הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

21.6.2017

אשפוזו של אולמרט בשל ניסיון להרעלה בכלא שנכשל


כל מי שסבור כי אשפוזו של אולמרט אתמול בבית החולים שיב"א היה אירוע תמים ופעוט של כאב קל בחזה אינו יודע מה הוא שח ואף אינו יודע את מה שהתחולל  מאחורי הקלעים במשך כל תקופת מאסרו של אולמרט.

כבר בחודש מאי 2014 ועוד לפני כניסתו לכלא נערכו בשב"ס ובשב"כ לאבטחת ביטחונו האישי של אולמרט כאשר החשש היה כפול "פגיעה" בו או "סחיטתו".



מיותר לציין כי פעולת סחיטה יכולה להתבצע רק באמצעות גורמים אשר בידיעתם מידע מסווג ואשר מצוי גם בידיעתו של "הנסחט" הפוטנציאלי. הסחיטה עלולה להפוך לניסיון פגיעה כאשר האובייקט הנסחט עלול לפרסם את המידע המסווג ואשר יש בו כדי לפגוע בשותפיו לסוד.

אנחנו כבר ציינו כאן כי בכירי השב"ס מוחזקים כיום, בשליטה מלאה, על ידי המאפיה הישראלית, בראשותו של עו"ד מיכה גבאי, אשר דואג מידי חודש לתשלום תוספת של כ-4,000 ₪ למשכורתם של הבכירים וזאת מכספו של משלם המיסים הישראלי.

עובדה זו הייתה ידועה היטב לאהוד אולמרט אשר ברשותו היה מידע מפליל לא מבוטל על המאפיה ואשר נגע הן לראש המאפיה עו"ד מיכה גבאי והן לקשרי העבודה הענפים והמושחתים שבין עו"ד מיכה גבאי לבין מערכת המשפט ואכיפת החוק ולרבות ובמיוחד משטרת ישראל והפרקליטות.

בנסיבות אלו, וכאמצעי בטיחות אישי נמנע אולמרט במפגיע להיבדק על ידי רופאי השב"ס בכל תקופת מאסרו, שכן הללו היו יכולים בצורה קלה להרעילו, ולאחר מכן בחוות דעת של המכון לרפואה משפטית אשר נשלט באופן מלא על ידי המאפיה, הייתה "נתפרת" סיבת מוות אחרת אשר הייתה מנתקת את הקשר הסיבתי להרעלה שבוצעה. בשל כך דיווח היום האתר "העניין המרכזי" כי אולמרט  "סירב להיבדק במהלך כל תקופת מאסרו בידי רופאי שב״ס".

מה יודע אולמרט על המאפיה ועל הפרקליטות ועל הקשרים שבין שני הגופים אשר כל כך מפחיד הן את המאפיה והן את הפרקליטות, עד כדי כך שזו האחרונה נעמדה על הרגליים האחוריות בהתנגדותה לשחרורו המוקדם נוכח כוונתו לחשוף מידע זה בספרו?

ואם לא די בהתנגדות זו של הפרקליטות לשחרור המוקדם של אולמרט הרי שעוד בטרם הסתיים הדיון  בוועדת השחרורים מיהרה הפרקליטות להודיע כי היא בוחנת הליך פלילי כנגדו בגין המסמכים המסווגים.

ובכן, המידע שאותו מבקש אולמרט לפרסם נוגע לאובדן שלטון החוק במדינה ולניהול הפרקליטות והשליטה בה על ידי ארגון פשיעה, על תעשייה של מאות מינויים בשירות הציבורי (כגון היועץ משפטי לממשלה- מנדלבליט ופרקליט המדינה- שי ניצן) שהם מינויים של ארגון הפשע של גבאי, ואשר בדוגמא שניתנה, משמשים כקונסיליירי לכל דבר ועניין. ומי שסבור שדרך ההתנהלות של הפרקליטות וקשריה עם המאפיה היא "סיפור חדש" השגור בפיו של אולמרט כי אז הוא מוזמן לקרוא לינק עוד מחודש יוני 2010 בו מתבטא אולמרט נגד הפרקליטות במילים "מדיחים עדים ומשבשים הליכי משפט".

מה אם כן ניסתה המאפיה והפרקליטות באמצעות אנשיה בשב"ס לעשות לאולמרט? ובכן זאת על כל אזרח בימים אלו לדעת. מלבד התחומים המובהקים של גניבה וסחיטה בהם עוסקת המאפיה הישראלית, היא מתמחה בשני תחומי עזר לצורך שליטה בציבור: "חומרים מסוכנים"  ו"סייבר".

