הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

16.6.2017

נתניהו ואולמרט נגד המאפיה.


השב"כ נגד המאפיה
ביום 10/05/2017 פרסמנו כאן כתבה על כוונת השב"כ לחשוף את השתלטות המאפיה בראשות מיכה גבאי על מערכת המשפט כמו גם על יתר מוסדות המדינה, וזאת עקב היותה בגדר סכנה קיומית למדינת ישראל. (מצורף הקישור)

חשיפה שיטתית של מעשיה המושחתים של המאפיה בחודש האחרון
מי שעוקב בחודש האחרון אחר פרסום פרשיות השחיתות שנחשפו: בפרקליטות, במכון הפתולוגי, במערכת המשפט, במשטרה ובמוסדות אחרים – וודאי שם לב לזרם הגדול של הפרשיות הללו שרובן ככולן קשורות למעשי שחיתות בניהולה של המאפיה. חשיפת הפרשיות הרבות הללו נועדה לצורך הכנת הקרקע ל"take over"   על מוסדות השלטון החוק במדינה והוצאתם מההגמוניה של המאפיה.

נתניהו השב"כ והמוסד נגד המאפיה
מיותר לצייו שמהלכו זה של נתניהו ביחד עם השב"כ והמוסד יצר עימות חזיתי עם המאפיה אשר נקטה במספר מהלכים כדי לסכל את מהלך חיסולה על ידי נתניהו. אין צורך כרגע להסביר את מהלכו זה של נתניה ורק נאמר כי בשלהי כהונתו השנייה הוא הבין היטב שאם לא יביא לחיסולה של המאפיה ויותיר את ההגמוניה על מוסדות השלטון בידיה הרי שבכך יקיץ הקץ על קיומה של מדינת ישראל והחזון הציוני וכמובן שהדבר ייזקף לחובתו ולאחריותו. זאת ועוד, עלינו להבין שאיש מלבד נתניהו לא יוכל למגר את המאפיה כי הוא היחיד המכיר את דרכי פעולתה לפני ולפנים. כל יתר הנבחרים: חברי כנסת, שרים ואח' הפכו כבר מזמן או לגרופיס של המאפיה או לכאלו "שלא ראו ולא שמעו". פעולתו זו של נתניהו, עם כל הביקורת שיש לנו עליו, ראויה להערכה.



המאפיה בתגובה מדליפה "מידע מפליל"  על נתניהו
המאפיה מצידה כבר הסירה את הכפות ובהדלפה לעיתון הארץ – דמרקר  מאתמול כבר נמסר כי למעשה קיימת בידי יאח"ה (אשר נשלטת על ידי המאפיה) מסכת ראייתית למתן שוחד על ידי טייקון אחר (מבלי לפרט את שמו של הטייקון).

המאפיה עושה הכנות "להמלכת כחלון" לראש ממשלה
פעולה שנייה שביצעה המאפיה במקביל הייתה הכנות ל"המלכת היורש" משה כחלון אשר לדאבון הלב מהווה איבר בלתי נפרד מראשי המאפיה. הדרך שנבחרה הייתה יציאה בתוכנית גרנדיוזית של "מחיר למשתכן" בהיקף של 15,000 יחידות. להבדיל מכל תכנית ממשלתית אשר בחינת היתכנותה נעשית, כמקובל, בשלבים (ראה למשל תוכנית מע"מ 0 של לפיד), כחלון העלה את תוכניתו מבלי לשאול אחרים ומבלי לקבל תגובות מאנשי מקצוע.

" מחיר למשתכן" נועדה להצלת הקבלנים ולמנוע ירידת מחירי הדירות
עצם התוכנית יש לומר היא "פגומה לוגית" שכן בדיוק כפי שנאמר על תוכנת מע"מ 0 של לפיד אשר במקום להגדיל את העצה היא פועלת בכיוון ההפוך ומגדילה את הביקוש ועקב כך מונעת את ירידת מחירי הדירות, כך גם תכניתו של כחלון מגדילה את הביקוש ב-15,000 יחידות מבוקשות וזאת מבלי לספק את הסחורה בטווח זמן שנראה לעין. משמעות הדבר הינה יצירת עודפי ביקוש בלתי מסופקים אשר דוחפים את מחירי הדירות למעלה.

