הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

25.11.2016

טירוף מערכות מושלם: תעשיית האישורים הכוזבים של נתניהו כנגד תשלום דמי לא ייחרץ מבעירה את המדינה

חברים יקרים, 
אנו חיים בטירוף מערכות מושלם. מתחת לאף שלנו מתקיים מסחר ענק של מכירת אשורי שהייה לפלשתינאים כנגד שוחד כאשר בית משפט הרשיע כבר את אחד ממנהלי המסחר שהינו סגן אלוף במי"ל במילים "הנאשם יצר במעשיו סיטואציה אשר אפשרה למאות פלשתינאים להיכנס לתחומי מדינת ישראל...ברי כי מדובר בסיטואציה מסוכנת המעלה ההיתכנות למעורבות בפלילים או אף פעילות חבלנית עויינת" (ת.פ.39860-03-10 מדינת ישראל נ. סמי כהן). 

כך למשל שני המפגעים בפיגוע בשרונה אשר היו לבושי חליפות חדרו ארצה עם אישורים מזוייפים כנגד שוחד. אהוד ברק -שר הביטחון לשעבר , ביקש להעיד בנושא זה על הנזק הביטחוני הגדול שנגרם על ידי נתניהו לפני ועדת החוץ והביטחון ודיכטר מנע ממנו. וכעת אנשי הרשות כפי הנראה עשו לנו "אמבוש" בעזרת האישורים הכוזבים (שכן האישורים האמיתיים מוצאים רק לצורכי עבודה) והבעירו לנו את המדינה (קול ישראל כבר דיווח על מעצרם של שבח"ים והממשלה עצמה הצהירה על ההצתות כגל טירור רק שלא פירטה את חלקו הפלילי של ראש הממשלה בשותפות בתעשיית השבחי"ם ואיך חדרו כל המפגעים לארץ בעת ובעונה אחת)

. בינתיים בכל שבוע יוצא שליח של נתניהו לחו"ל עם מזוודות של דולרים. כל המידע מצוי בידי המקורות שלי אשר מבקשים להעבירו  לשב"כ. מסירת המידע  למשטרת ישראל לא רק שלא תואיל אלא תהווה סכנה לבטחונו של המקור (למצער גם הכנסת לא קיימת שכן גם שר הביטחון כאמור היה מוכן למסור את המידע בעניין ונדחה).


 מה עוד צריך לעשות לנו כדי שנתעורר. הורגים אותנו תמורת שוחד ואנחנו שותקים. שורפים אותנו תמורת שוחד ואנחנו שותקים. אולי נעלה כולנו על המצדה ונתאבד כדי שנתניהו יקבל שיק שמן באמת? שתפו כדי שנוכל להציל את מה שנשאר. (מצורף ראיון בערוץ 10 בעניין)



https://www.youtube.com/watch?v=jck5Cq_jzsc&feature=youtu.be

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה