הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

24.6.2017

האקר מאשקלון שחדר למחשבים – עבד בשליחות המאפיה הישראלית ובחסות המשטרה והפרקליטות.


שיטת העבודה של המאפיה – המחשת הסכנות
לכל מי שהזדמן לצפות בסרטי פשע על הפשיעה המאורגנת יצא בוודאי להיחשף לשיטת העבודה של המאפיה. נניח שיש סוחר מסוים שאינו מעוניין ב"חסות ושמירה" של המאפיה וזאת למרות ההסבר ה"דאגני" של נציג המאפיה על הסכנות האורבות כיום לכל עסק.
במקרה כזה המאפיה נדרשת לאמצעי שכנוע והאמצעי הטוב ביותר הינו ארגון של פריצה לעסקו של אותו סוחר. אחרי פריצה זו הסוחר "רץ" אל המאפיה לצורך קבלת "שרותי השמירה".



המאפיה מציעה פתרונות הגנה מפני התקפות סייבר
איך עובדת שיטה זו עם המאפיה הישראלית בראשות עו"ד מיכה גבאי ובחסות משטרת ישראל, פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה?
אז ראשית, צריך להבין שאנו מדברים בעשרים השנים האחרונות על עידן חדש בעולם הפשע. "הפורצים" כבר לא פורצים ממש לבתים אלא מסתפקים בפריצה למחשבים ומכאן שגם המאפיה התאימה את הפתרונות שהיא מעמידה לעידן החדש.
ואולם ישאל השואל ובצדק מה רע בחברות אבטחה המספקות הגנה מפני איומי סייבר? בזה אין שם רע כמובן. אז היכן מסתתר הרוע של המאפיה הישראלית ונותני החסות שלה?

חברת "טלדור" בשליטת גבאי וג'וניפר נטוורקס ישראל מציעות פתרונות
כבר סיפרנו לכם כאן בעבר על חברת "טלדור" עליה השתלט עו"ד מיכה גבאי והפך אותה לאבן שואבת של הכנסות. בזה כמובן אין שום פגם ואפילו לא בכניסתה של חברת "טלדור" לתחום הסייבר ואבטחת המידע.
אחת החברות המובילות בפיתוחים של אבטחת מידע והגנה מפני פריצות למחשב הינה "מעבדת קספרסקי" –חברה רוסית מובילה בעולם בבעלות יבגני ונטליה קספרסקי. במנוע האנטי וירוס של מעבדת קספרסקי משתמשות חברות מובילות בעולם לאבטחת מידע כצ'ק פוינט וג'וניפיר נטוורקס.
וכך בסמוך להשתלטות של המאפיה הישראלית (מיכה גבאי) על חברת טלדור בשנת 2003 הוקמה חברה נוספת בשם "ג'וניפר נטוורקס ישראל" אשר אמורה הייתה להפיץ את מוצרי אבטחת המידע של מעבדות קספרסקי בהן היא עושה שימוש.
שיתוף הפעולה בין טלדור לבין ג'וניפר נטוורקס ישראל לא הוסתר כלל.

הנער מאשקלון – סוכן המכירות של טלדור וג'וניפר על ידי פריצה למחשבים
מה שכן הוסתר מעין הציבור הוא שיטת השיווק של טלדור וג'וניפר. ומתברר בדיעבד שמדובר בשיטת שיווק זולה במיוחד שאינה מצריכה משכורות עתק של מנהלי שיווק בינלאומיים אלא לכל היותר פה ושם מתנות פעוטות לחגים, מעט דמי כיס ואנטנה במאה שקל. במה מדובר?
ובכן לכולנו זכורה הפרשה שנחשפה לפני כשלושה חודשים על הנער האשקלוני בין ה-18 וחצי אשר חדר למוסדות יהודיים רבים ברחבי ארצות הברית ואיים על מוסדות אלו עד שהדי הפרשה הגיעו אפילו לידיעת הנשיא טרמפ והעמידו את ה-FBI על הרגליים.
ובכן הנער האשקלוני הצעיר הזה, הוא ולא אחר היה סוכן המכירות של המאפיה (טלדור וג'ופיטר נטוורקס ישראל) למכירת מוצרי אבטחה מפני פריצה למחשבים מתוצרת מעבדת קספרסקי.
תפקידו של הנער מאשקלון במשך שלוש שנות שליחותו מטעם המאפיה לא היה חלילה לממש את איומיו או לקבל בפועל דבר כלשהו מהמוסדות המאויימים. את עבודת השכנוע המשלימה ביצעו נציגי חברת טלדור וג'וניפיר נטוורקס ישראל.