נתוני הלמ"ס מעידים על צלילה בביקוש לדירות וגידול המלאי של הקבלנים
המאפיה יש להניח שטופחת לעצמה על השכם בתכנית שטוותה לכחלון "מחיר למשתכן" שכן נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בחודשים האחרונים העידו על צלילה בביקוש לדירות (להלן "תרשים מספר 2" בלינק של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה אשר פורסם לפני יומיים (14/06/2017) 





לפני כשבוע (07/06/2017) אף פרסמה הלמ"ס את הנתונים המספריים של הגידול במלאי הדירות אצל  הקבלנים והמצביע על המלאי הגדול ביותר בכל הזמנים 30,685 דירות נכון לחודש אוקטובר 2016- הדוח הכי עדכני לימים אלו. מיותר לציין שהגידול במלאי הדירות חושף את הקבלנים לסכנת פשיטת רגל ומאלצם להוריד את מחירי הדירות כפי שאכן קרה כבר בחצי השנה האחרונה.

המאפיה מצילה "במחיר למשתכן" את הקבלנים ושומרת על מחירי הדירות
בנסיבות אלו המאפיה "תפסה שתי ציפורים במכה אחת" גם מקדמת את כחלון לקראת עריכת  "פוטש" לנתניהו וגם מצילה את  ענף הנדל"ן שרובו נמצא בשליטתה בצורה זו או אחרת וכאשר מטרת המהלך היא בראש וראשונה להציל את הקבלנים מגל של פשיטות רגל ולמנוע את ירידת מחירי הדירות.

איילת שקד והבית היהודי מאגפים מימין את נתניהו
כיוון נוסף, להחלשתו של נתניהו על ידי המאפיה בימים אלו הינו איגופו מימין על ידי הבית היהודי ואיילת שקד בפרט.
שרת המשפטים כבר ציינו בעבר נשלטת על ידי המאפיה באופן מלא כאשר מנהל הקמפיין שלה בפריימריס הוא יוסי הרוש שהוא דמות מוכרת ב"צבא" המאפיה של מיכה גבאי וקרוב משפחה של מנדלבליט.

המאפיה "לוחצת" על אולמרט להימנע מחשיפת פעולותיה
כיוון פעולה נוסף של המאפיה הינו הפעלת לחץ על אולמרט להימנע מפרסום פרטים לגביה בספרו החדש  ולמנוע את חשיפת עובדת השתלטותה של המאפיה על כל "העורקים הראשיים" של הממסד הישראלי.
 הפעולה הראשונה שביצעה המאפיה (אשר כידוע השב"ס נמצא באופן מלא בשליטתה) הייתה דרישה מאולמרט להעביר מידי יום את טיוטות הדפים שהוא כותב בכל יום. מיותר לציין שעצם הדרישה הזו הייתה לא חוקית. הגדילה המאפיה לעשות כאשר בחודש אוקטובר נטלה מאולמרט את חלק מטיוטות כתיבתו מבלי שהחזירה אותן לידיו וזאת על מנת לאותת לו כי פרסום הספר לא יעבור מבחינתה ועל כן מומלץ לו מלחדול מכתיבה בכיוון זה.

אולמרט לא נכנע למאפיה ובתגובה מקבל התנגדות הפרקליטות לשחרורו המוקדם
אולמרט, אשר המלצות המאפיה לא היו מקובלות עליו המשיך בשלו והתוצאה לא איחרה להגיע בדמות החלטת הפרקליטות להתנגד לשחרורו המוקדם של אולמרט מהכלא. תשומת הלב של הקורא מופנית לשיהוי בפרסום ידיעה זו 05/06/2017 וזאת כאשר הוועדה בעניינו מתכנסת ביום 18/05/2017 וזאת על מנת לאפשר לאולמרט להימלך בדעתו ולהימנע מפרסום פשעי המאפיה.

