הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

23.1.2018

איך מנדלבליט טירפד היום הגשת כתב אישום כנגד נתניהו?


זה נראה כי לא משנה מה יהיו המלצות המשטרה וגם לא משנה כמה טובות וחזקות יהיו הראיות כנגד בנימין נתניהו כי היועץ המשפטי גמר אומר למנוע הגשת כתב אישום כנגד נתניהו.



היום פורסם כי הכנת תיק 1,000 הושלמה על ידי המשטרה וגובשה בו התשתית הראייתית הכוללת המלצה להגשת כתב אישום חמור בעבירות של שוחד מרמה והפרת אימונים. מכיוון שעבודת ההכנה על תיק זה הסתיימה מבקשת המשטרה להעביר תיק זה לפרקליטות עוד לפני השלמת העבודה על תיק 2,000.

עוצו עיצה ותופר. ישבו היועץ המשפטי לממשלה ואנשי נתניהו וביקשו למצוא דרך למניעת הגשת המלצות המשטרה להגשת כתב אישום כנגד נתניהו בתיק 1,000 אשר המשטרה סיימה בו את עבודת ההכנה. והנה נמצא הפתרון המדהים לאחד בין תיק 1,000 לתיק 2,000 ובאופן האמור לדחות את הרלוונטיות של המלצות המשטרה בתיק 1,000 וזאת עד להשלמת העבודה על תיק 2,000.

 זאת ועוד, הוחלט לתת פרסום מיידי לרעיון החדש והחדיש של מנדלבליט לאיחוד שני התיקים, ובסמוך לפרסום הכוונה של המשטרה להגשת המלצותיה  בתיק 1,000 כדי למנוע מראש כל זליגה של המידע על המלצות המשטרה בתיק 1,000 לידיעת הציבור.


על פניו נראה כי מדינת ישראל מנוהלת על ידי ארגון פשיעה אשר אין בכוונתו לאפשר כל פגיעה בראש המאפיה הישראלית – בנימין נתניהו. אין ספק כי רק יציאתו של הציבור לרחוב, והשתתפותו במחאת המונים כנגד השחיתות, היא האופציה היחידה אשר יכולה להחזיר למדינת ישראל את שלטון החוק.

11 תגובות:

  1. מש לא ברור למה המשטרה מלא רשאית להגיש את המלצותיה והסיכום של תיק 1000 אם סימה את העבודה.
    ממילא ההחלטות לגבי העמדה לדין הן של הפרקליטות והיועץ. שישכבו אצלו ואעז נדע כמה זמן הוא מושך עד להחלטה.
    ישלימו את ההמלצות של 2000, יעבירו לפרקליטות והיועץ ואז שני הגופים הנכבדים האלה יעשו בהם לפפי הבנתם כאשר אנו מקוים שהם יאמצו את ההמלצות המשטרה אבל זה לא בידינו.
    לא נוח? מנדלבליט ידע כשלקח את התפקיד שהוא עומד בניגוד ענינים ולא משנה כמה הסביר לבג"צ שהוא יהיה עכשיר להחליט.

    השבמחק
  2. אף ארגון פשע ידוע לא היה מתבייש

    השבמחק
  3. מי שכתב את הכתבה הזו הוכיח טמטום מהו...

    השבמחק
  4. אומרים..לא לעולם חוסן.
    בשלב כזה או אחר הכול יתפוצץ. אם כתוצאה מהפגנות הציבור או מסיבה אחרת.
    נתניהו ימצא עצמו מאחורי סורג ובריח ומנדבליט יואשם כמי ששיתף פעולה ונתן ידו לכיסוי העבירות. גם הוא ימצא עצמו מאחורי סורג ובריח ואולי לזמן ארוך מנתניהו. שותף לדבר עבירה עונשו רב יותר ממי שמנסה להסתירה.מנדבליט גם שותף וגם מסתיר.
    לא מבין לאיזה אלוהים הוא מתפלל שהרי כל אלוהים שהוא יודע שמדובר בעברין שכפרה לא תהיה לו, אלא אם זה אלוהים לא מוכר והכיפה היא הסוואה הלבד.

    השבמחק
  5. זה באמת מתאים לארץ נהדכת מטופש ומתוך שנאה וגנאה

    השבמחק
  6. שנאה וגנאה מובילים אתכם

    השבמחק
  7. מנדלבליט נחשב כאחד ממקורבי נתניהו וברגע שמונה ליועץ המשפטי היה ברור שזה היה מתוך אינטרס אישי וחשיבה לעתידו. זאת גם הסיבה לכל החקיקות האנטי דמוקרטיות של התקופה האחרונה, מינויי מקורבים לתפקידי מפתח ציבוריים ובכלל זה גם בבתי המשפט. מעולם לא הייתה ממשלה כה מושחתת ואטומה כלפי העם, כמו הממשלה הנוכחית.

    השבמחק
  8. לו יעזור לכם כולם. אתם בכוח מנשים להפיל את ביבי
    חכו לבחירות ונראה. הים או יפול או לו

    השבמחק
  9. אוי שמאלנים. במצב הדמוגרפי בארץ אתם תפסידו גם את הבחירות הבאות אז למה להוציא כל כך הרבה אנרגיה לשווא?

    השבמחק
  10. אדון לוי איני יודע במה אתה מתמחה אבל אתה יודע שאין ראיות אין כתב אישום אבל אתה שמאלני ולכם זה בסדר למה לא תדבר על ציפי ליבני שמהמפלגה שלה כדהיא הייתה ראשת קדימה ?על זה אסור לדבר שקט רק על ביבי זה מותר נכון ?אז ככה אתה תמשיך להשמיץ והוא יהיה ראש ממשלה עוד הרבה זמן

    השבמחק
  11. מיד להעיף את מנדלבליט מלתת החלטות בתיק הוא איש של נתניהו.

    השבמחק