הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

6.11.2017

הגיעה העת לבחור: מיגור המושחת או מיגור השחיתות, האם עדיפה נקמה בשותף לעבירה במחיר איבוד המדינה?


"1984" של אורוול –המציאות הראלית אל מול המציאות הווירטואלית
בויקיפדיה בפירוש לערך "1984" של ג'ורג' אורוול, נפתח הפרק הדן במשמעות הפסיכולוגית והפילוסופית של הספר במילים " הספר דן בניגוד שבין המציאות הריאלית למציאות הווירטואלית.

האם ידעת כי כל רשויות המדינה נתונות לסחיטה ואיומים של "המאפיה"?
הבה נביא כמה דוגמאות מתוך המציאות הראלית של מדינת ישראל אשר הרוב המוחלט של אזרחיה לא מעלה על דעתו כלל את אפשרות קיומם. האם ידעת כי כל רשויות המדינה נתונות לשליטה, סחיטה ואיומים מצד ראש ארגון הפשע המאורגן?!

האם ידעת שהמאפיה שולטת וחודרת לכל אמצעי התקשורת והמחשבים?
האם ידעת, שראש ארגון הפשע המאורגן יכול ואף מאזין בטכנולוגיית  לוויינים פשוטה לכל שיחת טלפון ולכל פעולת מחשב של כל אזרח ובפרט לפעולותיהם של אנשי רשות, רגולטורים, שופטים וכל איש ציבור?!



האם ידעת שהמאפיה יכולה לתפור תיק לכל אזרח ללא קושי?
האם ידעת שראש ארגון הפשע המאורגן, יכול לחסום, באמצעי סייבר, כרטיס אשראי של כל אזרח, לשנות פרוטוקולים של בתי המשפט ולתפור תיק פלילי לכל אזרח ולהביאו לדין ללא קושי ותיק "זאדורוב" הוא רק אחד מיני רבים?!

הכל "קונסיפרציות ודמיון" מתנחם האזרח – והמאפיה חוגגת
סביר להניח כי האזרח הישראלי הממוצע יטען כי אכן כל הדוגמאות הללו שהובאו לעיל לקוחות ממצבים דמיוניים ולא ראליים, וזהו בדיוק מה שאפשר, לדוגמא, לעוה"ד מיכה גבאי – העומד בראש הפשע המאורגן, בשיתוף חבר הכנסת מיקי זוהר (על פי מידע עדכני שהגיע לכותב שורות אלו, ממקורותיו הביטחוניים, לפני מספר שעות) להטות את הבחירות לכנסת ב- 2015 בשמונה מנדטים לטובת הליכוד, באמצעות חברות הסייבר שבשליטת מיכה גבאי.


הגיעה העת לאזרחי ישראל  לבחור – מיגור המושחת או מיגור השחיתות
והנה, החברה הישראלית, לאחר חשיפת מעשי שחיתות רבים בשנתיים האחרונות, של פקידי ציבור, מהפקיד הקטן ביותר ועד הגדול ביותר, נדרש הציבור בעת הזאת לבצע את בחירת חייו.

האפשרות האחת לשחק לידי ראש המאפיה ולדרוש העמדה לדין מידית של ראש הממשלה לצורך העברת השלטון למחליף מטעם המאפיה
 האפשרות האחת היא לדרוש כרגע את השהייתו ואת העמדתו לדין של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אגב העברת ניהול המדינה, מן הסתם, לידי האופוזיציה הפרלמנטרית בראשות אבי גבאי, אשר הוכנה בתוך פחות משנה על ידי מיכה גבאי ראש המאפיה, שעה שסידר לאבי גבאי את ההשתלטות ו"החטיפה" של מפלגת העבודה, ממש בדיוק באותה דרך של הונאת סייבר, כפי שמסר את השלטון במדינת ישראל, בהונאת סייבר, ללכוד ולנתניהו בשנת 2015.

אפשרות שנייה לצאת לרחוב ולדרוש מהיועץ המשפטי "מיגור השחיתות"
האפשרות השנייה, הינה לחזור לתוואי הראשוני של מחאת פ"ת שהינו "מיגור השחיתות" (ולא "מיגור המושחת") ולדרוש משומרי הסף ובראשם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט את מיגור השחיתות השלטונית וניקיון כל השירות הציבור מכף רגל ועד ראש.