שליטה בחברות סייבר ובאמצעי סייבר מאפשרת למאפיה הישראלית שליטה במידע, ניתורו באינטרנט מעין הציבור כאשר צריך והזרמת מידע מגמתי. ואילו השימוש בחומרים מסוכנים מאפשרים למאפיה להוציא לפועל חיסולים של אזרחים. החומרים המסוכנים משמשים או לגרימת "דום לב" בעיקר כאשר האובייקט בחו"ל וגרימת מחלה סופנית (בעיקר סרטן) בתוך תחומי המדינה.

הפגיעה שתוכננה לאולמרט, נוכח כוונתו לחשוף את המידע המפליל, הייתה פגיעה מתמשכת בבריאותו (בחודש האחרון הוא השיל שבעה קילו ממשקלו) וכפי שמציין חברו, היום, הוא נראה "ממש שחיף ומדוכא"

רופאיו של אולמרט מעריכים שהבהלתו של אולמרט לבית החולים הצילה את חייו אשר היו יכולים להסתיים בדום לב קטלני. לפיכך כדי להשיב את אולמרט למצב בריאותי תקין הוכנה תוכנית שיקום והבראה וכמובן ללא "חומרים מסוכנים".

15 תגובות:

  1. אתה חושב שאולמרט - לא שייך להם?? - הוא הפר חוקים של מאפיה - התחיל לדבר.. בגלל שהתחיל לדבר יותר מידי. כי כל מערכת נראה מפיאותי. לא אכפת להם כלום.

    השבמחק
  2. ממתין להתפתחויות בנושא חשוב זה..

    השבמחק
  3. אני ממש לא מסוגל להאמין שהדברים הנאמרים כאן הם נכונים. כי אז זו סופה של המדינה.
    מאידך, כשדברים כאלה נאמרים לא בעילום שם וללא כל חשש מתביעת דיבה, אז זה אומר דרשני.
    נמתין קצת בסבלנות ונראה כיצד יתפתחו הדברים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הדברים מדוייקים.

      מחק
    2. אם אכן זה נכון, אז אין זו פעם ראשונה. בית הקלפים לא המצאה ממוחו הקודח של איש.אלא מתרכיז של ארועים שנפרשו על פני שנים .הכל ייתכן.

      מחק
  4. קשה להאמין. זה ממש הזוי מה שקראתי!!! במחשבה שניה... בעצם למה לא. מה שקורה בארץ הקודש עם השחיתויות שמתגלות חדשות לבקרים. אני מתחיל להאמין

    השבמחק
  5. להמשיך לישון חברים...כלום לא קרה.הכל בסדר....

    השבמחק
    תשובות
    1. כן באמת תראה אם משהו מעניין ב- VOD...
      מה נגמרו הבורקסים?..

      מחק
  6. האנונימי יכול להמשיך לישון, היות והוא אנונימי, הדברים הנאמרים חמורים מאוד.. פחד אלוהים מה שנעשה כאן

    השבמחק
  7. "להמשיך לישון"???
    ואת/ה אנונימי/ית. מעניין...

    השבמחק
  8. אני עוברת התעללות כזאת כבר עשר שנים. הדבר הראשון שהם דואגים לו הוא שכל הסובבים לי יהיו בטוחים שאני לא שפויה. דבר שני להיכנס לביתי להשמיד כל ראייה. הם מומחים בחיפוש יסודי מתקינים מצלמות ומכשירי האזנה עוקבים אחרי כל צעד ופוגעים בכל אדם שאני בקשר אתו.יש להם קשרים לאן שאני פונה למשטרה בכל הדרגים למרפאות ובתי חולים. הם לא בוחלים בשום אמצעי . היפנוזה איומים ושוחד. את המימון מקבלים משוד בתים ודמי חסות.
    כל מלה שבלוג הזה שמתארת את ההרעלה הלוחמה בסייבר היא מלה בסלע. לפני כמה דקות כתבתי את דברי אלה בתגובה והתגובה שלי נמחקה בהודעה אל תדאגו חברים הכל בסדר המשיכו לישון

    השבמחק
    תשובות
    1. לשחרר את אולמרט לאלטר

      מחק
    2. לאנונימית, אם יש לך רצון לשתף פעולה ולנסות להיאבק בהתעללות הזו אז תוסיפי הודעה לשרשור פה ואני אשלח לך פרטי קשר.

      מחק
  9. חחחחחח כל הפסיכים תחת קורת גג אחד, בראשון לציון נשאר עוד וידיומט אחד, כל הפסיכים שמשתפים פה פעולה עם כל סיפירי הופמן לילדים מפגרים הגיע הזמן לקחת את הכדור וללכת לישון.

    השבמחק