הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

16.4.2017

איך המאפיה הישראלית מוציאה להורג בצהרי היום ראש מועצה והעם רואה ושותק?!


חיסול ראש מועצה על ידי המאפיה
האם ייתכן כי המאפיה הישראלית תוציא להורג, בסגנון ארגון החמאס, ראש מועצה במדינת ישראל והעם רואה ושותק? ובכן התשובה לכך הינה חיובית. אתמול הלך לעולמו בטרם עת (52) ראש מועצת בנימינה- גבעת עדה, פינקי זוארץ, מפקדה לשעבר של יחידת 101 של הצנחנים. ואנו כאן נביא את פרטי האירוע ו"החוזה" שהוציאה על פינקי זוארץ המאפיה הישראלית.



אורי דיסטניק נבחר לראשות המועצה
הסיפור מתחיל בראש המועצה הקודם של בנימינה גבעת עדה- אורי דיסטניק, איש הגון וישר אשר רץ בשנת 2008 לראשות המועצה ולצורך כך קרא לידידו ולחברו הטוב- פינקי זוארץ לבוא ולנהל את מטה הבחירות שלו. על פינקי זוארץ אין צורך להכביר במילים שכן מדובר בלוחם ללא חת, מפקדה לשעבר של יחידת 101 המהוללת, ומהזן שאינו מתכופף מפני איש.

דיסטניק נבחר לראש איגוד ערים ומתעמת עם המאפיה
שנתיים וחצי לאחר בחירתו של אורי דיסטניק לראשות המועצה, קיבל פינקי הצעה לשמש כראש ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית ועל כן יצא לשליחות זו. בינתיים נבחר אורי דיסטניק לתפקיד נוסף - ראש איגוד ערים לאיכות הסביבה שרון- כרמל. מיותר לציין שהן בתפקידו כראש מועצה והן בתפקידו כראש איגוד ערים לאיכות הסביבה התעמת דסטניק עם נציגי המאפיה הישראלית בראשות עו"ד מיכה גבאי, אשר היה בן בית בביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והרגיש כל יכול.

קו השבר- דיסטניק מפסיק קריית חול לא חוקית על ידי קבלן של המאפיה
קו השבר התרחש ביום 09/07/2013 כאשר בעקבות חקירה והליכים שיזם דיסטניק במסגרת תפקידו כראש איגוד ערים לאיכות הסביבה וביחד עם היחידה למאבק בפשיעה כלכלית (ילא"כ) כנגד קבלן חפירות העובד עם ארגון המאפיה של גבאי, הופסקה עבודת הכרייה הבלתי חוקית של הקבלן. (מצורף קישור) http://www.wall.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=633144


המאפיה נותנת לדיסטניק "הצעה שאי אפשר לסרב לה"
זה היה קו פרשת המים מבחינת המאפיה הישראלית אשר נתנה לדסטניק "הצעה שלא יוכל לסרב לה" לוותר על כל תפקידיו הציבוריים. תוך מספר ימים הודיע דסטניק על התפטרותו מתפקיד ראש המועצה וזאת לאחר קדנציה אחת בלבד שהייתה מאוד מוצלחת.
 מעניין היה לקרוא את ה"אני מאמין" של דסטניק בהודעת ההתפטרות כאשר ציטט את דבריו של בן גוריון: "מדינאי, שהשלטון בשבילו אינו מטרה אלא אמצעי לשרת עמו ואידיאל חייו, חייב לבחון את הנסיבות, התנאים והצרכים של זמנו ומקומו, וגם כושרו, סגולותיו ונטיותיו, כשהוא בא לקבוע אם רצוי שיוסיף לעמוד ליד ההגה, או שיסתלק זמנית או לחלוטין". (מצורף הקישור)




דסטניק מזעיק את פינקי זוארץ מארה"ב כדי שיתמודד על התפקיד
עוד לפני הודעת ההתפטרות הרים דסטניק טלפון לחברו פינקי זוארץ וביקשו לחזור ארצה ולרוץ לתפקיד ראש מועצת בנימינה- גבעת עדה, כי רק לוחמים ללא חת יכולים לעמוד אל מול ממסד שלטוני מושחת מכף רגל ועד ראש. ואכן פינקי זוארץ הרים את הכפפה, שב ארצה ונבחר לתפקיד ביולי 2013.

פינקי זוארץ מתעמת עם המאפיה ונחשף לאיומים חמורים על חייו
מיותר למיין כי בתפקידו זה נחשף פינקי לעימות עם המאפיה ואולם בהיותו שייך לזן האנשים אשר אינם נכנעים לשחיתות ולפחד "לא ספר אותם" פינקי. בשנת 2015 האיומים של המאפיה על פינקי היו מפורשים ובוטים. וכאשר כל המינויים בצמרת המשטרה (לרבות יאח"ה) ובצמרת אכיפת החוק (ולרבות פרקליט המדינה שי ניצן ואביחי מנדלבליט- מזכיר הממשלה והיועץ המשפטי שבדרך) היו מינויים של מיכה גבאי- ראש המאפיה הישראלית, הרי שאיום על ראש מועצה בישראל היא פעולה בדרך העסקים המקובלת במחוזותינו. (מצורף קישור) http://www.magazin.org.il/inner.asp?page=182277

דרך החיסול שנבחרה הינה גרימת דום לב - כמקובל
אבל מי שציפה שמתנקש יגיע ויבצע את החיסול של פינקי זוארץ על ידי ירייה בכלי נשק אינו יודע דבר על שיטות העבודה של המאפיה. הדרך המקובלת , וכמובן לא הבלעדית של המאפיה הינה גרימת דום לב ואכן כך היה אתמול עת חוסל פינקי זוארץ בגיל 52 על ידי גרימת דום לב בעת טיול משפחתי בוויטנאם. (מצורף קישור).

