הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

7.6.2017

קרן השקעות של המאפיה הזרימה מיליוני דולרים לדרעי ולארדן – מה נתנו השרים בתמורה?


בראשית כתבה זו אנו רוצים להודות כאן למקורות שלנו על מסירת המידע האמין והחשוב. נעים לדעת כי בימים אלו של תרבות "סדום ועמורה" ו"תפוס כפי יכולתך" ישנם אזרחים ישראלים - שותפי סוד של פוליטיקאים בכירים, אשר לא מוכנים לעמוד מנגד ולמלא פיהם מים שעה שעם ישראל נשדד על ידי מנהיגיו.

כידוע, לאחרונה נחקרו השר דרעי ורעייתו במשטרה. מה היה נושא החקירה? ובכן הן השר דרעי והן השר ארדן היו שותפים בקרן השקעות של המאפיה – ברשות עו"ד מיכה גבאי. קרן זו נוהלה על ידי רו"ח משה ליאון והזרימה מיליוני דולרים לדרעי ולארדן.



מכיוון שהשר דרעי שאף להיות "מסודר" הפעם, ומוגן מפני כתב אישום בעוון שוחד, כי אז שותפו מיכה גבאי דאג שהתשלום לדרעי יינתן כדמי תיווך שכביכול שילמה הקרן בניהול משה ליאון לדרעי. לגבי ש"ס עצמה אשר לאחר פטירתו של הרב עובדיה יוסף (2013) הייתה זקוקה לכסף, היה דרעי פחות זהיר ויכול היה להרשות למטיביו – המיליארדרים מיכו ויצחק מירילשוילי אשר אף הם שותפים בקרן, להעביר לתנועה תרומה במזומן של שלושה מיליון דולר.  (מצורפים קישורים)


יצוין, שראש המאפיה מיכה גבאי ייחס חשיבות רבה ל"קנייתם" של ארדן ודרעי בהיותם מצויים בתחומים החשובים מאוד להתנהלות המאפיה. כך ארדן זכה משותפיו בקרן, בעת הפריימריס (2014) לתרומה נדיבה אשר אסורה על פי החוק. אבל מי בדיוק אמור לחקור את השר הממונה על המשטרה? (מצורף קישור)

מיותר לציין, שבפעולותיו אלו, קנה ראש המאפיה, מיכה גבאי, "ביטחון תעסוקתי" מפני הפרעות לא צפויות של המשטרה. עקב העובדה שגם מנדלבליט ושי ניצן היו מינויים של גבאי, כמו גם כל המינויים בצמרת יאח"ה שהיו שלו, כי אז יכול היה גבאי לישון בלילה בשקט ללא דאגות מיותרות.

מה אם כן קרה שלפתע עלו וצפו הדברים בחקירת השר דרעי? ובכן כפי שהיה צפוי הגיע הרגע שדרעי נתבקש "לשלם" את התמורה לקרן ההשקעות. אמנם גם הוא וגם ארדן גילו נאמנות לרו"ח משה ליאון - מנהל הקרן וכאשר זה האחרון רץ לראשות העיר ירושלים שניהם תמכו בו בחום. (מצורפים קישורים)

אבל כידוע עם תמיכה פוליטית אי אפשר ללכת למכולת ולכן הדרישה מדרעי הייתה למלא את חלקו בעסקה ולאשר תוכניות בניה של שותפיו בקרן כדי שגם לשותפים תהיה פרנסה ודרעי בהיותו בחור טוב מילא חלקו בחריצות כי עם המאפיה לא מתעסקים.

והנה, כל קורא מן הצד יכול היה לחשוב שסוף טוב והכול טוב שכן, לפחות במקרה של דרעי מעשי השוחד נתגלו וצפו ולכן העבריין יבוא על עונשו. אולם, צר לנו לקלקל לכם את הציפיות. עו"ד מיכה גבאי כשם שהצליח לקבל רישיון לעריכת דין ידע גם להיכנס לויקיפדיה תחת הערך "חוק היובש" בארצות הברית וללמוד כי בשנות העשרים של המאה הקודמת הצליחה המאפיה להפליל 80% מחברי בית הנבחרים – ובזכות זאת לשלוט המדינה, ואם כך היה אז, מדוע לא כאן ועכשיו גם כן.

 ואולם איך הדבר מתקשר לאריה דרעי ולסוף הלא צפוי של העלילה?
ובכן, הקשרים המושחתים שבין השרים ארדן ודרעי עם ראש המאפיה מיכה גבאי בקרן ההשקעות המשותפת  לא רק נותנים חסינות לראש המאפיה מפני הפללה, אלא גם לשרים עצמם, שכן ברגע שאלו יפתחו את פיהם ויפלילו את שותפם ראש המאפיה, כי אז הוא יאלץ להישלח לכלא לשנים רבות דבר שוודאי שאינו רוצה בו. מכיוון שכך הפעיל מיכה גבאי את כל "פקודיו" – ארדן, ניצן, מנדלבליט, ויאח"ה כדי שידאגו כעת למסמס את חקירתו של השר אריה דרעי וכך שבו השלום והשלווה לשרור בממשלת ישראל ובאוהלי ש"ס.


אין סיום ראוי יותר לכתבה זו מאשר להזמין את אזרחי ישראל להפגנה במוצ"ש בפתח תקווה כנגד ביזוי שלטון החוק וכנגד השחיתות השלטונית אשר הפכה לחם חוקם של מנהיגנו. הגיע הזמן שהציבור בישראל יבין כי הדרך היחידה להחזרת ארץ ישראל היפה והטובה לידיו הינה על ידי יציאת העם לרחובות ודרישה בלתי מתפשרת להשבת הריבונות בחזרה לידי העם. מחאה זו אסור לה להיכשל כי זה אנחנו או הם.

8 תגובות:

  1. לא יתכן שכתבה כעין זו שהכותב מזדהה בשמו המלא ללא חשש מתביעת דיבה אינה נכונה. אם אכן זה המצב, אזי אנחנו בצרות צרורות כעם וכמדינה.
    חייבים לעשות סוף לשחיתות הפושה בכל אתר ואתר. יישר כוחו של עו"ד דוד לוי. אנחנו העמך מצווים לתמוך בו.

    השבמחק
  2. לא מבין. יש לך הוכחות לקיומה של מאפיה, מתן ולקיחת שוחד. מדוע אינך פונה למשטרה ומגיש תלונה כפי שמצופה מכל אזרח הגון.כל יום את מספר סיפור הזוי אחר, שגם אם הוא נכון, ואינני מבין איך לא תבעו אותך עד כה - ולכן אז אני מניח שסיפוריך נכונים. אז קום, תגיש תלונה. תספר לנו על כך ותעקוב אחר התפתחות התלונה.

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירי, על זה היו בלהקת הגשש החיוור היו אומרים "היצחקתני". את מספר התלונות שהוגשו על ידי צריך לספור על יותר מיד אחת. איך זה שדבר לא נחקר,מה קורה במשטרה ואת מי היא משרתת אתה מוזמן לקרוא כאן במספר פוסטים שיוחדו לכך. תודה על ההתייחסות.

      מחק
  3. רק לראות את התנהלות הליכוד ובראשם ביבי ושרה ושכולם עושים את דברה
    וכל כך הרבה עדויות לרעתה ובכל זאת היא מצליחה לצאת מזה וקיים קשר שתיקה חזק אפילו בנט ושרת המשפטים סותמים את הפה למרות שחוו את טלפיה
    אחרי כל זאת יש לי את כל האמון בכתבה זו וכולם לייבים לפקוח את העניים
    כי ביום שביבי ושרה יצאו משם תיבת פנדורה ענקית תצא החוצה ואני רוצה להאמין שגם הם יבואו בדין אלה ששומרים עתה על קשר השתיקה

    השבמחק
  4. ותודה על התשובה.העיתונות הממוסדת אף היא מתעלמת לאורך כל הדרך?

    השבמחק
  5. על זה נאמר "מושחתים נמאסתם". כמגישים תלונה שלא מוטפלת ע"י המשטרה, כל עו"ד מתחיל יכול לפנות לבית המשפט העליון ולקבל תשובות לתלונה שהוא מגיש.אין מצב שהמשטרה תענה התיק נסגר "מחוסר ענין לציבור" ???

    השבמחק
  6. יקירי, כאחד שלמד על בשרו את אופן פעולתה של המאפיה אוכל לומר לך שאין אזרח שהגיש באחרונה עתירות ציבוריות לבית המשפט העליון יותר ממני. איך ה"המאפיה המשפטית" פועלת לסיכול העתירות הללו אתה מוזמן לקרוא במכתבי אל נשיאת בית המשפט העליון - השופטת מרים נאור. יתכן שאתה אכן מאמין שאתה חי במדינת חוק ואם כך הדבר האם תוכל להסביר לי את התבטאותו של פרופ' למשפטים - בועז סנג'רו, מלפני מספר ימים, כי להערכתו המקצועית לפחות 1500 אסירים חפים מפשע יושבים בבתי הכלא הישראלים. בנוסף אני מניח שכל הפרסומים על תיקון סדרתי של חוות דעת של רופאים מהמכון הפאתולוגי שנעשו לבקשת פרקליטים מושחתים ולצורכי הרשעה של חפים מפשע, כל אלה לצנינים בעיניך. שאלתי אליך היא רק אחת. אם אתה היית קורבן לאחת מן הפגיעות האלו בחרותך האם היית מצפה שאנחנו (אלו שמרימים קולם כנגד כך) נשתוק?!

    השבמחק
  7. זה הזוי מה שאני קורא אם זה אמיתי אנחנו בשיקגו

    השבמחק