הייתה עסקת טיעון של נתניהו עם המדינה.

עסקת טיעון עם נתניהו מטרתה החזרת שלון החוק למדינה
כיצד מתקשרת עסקת הטעון של נתניהו עם התקיימות הבחירות במועדן (ללא הקדמה) ועם הענקת התפקיד, על ידי נשיא המדינה, לציפי ליבני להרכיב ממשלה? ובכן זאת לדעת, רשויות אכיפת החוק והעומדים בראשן, המפכ"ל רוני אלשיך, ראש השב"כ – נדב ארגמן ונשיאת בית המשפט העליון היו מוכנים, ואף שאפו לעסקת טיעון עם בנימין נתניהו מתוך שיקול של הפללת "המאפיה" השלטונית שבנימין נתניהו היה אחד מראשיה, כדי להחזיר למחוזותינו את שלטון החוק אשר מזמן כבר הפך לאות מתה, ועל פי האג'נדה ששיקף המפכ"ל בכנס שדרות.



כספית במעריב : יש להגדיר את המיחשוב של ועדת הבחירות כשרות חיוני
ביום שישי האחרון, התייחס העיתונאי בן כספית לראשונה, בטור שלו בעיתון מעריב, לשמועות על הונאת סייבר בבחירות 2015 תוך שהוא מעלה את הדרישה להגדרת מערכת המיחשוב של ועדת הבחירות "כשרות חיוני" וזאת כדי שמערכת המחשוב שלה תזכה להגנת סייבר. הגם שהטענה הינה נכונה אין בה כשלעצמה להחזיר לכאן את שלטון החוק אשר איבד את חוקיותו בשנת 2015 עם ביצוע הונאת הבחירות והוספת 6-8 מנדטים מזוייפים למפלגת הליכוד.

לא ניתן להחזיר את הלגיטימיות לשלטון בישראל ללא חשיפת הונאת הבחירות
מי שסבור שניתן להחזיר את שלטון החוק למחוזותינו מבלי לחשוף את הונאת הבחירות שנעשתה בבחירות 2015 חולם באספמיה. למה הדבר דומה? נניח ששופט בבית המשפט העליון נטל שוחד מאחד הצדדים שהופיע בפניו, האם ניתן להשיב את שלטון החוק למדינת ישראל מבלי שהפרשה תיחשף ואותו שופט יבוא על עונשו, ותוך הסתפקות בנקיטת צעדים למניעת הישנות המקרה?! הרי ברור שלא.

ראש השב"כ: כל מעורבי הונאת בחירות 2015 חייבים להיחשף
זאת ועוד, ראש השב"כ נדב ארגמן, הממונה על פי חוק להגנת הדמוקרטיה במדינה, מבין היטב שכאשר התבצעה הונאה בבחירות 2015 אשר הייתה בידיעת ראש הממשלה, בידיעתם של שרים, חברי כנסת ומו"ל של העיתון המפורסם במדינה, הרי שלא ניתן להשיב את הדמוקרטיה למדינת ישראל מבלי לחשוף את ההונאה ולו מן הסיבה הפשוטה שאותם עבריינים, או חלקם, ימשיכו להיות מעצבי מדיניות של מדינת ישראל ואף עלולים לשאת בתפקידים הן ברשות המבצעת והן ברשות המחוקקת.

בידי השב"כ ראיות פורנזיות להונאת הבחירות ב- 2015
יש לזכור, כי בידי השב"כ ראיות פורנזיות להונאת הבחירות. מדיווח של מקורותינו, מדובר היה בספירה חוזרת של "קולות החיילים" אשר נספרה פעם שנייה כאשר כל הקולות הוזרמו בתפזורת למפלגת הליכוד בקלפיות השונות. יצוין כי מתחקיר של השב"כ כבר לאחר ספירה חוזרת של 23,000 קולות מקולות החיילים, עלתה מערכת הביקורת של השב"כ על ההונאה, דבר שלא הניע את האחראים להונאה לחדול ממעשיהם.

מנדלבליט חסם בזמנו את חשיפת הונאת הבחירות
גורמי השב"כ אף התריעו, בפני מערכות הביקורת של רשויות אכיפת החוק על ההונאה שהתבצעה ואולם לדאבון הלב, היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, "חסם בגופו" את חשיפת הפרשה למרות שהדבר התבקש ממעמדו ומתוקף תפקידו.

חשיפת הונאת הבחירות תשנה את נציגות הליכוד והמחנה הציוני בכנסת
מכאן בחזרה לעסקת הטיעון של נתניהו, הרי ברור שאם הסדר עדות המדינה עם בנימין נתניהו מתבצע , כפי שדווחנו לפי מספר ימים, בהסתמך על מקורותינו האמינים, הרי שהוא כולל את חשיפת הונאת הבחירות. משמעות חשיפת הונאת הבחירות היא ראדיקלית שכן היא כרוכה בשינוי פרסונלי של 6-8 חברי כנסת (גריעה מהליכוד והוספה למחנה הציוני). במקרה כזה מפלגת המחנה הציוני הופכת למפלגה הגדולה בכנסת וממילא תהיה זכאית חברת הכנסת, הנמצאת בראשות המפלגה לקבל את התפקיד מנשיא המדינה להרכיב ממשלה (אבי גבאי אינו חבר כנסת ולכן לא יכול לקבל את המינוי).

הפיכת המחנה הציוני למפלגה הגדולה תאפשר לציפי ליבני קבלת המינוי להרכבת ממשלה חדשה
במצב דברים זה יש להניח כי הממשלה החדשה בראשות ציפי ליבני תשרת עד למועד הבחירות החוקי ב- 2019 כאשר משימות רבות בפניה שכן כל החלטות המשלה שהתקבלו מאז הבחירות, ולרבות ההחלטה על מתווה הגז, יהיו בטלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה