הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

19.2.2016

מדינת ישראל- מדמוקרטיה לדיקטטורה טוטליטרית


הקדמה וברכת פרידה
קוראים יקרים,
בשנה האחרונה התכבדתי לכתוב לא מעט פוסטים ומאמרי ביקורת אשר ייסרו את השלטון, על תחלואיו, השחיתות הפושה בו והתפרקותו מערכי חוק ומוסר.

בין יתר הפוסטים, הועלו אף תמיהות על לכתם לעולם בטרם עת של עיתונאים וכותבים שביקרו את השלטון כאמנון דנקנר, מוטי קירשנבוים ויוסי שריד וכן יריבים פוליטים של בכירי השלטון כצפריר רונן, יו"ר סניף הליכוד בעוספיה אסואן אבו חמוד ואחרים.

חשדנו אז, כי למקרי המוות הללו הייתה יד מכוונת. ברור היה אז לכותב שורות אלו שהעלאת תמיהות מסוג זה, במיוחד אם יש בהן קורטוב של אמת, תהפוך אותו למועמד וודאי להימנות על "רשימת החיסול" אם אכן קיימת.

ואכן התברר, כפי שתבינו בעוד מספר שורות, כי כך הם פני הדברים שכן שלטון דיקטטורי בהגדרתו אינו יכול להרשות לעצמו "חופש ביטוי" וחשיפת האמת. האמת כידוע דומה לציפור דרור כאשר כל עוד היא מצויה בכלוב ניתן לשלוט בה אבל מרגע שמפריחים אותה לאוויר החופשי היא נודדת ממחוזות הכלא והשקר אל מחוזות החופש והאמת ואז כבר לא ניתן לשלוט בה.

מה שהיה אז בגדר סברא, התברר לכותב שורות אלו לפני שבועיים וחצי כמציאות חיים הזויה. ביום 02/02/2016 הח"מ גילה כי נחשף בביתו לניסיון הרעלה,כפי הנראה ע"י המשנה למנהל רשות המיסים- זאב פורת.

אמצעי החיסול היה מיתקן שחובר לצינור מים בתוך דירתו של הח"מ. כמובן שהאירוע דווח מיידית למשטרת ישראל, אשר התייחסה ברצינות לתלונה ואף שלחה איש מז"פ לזירת הפשע.

אין ספק שאירוע כגון זה שיקף מבחן אולטימטיבי לדבקות המשטרה בשלטון החוק ובחובותיה לחקירת הפשע ולתפיסת העבריינים. או שמא, דרך פעולת המשטרה תשקף יצירת "פאסדה" של חקירה בלבד וזאת על מנת למלט את הפקיד הבכיר ושלוחיו מאימת הדין.  ולהזכירנו, מדובר בחשד להרעלה (רצח או חבלה חמורה) של אזרח, ע"י רגולטור בכיר במדינה שהיא מדינת חוק לכאורה.

מאז מועד הגשת התלונה במשטרה (02/02/2016) חלפו 17 יום, דבר לא נעשה ונראה כי משטרת ישראל בחרה בדרך של טיוח החקירה ובאופן שהמשטרה מורגלת לפעול בו בשנים האחרונות כחלק בלתי נפרד ממרקם השחיתות השלטונית.

כתוצאה ממעשה ההרעלה הנ"ל, אשר פעל (עד לגילויו) בדירתו של הח"מ, נגרמו לכותב שורות אלו תופעות של איבוד תיאבון מוחלט, בחילות ודימומים. גם בדיקות רפואיות שנעשו לאחר הוצאת המפגע, הראו על שינוי לרעה בפרמטרים גופניים שונים וזאת בשעה שמדובר באדם בריא המתאמן במכון כושר, אימון מאסיבי, שלוש פעמים בשבוע.

זה היה הרגע שכותב שורות אלו הבין שמאבקו בדיקטטורה הטוטליטרית השולטת במדינת ישראל הינו חסר סיכוי וזאת נוכח העובדה ששלטון זה אינו מכבד שום ערך מוגן של מדינת חוק, לרבות הזכות לחיים, והכול על מזבח שרידות שלטונית ובזיזת הקופה הציבורית.

בהיות השלטון בעל אמצעים טכנולוגים בלתי מוגבלים אשר מאפשרים לו לגבור על ארגוני טרור וצבאות אויב, הרי שאזרח שומר חוק, אשר עטו הוא נשקו היחיד, אינו מהווה כוח התנגדות כלשהו כלפי אמצעים מסוג זה של שלטון טוטליטרי.