רק לצורך ריענון הזיכרון נפנה אתכם לעוד שני חיסולים, שבוצעו באופן דומה, על ידי המאפיה הישראלית בראשות עו"ד מיכה גבאי, אשר בוצעו כלפי אנשי עסקים- דוד עזריאלי ושלמה שמלצר אשר ממש לא במקרה היו עשויים מהזן של פינקי זוארץ - כלומר כאלו שאינם מוכנים להתכופף בפני איש. (מצורף הקישור)


איך הפכה מדינת ישראל לראשת סינדיקאט הפשע העולמי?
אמנם חברים הודענו על הפסקת כתיבת הבלוג אבל משקיבלנו את המידע החמור על חיסולו של פינקי זוארץ – מלח הארץ, לא יכולנו לעמוד מנגד כי דמי אחינו זועקים.

 לצערנו, אנו כאן נותרנו עם ממסד ישראלי, מושחת מאחרון הפקידים ועד לראש הממשלה אשר הפכו את מדינת ישראל לראשת סינדיקאט הפשע העולמי. ברור לנו שאנו מסתכנים בכתבות אלו של חשיפת האמת, באופן אישי, וזאת אחרי שכבר טעמנו את נחת זרועה של המאפיה, ואולם אם חפצת חיים אומה זאת עליה להתגבר על הפחד שהרי כבר נאמר "אומץ הוא המחיר שהחיים תובעים ממי שרוצה לחיות בשלום".

21 תגובות:

  1. אתה אלוף הקונספירציות

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירי, על איזה קונספירציות אתה מדבר? הרי עוד לא חלפו 24 שעות מהמוות. האם חוקר מקרה מוות לא מנסה במקרה של מוות פתאומי ולא צפוי לשלול רצח? האם דרך הבדיקה של כל חוקר מתחיל היא לא לחפש אוייבים של הנפטר ומניע? האם כאשר הנפטר מקבל במשך למעלה משנה איומים ברצח (שזוהי דרגה 6 של האבטחה שהוצמדה לו) לא מצווה כל חוקר מתחיל לבדוק את הרקע לאיומים ואת זהות המאיימים. במקרה הנדון יש את אישתו שיודעת הרבה ויש את דיסטניק שביקש ממנו לבוא ולעזור לו להתמודד איתם. אז על איזה קונספירציות אתה מדבר? אני מבין שמבחינתך צריך מיד לסגור את התיק כי הוא ברור לגמרי?

      מחק
  2. נשמע לא אמין. אין שמות אין הפניות פרט לקישורים מכתבות מהעבר

    השבמחק
  3. דיסטניק עצמו בן אדם חלש וכושל.
    ראה תפקודו כמנכ"ל תאגיד מדרשת בן גוריון.

    השבמחק
  4. במדינה שלנו הכל יוכל להיות

    השבמחק
  5. עצוב לי שאני מאמין לך. ואני מאמין לכל מילה שלך

    השבמחק
  6. ראשית אציין דוד לוי..שאתה באמת איש אמיץ..ועצם הפרסום חייב לעשות גלים ענקיים..שאפילו אם לא חשבו לבדוק..עכשיו זה יקרה..יישר כוח..כל הכבוד..

    השבמחק
  7. יכולתי אולי להתייחס ברצינות להשערה עד הקטע שכתבת שאורי דיסטניק היה ראש מועצה טוב.הוא היה הגרוע שבגרועים,הרס את המקום ולאחר סקר הבין שאין לו סיכוי להיבחר ופרש מהמרוץ.

    השבמחק
  8. אכן בדיקטטורת השחיתות כל יתכן

    השבמחק
  9. שאלת תם , איך גורמים דום לב ?

    השבמחק
  10. הציבור בישראל לא מסוגל להבין מי האוייב האמיתי שלו

    השבמחק
  11. מקווה מאוד שכל בדיקה אפשרית תבוצע
    ואיתה יופקו הלקחים בהתאם.
    לפחות אנחנו יודעים שאין חסינות לפושעים
    גם אם היו ראש ממשלה מושחת או נשיא אנס...

    השבמחק
  12. אומר כך שאפשר שקיים סיכוי שאכן זה כך אך אוסיף שבעירית תל אביב השחיתות זו נורמה ידועה לכל ואין איש שפועל נגד המצב

    השבמחק
  13. איפה העובדות18 באפריל 2017 בשעה 2:42

    ללא חת? קצין שנשפט על הטרדה מינית.. וטען בכתב ההגנה שלו שהחיילת לא הבינה אותו.. לא משנה שנמצא חף מפשע איזה קצין מדבר עם חיילת בת 18 על סקס??
    גם כראש מועצה התנהל באטימות לב כלפי תושבי המועצה שבחרו בו, איים על אזרחים שהעזו לדבר בתביעות בגין הוצאת דיבה מדומה והתעמר בנכים וכופף את זכויותיהם. פתאום הפך לקדוש...

    השבמחק
  14. מר לוי היקר
    אנא המשך לספק לנו מידע וידע שנותן לנו כוח להאמין שהשינוי חייב לבוא ושעלינו להמשיך להילחם
    כה לחי!

    השבמחק
  15. מחסלים לא רק קצינים #שבבים

    השבמחק
  16. עו"ד לוי היקר,
    האם אתה לא חושש לחייך ????

    השבמחק
  17. שאלה לדוד לוי האם ידוע לך למה מיכה גבאי שהורשע בסחיטה במחוזי לא ישב יום אחד בכלא למרות שהורשע בעבירה שהעונש המירבי שלה הוא 7 שנות מאסר ?

    השבמחק
  18. דוד לוי אל תפסיק. מאמינה לכל מילה שלך. גלילית

    השבמחק