הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

25.3.2017

תיק 5000 בעניין הונאת הבחירות – הנשיאה החדשה אסתר חיות נגד בנימין נתניהו


תיק 5000 עוסק בהונאת הבחירות
חברים, לרגע הזה חיכינו הרבה זמן והננו שמחים לעדכנכם בפרטים. תיק 5000 ביחידה הארצית לחקירות הונאה עוסק בחקירת הונאת הבחירות ובגניבת 8 מנדטים על ידי הליכוד בראשות בנימין נתניהו בבחירות לכנסת אשר התקיימו במרץ 2015.

למי שאינו בקי בפרטים של הונאת הבחירות אנחנו מצרפים פוסט של חברנו עזרא ריאנה אשר מסכם באופן יפה את הונאת הבחירות שבוצעה במחשבי ועדת הבחירות לצורך גניבת  שמונה מנדטים.
























הפשיעה המאורגנת משבשת הליכים משפטיים וסוחטת שופטים
כזכור כנגד סיעת הליכוד בכנסת וכנגד בנימין נתניהו הוגשה על ידי כותב שורות אלו סמוך לאחר הבחירות עתירה לבית המשפט הגבוה לצדק בגין החשש להונאה ובגין עבירה על חוק הבחירות –דרכי תעמולה. אלא שאז התברר שאנשי פנים בבית המשפט שיבשו את ההליכים בתיק זה כמו גם בהרבה תיקים נוספים של המערכת המשפטית.
 בהמשך הוגשה ביום 06/02/2016 ,על ידי כותב שורות אלו, תלונה בעניין הונאת הבחירות למשטרת ישראל אשר נחקרת עד היום ולמעלה משנה, "כמקובל" בחקירות הנוגעות לנתניהו.

ביום 15/03/2017 פנה כותב שורות אלו לנשיאת בית המשפט העליון הנוכחית וכן לנשיאה הבאה וכן למבקר המדינה והלין על מעשי שיבוש הליכים חמור על ידי הפשיעה המאורגנת תוך הטיית דין במערכת בתי המשפט. חומרת הדברים, על פי הכותב הגיע לכדי איום וסחיטה של שופטי בית המשפט העליון. (מצורף הלינק למכתב הפנייה)

צנזורה ממשלתית מוסווית על מידע לא אוהד ברשתות החברתיות
הדבר המדהים שהיה הוא שדבר הונאת הבחירות הגיע ליו"ר ועדת הבחירות –כב' השופטת אסתר חיות באקראי ורק בעקבות המכתב הנ"ל מיום 15/03/2017. הכיצד הוסתרה ההונאה מעיני יו"ר ראש ועדת הבחירות עד היום ובמשך כשנתיים? שהרי הרשתות החברתיות מוצפות בפרסומים בעניין זה, וכותב שורות אלו אף תיאר בפרוטרוט את דבר ההונאה במספר פניות לבית המשפט ולרבות בית המשפט העליון?
ובכן, באמצעות שתי דרכי פעולה הצליח נתניהו לסנן מידע קריטי זה. ראשית הפשיעה המאורגנת אשר ידה הארוכה מגיעה לכל תיק בבית המשפט דאגה "לתלוש" "ולקרוע" כל חלק מכתב בי-דין העוסק בהונאת הבחירות (ראה המכתב שלעיל).שנית, הרשתות החברתיות אשר מעוניינות בהקלות מס במדינות השונות ולכן הן תלויות בממשלות השונות קיבלו החלטה המאפשרת להן לחסום ידיעות שהינן לכאורה לא מאומתות.
מכיוון שפייסבוק או גוגל לא פנו מעולם אל כותב שורות אלו, לדוגמא, על מנת לברר מה הם מקורותיו כי אז ברור מי הוא "הלוחש לרשתות" אשר דורש לצנזר ידיעות, ובמיוחד כאשר נושא המיסוי של הרשתות נתון להחלטתו של "הלחשן"(מצורף הקישור)
יודגש, כי הסכם דומה נחתם לאחרונה בין ממשלת ישראל ופייסבוק ואין צורך להכביר מילים בעניין.