דמי חסות למשטרת ישראל פרקליטות המדינה ומערכת המשפט הישראלית
ומה נעשה עם הנער לאחר הגילוי של הפרשה? כמובן שהוצא צו אסור פרסום על שמו (חרף העובדה שאינו קטין ראה הכתבה שלעיל) ואפילו צו אסור פרסום על שם אביו. ובצירוף של מספר כתבות אוהדות בעיתונות הפרשה תמוסמס מתחת לראדר המשטרתי והפרקליטותי של מדינת ישראל.
מה שאומר, שבמדינת ישראל כל שהמאפיה זקוקה לו כדי לעשות עסקים חובקי עולם הוא, משטרה אוהדת הנשענת על יחסי תן וקח
http://www.srugim.co.il/196246-%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%9D-%D7%94%D7%A8%D7%91-%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%99-%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%A2-%D7%91%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%AA-%D7%93%D7%91

פרקליט מדינה שמונה ביוזמת ראש המאפיה עו"ד מיכה גבאי ונדרש להשיב לו כגמולו בדמות של "שקט תעשייתי ופלילי" ויועץ משפטי לממשלה שהינו קרוב משפחה של ראש המאפיה (דרך רעייתו של מנדלבליט) אשר אף הוא קודם לתפקידו באמצעות ראש המאפיה ועל כן גם הוא ממלא פיו מים כאות תודה. 

6 תגובות:

  1. שלחתי לתנועה לאיכות השלטון שאלה מה הם דעתם על הטענות שאתה טוען וצירפתי את הקובץ
    הם טענו של מוכר להם הטענות שלך ושאין ביסוס למה שאתה טוען וכנ"ל שאלתי שר ממפלגת המחנה הציוני והוא טען שהכל נראה לו כמופרך.

    השבמחק
    תשובות
    1. שושי יקירתי, הבה ננתח בצורה לוגית את המצב. ייתכן שמה שאני כותב אינו נכון וייתכן שהוא נכון. אם האמור כאן אינו נכון כי אז עמדתה של התנועה לאיכות השלטון היא "ממלכתית" וראויה. ואולם אם יתברר כי האמור כאן נכון כי לדאבוני גם התנועה לאיכות השלטון התקרנפה והיא אינה ממלאת את תפקידה. אין זה משנה כלל שהתנועה טוענת שאין ראיות לשחיתות החמורה שמצויינת כאן. שהרי טענתנו שרשויות המדינה ובכללן משטרה, פרקליטות, ממשלה, מעורכת משפט מועלות בתפקידן ובמצב זה מי ירים את קולו כנגד השחיתות?! אם המחאה או ההתרסה כנגד השחיתות זקוקה לאישור של המושחתים (משטרה ופרקליטות ואח') כי אז השחיתות תיוותר כאן עוד שנים ארוכות. ועכשיו צא ובדוק כמה ידיעות שפרסמתי כאן לפני שנה ושנה וחצי התאמתו. אין זה מתפקידי להביא דברים ברמה של ניסוח כתב אישום. די בכך שאני מפרט שמות,מעשים, גניבות פגיעות ומעשי שחיתות. ומי שטוען שהוצאתי דיבתו רעה מוזמן לתבוע אותי ואז תתבר הסוגיה שנוגעת אליו ברמה ראייתית של בית המשפט. לפי שעה זה לא קורה ונחמתי היא בכך שמאז 17/04/2014 הדברים שפורסמו כאן בבלוג הביאו לשינוי תודעתי של הציבור כי המדינה כאן מבוססת (לצערי הרב) על אדני שחיתות ואת זאת יש לתקן.

      מחק
  2. מר לוי,
    אני עוקב באדיקות אחרי המאמרים שלך באתר, ולצערי הרב אני מתקשה יותר ויותר לקבל או להאמין לרוב הדברים, שנכתבים כאן.
    מאמר זה כאילו לקוח מספר מתח, ומבוסס כמיטב הקוננספירציות על עובדות ואמיתות, אך הדבק בו אתה משתמש הוא חלש מדי.
    העובדות, אותן אתה מציין באמצעות הקישורים החיצוניים ממש לא מוכיחים דבר על הקשר הישיר בין חברת טלדור להאקר מאשקלון וכמובן לנושא הסייבר.
    אשמח לקבל את תגובתך ולהאיר את עיני במידה ואני טועה.
    תודה
    שמואל