מסקנות
אין ספק שהישראלי המצוי נמצא בימים אלו "בפיצול אישיות" מובנה. מצד אחד הוא רוצה בניצחונם של ראשי הממשלה נתניהו ואולמרט על המאפיה ומאידך הוא מעוניין שישלמו את המחיר על מעשיהם. לעניות דעתנו מן הראוי שהציבור יתייחס אל המאפיה באותה מטבע שהיא נוקטת כנגדו. כשם שהמאפיה משתמשת "באחרים" (כגון: כחלון, שקד ואח') כדי לפגוע בציבור. כך מן הראוי שהציבור יתמוך בפעולותיהם של נתניהו ואולמרט כנגד המאפיה לצורך חשיפת פעולתה שאם לא כן מדינת ישראל תסיים את תפקידה ההיסטורי כבית לאומי לעם היהודי ותהפוך לבירת הפשע המאורגן העולמי.



8 תגובות:

  1. מי הם רשאי המאפיה אים רות דוד חופשיה ורונן פישר חופשי ויש לך ידע מי הראש

    השבמחק
    תשובות
    1. הו מציין שהראש הוא עו"ד מיכה גבאי.

      מחק
  2. עד עכשיו ראיתי אותך כאדם רציני אבל לאור הסתירות הרבות שבמאמריך, אני לא יודעת איך להתייחס לדבריך. מצד אחד הצגת את ביבי כאחד הפושעים הגדולים ומסוכן למדינת ישראל ועכשיו אתה מציג אותו ואת אולמרט כגיבורי על, שרק הם יצליחו למגר את המאפיה.
    גילוי נאות: אני מכירה במקצת את מעללי המאפיה ובעלי שעבד במס הכנסה וחשף שחיתות גדולה סולק על ידה באמצעות פרקליטות ת"א כשהשופט במשפטו אומר בקול רם שאינו אשם והוא נאלץ להאשימו. רוצח השופט עדי אזר הוא גם אחד שנשלח מהמאפיה וזוזיאשווילי לא רצח את השופט. השופט נרצח בשל המקרה עם בעלי.

    השבמחק
  3. יקירי, גם אני רואה עצמי כנפגע של המאפיה. יחד עם זאת אני מודע לכך שאנו מחפשים בחיים סיפורים בצבעים של שחור ולבן והרע והטוב. כפי שאתה וודאי יודע בחיים יש הרבה צבעי ביניים. החשוב לדעתי הוא לא שלל צבעי הביניים אלא הקווים האדומים שיש לכל אחד מאיתנו ובוודאי לראש הממשלה. אני יודע מידיעה אישית ואני מניח שגם אתה חווית זאת כנפגע של המאפיה שלמאפיה אין קווים אדומים והיא תעשה הכול כדי להשיג את מבוקשה ולרבות מעשי רצח הרג, פגיעה ביחסי חוץ, פגיעה במערכת המשפט ובעקרונות המשפט, ועוד ועוד. פשע בכלל ופשיעה מאורגנת בפרט קיימים במדינות שונות ואפילו במדינות מסויימות(כגו יפן) הם חים בשלום עם רשויות החוק והמשטרה וזאת כיוון שהוא (הפשע המאורגן) יודע שלךא לעבור את הגבול. לצערי כאן הפשע המאורגן עבר את כל הגבולות: הוא מארגן את מפלגות השלטון, שולח זרועות לכל המפלגות, שולט בפרקליטות, במערכת בתי המשפט, ברשות המיסים, בחברות ממשלתיות בייעוץ המשפטי לממשלה ולמעשה בכל המדינה. זהו מצב בלתי אפשרי ואני רואה שכרגע נעשה ניסיון לבלום זאת אלא שעם הפשע המאורגן זה או שחור או לבן. או איתנו או נגדנו. אני שמח שנתניהו החליט לשים את הגבול לפשע המאורגן ודווקא בשל הרקורד השלילי שלו המלאכה קשבה שבעתיים. היתרון שלו שהוא מכיר היטב את המערכת. אם הוא לא יצליח במשימתו ספק אם מישהו יוכל להצליח שכן הפוליטיקאים שלנו נחלקים לשניים. או שהם "גרופיס" (נגררים) של המאפיה או שהם "לא שמעו ולא ראו". ברור שמנקודת מוצא כזו אי אפשר לשנות דבר. אז אני מצר על כך שהחיים הם הרבה י7ותר מורכבים ממה שרצינו שיהיו אבל כאמור ככה זה בחיים.