יו"ר ועדת הבחירות- השופטת אסתר חיות גוערת במשטרה
על גרירת רגליים בחקירת הונאת הבחירות
משהתברר לכבוד השופטת א. חיות הטענות הלכאוריות בעניין הונאת הבחירות אשר מצביעות על כשלים חמורים בבחירות 2015 ביקשה לברר את נושא התקדמות חקירת המשטרה בעניין ונדהמה לראות כי משטרת ישראל גוררת רגליים כבר יותר משנה בחקירה בנושא זה המצויה בתיק 5000.
 נוכח עובדות אלו ועקב היותה של השופטת חיות מקצוענית ובעלת חוט שידרה מנהיגותי ובלתי מתפשר, היא הורתה למשטרה, ובצדק, מתוקף תפקידה כיו"ר וועדת הבחירות לסיים באופן מידי את החקירה ולהגיש לה את ההמלצות, שכן הנשיאה החדשה אינה מעוניינת ש"תיפול" על מדינת ישראל מערכת בחירות חדשה, תחת אחריותה כיו"ר ועדת הבחירות, כאשר הקלקולים של מערכת הבחירות הקודמת כלל לא נחקרו. התנהלות זו של "רפובליקת בננות" אשר כל כך אהובה על נתניהו, אינה מקובלת בבית סיפרה של הנשיאה החדשה.

נתניהו מדווח בעת מסעו בסין על "התנעת מנועים" בתיק 5000 בפיקוח משפטי חיצוני
בעת, היותו של ראש הממשלה בסין הוא קיבל ממקורותיו דיווח על פיקוח מקרוב של השופטת אסתר חיות על תיק 5000 ודרישתה לקבלת החלטות מיידית, נטרפו לו הקלפים אשר התבססו אצלו כל העת על ההיכרות הטובה עם "המחלק" מנדלבליט. פתאום התברר כי תיק חקירה מקבל פיקוח משפטי חיצוני בדמותה של נשיאת בית המשפט העליון, דבר שלא התרחש באף אחת מן העבירות הרבות כגרגירי רימון, אשר מיוחסות לנתניהו וממוסמסות ביד אמונה.

לא זו אף זו, נתניהו עודכן על ידי מנדלבליט כי העבירה לכאורה של זיוף הבחירות על ידי נתניהו (עבירה לפי סעיף 117 לחוק הבחירות), להבדיל מכל חוק אחר במדינה, אין היועץ המשפטי לממשלה מוסמך לעכב את הליכי המשפט בגינה.(סעיף 128 (2) לחוק הבחירות).


נתניהו בלחץ , חוטף שפעת וחוזר לדפוס הפעולה המוכר - תפירת תיקים
בעקבות התפתחויות אלו חטף ראש הממשלה שפעת כבר בהיותו בסין אשר הלכה והחמירה עם הגיעו לארץ.

 ואולם נתניהו ממשיך להתנהג כמו נתניהו ולא משנה מה יקרה. כעת הוא פועל בניסיון לתפירת תיק לנשיאת בית המשפט העליון הבאה- אסתר חיות אשר כבר החלה להבין מה באמת קורה במערכת המשפט כמו גם בבית המשפט העליון, ואיך פועלות רשויות החוק להשפיע על טיב ההחלטות של בית המשפט העליון.

לאחרונה במסגרת פעולה של פיקוח מקרוב על שופטי בית המשפט העליון, וכדי לבדוק שאכן אי התלות של השופטים נשמרת, גערה הנשיאה החדשה בכב' השופט הנדל על החלטתו התמוהה באחד התיקים. דבר זה הספיק לנתניהו כדי לפעול במסגרת עיתון החצר שלו NEWS1  על מנת לפרסם כתבה משמיצה כנגד הנשיאה כאשר בגרונו של נתניהו (באמצעות הכתב כמובן) טענות לכאורה על התערבות שיפוטית לא ראויה של הנשיאה בהחלטות השופטים, עד כדי צורך בפתיחת הליכים פליליים כנגדה.(מצורף הקישור)

 התוצאה העגומה שקיבלנו, הינה כי ראש ממשלתנו העבריין לכאורה, ממשיך לתעתע במערכת המשפט ובמדינה כולה אגב עבירה על החוק. שוב חוזר הריטואל של הפחדת שומרי הסף (בדיוק כפי שנעשה בהצלחה למנדלבליט). אלא שהפעם נידמה לנו, כי מול נתניהו עומדת שופטת ישרה כסרגל, אשר לא מתכוונת להתכופף בפני איש, ועל כן כי סוף עידן נתניהו קרוב מתמיד.




12 תגובות:

  1. להשעות לאלתר את ביבי ,ולחקור אותו תחת אזהרה...אסור לתת לזה לקרות ..

    השבמחק
  2. כתבת המון ...ממשז המון ...ללא קשר בין הדברים ...לסיכום '..קשזקוק .