    השבמחק
    תשובות
    1. מר שמואל , ברשותך אציין שכמו רוב האזרחים שעוברים מידי יום שטיפה מוחית קשה בין אם דרך האויר (ריסוסי כימיקלים על אוכלוסיה אזרחית בכסות של ״הנדסת אקלים לטובת האנושות כולה״ , בין אם זה בהרעלת האוכל (מזון מהונדס ) ובין אם זה דרך המים שכל אזרח בישראל צורך שטבולים ב״כל טוב״ כגון מתכות כבדות ורעלים .... כל הסלט הזה שמופעל עליך ועל כולם גורם לשינוי הדנטיקה שלך , לשינוי מחשבה , להרדמה וכמובן לתגובות אוטומטיות שנקראות בעגה המקצועית ״preductive programming" . הסלט הזה מופעל על כולם ללא ידיעתם (לרוב) וזה על מנת שאף אחד לא יתעורר ויבין שיש כאן מניפולציה בקנה מידה שהמוח האנשוי הממוצע לא מסוגל לתפוס ולהאמין לה ולכן בלי להעליב חלילה אני מבין את חוסר אמונתך בדרבריו של מר לוי ואת תגובתך הצפויה והאוטומטית (ישר צועקים קונספירציה) שאליה אתה ואחרים תוכנתו מראש ומתוכנתים מידי יום . הייתי ממליץ לך לחקור (אני כבר עושה את זה כמה שנים טובות מחיי לאחר שעזבתי את ישראל תודה לאל) באופן עצמאי את המניפולציות שנעשות על האנושות כולה וודאי כמוני תגלה שדבר קשור בדבר. ביבי לא פועל לבדו ומה שמראים לציבור דרך המדיה (שגם היא נשלטת על ידי אותה מאפיה עולמית ובוחרים מה להראות לך ולשדר לך בכל רגע) זה לא באמת מה שמתרחש מאחורי הקלעים .... קרי: מאחורי הקלעים כולם (מנהיגים ותאגידים ) חברים שלהם אותה המטרה : צמצום חירות הפרט ושליטה על האנושות כולה . אם לא יתעוררו בישראל בפרט ובעולם בכלל , אנחנו נהיה עדים עוד בחיינו לשואה נוספת בקנה מידה עולמי .

      מחק
  3. עצוב מאד אבל זה לא חדש. מה שאתה כותב כאן הוא ללא ספק חשוב מאד רק חסר כאן חלק אחד חשוב והוא מפעילי המאפיה מחו״ל שמפעילים את ״המאפיה הישראלית ״. זה חלק חשוב מאד בכל הפאזל הזה וחבל שהמידע הזה לא נמצא בתוך שלל המידע החשוב שמונח כאן על ידך.

    השבמחק
  4. שמואל יקירי, תשובתי אליך דומה , במידת מה, להתייחסותי לשאלה הקודמת. ראשית כאשר אנו באים לבדוק נושא מסוים כגון "מצב השחיתות בארץ" או כל נושא אחר, מה שצריך לעניין אותנו בראש וראשונה הוא התהליך המתרחש ולא המצב באותו רגע. כדי של יהיה לך ספק בעניין אתן לך דוגמא: נניח שאתה נמצא ביאכטה בלב ים ואתה מגלה חדירה של מים לספינה. כמות המים בשלב ראשון היא קטנה וזניחה ואפילו לא מפריעה. אבל מה שמפחיד הוא התהליך ו"קצב החדירה של המים". דהיינו לא כמות המים המצויים באותו רגע בספינה מאיימים על חייך אלא התהליך של החדירה שיכול להרוג אותך. ומכאן בחזרה לענייננו. קח את המועד שיצאתי עם הבלוג הזה (17/04/2014) ותבדוק את החשיפה והמודעות של הציבור לרמת השחיתות אז והיום ואז תגלה כי מאז חל תהליך מאוד משמעותי של חשיפת השחיתויות במדינה. זה נכון שהמידע שאני מפרסם הוא הרבה פעמים "מסמר שיער" אבל אם זאת המציאות אין זה מתפקידי לעדן את המציאות. ידוע וברור לי שנעשה תהליך ברור של ניסיונות של "דליגיטימציה" למה שאני כותב על ידי המאפיה המושחתת אשר שולטת לדאבון הלב בחברות סייבר וברשתות החברתיות (כן כן לא התבלבלתי הם שולטים ברשתות החברתיות דהיינו עד לשם מגיע כוח שליטתם בציבור וצריך לזכור שבבעיצוב דעת הקהל אוהדת לשלטון המאבק הוא על שליטה במידע המגיע לציבור ואין ספק שכיום המושחתים מובילים בשליטה במידע המגיע לציבור). באופן האמור "המאפיה" ניסתה לצייר את טענותיי "כהזויות". זו הדרך שלהם להתמודד עם העובדות שכן ברור שהם לא יכולים להתמודד עם טענות על שחיתות כאשר כל דרך הפעולה שלהם מבוססת על גניבה , רמייה ושחיתות. ולכן אם ברצוני להוביל את המאבק כנגד השחיתות עלי להמשיך בקו שלי כאשר עם הזמן כל העובדות יתבררו כנכונות כפי שהרבה פוסטים שלי מהעבר התבררו כנכונים. איני חייב, כפי שציינתי בתגובה הקודמת, להביא פוסטים ברמה ראייתית של כתב אישום. זהו התפקיד של המשטרה והפרקליטות. מי שסבור שהוצאתי עליו לשון הרע מוזמן לתבוע אותי ואז העובדות יתבררו ברמה הראייתית של בית המשפט. ואם אינו מוכן לכך ראוי כי ישתוק וזה אכן מה שקורה ולא בכדי. בסופו של יום כל האמת תצא לאור והשחיתות תנוקה מארצנו כי אין כל דרך אחרת.

    השבמחק