הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

12.6.2017

איך המאפיה הישראלית מנהלת את המדינה – גם אם טרם שמעתם על כך?



סדרת טלוויזיה על צמיחת הפשע המאורגן בראשות מיכה גבאי
אתמול נפגש כותב שורות אלו עם עיתונאי – תחקירן, לבקשתו, לצורך בחינת הכנת סדרת טלוויזיה על צמיחתו של הפשע המאורגן במדינת ישראל בשלושים השנים האחרונות ועד לימים אלו אשר בו הפך לריבון במדינת ישראל.
מיותר לציין כי לשיחתנו האזינו בשקיקה קברניטי הפשע המאורגן במדינת ישראל שהרי ציינו כבר בעבר  כי הפשיעה המאורגנת במדינת ישראל – בראשות עו"ד מיכה גבאי, צמחה על קרקע של "התעלמות ביודעין" של משטרת ישראל מפעולות האזנה של הפשע המאורגן לכל תושבי מדינת ישראל.



לוויין מאכן את כלל שיחות הטלפון במדינה
אם הקורא, חלילה נתפס לטעות וסבור שהדבר מחייב מאזין אנושי אשר יושב ומאזין לכל שיחה במדינה כי אז ראוי להרגיע את הקורא ולציין כי כבר בעת חשיפת פרשת סנואדן התברר כי מדובר בלוויינים אשר מאכנים את כל  שיחות הטלפון במדינות שלמות. מה שסנואדן לא לקח בחשבון הוא את העובדה שהגישה למידע זה יכולה להגיע לארגוני פשיעה כפי שקרה בישראל ובזכות יכולות טכנולוגיות אלו תהפוך הפשיעה המאורגנת לריבון במדינה בה היא נמצאת.

החברות הגדולות בישראל נרכשו על ידי המאפיה בכספי משלם המיסים הישראלי
מכאן בחזרה לענייננו, כמובן שהפקת סדרת טלוויזיה על הפשיעה המאורגנת אינה כלולה בתוכניות של עו"ד מיכה גבאי וחבריו ולפיכך כבר אתמול בערב קיבלתי לכך איתות ראשון. להזכירכם, המיליארדים של הפשיעה המאורגנת אשר נמשכו על ידי המאפיה מקופת המדינה באדיבותכם יצאו לחו"ל אך עשו סיבוב פרסה וחזרו ארצה, בעשר השנים האחרונות, לצורך רכישת כל החברות המובילות בשוק הישראלי. רוב החברות הגדולות בישראל נרכשו על ידי המאפיה מכספי משלם המיסים הישראלי

אין ספק שעובדה זו מקשה מאוד על ההשתחררות של מדינת ישראל מכבלי המאפיה בעתיד שכן גם כאשר תישלל מן העבריינים השליטה בפרקליטות, ביועץ המשפטי לממשלה, במשטרה וביתר מוסדות הציבור, גם אז יהיה בידה של המאפיה מנוף שליטה אפקטיבי בדמותן של ספקיות שירות של מצרכי בסיס כחשמל, מים, טלפון, כבלים וכו' אשר יהיה ניתן באמצעות שליטה בהם למרר את חייו של כל ישראלי מצוי.

שליטה באספקת מוצרי צריכה זרוע ביצועית של המאפיה
טול מצב, שבו המאפיה באמצעות שליטה מרחוק מנתקת לך את החשמל במקרר ולאחר יומיים כל תוכנו הופך למפגע תברואתי, או שקווי הטלפון שלך נחסמים לשיחות נכנסות  מבלי שאתה כלל מודע לכך, כי אז נקל להבין את משמעותו של מנוף לחץ זה. ואולם אנו נשאיר לסדרת הטלוויזיה להציג כיצד אכן נעשה שימוש בפועל כלפי כותב שורות אלו בכל האמצעים הללו על ידי המאפיה, וכעת נתמקד בחברת HOT.