    השבמחק
  3. אם מה שכתוב נכון אז העם הזה הוא פריירים שמגיע לו כול מה שהוא עובר תחת שלטון נתניהו ....

    השבמחק
  4. מה קורה בחקירת השוחד בפרשת הצוללות ? נחזה שהחקירה פסחה על נתניהו למרות הפרסום שגנור העביר בהעברה בנקאית כספים למקורבו של נתניהו.

    השבמחק
  5. מה קורה בחקירת השוחד בפרשת הצוללות . נחזה שהחקירה פסחה על נתניהו למרות הפרסום שגנור העביר כספים בהעברה בנקאית לחשבונו של מקורב לנתניהו. מי הוא אותו מקורב ? האם ייתכן שהוא הנחקר בתיק המתנות והסיגרים ?

    השבמחק
  6. חקירה 6000 - קניית עיתונאים בלוגיסטים ואנשי תקשורת בכסף של אדלסון והציבור על מנת לשלוט בשיח הציבורי ולהשפיע על הנעשה במדינה דבר הנקרא גם "עיצוב תודעה ציבורית". אין ספק ש NEWS 1 כמו עיתונים נוספים ואנשי תקשורת כמו אראל סגל מרוויחים משהו מהקשר איתו ומי שמהתחום מזהה כתבות ממומנות רבות המשרתות את נתניהו, חלקן הסתה מקצועית נגד השמאל ו"האליטות". ישנו צבא טוקבקיסטים שעובד עבורו. להערכתי מחיבור קצוות נוספים ומידע שקיבלתי גם משרד ההסברה וכל מי שעוסק ביח"צ מטעם המדינה עובד עבור נתניהו, זו הסיבה שאין הסברה לישראל, הם עסוקים בלהסביר את נתניהו. ישנן סברות רבות שגם המוסד המשטרה גופי הביטחון ומח' הסייבר במקום לבצע עבודתם נאמנה עובדים עבור הרודן הנהנתן, ודואגים לדכא כל פעילות ציבורית שכנגדו, מחאה, או גורם מאיים בשיטות שלא היו מביישות את הק.ג.ב. למשטרה ניתנו הוראות ברורות לדכא כל מחאה ציבורית שעלולה להתפתח ולאיים על השילטון גם באלימות ותפירת תיקים. מי יחקור את המשטרה?

    השבמחק
    תשובות
    1. השמאל הוא זה שהמציא את הפטנט עוד מקום המגינה. ככה שאין שום הבדל בין נבלה לטריפה. הם פשוט יוצאים מדעתם איך הימין הצליח לפתח אותו עד לדרגת אמנות ולעשות אקזיט על העם מאז הועפו לאופוזיציה. בסופו של יום עם שלא מסוגל לשלוח לכלא מנהיגים משמאל ,וימין שדופקים אותו כמעט שבעים שנה לא ראוי למדינה

      מחק
  7. נתניהו יזכר כמנהיג הכי מושחת בהיסטוריה . המנהיג הכי גנב ושקרן מאז קום המדינה . שותף סמוי בעיסקי הגז ובעוד עסקים .האיש הכי שנוא במדינה גם מתומכי הליכוד

    השבמחק
  8. זה ברור שאם העובדות הנל לא היו נכונות נתניהו היה משחרר את הכלבים שלו . אחרי שהרעיב אותם שבועיים. והוא לא עושה את זה.. מצד שני איך אפשר להוכיח את הקשר הישיר שלו לפשע הזה?

    השבמחק
  9. מדינה חסרת אונים מול מושחת שלא היה מאז קום המדינה עושה בית ספר לכל העם בעזות מצח הנוכל הזה שולט על כל המערכות כי דאג לשים שם את כל מקורביו נראה מתי יקום או יקומו האמיצים ולזרוק אותו לצידו של אולמרט המדינה מעניינת אותו כקליפת השום מעניין אותו רק כסף והון ושילטון יש להעיף אותו מיד

    השבמחק
  10. לא יודעת.... בסופו של דבר, כל רוע נגמר. איני יודעת האם זה נכון.

    השבמחק
  11. די להתעסק בו. הוא רה״מ הכי ישר שהיה פה מעולם. שני הקודמים (שרון ואולמרט) שהיו גנגדם חשדות ממשיים ומושחתים באמת (אחד גם מורשע) ולא ראיתי את הצדקנים שבכם עושים משהו כדי לעצור אותם.
    עוד תגלו שהוא רה״מ הישר שהיה פה היי פעם. אז די !

    השבמחק