הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

2.6.2017

ממה מפחד בנימין נתניהו?


כתב אישום כנגד נתניהו מעניין אותו כקליפת השום
לאחרונה נשמעו הערכות לפיהן ראש הממשלה- בנימין נתניהו חושש מאוד מהאפשרות של הגשת כתב אישום כנגדו. להערכתנו הצנועה אין כל בסיס לכך. נתניהו , ממש לא מוטרד מהאפשרות של הגשת כתב אישום כנגדו או כנגד רעייתו. הוא כבר הבהיר בריש גלאי כי מבחינתו תיק 1000 הינו בבחינת "מתנות בין חברים" ועל כן אם הנושא של הגשת כתב האישום אכן היה מטריד אותו כי אז מזמן הוא כבר היה מאשר ליועץ המשפטי להגיש כנגדו ו/או כנגד רעייתו כתבי אישום ועל ידי כך "גומר עם העניין".




החשש של נתניהו הינו מחשיפת שליטתה של "המאפיה" במשאבי המדינה
מהו אם כן הדבר אשר ממנו מפחד נתניהו "פחד מוות"? ובכן החשש של נתניהו הינו כי תתגלה ברבים עובדת שיתוף הפעולה שלו עם הפשיעה המאורגנת במדינה ומחוצה לה, שיתוף פעולה שהביא להשתלטות של "המאפיה" על כל מוסדות המדינה. פעולה זו של נתניהו אשר מעבר לעובדה שהינה העברת הריבונות על משאבי המדינה לארגון פשע- משמעותה למעשה הינה בגידה במדינת ישראל ובעם ישראל.

האם המאפיה שולטת באופן מוחלט ברשות המיסים?
במה דברים אמורים? הבה וניקח לדוגמא את רשות המיסים. כידוע הצהיר היועץ המשפטי לשעבר- מני מזוז אשר שירת בתפקידו בשנים 2004-2010 כי רשות המיסים התנהלה כ"מאפיה" לכל דבר, אלא שעלה בכוחן של רשויות החוק לעצור את התהליך המסוכן.

האם אכן המאפיה פורקה מעמדת שליטה ברשות המיסים? לטענתנו לא זו בלבד שלא כך קרה אלא שמאז (2010) ועד היום הפכה המאפיה "לבעלת הבית" ברשות המיסים ועל פיה יישק דבר. היא המחליטה הבלעדית, לשבט או לחסד, בכל תיק שהנו עתיר ממון, וברור שתמורת שכר הולם.

מדגם: כנגד מעלימי המס הגדולים מלפני שנה לא ננקט כל הליך
אנחנו נטלנו, באופן אקראי ביותר את הדיווח של דוברות רשות המיסים מלפני כשנה (ולמשך חודש אחד בלבד  09/08/2016- 12/07/2916) על מנת לראות את העבריינים הגדולים אשר נתפסו, בחודש הנ"ל, על ידי רשות המיסים בהעלמות מס גדולות ובגין הוצאת חשבוניות פיקטיביות בסכומים של מיליונים רבים, ובקשנו לראות האם הוגשו בשנה האחרונה כתבי אישום כנגד מעלימי מס אלו? (מצורפת הרשימה הכוללת של הודעות הדוברות לתקופה הרלוונטית)


לצורך הנוחות נביא להלן ריכוז של מעלימי המס הגדולים אשר נתפסו בחודש האמור:

תאמר לחאם מחברת "שלהבת בניה והנדסה"- קיזוז מע"מ שלא כדין בהיקף 5 מיליון ₪.

ג'ומעה שעת מחברת "באזז כח אדם ניהול והשמה בע"מ" – הפצת חשבוניות פיקטיביות בשווי של 20 מיליון ₪.

אורן ורשבסקי מהנדס מירושלים – קיזוז חשבוניות פיקטיביות בשווי של 30 מיליון ₪.

זוהר משה כהן מניר צבי בעל המניות בחברת איילון מוטורס- הברחה של מאות מכוניות יוקרה בשווי של מאות מיליוני ₪!

קבלן ריצוף מטייבה, מסארוה אקראמי –העלמת הכנסות במיליוני ₪.

ספק פיתות – העלמת הכנסות ב3.8 מיליוני ₪.

איאד אבו חדיר משועפאט, בעליה של חברת "קשת מיזוג אויר" – הנפקת חשבוניות פיקטיביות בהיקף של 16.5 מיליון ₪.

כעת, הבה ונבדוק בהודעות הדוברות שלאחר אוגוסט 2016 האם יש דיווח על הגשת כתבי אישום כנגד מעלימי מס אלו או לחילופין הסדרי כופר ונראה שכנגד אף אחד ממעלימי מס אלו לא ננקטו הליכים כאמור (הדוברות מדווחת על כל תיק שנסגר כאמור). גם חיפוש בגוגל על פי השמות הנ"ל מוכיח כי לא ננקטו שום הליכים משפטיים כנגד מעלימי המס הנ"ל. (המלצתנו אפרופו בעניין זה לחברי הכנסת לזמן את מנהל רשות המיסים לבירור על מנת לקבל דיווח על תיקים אלו ועל אלפי תיקים נוספים).

באופן דומה שולטת המאפיה בפרקליטות ובמשטרה
מיותר לציין, מהו חלקה הכספי של הפשיעה המאורגנת בסגירת תיקים אלו, ואולם ברור מעל לכל ספק כי הפשע המאורגן הוא הריבון והוא השולט הבלעדי בקופת המדינה. באופן דומה שולט הפשע המאורגן בפרקליטות- ראה למשל כתבה שפורסמה לאחרונה בדבר דרישת הפרקליטים מהרופאים במכון לרפואה משפטית לשנות את חוות דעת שהוציאו.

ומה קורה לפרקליט אשר מתנגד לדרישות של המאפיה לשינוי חוות הדעת הרפואיות, או אז מסבירה המשנה ליועץ המשפטי לממשלה- עוה"ד דינה זילבר כי הוא זוכה לתגובה אלימה ואישית.

בדיוק באותו אופן מתבצעת שליטת המאפיה במשטרה ולמעשה בכל מוסד ממוסדות המדינה.
זהו המידע אשר נתניהו חושש שיגיע לידיעת הציבור כי משמעות הדבר היא שבנותנו יד ו/או בהעלימו עין מפעולת הפשיעה המאורגנת מכר נתניהו את עמו ומדינתו לפשע המאורגן והדבר הינו בבחינת בגידה לכל דבר ועניין.

אזרחי ישראל יכולים לשוב ל"עבודת הנמלים" כדי למלא את הקופה של המאפיה

אז כעת, לאחר שהדברים הובנו, יכולים אזרחי ישראל לחזור לעבודתם, כנמלים שעמלות בחריצות, על מנת למלא את קופת המדינה וכדי לאפשר למאפיה הישראלית להמשיך ו"לשתות" את הקופה. ולמי שתוהה להיכן נעלמו כל המיליארדים הללו שנלקחו מקופת המדינה, נספר שלאחר שהם "יצאו" לחו"ל הם חזרו הנה משנת 2008 ואילך וזאת על מנת לרכוש את החברות מהטייקונים, דנקנר, זיסר בן דוב ואחרים (אשר כידוע נפגעו מהמשבר הכלכלי העולמי של 2008), וכלל לא חשוב מי הוא זה אשר רשום כבעלים פורמאליים של חברות אלו.

תגובה 1:

  1. זעקי ארץ אהובה,כי את דמייך שותים בשקיקה בני עוולה.

    השבמחק