הח"מ השכיל להבין בימים אלו, כי במצב הנוכחי נותרו לו מספר חודשי חיים לחיות על פני כדור זה וכי עליו להשלים עם כך. בכוונת הח"מ לנצל חודשים אלו כדי לכתוב ספר אשר פרקיו יפורסמו באופן שוטף בבלוג זה וזאת על מנת להותיר "צילום M.R.I " של אופן פעולתו של שלטון מושחת וחולה ועל מנת שבעתיד, ציפור דרור זו, אשר דרך אגב כיום מצונזרת על ידי חסימת דף הפייסבוק של הכותב ואף בלוג זה נחסם באופן תדיר על ידי השלטון, תעוף בעתיד לאוויר החופשי ותנחת על חלונו של כל אזרח ואזרח ותוציא את האמת לאור.

כפי שאמר, הנשיא האמריקאי אברהם לינקולן, "לא ניתן לשקר את כל האנשים כל הזמן" ומכאן שלשקרי השלטון המושחת יש זמן תפוגה.

כך גם, מן הסתם, ללא ספק יתברר עוד בעתיד כי שלטון "נכה רגשית", זה אשר חבר לטייקונים לבזוז את קופת המדינה(והח"מ אומר זאת מידיעתו האישית כב"כ היועץ המשפטי לממשלה),שלטון שעם ישראל כולו נוכח שאינו מקדם צעדי שלום עם שכנינו, תוך הפקרת ביטחונם של אזרחי המדינה.

שלטון זה משתמש ביצירת פחד בטחוני קיומי בקרב הציבור כאמצעי לשליטתו בהמון הנבער אשר מפנה את זעמו לדוקרים הפלשתינאים במקום למנהיגיו אשר במעשיהם מכשירים ומבצרים את התנאים לצמיחתם של הדוקרים הפלשתינאים כפטריות אחרי הגשם.

בספר האמור שפרקיו יפורסמו כאן יכללו הנושאים כדלקמן:

כיצד הפכה הפקידות הבכירה ברשות המיסים למובילת הפשע המאורגן המדינתי הראשון בהיסטוריה?

איך השחיתו הרגולטורים הבכירים את הכלכלה החופשית הישראלית והפכו את מדינת ישראל העשירה למדינה שרוב אזרחיה עניים?

איך הפך שלטון זה את בתי המשפט ללא רלוונטים, ולשלוחיהם, וזאת ללא ידיעתם של השופטים?  

איך השתלט השלטון על הרשתות החברתיות, על אמצעי התקשורת ועל צנעת הפרט (באמצעי סייבר המובילים בעולם) באופן שלא התרחש בשום מקום אחר בעולם, גם לא בצפון קוריאה?

איך מתנהלת "התביעה הכללית של מטה" במקביל ל"תביעה הכללית של מעלה" כאשר השנייה הינה עושה דברה של הראשונה?

איך התנהלו שתי מערכות הבחירות האחרונות כאשר לא רצון הבוחר קבע את התוצאות אלא מרמה והונאה של בעלי עניין?

איך איבד עם ישראל את חירותו לטובת קבוצת אנשים עבריינים, נטולת ערכים, ומגלומנים אשר הביאה את עם ישראל לאובדן החזון הציוני?

איך שולט השלטון באמצעי סייבר בגוגל, מנכה היסטוריה שלילית של עבריינים ומקדם רזומה שלילי לשומרי חוק בעזרת כתבות מפוברקות ומכפישות?

כמילות פרידה מכם חברים, אציין כי בזמן שנותר לי בכוונתי ליהנות מכל יום שאחיה, מהשמש הזורחת, מהשמיים הכחולים, משני ילדיי המדהימים המשרתים בצבא ומרוח החופש ושלטון החוק היוקדת בי.
                                                                
את גופי, יתכן והמדינה בשלל אמצעיה וסריסיה תוכל להכניע ואולם שום מדינה לא תוכל לגבור על הרוח המפעמת בתוכי. רוח זו היא נצחית. היא תרדוף את העבריינים עד לסוף הדורות ותדאג שהצדק ההיסטורי יעשה.

וכך, בסופו של דבר המנהיגים העבריינים של היום, יזרקו ל"פח הזבל" של ההיסטוריה, היכן שמצויים יתר הדיקטטורים של העבר. רוח החופש והדמוקרטיה תמשיך לפעום לנצח בעם ישראל.


שאו ברכה.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה