הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

4.11.2017

"לוחמי פ"ת" – אחי גיבורי התהילה


חברים יקרים,
אתמול דווח בכלי התקשורת על מעצרו בסין של ראש ארגון פשיעה ישראלי. עוד דווח בכלי תקשורת שונים כי דמות זו קשורה למספר מעשי רצח ומעשי פשע רבים. בשלב זה חל צו איסור פרסום על הפרשה.

על פי הדיווחים מדובר בראש ארגון פשיעה מדרום הארץ ואנחנו כאן בבלוג "ארץ נעדרת" הבאנו כאן לא מעט ממעלליו, החל בהשתלטות על מערכת בתי המשפט וההוצאה לפועל, השתלטות על המינויים במגזר הציבורי, הונאת הבחירות לכנסת (2015), הקמת חברות סייבר בשליטתו, ואפילו דרדור יחסי החוץ של מדינת ישראל עם שכנתנו ירדן בשל ייזום מעשה רצח של אזרחים ירדנים תמימים, על ידי איש ביטחון בקונסוליה בירדן, ואשר הפכו את שלטון החוק במדינה לפלסתר.



באופן תמוה, בשל קשריו של ראש הארגון הנ"ל, דבר ממעלליו לא פורסם בתקשורת במדינת ישראל – כמובן למעט בבלוג "ארץ נעדרת" - וזאת בשל יכולתו להעלים כל ידיעה מהעיתונות ולחלץ עצמו ממעשי פשע רבים אלה מבלי ששמו כלל הוזכר. מצורף קישור לאחת הדוגמאות של העלמת עקבות.

"לוחמי פ"ת" ושלוחותיהם בכל רחבי הארץ – המתמידים בהתייצבות להפגנות מידי מוצ"ש, ביחד עם אלו אשר הצטרפו להפגנות לסרוגין, בחום ובקור, בזיעה ובגשם, במשך חמישים השבועות האחרונים, אתם ממשיכי דרכו של יצחק רבין במאבק על דמותה וערכיה של מדינת ישראל - ערכי הדמוקרטיה, הציונות והשלום.

אלמלא פעולתכם הנחושה והאמיצה ונכונותכם לוותר על זמנכם היקר מידי מוצ"ש עם בני משפחתכם, כדי להתייצב בחמישים השבועות האחרונים בכיכר גורן בפ"ת, ספק אם היינו מגיעים עד הלום. אתם הייתם "חיל החלוץ" ההולך לפני המחנה. אתם הייתם מחזיקי הלפיד אשר האירו לרשויות אכיפת החוק את "הדרך". אתם הייתם אלו אשר אמרו לרשויות השלטון והחוק "עד כאן".

ויודגש, במבצע זה של תפיסת ראש ארגון הפשיעה, החזק והגדול ביותר שידעה מדינת ישראל מעולם, השתתפו היועץ המשפטי לממשלה, הפרקליטות, המשטרה, השב"כ, המוסד, נשיאת בית המשפט העליון – ואפילו ממשלת ישראל וזאת נוכח העובדה שאין למדינת ישראל הסכמי הסגרה עם סין.

חרף מלחמתנו הבלתי מתפשרת ברשויות השלטון ומאבקנו "לשרטט" את הקווים האדומים להתנהלות רשויות החוק והמשפט ולהימנע משחיתות והסתאבות שלטונית, יהיה זה לא הוגן ולא ראוי שלא לומר מילות הערכה לכל הרשויות ולרבות ממשלת ישראל אשר "אזרו אומץ" לבצע מעצר של עבריין אשר הפך במו ידיו את מדינת ישראל למדינת פשע, וזאת במבצע מסובך ומורכב שאינו נופל מתפיסתו של הצורר הנאצי  אדולף אייכמן.

ואולם חלילה לנו לנוח בשלב זה על זרי הדפנה, כי עוד עבודה רבה לפנינו עד לחשיפת כל פרשיות השחיתות החמורות שצוינו לעיל ובראשן הונאת הבחירות ואשר היה בהן פגיעה אנושה בדמותה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית וכמדינת חוק.

אשר על כן אנו נמשיך להחזיק בפ"ת ובשאר המוקדים ברחבי הארץ את הלפיד של החירות, הדמוקרטיה ושלטון החוק וזאת עד להחזרת מדינת ישראל לתוואי של ארץ ישראל היפה והטובה.

הערה אחרונה, הינה לגבי הכינוי  "אחי גיבורי התהילה" שבכותרת. בשנת 1948 פרסם הסופר היהודי אמריקאי המפורסם, הווארד פוסט, את האפוס ההיסטורי המדהים שלו "אחי גיבורי התהילה" העוסק במרד החשמונאי.

את ההשראה ליצירת מופת זו שפורסמה באוקטובר 1948, שאב פוסט לאחר טיסה בשמי ארץ ישראל, שעה שזו נלחמה את מלחמת העצמאות והתקומה. בהקדמה לספרו כתב הסופר את ההקדשה " לאשר הם שם, יהודים ולא יהודים שחירפו את נפשם באותו מאבק עתיק יומין ובלתי נשלם על חירות האדם וכבודו.

אחי גיבורי התהילה אני מצדיע לכם על מאבקכם חסר הפשרות על ערכיה ודמותה של מדינת ישראל בעת הזו, כמאמר הנביא ישעיהו " על חומותייך ירושלים הפקדתי שומרים, כל היום וכל הלילה"(ישעיהו ס"ב 6).


שאו ברכה!

תגובה 1:

  1. מדהים.
    אין ספק שהפוסט הזה הוא בגוונים יותר בהירים ממה שהורגלנו אליו בשנים האחרונות.
    ממש מעודד.

    השבמחק