    השבמחק
  4. תודה על התשובה ואני מקווה שנתניהו ישנה כיוון וילחם בסרטן המאפיה שאם לא כן אנחנו אבודים ואני כבר די מיואשת.

    השבמחק
  5. חברים יקרים איינשטיין אמר שאי שפיות זה לעשות את אותה פעולה חליפות לתוצאה שונה כך כל עוד הפעולות בהיקף מינורי כל פעולה שתתבצע תושתק עי התמנון ולפי הכינוי ברור כיצד יש לפעול

    השבמחק
  6. כולנו מיואשים מהמדינה ומאוכזבים קשות מהנעשה בה גם אני ומשפחתי נפגעי שחיתות קשה ואני הבנתי שייש אלפי משפחות ואנשים במדינה שניפגעו מהשחיתות והמושחתים במדינה והם מכנים אותה שואה שניה של העם היהודי אשר חי במדינה שלנו. מישהו חייב לקחת החומר הנפלא הזה של עו"ד דוד לוי (האיש המיוחד הזה, שהתושבים והמדינה חייבים לו רבות על כך) שעמל כל כך קשה עליו, איתר אותו ואת המעורבים בו ושמותיהם הכין,חקר וכתב (שזה כבר כמעט תישעים אחוז מהעבודה)ומה שנותר הוא שהשב"כ והמוסד ייצאו איתו החוצה ויתחילו לנקות המדינה מהשחיתות הקשה שהתפשטה בה.השב"כ והמוסד חייבים להיכנס לתתמונה , המצב ופוסט זה מוכיחים לכולנו, שראש הממשלה נתניהו ייתכן ולא שהוא אינו רוצה ניקיון משחיתות ומושחתים במדינה, ייתכן מאוד שהוא אינו יכול לעשות זאת לבד ,(היות והכל כל כך גדול ונגוע ומושחת)וחייבים שהשב"כ והמוסד ייכנסו לתמונה ויעזרו בניקוי מהיר של כל המוסדות במדינה, הייתי רוצה לסיים, ביפה שעה אחת קודם, אך משפט זה נכתב כמשפט טרום המצב הקשה במדינה עקב השחיתות הקשה שפקדה אותנו ומאפיית המושחתים שהתלבשה עלינו, רק אם השב"כ והמוסד ייכנסו לתמונה ייתכן שנוכל לברך על המוגמר ונרוויח חזרה את המדינה שלנו משואה קשה נוספת. הכל כרגע בידיים שלכם(והבלוג של עו"ד דוד לוי וכמות נפגעי השחיתות ,הינם העדות והראיות החוקיות שאכן פנו אליכם ולא עשיתם דבר, גם כאשר תושבי המדינה זעקו וכאבו ) וזה מופנה לראש הממשלה בנימין נתניהו, אהוד אולמרט(ראש הממשלה לשעבר), השב"כ ובכיריו והמוסד והבכירים בו, אנא פעלו ומהר ,חיי תושבי המדינה הרבים בידיים שלכם.

    השבמחק
  7. חברים יקרים האם יתכן להפסיק פעולת תמנון כזה רב כח בלי לרפד את ...

    השבמחק