ניתוק "כותב הבלוג" מתשתית האינטרנט של הוט- צעד ענישה של המאפיה
ובכן, כאמור צעד הענישה כלפי כותב הבלוג ששיתף פעולה עם עיתונאי  היה ניתוק האינטרנט בביתו של הח"מ וזאת עקב העובדה שחברת הוט הינה ספקית של תשתית האינטרנט בביתו. מכיוון שכותב שורות אלו כבר מורגל בסנקציות אלו של ניתוק האינטרנט (אחת לשבועיים בממוצע) הוא לא התרגש יתר על המידה מ"ההצגה" שביצע נציג הוט, במשך שעתיים וחצי, כביכול במאמץ לתיקון התקלה. רחמיו של הכותב הופנו בעיקר כלפי נציג חברת פרטנר אשר הינה ספקית האינטרנט של הכותב (להבדיל מהתשתית שהינה באספקת הוט) ואשר כל רבע שעה היה נציג "הוט" נעלם לו מחדש ובסופו של טיפול ניתקו מחדש את תשתית האינטרנט.

פגיעה של המאפיה ביחסי החוץ של המדינה
ואולם, אם הקורא הנבון סבור כי פעולותיה של המאפיה פוגעות רק באזרחים הפשוטים ולא בביטחון המדינה או ביחסי החוץ שלה כי אז נפתיע את הקורא כאשר נספר לו כי מלך מרוקו- מדינה אשר הייתה בין המדינות הערביות שגם בתקופות העוינות של העולם הערבי כלפי מדינת ישראל שמרה על יחסים טובים עם המדינה- הודיע בצורה נחרצת לפני מספר ימים כי לא יגיע לכנס הכלכלי של מדינות אפריקה שהתקיים בליבריה מכיוון שלכנס יגיע בנימין נתניהו.

מה גרם אם כן למלך מרוקו להעניש את מדינת ישראל  ואת מנהיגה ולהתבטא בצורה כה חריפה? ובכן , מספר ימים קודם לכן נעצרו במרוקו מספר מנהיגים של האופוזיציה במרוקו ובחקירתם התברר כי רכשו מחברה ישראלית (בשליטתו של מיכה גבאי הנ"ל) יכולות סייבר המאפשרות חדירה לכלל המחשבים במדינה ולהאזנות לכלל הטלפוניה. בעקבות יכולות אלו שמומשו על ידי האופוזיציה יחסי השלטון עם האופוזיציה הגיעו לנקודת רתיחה כפי שלא היו מעולם.

המשטרה, הפרקליטות, בתי המשפט ופקידי הציבור נושאי הכלים של המאפיה
ובכן מה שהובא לעיל הינו טעימה בלבד מסדר היום הישראלי הנקבע לנו על ידי הפשע המאורגן. לדאבוננו הרב התנהלותה של המאפיה הישראלית אשר חיסולים פיזיים, גם הם כלולים ברזומה שלה, לא רק שלא נבלמת על ידי המשטרה, פרקליטות ובתי המשפט אלא שהאחרונים אף משמשים נושאי הכלים שלה.

משום מה, "הבון טון" הפובליציסטי הישראלי בחר לראות בהיטלר ובמעלליו לחיסול העם היהודי "טאבו" שאין להשוותו לפשעים ארציים אחרים. מבלי חלילה לפגוע בקורבנות השואה אנו נרשה לעצמנו לבטא דעה אפיקורסית ולפיה ההבדל בין הריגת מאה אנשים חפים מפשע על ידי ראש ארגון המאפיה הישראלי- מיכה גבאי לבין הריגת עשרה מיליון איש חפים מפשע על ידי היטלר הוא רק הבדל של יכולת.

ולגבי העוזרים והמסייעים (המשטרה, פרקליטות, בתי משפט, פקידי ציבור ופוליטיקאים) אנו כבר הכרנו את הטענה השגורה בידם של אלו שסייעו להיטלר כאשר טענו במשפטי נירנברג שהם "לא ידעו". לנו  מאידך יהיה ברור בעתיד שכל נושאי הכלים והמסייעים הללו פשוט לא רצו לדעת.

תגובה 1:

  1. זה מה יש במדינה שלנו לא נשאר לנו רק להלחם בפשעים

    השבמחק