כל מחאה שתהיה פרסונאלית ולא מערכתית תחזק את המאפיה
כל מחאה, אשר תהיה פרסונאלית ולא מערכתית, תחליף מושחת אחד במושחת אחר כאשר  מי שפועל מאחורי הקלעים יהיה לא אחר מאשר ראש המאפיה , מיכה גבאי אשר מאחורי הקלעים יעשה כל דבר כדי לשמר את ההון אשר נגנב מהמדינה, הנאמד במיליארדים  ואשר בבעלותו כיום, וכן ימשיך איש זה להחזיק בשליטה, מאחורי הקלעים, באומה מפוחדת, הסרה למרותו.

בית המשפט העליון פסק – היועץ המשפטי הוא כתובת למחאה ציבורית
הכיצד אמור היועץ המשפטי לממשלה להביא את המזור לעם המיוסר הזה ולמגר את השחיתות? את זה הוא יודע טוב מאתנו. ואולם, באשר לתפקידנו, בעניין זה כבר פסק בית המשפט העליון ממש לאחרונה, כי מותר לציבור למחות ולהפגין כנגד היועץ המשפטי, ואף רצוי שיעשה כן, וזאת כדי לדרוש את מיגור השחיתות השלטונית, שהרי הוא, היועץ המשפטי לממשלה, ולא אחר, הינו הכתובת לכך.

היועץ המשפטי לממשלה זקוק למחאה ציבורית רחבה לצורך ביצוע מהפכה
ואולם, גם יכולתו של היועץ המשפטי להיענות לדרישה זו, תבשיל, רק כאשר הוא יקבל באמצעות מחאת עממית את הגיבוי הציבורי המלא והרחב למהלכיו. דהיינו , כאשר  רק מספר של מאות אנשים בלבד ואפילו אלפים יתמידו במחאת פ"ת לא יהיה די בכך והדבר לא יוכל להעניק ליועץ את הגב הציבורי הנדרש למהלכים ציבוריים קשים ונדרשים, כי לכך יש צורך לפחות בתמיכה פעילה של עשרות אלפי מפגינים, בדיוק כפי שהיה במחאת יום כיפור בשנת 1974 עת הצטרפו עשרות אלפי מפגינים למחאתו של מוטי אשכנזי לגבי "מחדל יום כיפר".

גורלה של הדמוקרטיה הישראלית  בימים אלו הינו בידי הציבור
מכל האמור לעיל עולה, כי הציבור הישראלי נדרש להחליט בימים אלו, האם להישאר אדיש ולמסור את מפתחות המדינה לראש ארגון פשיעה או לאמץ אזרחות פעילה, ללא פחד וללא מורא, לצאת לרחובות ולדרוש מהיועץ המשפטי לממשלה למגר את השחיתות השלטונית מערכתית ולהחזיר את הריבונות במדינה לידי העם.

כל אזרח ישראלי – יידרש בבוא היום לתן חשבון על אדישותו לפני ילדיו
על כל אזרח ישראלי  שומר חוק לדעת, כי אם הוא יישאר ספון בביתו בימים אלו ולא ייצא לרחובות כי אז, וכבר בעתיד הלא רחוק, הוא יצטרך להתמודד עם מצב בו בנו או בתו יגיעו אליו, לאחר שסיימו בהצלחה את הלימודים האקדמיים והשתלבו בעבודה מכובדת ומצליחה, במערך הממשלתי או בסקטור הפרטי, ויאמרו לו או לה באילו המילים: "אבא / אמא המאפיה ציוותה עלי למעול בכספי הבנק שאני עובד בו, או בכספי המדינה עליהם אני ממונה, או בהוראות החוק עליהם הופקדתי לשמור ואם לא אעשה כן דמי בראשי".


זה הזמן שלכם אזרחי ישראל להציל את ילדיכם ואת מדינתכם מגורל זה וטובה שעה אחת קודם.

תגובה 1:

  1. נניח ש:
    אם הונאת סייבר הפכה לדרך אפשרית לשינוי תוצאות הבחירות, אז הגדרת הבעיה אינה שחיתות אלא אבטחת מחשבים.
    הפיתרון עשוי להיות בהגברת הפיקוח והבקרה על מערכות הבחירות הממוחשבות, דרך העלאת מודעות של הציבור והגורמים המפקחים לאפשרויות האלה.
    ברור שמניפולציות על תוצאות בחירות זו דרך מהירה לכאוס שלטוני ואנרכיה, ושהגורמים האחראים חייבים לטפל בבעייה.

    השבמחק